Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Geniet jij echt van het leven?

+21
Annemoontje
SuperGrover
Toet
Livine
Starla
Peanut
Stuiterbal
nien
Rush
Sterre
Kowalski
Roodkapje
Twellie
nijntje4
Burn
Gympie
Bliss
Poubelle
Middleme
Marin
Bay
25 plaatsers

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Ga naar beneden

Geniet jij echt van het leven? - Pagina 2 Empty Re: Geniet jij echt van het leven?

Bericht  Rush do 6 dec 2012 - 22:53

Ja, ik geniet enorm.
Rush
Rush
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Geniet jij echt van het leven? - Pagina 2 Empty Re: Geniet jij echt van het leven?

Bericht  nien do 6 dec 2012 - 23:06

Ik vind het best naar om te horen dat veel mensen niet lekker in hun vel zitten. Misschien ligt het ook wel aan de winter? Hopelijk is bij jullie het vervelende gevoel gauw weg!

Ik vind mezelf wel een levensgenieter. Ik ben een positief persoon en zit niet snel bij de pakken neer.
nien
nien
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 103
Punten : 111
Registratiedatum : 23-11-10

Bericht  Stuiterbal vr 7 dec 2012 - 2:36

Ja ik kan echt oprecht zeggen dat ik geniet van het leven.

Zoals ik me nu voel sinds halverwege dit jaar, voel ik me zo gelukkig. Ik geniet van de kleine dingen met mijn zoontje, van alle vriendschappen om me heen en ja zelfs van mijn familie. Nooit gedacht dat ik dat ooit zou zeggen.
Ik voel me rijk. Ik doe wat ik wil en onderneem veel.
Er hoeft zich alleen nog een geschikte partner aan te sluiten en mijn leven is volmaakt gelukkig en perfect !
Stuiterbal
Stuiterbal
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2942
Punten : 3259
Registratiedatum : 14-12-11

Bericht  Peanut vr 7 dec 2012 - 3:06

De ene dag wat meer dan de andere dag.

Ik zou het elke dag moeten doen maar ik word voor mijn gevoel tegengehouden en dat is niet best.

Peanut
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 163
Punten : 168
Registratiedatum : 08-11-12

Bericht  Starla vr 7 dec 2012 - 3:10

Ja, ik geniet ontzettend. Ik probeer zo veel mogelijk te doen wat ik wil en belangrijk vind, en bij mezelf te blijven, in plaats van te kijken naar wat anderen/ de maatschappij belangrijk vinden.
Voor mij gaat dat niet alleen op in goede, maar ook minder goede tijden. Ik kijk altijd naar dingen die wel fijn zijn, maak het fijn voor mezelf door dingen te doen waar ik van hou.
Haal ik er uit wat er in zit, ik ben het wel eens met wat Gympie in haar tweede post zegt, mooi gezegd.
Ik vind er uit halen wat er in zit ook zo'n vaag begrip trouwens. Wat is dat, er uit halen wat je zelf belangrijk vind of nodig hebt, of er koste wat kost alles uit halen wat er in zit, ten koste van jezelf?

Starla
Starla
Prater
Prater

Aantal berichten : 676
Punten : 673
Registratiedatum : 30-11-10

Bericht  Livine vr 7 dec 2012 - 3:23

Nee, veel te weinig. En dit weet ik van mezelf, maar ik vind het ook heel lastig om er iets aan te veranderen.
Livine
Livine
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 183
Punten : 206
Registratiedatum : 03-11-12

Bericht  Gast vr 7 dec 2012 - 3:24

Ik probeer zoveel mogelijk te genieten. Het minpuntje wat ik nu heb is dat ik mij te veel van andere personen aantrek wat niet altijd bevorderlijk voor mijn humeur is. :nopompom: En daardoor krijg ik steeds meer het idee dat ik niet kan zijn wie ik ben. Maar van continue aanpassen word ik ook zo moe!

Maar als het gaat over mijn vriend, vrienden en familie, dan geniet ik extra. Vooral de kleine dingen maken het zo speciaal.

Gast
Gast

Bericht  Toet vr 7 dec 2012 - 3:30

Ja, ik kan negatieve dingen steeds makkelijker van me af zetten en maak me veel minder druk om kleine dingen dan voorheen. Ik ben nu bijvoorbeeld heel blij met het feit dat ik weet wie mijn echte vrienden zijn en dat ik er daar tegenover vrede mee heb dat veel mensen nou eenmaal niet voor altijd in je leven blijven. Ik kan het accepteren als iets anders loopt dan ik gehoopt had en ik kan ein-de-lijk zeggen dat ik helemaal over mijn ex heen ben! Dus ja, nu geniet ik ontzettend van het leven.
Toet
Toet
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8740
Punten : 9873
Registratiedatum : 23-11-10

Bericht  Gast vr 7 dec 2012 - 5:47

Nee, op dit moment niet. Zit even in de knoop met een aantal dingen en daar heb ik flink de pest in. Maar als het goed is zijn deze problemen over 1,5 maanden opgelost en dan ga ik weer volop genieten Geniet jij echt van het leven? - Pagina 2 561177.

Gast
Gast

Bericht  SuperGrover vr 7 dec 2012 - 6:41

Ja, absoluut. Ik loop niet de hele dag grijzend van geluk rond, en ik denk en zeg niet bij alles wat ik doe: 'Goh wat is dit genieten zeg', maar ik doe zoveel mogelijk dingen die ik leuk vind en zo weinig mogelijk dingen die ik niet leuk vind.
SuperGrover
SuperGrover
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4489
Punten : 4741
Registratiedatum : 22-11-10

Bericht  Annemoontje vr 7 dec 2012 - 7:02

Nee, ik geniet veel te weinig. Vind het ook best moeilijk om te genieten. Ook vaak als ik iets leuks doe of een keer wat voor mezelf koop, voel ik me regelmatig schuldig. Ik gun mezelf heel weinig. Maak me ook vaak zorgen om kleine dingen, kan het dan moeilijk van me af zetten, ook al probeer ik het wel. Achteraf denk ik dan: had ik er op dat moment maar nog meer van genoten..
Annemoontje
Annemoontje
Prater
Prater

Aantal berichten : 1158
Punten : 1188
Registratiedatum : 30-04-12

Bericht  Kiekeboe za 8 dec 2012 - 7:42

Nee, totaal niet. Maar ik weet ook niet wat ik eruit zou moeten halen. Ik weet gewoon nog steeds niet wie ik ben, wat ik wil en wat ik leuk vind. Ik heb nu een leeg weekend en ik verveel me al de hele dag. En morgen heb ik weer zo'n dag. Ik wou dat ik een hobby had ofzo, iig iets waarmee ik mezelf kan vermaken.

Op mijn werk heb ik het ook wel gezien maar ik zou niet weten wat ik anders zou moeten. Zelfs op zo'n keuzetest lag de uitkomst overal in het midden.

Dus nee, er zal vast meer in het leven zijn maar ik haal het er niet uit en ik weet inmiddels ook niet meer waar ik moet zoeken.
Kiekeboe
Kiekeboe
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 377
Punten : 371
Registratiedatum : 29-11-12

http://3rdhouseonthe10thfloor.wordpress.com

Bericht  ixis za 8 dec 2012 - 10:48

Nee. Ik besef pas wat ik had als het er niet meer is. Moet ook eens stilstaan bij wat ik wel heb.
ixis
ixis
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 461
Punten : 503
Registratiedatum : 19-12-10

Bericht  Océane za 8 dec 2012 - 10:53

Ik probeer altijd in mijn achterhoofd te houden dat ik moet genieten en leven in het 'nu'. Dat lukt meestal heel goed, behalve als het druk is met werk en de kindjes. Dat zit ik later weer te balen dat ik het niet allemaal wat 'luchtiger' bekijk. Maar over het algemeen geniet ik wel van hoe mijn leven nu is ja en ik besef me ten volste dat de kindjes nu klein/jong zijn en dat dat nooit meer terugkomt. (Al maakt dat me soms juist wel een beetje verdrietig)
Océane
Océane
Prater
Prater

Aantal berichten : 825
Punten : 891
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Gast za 8 dec 2012 - 11:26

SuperGrover schreef:Ja, absoluut. Ik loop niet de hele dag grijzend van geluk rond, en ik denk en zeg niet bij alles wat ik doe: 'Goh wat is dit genieten zeg', maar ik doe zoveel mogelijk dingen die ik leuk vind en zo weinig mogelijk dingen die ik niet leuk vind.

Haha ik weet niet waarom maar ik moest grinniken om je stukje. Ik vind dat je het leuk verwoord.

Gast
Gast

Bericht  Antibes za 8 dec 2012 - 16:44

Nee, ik ben volgens mij te recalcitrant om gelukkig te zijn.
Antibes
Antibes
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7063
Punten : 7525
Registratiedatum : 27-04-11

Bericht  Gast zo 9 dec 2012 - 1:12

Mwa, ik zou mijn vrije tijd wel wat beter kunnen besteden. Maar ben er op het moment te moe en te lui voor.

Gast
Gast

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: