Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Geniet momentjes.

+3
Printje
Parisienne
PapillonRose
7 plaatsers

Ga naar beneden

Geniet momentjes. Empty Geniet momentjes.

Bericht  Gast di 1 feb 2011 - 1:50

Mijn dochter heeft ontdekt dat ze allerlei dingen kan doen met haar stem en mond.
Ze staat nu al de hele ochtend en begin van de middag gekke bekken te trekken en vreselijk overdreven te lachen.

Ze ligt gewoon echt in een deuk om zichzelf :P

En daar moet ik dan weer vreselijk om lachen!

Jullie nog leuke dingetjes vandaag?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Geniet momentjes. Empty Re: Geniet momentjes.

Bericht  Gast di 1 feb 2011 - 1:58

Hazeltje schreef:Mijn dochter heeft ontdekt dat ze allerlei dingen kan doen met haar stem en mond.
Ze staat nu al de hele ochtend en begin van de middag gekke bekken te trekken en vreselijk overdreven te lachen.

Ze ligt gewoon echt in een deuk om zichzelf :P

En daar moet ik dan weer vreselijk om lachen!

Jullie nog leuke dingetjes vandaag?

Haha, wat schattig!

Mijn geniet moment van vandaag was toen we net een spelletje deden; mijn dochter heeft me voor het eerst geheel op eigen kracht verslagen met Domino! Haha, ik was zó trots! (En zij ook trouwens!)

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Geniet momentjes. Empty Re: Geniet momentjes.

Bericht  PapillonRose di 1 feb 2011 - 3:06

Wat leuk, jullie genietmomenten!

Mijn genietmoment van vandaag was dat mijn meisje lag te kraaien van plezier op haar speelkleed, en dat ze het nog veel leuker vond worden toen mama haar kwam kietelen Laughing Ze lag echt helemaal in een deuk en daarna kreeg ik een big smile Very Happy
PapillonRose
PapillonRose
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5661
Punten : 6473
Registratiedatum : 17-12-10
Woonplaats : regio Rotterdam

Terug naar boven Ga naar beneden

Geniet momentjes. Empty Re: Geniet momentjes.

Bericht  Parisienne di 1 feb 2011 - 4:57

Mijn geniet momentje van vandaag was toen mijn vriend thuiskwam met N. Hij is met haar een paar uurtjes op visite geweest bij zijn oma. Ik heb in alle rust die uren besteed aan mijn studie.

N. lag bij thuiskomst nog heel even in de Maxi Cosi te slapen. Toen ze wakker werd liep ik naar haar toe en ik kreeg gelijk de meest grote lach die ze ooit heeft laten zien. Ze spartelde met haar armen en benen en begon te schateren en kraaien. Toen ik haar optilde kroop ze helemaal weg in mijn nek en sloeg haar armpjes om me heen. Een heerlijk moment!
Parisienne
Parisienne
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6727
Punten : 7477
Registratiedatum : 27-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Geniet momentjes. Empty Re: Geniet momentjes.

Bericht  Printje di 1 feb 2011 - 8:18

Mijn genietmomentje vandaag was dat ik een kleed op de grond had gelegd en ik zei tegen R; kom je lekker knuffelen? Hij komt eraan gekropen en komt zo naast me liggen, hoofdje op mijn arm en toen zei hij mama mama I love you I love you Zo hebben we even heerlijk liggen knuffelen *smelt*


ps. hazeltje R mist H heeeel erg, gelukkig kunnen ze zondag samen spelen. (hoelaat gaan jullie ongeveer)
Printje
Printje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 14725
Punten : 16058
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Geniet momentjes. Empty Re: Geniet momentjes.

Bericht  Gast di 1 feb 2011 - 8:35

Toen we vannochtend nog even lagen te knuffelen in het grote bed, zij lag bij mij op de buik en normaal is ze dan altijd heel druk bezig, maar nu legde ze haar hoofd even op mijn wang en kroelde met haar handje in mijn haar, heerlijk I love you

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Geniet momentjes. Empty Re: Geniet momentjes.

Bericht  Gast di 1 feb 2011 - 8:42

Zoals ze nu liggen. N.ora op dr rug en I.sam met zijn hoofd op haar buik en haar handje vast. Heerlijk tam.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Geniet momentjes. Empty Re: Geniet momentjes.

Bericht  LMCurious di 1 feb 2011 - 9:23

Gisteren was Dave naar een beurs toe, dus kon hij niet Joris naar kdv brengen en halen. (zoals hij gewoonlijk doet)
Toen ik om 17.15 op het kdv kwam binnenlopen, zag Joris me meteen vanaf de andere kant van de gang en kwam naar me toe gesprint, al mama roepend, en met zijn armen wagenwijd open voor een dikke knuffel. Heerlijk om zo begroet te worden!

Vandaag bleef hij maar kusjes geven nadat we samen in bad waren geweest en hij naar bedje toe ging. Ook super lief!!!
LMCurious
LMCurious
Prater
Prater

Aantal berichten : 1052
Punten : 1167
Registratiedatum : 19-11-10
Woonplaats : Eindhoven

Terug naar boven Ga naar beneden

Geniet momentjes. Empty Re: Geniet momentjes.

Bericht  Gast di 1 feb 2011 - 10:24

Ik word gewoon blij van al die leuke geniet momentjes Very Happy

@ Printje: Ik weet het nog niet.
Jullie? Gaat M ook mee?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Geniet momentjes. Empty Re: Geniet momentjes.

Bericht  Printje di 1 feb 2011 - 10:30

Hazeltje schreef:Ik word gewoon blij van al die leuke geniet momentjes Very Happy

@ Printje: Ik weet het nog niet.
Jullie? Gaat M ook mee?
Ja M gaat ook mee, moet onderhand de andere mannen maar eens ontmoeten;).
Ik denk dat we wel eerst gewoon gaan zwemmen, thuis eten en daarna gaan.
Printje
Printje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 14725
Punten : 16058
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Geniet momentjes. Empty Re: Geniet momentjes.

Bericht  RYW di 1 feb 2011 - 10:39

Bij het naar bed brengen van de jongens even bij ze op bed kruipen en al knuffelend eventjes kletsen over de dag. Ik heb ze altijd met z'n tweetjes tegelijk, maar dan is het echt even een 1 op 1-momentje met beiden. Heerlijk.

En om te zien dat ze elkaar uit zichzelf een kusje en een knuffel geven als ze gaan slapen. En dan zegt Ben (3 jaar): welterusten lieve broer! ik hou van jou! Zo schattig Wink
RYW
RYW
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4484
Punten : 5076
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Geniet momentjes. Empty Re: Geniet momentjes.

Bericht  Gast di 1 feb 2011 - 21:09

Vandaag nog niet Very Happy S.enna is naar school en M.ara ligt nog te slapen. Gisterenavond wel, S.enna lag al 20 minuten op bed, komt ze ineens naar beneden geeft ze me een héle dikke knuffel en zegt ze 'zo voor mijn liefste mama van de wereld', en ze ging weer naar bed. Dat was echt fijn, even een bevestiging dat we het goed doen ondanks alles.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Geniet momentjes. Empty Re: Geniet momentjes.

Bericht  PapillonRose wo 2 feb 2011 - 0:33

Mama_van2 schreef:Vandaag nog niet Very Happy S.enna is naar school en M.ara ligt nog te slapen. Gisterenavond wel, S.enna lag al 20 minuten op bed, komt ze ineens naar beneden geeft ze me een héle dikke knuffel en zegt ze 'zo voor mijn liefste mama van de wereld', en ze ging weer naar bed. Dat was echt fijn, even een bevestiging dat we het goed doen ondanks alles.

Wat lief! I love you
PapillonRose
PapillonRose
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5661
Punten : 6473
Registratiedatum : 17-12-10
Woonplaats : regio Rotterdam

Terug naar boven Ga naar beneden

Geniet momentjes. Empty Re: Geniet momentjes.

Bericht  mauwmauw wo 2 feb 2011 - 21:38

Toen ik V uit bed haalde vanmorgen en een hele grote big smile kreeg.en hoe hij nu zich ligt uit te leven op de babygym in de box.
mauwmauw
mauwmauw
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2142
Punten : 2722
Registratiedatum : 24-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Geniet momentjes. Empty Re: Geniet momentjes.

Bericht  Tania wo 2 feb 2011 - 22:35

Mijn zoontje probeert nu kusjes te geven. Dus toen hij vanmorgen naast me in bed lag en ik nog met m'n ogen dicht lag (wel wakker) probeerde hij me wakker te maken met een kusje. Haha een heerlijke natte wang had ik daarna. Toen ik m'n ogen open deed begon hij helemaal te stralen en stak z'n armpjes uit voor een knuffeltje. Zo lief.

Tania
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6860
Punten : 7503
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Geniet momentjes. Empty Re: Geniet momentjes.

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum