Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Kate is misselijk...

+19
Sterrin_
Marin
Jazzlyn
Fenna
Caroow
meisjesmama
Susan
piene1983
Floor
May
PapillonRose
minoessepoes
Minx
SoGood
Jade
Jezzie
Viva
Rush
SDL
23 plaatsers

Pagina 3 van 3 Vorige  1, 2, 3

Ga naar beneden

Kate is misselijk... - Pagina 3 Empty Re: Kate is misselijk...

Bericht  Marin do 6 dec 2012 - 4:58

Susan schreef:

Nee, maar ik denk helemaal niet dat een arts op die manier kijkt als hij met een keizersnede bezig is, hij ziet dan gewoon twee baby's en niet twee potentiële troonopvolgers.

Ik denk dat ie zich best dat wel even realiseert, maar dat het uiteindelijk niet veel zal uitmaken voor welke baby dan als eerste geboren gaat worden, dat blijft inderdaad een medische ingreep.
Maar hier wordt dus al echt over gesproken, terwijl niet eens zeker is of ze zwanger is van een tweeling. Echt bizar.
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Kate is misselijk... - Pagina 3 Empty Re: Kate is misselijk...

Bericht  girli do 6 dec 2012 - 5:14

Sterrin_ schreef:
girli schreef:
Marin schreef:Er wordt ook gespeculeerd dat ze wellicht zwanger is van een tweeling, omdat ze zo misselijk is.
Niet specifiek een vraag voor jou, maar iets wat ik me wel afvraag. Ik heb dit namelijk al meer gehoord. Wat heeft de hoeveelheid misselijk zijn te maken met hoeveel kinderen je krijgt?
De extreme misselijkheid heeft een reden: er wordt meer van het zwangerschapshormoon HCG, humaan chorion gonadotropine aangemaakt. Als tweeling-zwangere heb je dus veel meer van dit hormoon in je bloed dan een eenlingzwangere.

Nu heeft de ene tweelingmoeder meer last dan de andere, sommigen zijn nooit misselijk, ook niet bij tweelingen, en ik was alle 3 de keren erg misselijk, bij de tweeling niet erger dan de eenlingen.
Bedankt voor je antwoord! Best logisch eigenlijk. Zou je dan ook kunnen zeggen minder HCG is minder misselijk?
girli
girli
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4192
Punten : 4619
Registratiedatum : 13-01-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Kate is misselijk... - Pagina 3 Empty Re: Kate is misselijk...

Bericht  Sterrin_ do 6 dec 2012 - 5:22

girli schreef:
Sterrin_ schreef:
girli schreef:
Marin schreef:Er wordt ook gespeculeerd dat ze wellicht zwanger is van een tweeling, omdat ze zo misselijk is.
Niet specifiek een vraag voor jou, maar iets wat ik me wel afvraag. Ik heb dit namelijk al meer gehoord. Wat heeft de hoeveelheid misselijk zijn te maken met hoeveel kinderen je krijgt?
De extreme misselijkheid heeft een reden: er wordt meer van het zwangerschapshormoon HCG, humaan chorion gonadotropine aangemaakt. Als tweeling-zwangere heb je dus veel meer van dit hormoon in je bloed dan een eenlingzwangere.

Nu heeft de ene tweelingmoeder meer last dan de andere, sommigen zijn nooit misselijk, ook niet bij tweelingen, en ik was alle 3 de keren erg misselijk, bij de tweeling niet erger dan de eenlingen.
Bedankt voor je antwoord! Best logisch eigenlijk. Zou je dan ook kunnen zeggen minder HCG is minder misselijk?

Ik weet het niet. De een reageert al meteen op een beetje, en de ander helemaal niet. Ligt dus denk ik pur aan jezelf.

Sterrin_
Prater
Prater

Aantal berichten : 841
Punten : 863
Registratiedatum : 27-10-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Kate is misselijk... - Pagina 3 Empty Re: Kate is misselijk...

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 3 van 3 Vorige  1, 2, 3

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum