Misselijk en spugen
+10
Purpleflower
Aagje!
Limburg85
CCC
Océane
Annemie
tweeling
Darius
M@niek
bolus26
14 plaatsers
Pagina 1 van 1
Misselijk en spugen
Ik weet het hoort erbij, maar iemand nog tips voor deze kotsmisselijke zwangere?
bolus26- Ratel
- Aantal berichten : 3031
Punten : 3217
Registratiedatum : 29-11-10
Re: Misselijk en spugen
`s Ochtends voor je uit bed gaat een knacker o.i.d. eten. (`s avonds naast je bed leggen)
Verder wat vaker kleine beetjes eten.
Verder wat vaker kleine beetjes eten.
Gast- Gast
Ik begon afgelopen zwangerschap elke ochtend met rijstwafels en die bleven er redelijk in meestal. Maar vaak ook niet.
Verder heb ik hier heel veel dingen geprobeerd - Sea Bands, gemberpillen, Emesafene, Primperan, kleine beetjes eten en drinken, maar eigenlijk hielp niks. Ja de Primperan maar daar kan ik niet tegen en werd ik zo akelig van dat ik liever misselijk was.
Verder heb ik hier heel veel dingen geprobeerd - Sea Bands, gemberpillen, Emesafene, Primperan, kleine beetjes eten en drinken, maar eigenlijk hielp niks. Ja de Primperan maar daar kan ik niet tegen en werd ik zo akelig van dat ik liever misselijk was.
Gast- Gast
Veel kleine beetjes eten, zorgen dat je altijd iets bij de hand hebt om te eten.
M@niek- Ratel
- Aantal berichten : 3385
Punten : 3607
Registratiedatum : 17-11-10
bedankt meiden!
zodra en zolang ik eet is er niks aan de hand, maar kan echt heel weinig doen of ik ben alweer misselijk en na een beetje sjouwen (ben aan t verhuizen) moet ik alweer spugen!
ben nu 8 weken dus nog een maandje afzien vrees ik;)
zodra en zolang ik eet is er niks aan de hand, maar kan echt heel weinig doen of ik ben alweer misselijk en na een beetje sjouwen (ben aan t verhuizen) moet ik alweer spugen!
bolus26- Ratel
Ik werd erg misselijk van een kop thee bij het ontbijt. Toen ik dat liet staan, scheelde het veel!
Darius- Ratel
- Aantal berichten : 3635
Punten : 4012
Registratiedatum : 22-11-10
Cola werkte hier wel tegen aanvallen. En eten waar ik zin in had, van een boterham ging ik spugen, maar een kroket of ham/ kaas croissant bleef er wel in.
Gast- Gast
Darius schreef:Ik werd erg misselijk van een kop thee bij het ontbijt. Toen ik dat liet staan, scheelde het veel!
+1
tweeling- Prater
- Aantal berichten : 1253
Punten : 1426
Registratiedatum : 07-01-11
tweeling schreef:Darius schreef:Ik werd erg misselijk van een kop thee bij het ontbijt. Toen ik dat liet staan, scheelde het veel!
+1
Ohja dat had ik ook, misselijk van thee.
En inderdaad eten waar je zin in hebt! Pringles paprika vielen hier vaak ook wel goed trouwens.
Gast- Gast
Mij hebben de eerste weken echt cornflakes met melk gered. En Emesafene.
Gast- Gast
bolus26 schreef:bedankt meiden!
Hoop het voor je,dat het over een maandje over is. Ik heb tot de bevalling overgegeven en misselijk geweest. Ik nam elk uur een biscuitje,dat hielp wel een beetje of 1 slokje cola.
Annemie- Ratel
- Aantal berichten : 3158
Punten : 3363
Registratiedatum : 22-11-10
Ik snap dat je er geen zin in hebt, maar regelmatig eten werkt écht het beste. Zorgen dat je geen lege maag krijgt, dan is de misselijkheid het ergst. Zoveel mogelijk vullende producten eten, dus volkoren brood ipv wit enz. En lukt dat niet, eet dan dingen die je écht lekker vindt, dat blijft meestal wel binnen.
Océane- Prater
- Aantal berichten : 825
Punten : 891
Registratiedatum : 18-11-10
IsIk heb wel zin hoor om regelmatig te eten wabt anders is het inderdaad nog erger!
En ik lust gewoon nog alles ( heb er geen trek in maar krijg t wel weg!)
@ annemie dat hoop ik toch eigenlijk niet te hebben
En ik lust gewoon nog alles ( heb er geen trek in maar krijg t wel weg!)
@ annemie dat hoop ik toch eigenlijk niet te hebben
bolus26- Ratel
bolus26 schreef:bedankt meiden!
ben nu 8 weken dus nog een maandje afzien vrees ik
Hoop het voor je Ik ben tot 17 weken zo misselijk geweest... Kon niks binnenhouden. Heb ook alles geprobeerd maar heb uiteindelijk van de VK en HA Emasafene gekregen omdat ik anders zou uitdrogen...
CCC- Ratel
- Aantal berichten : 6424
Punten : 6761
Registratiedatum : 17-11-10
Bij de vorige zwangerschap hielp helaas niks en heb ik het tot het einde gehad.
Bij de zwangerschap versterkt vet eten het extra dus dat laat ik nu en steeds kleine beetjes eten en licht eten maar desondanks blijf ik nog steeds misselijk en ontzettend beroerd.
Bij de zwangerschap versterkt vet eten het extra dus dat laat ik nu en steeds kleine beetjes eten en licht eten maar desondanks blijf ik nog steeds misselijk en ontzettend beroerd.
Limburg85- Ratel
- Aantal berichten : 3725
Punten : 3896
Oh dat had ik ook! Tot week 20!
Bij mij hielp dat eerst iets eten voor hè opstaat echt niet! Het eerste wat mijn vk mij adviseerde was een ontbijtkoekje eten voor dat ik opstond! Ja dat was echt een super idee :s, weet niet of iemand dat hier wel eens heeft uit gespuugd, maar dat was echt geen succes! Ik kon echt de hele dag zomaar ineens spugen, of ik nou wel of niet at. Uiteindelijk heb ik pillen gekregen van de huisarts met 13 weken omdat ik het toen wel een keer zat was
Ik heb dus helaas ook geen tips voor je!
Bij mij hielp dat eerst iets eten voor hè opstaat echt niet! Het eerste wat mijn vk mij adviseerde was een ontbijtkoekje eten voor dat ik opstond! Ja dat was echt een super idee :s, weet niet of iemand dat hier wel eens heeft uit gespuugd, maar dat was echt geen succes! Ik kon echt de hele dag zomaar ineens spugen, of ik nou wel of niet at. Uiteindelijk heb ik pillen gekregen van de huisarts met 13 weken omdat ik het toen wel een keer zat was
Ik heb dus helaas ook geen tips voor je!
Aagje!- Kletskop
- Aantal berichten : 1539
Punten : 1735
Registratiedatum : 09-04-11
Als je misselijk bent aan een zakje pepermunt ruiken of aan schijfjes citroen.
Purpleflower- Prater
- Aantal berichten : 744
Punten : 912
Registratiedatum : 29-11-11
goed opletten van welk eten je misselijk(er) wordt. Deze zwangerschap kon ik ook niet tegen thee, maar ook niet tegen krentenbrood. Ik heb emasafene gekregen toen en dat haalde de scherpe randjes er een beetje af. Ik was nog wel flink misselijk, maar hoefde in ieder geval niet meer over te geven.
Gast- Gast
Ik was tijdens mijn zwangerschap een klein beetje en niet zo lang misselijk maar lustte mijn hele zwangerschap geen thee. Daar moest ik echt niet aan denken terwijl ik het nu weer wel lekker vind.
Sterkte ermee. lijkt me erg vervelend!
Sterkte ermee. lijkt me erg vervelend!
Chelle- Prater
- Aantal berichten : 783
Punten : 868
bedankt voor de tips, vandaag gaat het tot nu toe prima dus dat is wle heel lekker!
bolus26- Ratel
Zuurtjes zuigen, zo kon ik persoonlijk van mijn werk naar huis komen, zonder de auto aan de kant te zetten om over te geven. Verder hielp er hier niet veel. Alleen de pillen die ik van de huisarts kreeg hielpen een beetje.
Smaragdje- Ratel
- Aantal berichten : 3094
Punten : 3173
Registratiedatum : 19-11-10
Herkenbaar Bolus! Van elk vies geurtje ging ik sowieso over mijn nek, de gedachte aan een vies luchtje maakte op mijn werk zelfs dat ik al begon te kokhalzen als ik aan het toilet dacht... Uiteindelijk toch medicijnen bij de huisarts gehaald, het was in combinatie met mijn werk niet te doen. Eten kon ik bijna niet, ik probeerde voor het slapen gaan nog iets van crackertjes te eten en dan gelijk na het wakker worden ook ( goed voor je tanden...) daardoor ging het ietsje beter. Als ik er nu aan terugdenk heb ik het idee dat stress ook wel een belangrijke factor in het misselijk zijn was, ik zat niet goed in mijn hoofd en maakte me erg veel zorgen. Als ik mijn vriend om me heen had die de boel kon relativeren was ik veel rustiger en had ik minder last van de misselijkheid.
piene1983- Prater
- Aantal berichten : 573
Punten : 651
Registratiedatum : 10-07-11
Thee hielp bij mij juist wel, haha! Evenals ontbijkoek. Maar ik was ook niet extreem misselijk, wel de hele dag door. Zolang ik regelmatig kleine beetjes at, ging het redelijk. Het weggooien van producten die ik echt heel vies vond ruiken, hielp ook. Zo kon ik de geur van drinkzuivel echt niet verdragen (ook al was het net een uurtje open). Bah!
Sophiee- Prater
- Aantal berichten : 921
Punten : 927
Registratiedatum : 13-10-11
Soortgelijke onderwerpen
» Spugen
» Misselijk en werk
» Kate is misselijk...
» Misselijk van zwangerschapsvitamines??
» om misselijk van te worden...
» Misselijk en werk
» Kate is misselijk...
» Misselijk van zwangerschapsvitamines??
» om misselijk van te worden...
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: