Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Wie heeft er vanavond nog meer geen bal te doen?

+18
ijsjemeisje
RYW
Lady4
_Lacey_
IndianRose
studiebol
mzcharlotte
SleepingBeauty
Carra
nijntje4
ekiaam87
Ploen
Japje
Lejow
Toet
Remco
Rouxxxe
Jeanette
22 plaatsers

Pagina 1 van 2 1, 2  Volgende

Ga naar beneden

Wie heeft er vanavond nog meer geen bal te doen? Empty Wie heeft er vanavond nog meer geen bal te doen?

Bericht  Gast za 4 dec 2010 - 4:11

Ik zou vanavond met mijn ex uit eten gaan, hij zou met de auto hierheen komen. In verband met het weer hebben we dat gecancelled en zien we elkaar over een tijdje. We vinden het toch fijn om even bij te kletsen en zo.
Maar nu heb ik dus geen bal te doen vanavond. Vriendinnen hebben allemaal al plannen.

Ik ga denk ik maar opruimen/schoonmaken hier, mijn nagels lakken en nog twee Sintgedichten op papier knallen.

Wat doen jullie als jullie op een zaterdagavond niks te doen hebben?

Ik ben eigenlijk ook heel moe en suf nu en ik heb zin om te slapen, haha!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wie heeft er vanavond nog meer geen bal te doen? Empty Re: Wie heeft er vanavond nog meer geen bal te doen?

Bericht  Jeanette za 4 dec 2010 - 4:13

Ik ook niet No

Ik zou eigenlijk gaan stappen met vrienden en dat was dan naar een feestje behoorlijk een eind hier vandaan, maar met dit weer ga ik er nog niet nog langer over doen. Denk dat ik maar lekker voor de buis kruip.
Jeanette
Jeanette
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wie heeft er vanavond nog meer geen bal te doen? Empty Re: Wie heeft er vanavond nog meer geen bal te doen?

Bericht  Rouxxxe za 4 dec 2010 - 4:15

Ik heb ook geen bal te doen vanavond haha. Had wel naar m'n vriendje gewild (die zit ziek thuis) of afspreken met een vriendin, maar dan moet ik met de auto er op uit en dat lijkt met met de kans op ijzel vanavond niet zo heel verstandig. En daarbij heb ik ook niet heel veel zin om de deur uit te gaan dus dat scheelt weer. Ik denk dat ik lekker met een borrel op de bank tv ga kijken smile
Rouxxxe
Rouxxxe
Prater
Prater

Aantal berichten : 1316
Punten : 1342
Registratiedatum : 27-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wie heeft er vanavond nog meer geen bal te doen? Empty Re: Wie heeft er vanavond nog meer geen bal te doen?

Bericht  Gast za 4 dec 2010 - 4:19

Als ik niks te doen heb ik zaterdagavond trek ik mijn huispak of iets dergelijks aan en doe ik ook lekker niks. Beetje internetten, wat lezen, film kijken met wat lekkers erbij, lekker uitgebreid douchen of een bad nemen en lekker op tijd slapen. Ik vind dat altijd heerlijk.

Vanavond heb ik wel plannen. Wij hebben surprise vanavond met de hele familie.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wie heeft er vanavond nog meer geen bal te doen? Empty Re: Wie heeft er vanavond nog meer geen bal te doen?

Bericht  Gast za 4 dec 2010 - 4:22

Ik dacht dat ik een avondje thuis had met leuke televisie, olijfje, kaasje, wijntje. Maar nu ben ik uitgenodigd om met vrienden een pizza te gaan eten en daarna naar de film te gaan. Ik heb de uitnodiging aangenomen smile.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wie heeft er vanavond nog meer geen bal te doen? Empty Re: Wie heeft er vanavond nog meer geen bal te doen?

Bericht  Remco za 4 dec 2010 - 4:25

Vanavond thuis op de bank denk ik...nog geen plannen. Maar je weet maar nooit misschien komt er wel een mega sneeuwballengevecht opgang zometeen.

of heb jij een ander leuk idee smile
Remco
Remco
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 92
Punten : 103
Registratiedatum : 01-12-10
Woonplaats : Utrecht

Terug naar boven Ga naar beneden

Wie heeft er vanavond nog meer geen bal te doen? Empty Re: Wie heeft er vanavond nog meer geen bal te doen?

Bericht  Gast za 4 dec 2010 - 4:25

Een zaterdagavond zonder plannen komt bij mij niet voor..

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wie heeft er vanavond nog meer geen bal te doen? Empty Re: Wie heeft er vanavond nog meer geen bal te doen?

Bericht  Toet za 4 dec 2010 - 4:27

_Donnaa schreef:Een zaterdagavond zonder plannen komt bij mij niet voor..

Bij mij ook niet, dan is m'n weekend niet compleet!

Ik ben jarig, vier het vanavond voor vrienden en daarna gaan we met z'n alle stappen in Eindhoven!
Toet
Toet
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8740
Punten : 9873
Registratiedatum : 23-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wie heeft er vanavond nog meer geen bal te doen? Empty Re: Wie heeft er vanavond nog meer geen bal te doen?

Bericht  Gast za 4 dec 2010 - 4:28

Ik kan altijd wel wat verzinnen smile

Vanavond ben ik ook gewoon thuis, maar ik moet sowieso TVOH van gisteren nog terug kijken en Glee van afgelopen week heb ik ook nog niet gezien. Dan is de avond al weer bijna voorbij Very Happy

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wie heeft er vanavond nog meer geen bal te doen? Empty Re: Wie heeft er vanavond nog meer geen bal te doen?

Bericht  Gast za 4 dec 2010 - 4:29

Gefeliciteerd Toetje!

Ik vind het al verschrikkelijk dat ik de hele middag thuis heb gezeten.. We zouden ijshockeyen, maar er is zoveel sneeuw op de baan gevallen, dat we maar thuis zijn gebleven.. Ben blij als ik straks weg kan haha..

Eerst een heerlijke sneeuwwandeling en dan lekker aan de Baileys met vriendinnen en gezellig TV kijken..

W. z`n zusje wil ook Baileys proberen, ze is 13 :shock:

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wie heeft er vanavond nog meer geen bal te doen? Empty Re: Wie heeft er vanavond nog meer geen bal te doen?

Bericht  Jeanette za 4 dec 2010 - 4:31

_Donnaa schreef:Een zaterdagavond zonder plannen komt bij mij niet voor..

Bij mij normaal ook niet. Maar aangezien ze ijzel aangeven en ik in the middle of nowhere woon en naar een vriendin zou gaan die 1,5 uur rijden van mij vandaan woont, heb ik toch gezegd dat we het beter een andere keer kunnen doen. Ik heb geen zin om 3 uur lang op de weg te zitten haha.
Jeanette
Jeanette
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wie heeft er vanavond nog meer geen bal te doen? Empty Re: Wie heeft er vanavond nog meer geen bal te doen?

Bericht  Gast za 4 dec 2010 - 4:32

Jeanette schreef:
_Donnaa schreef:Een zaterdagavond zonder plannen komt bij mij niet voor..

Bij mij normaal ook niet. Maar aangezien ze ijzel aangeven en ik in the middle of nowhere woon en naar een vriendin zou gaan die 1,5 uur rijden van mij vandaan woont, heb ik toch gezegd dat we het beter een andere keer kunnen doen. Ik heb geen zin om 3 uur lang op de weg te zitten haha.

Haha, dat is waar hoor.. Toen ik nog samenwoonde woonden wij ook in de middle of nowhere.. Sowieso 9km. uit de bewoonde wereld.. Dan zaten we met dit weer ook vaak thuis hoor smile

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wie heeft er vanavond nog meer geen bal te doen? Empty Re: Wie heeft er vanavond nog meer geen bal te doen?

Bericht  Lejow za 4 dec 2010 - 4:35

Ik zou vanmiddag Sinterklaas vieren bij mijn schoonouders (mijn vriend moet werken), maar die wonen ook zo'n half uur hier vandaan, dus dat heb ik maar af gezegd.
Verder voel ik me nog steeds niet topfit, dus dat wordt lekker voor de buis hangen vanavond!!
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Rotjeknor

Terug naar boven Ga naar beneden

Wie heeft er vanavond nog meer geen bal te doen? Empty Re: Wie heeft er vanavond nog meer geen bal te doen?

Bericht  Japje za 4 dec 2010 - 5:14

Mijn vriend en ik gaan vanavond naar Harry Potter!
Japje
Japje
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 166
Punten : 204
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wie heeft er vanavond nog meer geen bal te doen? Empty Re: Wie heeft er vanavond nog meer geen bal te doen?

Bericht  Ploen za 4 dec 2010 - 5:14

Ik zou zo graag allemaal leuke dingen gaan doen, maar helaas door doe klote pfeiffer moet ik nu alweer het zoveelste weekend thuis zitten! Dus ik heb vnv ook weer geen bal te doen.
Ploen
Ploen
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 293
Punten : 336
Registratiedatum : 03-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wie heeft er vanavond nog meer geen bal te doen? Empty Re: Wie heeft er vanavond nog meer geen bal te doen?

Bericht  ekiaam87 za 4 dec 2010 - 5:16

ik moet 3x zwarte piet spelen straks (iedere keer een kwartiertje ofzo), gelukkig allemaal op loopafstand.
Ben net ruim 2.5 uur bezig geweest met m'n postwijk i.p.v. 1 uur en een kwartier
ekiaam87
ekiaam87
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1623
Punten : 2002
Registratiedatum : 17-11-10
Woonplaats : Voorschoten

Terug naar boven Ga naar beneden

Wie heeft er vanavond nog meer geen bal te doen? Empty Re: Wie heeft er vanavond nog meer geen bal te doen?

Bericht  nijntje4 za 4 dec 2010 - 5:17

Ik heb ook geen plannen, ik zie vriendlief niet eens vanwege het weer, en met de ijzel is het ook niet handig vanavond. Ach ja, het is ook weleens goed om van de standaard plannen af te wijken. Maar ik heb eigenlijk bijna nooit plannen, wel een klein beetje jaloers op mensen die standaard een leuke zaterdagavond hebben.
nijntje4
nijntje4
Prater
Prater

Aantal berichten : 939
Punten : 1065
Registratiedatum : 30-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wie heeft er vanavond nog meer geen bal te doen? Empty Re: Wie heeft er vanavond nog meer geen bal te doen?

Bericht  Gast za 4 dec 2010 - 5:19

Vanavond heb ik GE-LUK-KIG helemaal niets te doen! Ik ben dan ook helemaal kapot en heb zwaar behoefte aan een avond op de bank. En dat ga ik vanavond ook heerlijk doen! Very Happy

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wie heeft er vanavond nog meer geen bal te doen? Empty Re: Wie heeft er vanavond nog meer geen bal te doen?

Bericht  Gast za 4 dec 2010 - 5:28

Ik heb ook niets te doen maar vind het niet zo erg. IIk ga gewoon lekker "Ik hou van Holland" kijken en psp-en.
En lekker bijtijds naar bed.


(Als iemand mijn 5 jaar geleden had gezegd dat ik me zo zou vermaken op zaterdagavond, had ik diegene keihard uitgelachen Wink )[/i]

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wie heeft er vanavond nog meer geen bal te doen? Empty Re: Wie heeft er vanavond nog meer geen bal te doen?

Bericht  Carra za 4 dec 2010 - 5:39

Ik had plannen. Ik zou naar een concert in Amsterdam gaan en daarna lekker de stad in. Maar ik blijf vanwege het weer ook maar thuis. Durf het niet aan om vannacht in de ijzel naar huis te rijden.

Dus dat wordt voor mij ook 'ik hou van Holland'.
En misschien krijg ik nog wel een schoonmaakaanval. Dan ga ik mijn badkamer schoonmaken.
Carra
Carra
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1894
Punten : 2018
Registratiedatum : 03-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wie heeft er vanavond nog meer geen bal te doen? Empty Re: Wie heeft er vanavond nog meer geen bal te doen?

Bericht  SleepingBeauty za 4 dec 2010 - 5:44

Ik heb ook niks te doen vanavond.
Manlief is aan het werk en ik moet nog wat sinterklaasgedichten schrijven!!
Hoopte dat ik hier wat inspiratie kon vinden maar helaas.... :P
ben wel benieuwd naar wat gedichten van iedereen?

Als mn mannetje er weer is kruip ik lekker op de bank met een glaasje ij en gaan we ik hou van holland kijken!
SleepingBeauty
SleepingBeauty
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1855
Punten : 2407
Registratiedatum : 28-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wie heeft er vanavond nog meer geen bal te doen? Empty Re: Wie heeft er vanavond nog meer geen bal te doen?

Bericht  mzcharlotte za 4 dec 2010 - 6:01

7 films gehuurd, ik vermaak me wel. De eerste heb ik net gezien.
mzcharlotte
mzcharlotte
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4211
Punten : 4519
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wie heeft er vanavond nog meer geen bal te doen? Empty Re: Wie heeft er vanavond nog meer geen bal te doen?

Bericht  studiebol za 4 dec 2010 - 6:22

Ik heb niet elke zaterdagavond plannen, vroeger vond ik dat heel erg nu niet meer zo zolang het niet TE vaak voor komt! Maar vandaag is mijn vriend ook thuis! We hebben de houtkachel aangestoken, straks gaan we lekker eten, en dan gaan we straks lekker samen tv kijken denk ik misschien Ik hou van holland of anders een filmpje!
studiebol
studiebol
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6711
Punten : 7425
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wie heeft er vanavond nog meer geen bal te doen? Empty Re: Wie heeft er vanavond nog meer geen bal te doen?

Bericht  IndianRose za 4 dec 2010 - 6:32

Ploen schreef:Ik zou zo graag allemaal leuke dingen gaan doen, maar helaas door doe klote pfeiffer moet ik nu alweer het zoveelste weekend thuis zitten! Dus ik heb vnv ook weer geen bal te doen.

Oh bah, ik ken dat gevoel. Heb zelf 1,5 jaar met Pfeiffer gelopen Cry

Ontopic: ik heb ook een bankhangavondje maar dat vind ik helemaal niet erg!! Beetje bijkomen van afgelopen week, en morgenvroeg moet ik er om half 7 alweer uit om te werken! Ik ga 'Ik hou van Holland' kijken met lekkere stokbroodjes en wijntje erbij!
IndianRose
IndianRose
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 204
Punten : 213
Registratiedatum : 17-11-10
Woonplaats : Home Sweet Home

Terug naar boven Ga naar beneden

Wie heeft er vanavond nog meer geen bal te doen? Empty Re: Wie heeft er vanavond nog meer geen bal te doen?

Bericht  _Lacey_ za 4 dec 2010 - 6:46

Heb ook geen bal te doen. Had een vriend van me gesmst of ie zin had om langs te komen om even bij te kletsen, maar die kan niet Sad

Gaat een tv-avondje worden, denk ik. Of anders een boek lezen.

_Lacey_
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2441
Punten : 2489
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wie heeft er vanavond nog meer geen bal te doen? Empty Re: Wie heeft er vanavond nog meer geen bal te doen?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 1 van 2 1, 2  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum