Supervies (en hopelijk) binnenkort niet meer te koop.
+36
Rush
Caramba
Ibbeltje
Eris
Caroow
Mida4you
Océane
Fayebella
Susan
Toet
Aimee
Livine
Printje
Zora
Linda
TukTuk
Roodkapje
Shisha
Tiana
Burn
loura
Minx
Flower_L
girli
Jits
Lady Starstruck
Marin
Blond
Fenna
Ella
Elliot
SarahKey
Stitch
Lonely Goatherd
Inge
rapa nui
40 plaatsers
Pagina 4 van 5
Pagina 4 van 5 • 1, 2, 3, 4, 5
Re: Supervies (en hopelijk) binnenkort niet meer te koop.
Linda schreef:Zora schreef:'Tegenwoordig' zitten er in al die wereldgerechten geloof ik veel minder tot geen E-nummers, en veel minder troep. Laatst nog gekeken, ik geloof op de lasagne verde. Daar zat alleen in de dressing voor de salade een E-nummer, in de saus verder niet.
Het zijn gewoon een stelletje floeperds. Ze zetten de e-nummers er niet meer op. Maar ze schrijven het volledig uit. Ze zetten er bijvoorbeeld gistextract op, terwijl dat gewoon e621 is. Er zitten dus wel degelijk e-nummers in, alleen lees je er nu makkelijk overheen.
Ik kijk, en heb dat ook nooit gedaan, nooit naar E-nummers. Misschien heel naïef maar ik geloof het allemaal wel, ik denk dan dingen die echt echt slecht voor je zijn mogen ze vast niet verkopen en ik heb daarnaast geen zin om alles uit te pluizen wat E-nummers betreft. Ben allang blij als ik weer iets bedacht heb qua eten.
Printje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 14725
Punten : 16058
Registratiedatum : 18-11-10
Oh ik nomineer ook knabbelspek! Gadverdamme, ik proefde dat een keer in de winkel, en heb de hele tijd met die vieze smaak in mijn mond gezeten. Wat ongelooflijk smerig vond ik dat.
Blond- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9101
Punten : 9422
Registratiedatum : 17-11-10
Printje schreef:
Dat vind ik ook, bovendien vind ik de meeste dingen er wel lekker van.
Ik kan zo niets bedenken wat weg moet, wat ik niet lust koop ik gewoon niet.
Eens met beide opmerkingen.
Susan- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
@printje het probleem is dat er geen duidelijkheid in is, veel e nummers zijn jaren geleden een keer getest en daarnaa is er verder niet echt meer gekeken. Weet zo ff de voorbeelden niet maar wij hebben hier dingen legaal die dat in het buitenland niet zijn.
Minx- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8623
Punten : 9434
Linda schreef:Zora schreef:'Tegenwoordig' zitten er in al die wereldgerechten geloof ik veel minder tot geen E-nummers, en veel minder troep. Laatst nog gekeken, ik geloof op de lasagne verde. Daar zat alleen in de dressing voor de salade een E-nummer, in de saus verder niet.
Het zijn gewoon een stelletje floeperds. Ze zetten de e-nummers er niet meer op. Maar ze schrijven het volledig uit. Ze zetten er bijvoorbeeld gistextract op, terwijl dat gewoon e621 is. Er zitten dus wel degelijk e-nummers in, alleen lees je er nu makkelijk overheen.
Sjonge, voel me nu echt supernaief
Zora- Ratel
- Aantal berichten : 4087
Punten : 4289
Minx schreef:@printje het probleem is dat er geen duidelijkheid in is, veel e nummers zijn jaren geleden een keer getest en daarnaa is er verder niet echt meer gekeken. Weet zo ff de voorbeelden niet maar wij hebben hier dingen legaal die dat in het buitenland niet zijn.
Ik snap het wel maar ik ben dan denk ik zo'n naïef mens dat het me echt serieus niet zoveel boeit. Ik denk niet dat ik er iets van zal krijgen en ik ga gewoon de moeite niet nemen om alle e-nummers uit te gaan pluizen en daarna ook nog eens te gaan kijken wat waar in zit. Das me gewoon veel te veel moeite, ik ben echt al blij als ik gekookt heb.
Printje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 14725
Punten : 16058
Ik vind slimpie limonade echt verschrikkelijk... De smaak nog niet eens zo, maar het mondgevoel nadat je gedronken hebt, brrrr.
Aimee- Ratel
- Aantal berichten : 3218
Punten : 3630
Registratiedatum : 05-12-10
Blond schreef:Boomstammetjes inderdaad, wat een ongelofelijk smerig vlees vind ik dat. Heb het ook al echt jaren niet meer gegeten. Ik krijg al puisten als ik eraan denk (gets ik zie ook echt het vet er zo uit druipen).
+1000!
Rollade vind ik ook smerig. En inderdaad alle smaken van Lays maak de smaak, stuk voor stuk niet te eten.
Toet- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8740
Punten : 9873
Registratiedatum : 23-11-10
Ohh en kebab van de Lidl (of was het nou Aldi?), bah! Haha, kun je net zo goed een frikandel met de kaasschaaf bewerken en tussen een pitabroodje proppen, smaakt het zelfde.
Toet- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8740
Punten : 9873
Registratiedatum : 23-11-10
Toet schreef:Ohh en kebab van de Lidl (of was het nou Aldi?), bah! Haha, kun je net zo goed een frikandel met de kaasschaaf bewerken en tussen een pitabroodje proppen, smaakt het zelfde.
Dit klinkt echt vies. Heb het alleen nog nooit op.
Tiana- Ratel
- Aantal berichten : 3135
Punten : 3238
Tsja, wij eten wel eens uit pakjes, al is het niet heel vaak. Puur om het gemak op zo'n moment. Ik heb gewoon echt geen tijd om alles zelf te gaan zitten maken. Ik vind zo'n pak pannenkoeken van Koopmans juist wel lekker (dat je melk en eieren moet toevoegen).Marin schreef:Ik eet ook bijna nooit van die pakken, omdat ik het gewoon liever zelf maak. Niet eens zozeer omdat het slecht voor je is, dat interesseert me niet zo, maar gewoon omdat ik het toch vaak lekkerder zelf kan. Alleen soms is het wel makkelijk (hoewel dat ook nog wel meevalt, want al het snijwerk doe je toch). Er zijn sommige van die wereldgerechten die echt hele lekkere sausjes hebben die ik zelf echt niet kan evenaren, en daarvan vind ik het wel heel lekker om af en toe te eten.
Gast- Gast
Dat ene drinken vind ik echt niet te zuipen. Van die halve liter flesjes, beetje perzikkleur drinken zit er in en dan zo'n Aziatisch/Egyptisch etiket. Ik heb het een keer in m'n kerstaket gehad. Echt zo goor. Smaakt heel erg bitter. Ben alleen de naam kwijt...
:edit: het heet Carpe Diem en dat hebben ze oa bij de AH
:edit: het heet Carpe Diem en dat hebben ze oa bij de AH
Laatst aangepast door Elixer op za 8 dec 2012 - 11:55; in totaal 1 keer bewerkt
Gast- Gast
Brrrrr smerig!!!
Mida4you- Ratel
- Aantal berichten : 4902
Punten : 5740
Registratiedatum : 27-12-10
Ik heb laatst een keer gekeken wat de ingrediënten van zo'n pak pannenkoekenmix zijn, maar het zijn gewoon verschillende meelsoorten. Ik heb toen gewone bloem genomen, maar dat was vooral uit zuinigheid en om het feit dat het eigenlijk precies evenveel werk is. Ik heb het dan wel over die pannenkoekmixen waar je nog melk én ei moet toevoegen, er zijn er tegenwoordig ook waar alleen melk bij moet, die zitten in zo'n fles.
Wat betreft die Knorr Wereldgerechten, wat ik zelf kan maken, maak ik meestal wel zelf, bijvoorbeeld Moussaka, Lasagne, Kofta en nog een paar, maar er zijn er ook die ik echt niet kan namaken.
Wat betreft die Knorr Wereldgerechten, wat ik zelf kan maken, maak ik meestal wel zelf, bijvoorbeeld Moussaka, Lasagne, Kofta en nog een paar, maar er zijn er ook die ik echt niet kan namaken.
Susan- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Minx schreef:@printje het probleem is dat er geen duidelijkheid in is, veel e nummers zijn jaren geleden een keer getest en daarnaa is er verder niet echt meer gekeken. Weet zo ff de voorbeelden niet maar wij hebben hier dingen legaal die dat in het buitenland niet zijn.
Maar er zijn ook genoeg dingen die in Nederland verboden zijn en in het buitenland weer niet. Dus tja, het verschilt toch en het is aan de mensen zelf om te zien wat ze wel of niet willen. Ik kook ook wel eens uit een pakje, pure gemakzucht. Maar ja af en toe vind ik dat geen probleem.
Fayebella- Prater
- Aantal berichten : 863
Punten : 902
After eight, brrrr!
Océane- Prater
- Aantal berichten : 825
Punten : 891
Océane schreef:After eight, brrrr!
Oh heerlijk! Als ik eenmaal aan begin..... maar gelukkig hebben we het haast nooit in huis
Mida4you- Ratel
- Aantal berichten : 4902
Punten : 5740
Registratiedatum : 27-12-10
Mida4you schreef:
Brrrrr smerig!!!
ooh ieeuw zo vies. Als ik eraan denk word ik spontaan misselijk.
Laatst aangepast door Lady Starstruck op zo 9 dec 2012 - 2:46; in totaal 1 keer bewerkt
Lady Starstruck- Ratel
- Aantal berichten : 3855
Punten : 3944
Registratiedatum : 20-03-11
Lady Starstruck schreef:Mida4you schreef:
Brrrrr smerig!!!
ooh ieeuw zo vies. Als ik eraan word ik spontaan misselijk.
Dat vind ik zó lekker
Caroow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 7607
Punten : 8208
Registratiedatum : 19-11-10
Océane schreef:After eight, brrrr!
jaaa zo mee eens!! Gatver wat is dat vies!
Ibbeltje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11844
Punten : 12427
Registratiedatum : 20-11-11
Wilde roze zalm van John West. Ik wilde zalm door een salade en dacht goh ik neem een keer een blikje. Heel mijn eten was verpest en heb ik weggegooid. Alsof het bedorven afval was, harde stukjes er in. Echt niet te eten.
Eris- Prater
- Aantal berichten : 1286
Punten : 1351
Registratiedatum : 26-11-10
Oeh After Eight is inderdaad echt smerig! En die smeerbare brie vind ik ook niks. En van die instant noodle dingen waar je alleen wat heet water bij moet doen. Dat heb ik twee keer geprobeerd (verschillende merken) en twee keer weggegooid. Wat een troep.
Gast- Gast
Kenya schreef:Oeh After Eight is inderdaad echt smerig! En die smeerbare brie vind ik ook niks. En van die instant noodle dingen waar je alleen wat heet water bij moet doen. Dat heb ik twee keer geprobeerd (verschillende merken) en twee keer weggegooid. Wat een troep.
Oh brie ja, vind ik ook vies. Vooral die niet smeerbare. Ik vind dat harde er om heen zeg maar zo vies.
Maar die Noodles zijn wel lekker over het algemeen.
Ibbeltje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11844
Punten : 12427
Registratiedatum : 20-11-11
Roggebrood en van die hamburgers die je alleen nog even moet opwarmen in de magnetron vind ik ook echt smerig.
Océane- Prater
Noodles vind ik alleen van 'Campbell's' lekker en dan bij voorkeur kerrie. Derest kan me ook gestolen worden.
Océane- Prater
Pagina 4 van 5 • 1, 2, 3, 4, 5
Soortgelijke onderwerpen
» iPhone 4S binnenkort niet meer bruikbaar?
» Ik weet het even niet meer (veel huilen, niet willen eten)
» Koop jij meer...
» Werken of niet? Ik weet het niet meer...
» Waarom is dit niet in NL te koop?
» Ik weet het even niet meer (veel huilen, niet willen eten)
» Koop jij meer...
» Werken of niet? Ik weet het niet meer...
» Waarom is dit niet in NL te koop?
Pagina 4 van 5
Permissies van dit forum: