Supervies (en hopelijk) binnenkort niet meer te koop.
+36
Rush
Caramba
Ibbeltje
Eris
Caroow
Mida4you
Océane
Fayebella
Susan
Toet
Aimee
Livine
Printje
Zora
Linda
TukTuk
Roodkapje
Shisha
Tiana
Burn
loura
Minx
Flower_L
girli
Jits
Lady Starstruck
Marin
Blond
Fenna
Ella
Elliot
SarahKey
Stitch
Lonely Goatherd
Inge
rapa nui
40 plaatsers
Pagina 1 van 5
Pagina 1 van 5 • 1, 2, 3, 4, 5
Supervies (en hopelijk) binnenkort niet meer te koop.
Gejat van het viva forum. Vond het daar wel leuk om te lezen en ben ook hier wel benieuwd.
Wat vind jij echt schap-vervuiling in de supermarkt? Wat heb jij wel eens gekocht, geprobeerd en vond je echt vies of een stom product?
Wat vind jij echt schap-vervuiling in de supermarkt? Wat heb jij wel eens gekocht, geprobeerd en vond je echt vies of een stom product?
rapa nui- Kletskop
- Aantal berichten : 2402
Punten : 2690
Registratiedatum : 21-11-10
Re: Supervies (en hopelijk) binnenkort niet meer te koop.
Dat topic was ik ook net vanavond aan het lezen!
Even denken hoor.
De lays chips aioli
Zakjes macaroni kruiden van de Aldi (hebben we op het werk wel eens, bah)
Boomstammetjes
Even denken hoor.
De lays chips aioli
Zakjes macaroni kruiden van de Aldi (hebben we op het werk wel eens, bah)
Boomstammetjes
Inge- Ratel
- Aantal berichten : 5374
Punten : 6086
Registratiedatum : 18-11-10
Grappig, dat topic heb ik net vannacht gelezen.
Wat ik echt echt echt heel vies vind is van die doe het zelf jellypudding. Ik dacht mezelf een keer te verwennen.. Ik word nog misselijk als ik er aan denk!
Ook bolognese chips mag van mij wel uit de schappen verdwijnen, dat smaakt naar net niks.
Wat ik echt echt echt heel vies vind is van die doe het zelf jellypudding. Ik dacht mezelf een keer te verwennen.. Ik word nog misselijk als ik er aan denk!
Ook bolognese chips mag van mij wel uit de schappen verdwijnen, dat smaakt naar net niks.
Caroow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 7607
Punten : 8208
Registratiedatum : 19-11-10
Ik heb ooit 's een soort Aardappel Anders van het Edah huismerk op, wat was dat smerig zeg. Ook Chocomel uit de Senseo was géén succes.
Lonely Goatherd- Prater
- Aantal berichten : 954
Punten : 1054
Registratiedatum : 10-07-12
Caroow schreef:Grappig, dat topic heb ik net vannacht gelezen.
Bedankt he! Nu heb ik trek in bolognese chips!
Stitch- Fluisteraar
- Aantal berichten : 452
Punten : 485
Registratiedatum : 03-05-11
- witte chocolade mousse
- smeerkaas en alle varianten daarvan
- smeerkaas en alle varianten daarvan
Wat grappig, er staan dingen op jullie lijstjes die ik juist heel lekker vind! Boomstammetjes, jammie! Maar ik eet geen varkensvlees meer dus eigenlijk mogen ze van mij ook wel uit de schappen
Van mij mogen alle 'maak de smaak' variaties van Lays wel uit de schappen, ik vind ze allemaal vies!
Van mij mogen alle 'maak de smaak' variaties van Lays wel uit de schappen, ik vind ze allemaal vies!
Elliot- Ratel
- Aantal berichten : 4451
Punten : 4945
Registratiedatum : 19-07-12
Kip Jambalaya van Knorr, gore troep.
Gast- Gast
Yakult, en voor kinderen (weet even niet hoe het heet) zo'm bakje met van die mini soepstengels en dan zo'n vieze witte prut erbij.....
Ella- Ratel
- Aantal berichten : 6568
Punten : 6768
Ella schreef:Yakult, en voor kinderen (weet even niet hoe het heet) zo'm bakje met van die mini soepstengels en dan zo'n vieze witte prut erbij.....
Cheese dippers! Die vind mn dochter erg lekker
Fenna- Fluisteraar
- Aantal berichten : 70
Punten : 75
Registratiedatum : 19-01-11
Boomstammetjes inderdaad, wat een ongelofelijk smerig vlees vind ik dat. Heb het ook al echt jaren niet meer gegeten. Ik krijg al puisten als ik eraan denk (gets ik zie ook echt het vet er zo uit druipen).
Blond- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9101
Punten : 9422
Registratiedatum : 17-11-10
Blond schreef:Boomstammetjes inderdaad, wat een ongelofelijk smerig vlees vind ik dat. Heb het ook al echt jaren niet meer gegeten. Ik krijg al puisten als ik eraan denk (gets ik zie ook echt het vet er zo uit druipen).
hahahaha dit zou ik zo kunnen typen. Brrr
(En ik heb dat vroeger best vaak gegeten. Toen ik thuis woonde en 14 was o.i.d. vroeg ik altijd of mijn vader dat wilde meenemen met boodschappen doen )
Ik vond houdbare melk altijd heel vies. Maar ben er sinds kort achter dat dat zo handig is met pannekoeken of chocomelk. Er staat nu altijd een pak in de koelkast (ongeopend) en die is nu dus tot januari goed. Als ik eens zin heb in pannekoeken of chocomelk kan ik dat lekker maken
Ik vind dat er teveel klef brood is. Van dat saaie brood met of sesamzaadjes of maanzaadjes.. Ech boeie! Ruimte verspilling.
Gast- Gast
Wat zijn dat dan?Blond schreef:Boomstammetjes inderdaad, wat een ongelofelijk smerig vlees vind ik dat. Heb het ook al echt jaren niet meer gegeten. Ik krijg al puisten als ik eraan denk (gets ik zie ook echt het vet er zo uit druipen).
Gast- Gast
Soort slavinken. Rolletjes varkensvlees met een paneer laagje en kaasvulling.
Gast- Gast
De eerste keer dat ik ze had vond ik ze niet te vreten, de tweede keer, vijftien jaar later ofzo (ik vind ze er namelijk wel altijd uitzien alsof ze lekker moeten zijn) vond ik ze nog niet geweldig, maar zat er ineens kaas in? Hoort dat? Want dat kan ik me van die eerste keer niet meer herinneren namelijk...Blond schreef:Boomstammetjes inderdaad, wat een ongelofelijk smerig vlees vind ik dat. Heb het ook al echt jaren niet meer gegeten. Ik krijg al puisten als ik eraan denk (gets ik zie ook echt het vet er zo uit druipen).
Gast- Gast
Zelda schreef:Kip Jambalaya van Knorr, gore troep.
Ohw echt? Die ga ik vanavond net voor 't eerst proberen! Yikes.
Marin- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11
Knorr wereld gerechten Kantonese kip en Moussaka. Dat laatste vind ik gewoon echt niet lekker.
Lady Starstruck- Ratel
- Aantal berichten : 3855
Punten : 3944
Registratiedatum : 20-03-11
Ja ik vond het echt vies, ging bijna over mijn nekMarin schreef:Zelda schreef:Kip Jambalaya van Knorr, gore troep.
Gast- Gast
Zelda schreef:Ja ik vond het echt vies, ging bijna over mijn nekMarin schreef:Zelda schreef:Kip Jambalaya van Knorr, gore troep.
Oh shit. Ik eet bijna nooit van die wereldgerechten, maar deze was 35% korting, dus m'n vriend had 'm gekocht omdat ie 'm wilde proberen. Nou ja, als 't vies is, weten we 't maar.
Marin- Lady Post-a-lot
Marin schreef:Zelda schreef:Ja ik vond het echt vies, ging bijna over mijn nekMarin schreef:Zelda schreef:Kip Jambalaya van Knorr, gore troep.
Oh shit. Ik eet bijna nooit van die wereldgerechten, maar deze was 35% korting, dus m'n vriend had 'm gekocht omdat ie 'm wilde proberen. Nou ja, als 't vies is, weten we 't maar.
Ik vind m vooral heel, heel zout. En baal ook want had twee pakken gekocht en daar kunnen wij dus vier keer van eten.
Jits- Fluisteraar
- Aantal berichten : 87
Punten : 96
Registratiedatum : 29-09-12
Oh zout lust ik wel
Marin- Lady Post-a-lot
Ik vind de smaak van die kruiden vooral heel smerig..
Gast- Gast
Fenna schreef:Ella schreef:Yakult, en voor kinderen (weet even niet hoe het heet) zo'm bakje met van die mini soepstengels en dan zo'n vieze witte prut erbij.....
Cheese dippers! Die vind mn dochter erg lekker
Ahhh die ja, zo smerig haha
Ella- Ratel
- Aantal berichten : 6568
Punten : 6768
Wij vonden die kip jambalaya juist wel lekker voor een keer. Zout zijn ze allemaal...
Blond schreef:Boomstammetjes inderdaad, wat een ongelofelijk smerig vlees vind ik dat. Heb het ook al echt jaren niet meer gegeten. Ik krijg al puisten als ik eraan denk (gets ik zie ook echt het vet er zo uit druipen).
Ik zie nu de speciaaltjes van de febo voor me. Mijn man houdt er van maar ik vind ze vreselijk vet.
Pagina 1 van 5 • 1, 2, 3, 4, 5
Soortgelijke onderwerpen
» iPhone 4S binnenkort niet meer bruikbaar?
» Ik weet het even niet meer (veel huilen, niet willen eten)
» Koop jij meer...
» Werken of niet? Ik weet het niet meer...
» Waarom is dit niet in NL te koop?
» Ik weet het even niet meer (veel huilen, niet willen eten)
» Koop jij meer...
» Werken of niet? Ik weet het niet meer...
» Waarom is dit niet in NL te koop?
Pagina 1 van 5
Permissies van dit forum: