Supervies (en hopelijk) binnenkort niet meer te koop.
+36
Rush
Caramba
Ibbeltje
Eris
Caroow
Mida4you
Océane
Fayebella
Susan
Toet
Aimee
Livine
Printje
Zora
Linda
TukTuk
Roodkapje
Shisha
Tiana
Burn
loura
Minx
Flower_L
girli
Jits
Lady Starstruck
Marin
Blond
Fenna
Ella
Elliot
SarahKey
Stitch
Lonely Goatherd
Inge
rapa nui
40 plaatsers
Pagina 3 van 5
Pagina 3 van 5 • 1, 2, 3, 4, 5
Re: Supervies (en hopelijk) binnenkort niet meer te koop.
Minx schreef:loura schreef:Ik dacht trouwens dat boomstammetjes die koekjes zijn met wit en zwart met marsepein. Die vind ik namelijk ook niet te eten.
Dat zijn mergpijpjes
Owjaa inderdaad! Bah
loura- Ratel
- Aantal berichten : 3534
Punten : 3738
Registratiedatum : 19-11-10
Ik had al zoiets begrepen. Ik heb ze nog nooit gezien maar met kerst heb je inderdaad veel van dat soort dingen. Allemaal heel duur. Wat ik wel ieder jaar koop is roomboter in de vorm van een kerstboom. Vind ik gezellig staan met het kerstontbijt.girli schreef:Het is een gewone plak kaas, maar dan in de vorm van een kerstboom. Ik zocht een plaatje, maar niet gevonden.loura schreef:Kerstboomkaas? Nooit van gehoord.girli schreef:Kerstboomkaas e.d. Reteduur en lijkt me hetzelfde smaken als een normale plak kaas.
loura- Ratel
loura schreef:Ik had al zoiets begrepen. Ik heb ze nog nooit gezien maar met kerst heb je inderdaad veel van dat soort dingen. Allemaal heel duur. Wat ik wel ieder jaar koop is roomboter in de vorm van een kerstboom. Vind ik gezellig staan met het kerstontbijt.girli schreef:Het is een gewone plak kaas, maar dan in de vorm van een kerstboom. Ik zocht een plaatje, maar niet gevonden.loura schreef:Kerstboomkaas? Nooit van gehoord.girli schreef:Kerstboomkaas e.d. Reteduur en lijkt me hetzelfde smaken als een normale plak kaas.
Die gebruik ik gewoon voor de gourmet
Gast- Gast
Ik vind Kip Jambalaya juist heerlijk! Wel met een scheut chili saus er door!
Lasagnebladen mogen ze van mij wel uit de schappen halen.. Iel!
Burn- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 12281
Punten : 12796
Registratiedatum : 07-02-11
Lady Starstruck schreef:Knorr wereld gerechten Kantonese kip en Moussaka. Dat laatste vind ik gewoon echt niet lekker.
Die moussaka had ik laatst gemaakt, ik vond het zo vies dat ik de rest in de vuilnisbak heb geflikkerd. Gadverdamme zeg.
Tiana- Ratel
- Aantal berichten : 3135
Punten : 3238
Registratiedatum : 18-11-10
Burn schreef:Ik vind Kip Jambalaya juist heerlijk! Wel met een scheut chili saus er door!
Oh, lasagne is juist zo lekker... Is gewoon pasta, die bladen, natuurlijk Ik snijd het wel altijd wat kleiner zodat ik wel een stuk lasagneblad met vlees/groenten/of watvoor saus dan ook kan pakken, en niet dat er een heel lasagneblad aan je kin bungelt.
Gast- Gast
Ook ik at het in kleine stukjes, begon te kokhalsen en sindsdien geen Lasagne weer gehad..
Burn- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 12281
Punten : 12796
Registratiedatum : 07-02-11
Pimm's. Dat vind ik echt de meest ranzige koekjes ever.
Shisha- Ratel
- Aantal berichten : 5526
Punten : 5710
Registratiedatum : 26-11-10
Lonely Goatherd schreef:Ik heb ooit 's een soort Aardappel Anders van het Edah huismerk op, wat was dat smerig zeg. Ook Chocomel uit de Senseo was géén succes.
De chocomelcups zijn uit de schappen btw! Niet meer verkrijgbaar
Roodkapje- Prater
- Aantal berichten : 1424
Punten : 1702
Registratiedatum : 17-08-11
loura schreef:Ik had al zoiets begrepen. Ik heb ze nog nooit gezien maar met kerst heb je inderdaad veel van dat soort dingen. Allemaal heel duur. Wat ik wel ieder jaar koop is roomboter in de vorm van een kerstboom. Vind ik gezellig staan met het kerstontbijt.girli schreef:Het is een gewone plak kaas, maar dan in de vorm van een kerstboom. Ik zocht een plaatje, maar niet gevonden.loura schreef:Kerstboomkaas? Nooit van gehoord.girli schreef:Kerstboomkaas e.d. Reteduur en lijkt me hetzelfde smaken als een normale plak kaas.
Op mijn werk moest ik van de week een nieuw product picken: pizza's in de vorm van een kerstboom
Laatst aangepast door AngelNyn op do 6 dec 2012 - 20:43; in totaal 1 keer bewerkt
TukTuk- Ratel
- Aantal berichten : 7406
Punten : 8046
loura schreef:Glace koeken, ik snap niet dat mensen dat lekker vinden. Droge zoete troep.
Ik vind het ook niets en dan helemaal het idee dat je geplette schildluis eet... blegh..
Verder wat van mij per direct weg mag:
* Smac
* Aardappelanders
* Yakult
* Die goedkope vlaatjes van 17 cent met slagroom erop ( vanille of choco)
* Spa Marie Henriette
* Rituals rode douchefoam, mint/mandarijn ofzo
* Lever(kaas)
* Corned Beef
* Kipsate in zo'n plastic zakje die je au bain marie moet verwarmen... Dat is gewoon spons, geen kip
Roodkapje- Prater
- Aantal berichten : 1424
Punten : 1702
Registratiedatum : 17-08-11
Ik vind al die kant en klare pakken zoals wereldgerechten onzin. Bomvol zout en slechte e-nummers, ze adviseren om er veel te weinig groente in te doen (al kan je dat zelf aanvullen). Maar echt gezond lijkt het me niet.
Van de week had man van dr oetker een pak om luchtige cake te maken gekocht. Hij heeft 2,35 betaald voor een beetje bloem, cacaopoeder en poedersuiker. Echt onzin zo iets.
Zo vind ik van die pannenkoekenmixen ook onzin. Bloem, melk en eieren is toch veel lekkerder.
Van de week had man van dr oetker een pak om luchtige cake te maken gekocht. Hij heeft 2,35 betaald voor een beetje bloem, cacaopoeder en poedersuiker. Echt onzin zo iets.
Zo vind ik van die pannenkoekenmixen ook onzin. Bloem, melk en eieren is toch veel lekkerder.
Linda- Ratel
- Aantal berichten : 7118
Punten : 7577
Registratiedatum : 17-11-10
Stylegirl schreef:Lady Starstruck schreef:Knorr wereld gerechten Kantonese kip en Moussaka. Dat laatste vind ik gewoon echt niet lekker.
Die moussaka had ik laatst gemaakt, ik vond het zo vies dat ik de rest in de vuilnisbak heb geflikkerd. Gadverdamme zeg.
Ja bah. Mijn moeder maakte het vroeger weleens, maar ik hoef het echt niet.
Wat van mij ook wel uit de schappen mag:
-Leverworst, leverpastei (ik vind het net hondevoer, ik kan het geen eens aanraken zo vies vind ik het)
-Leverkaas met die vieze witte randjes
Lady Starstruck- Ratel
- Aantal berichten : 3855
Punten : 3944
Registratiedatum : 20-03-11
loura schreef:Ik dacht trouwens dat boomstammetjes die koekjes zijn met wit en zwart met marsepein. Die vind ik namelijk ook niet te eten.
Neehh dat zijn mergpijpjes.. Die zijn echt hemels!! hahaha
Gast- Gast
Linda schreef:Ik vind al die kant en klare pakken zoals wereldgerechten onzin. Bomvol zout en slechte e-nummers, ze adviseren om er veel te weinig groente in te doen (al kan je dat zelf aanvullen). Maar echt gezond lijkt het me niet.
Mee eens. Ik maak ook altijd alles zelf , sowieso het bak gedeelte (cake, koekjes, deeg, taarten, wraps, pizzabodem, pasta, pannekoeken etc) heel soms eten we wel zo'n pak maar dan heb ik wel weer genoeg gehad voor de maanden erna.
Als mensen bij mij op visite komen en ik zeg dat ik wat lekkers in huis heb zeggen ze vaak: wel zelfgebakken he! Kant en klaar spul is hier net zoals vloeken in een kerk.
Ik eet ook bijna nooit van die pakken, omdat ik het gewoon liever zelf maak. Niet eens zozeer omdat het slecht voor je is, dat interesseert me niet zo, maar gewoon omdat ik het toch vaak lekkerder zelf kan. Alleen soms is het wel makkelijk (hoewel dat ook nog wel meevalt, want al het snijwerk doe je toch). Er zijn sommige van die wereldgerechten die echt hele lekkere sausjes hebben die ik zelf echt niet kan evenaren, en daarvan vind ik het wel heel lekker om af en toe te eten.
Marin- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11
Ik eet soms wel uit een pak, puur gemak op zo'n moment. Gewoon een stappenplan volgen tijdens het koken omdat ik te moe ben om na te denken en wel zelf wil koken, maar ik vind heel veel gewoon lekker hoor
Zelf bakken doe ik ook, maar heel soms als ik te moe ben dan kan ik wel zo'n pak nemen waar alleen water bij moet. Wel stuk lekkerder dan kant-en-klaar gekocht in de winkel, en zelfgemaakt, maar wel gemakkelijk.
Ik lees alles met lever & roze koeken. Dat zijn mijn lievelings! Die dingen mogen écht niet uit de winkel verdwijnen
Zelf bakken doe ik ook, maar heel soms als ik te moe ben dan kan ik wel zo'n pak nemen waar alleen water bij moet. Wel stuk lekkerder dan kant-en-klaar gekocht in de winkel, en zelfgemaakt, maar wel gemakkelijk.
Ik lees alles met lever & roze koeken. Dat zijn mijn lievelings! Die dingen mogen écht niet uit de winkel verdwijnen
Gast- Gast
haha, ik had gister uit een pakje gekookt, vond dat gerecht eerder echt heerlijk. Was blij dat ik het voor mijn ouders had gemaakt want ik proefde wat en het viel me behoorlijk tegen. Alleen de lasagne uit een pakje blijf ik lekker vinden.
Minx- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8623
Punten : 9434
Ik vind die paella en taco's echt super lekker van Knorr. Vroeger was ik echt verslaafd aan die kip tandorie. Nu maak ik zelf currys en dat vind ik wel lekkerder.
loura- Ratel
Ik heb nog een nominatie trouwens.
Gisteren dit gekocht om eens te proberen op brood in het kader van eens wat anders:
Het was niet heel smerig, maar ik vond 't ook echt niet lekker. Was gewoon een gladde creme, geen stukjes blauwschimmel er in en het oogde een beetje grijs. En niet echt lekkere smaak. Nee, niet voor herhaling vatbaar.
Oh en deze 'gezonde' chipsjes zijn echt te smerig voor woorden. Zo droog, net zaagsel.
Gisteren dit gekocht om eens te proberen op brood in het kader van eens wat anders:
Het was niet heel smerig, maar ik vond 't ook echt niet lekker. Was gewoon een gladde creme, geen stukjes blauwschimmel er in en het oogde een beetje grijs. En niet echt lekkere smaak. Nee, niet voor herhaling vatbaar.
Oh en deze 'gezonde' chipsjes zijn echt te smerig voor woorden. Zo droog, net zaagsel.
Marin- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11
De meeste Knorr wereld gerechten vind ik heerlijk en die eet ik regelmatig. En er zijn zoveel dingen slecht voor je. Als je daarbij stil moet gaan staan. Daar denk ik echt niet over na.
Lady Starstruck- Ratel
- Aantal berichten : 3855
Punten : 3944
Registratiedatum : 20-03-11
'Tegenwoordig' zitten er in al die wereldgerechten geloof ik veel minder tot geen E-nummers, en veel minder troep. Laatst nog gekeken, ik geloof op de lasagne verde. Daar zat alleen in de dressing voor de salade een E-nummer, in de saus verder niet.
Zora- Ratel
- Aantal berichten : 4087
Punten : 4289
Lady Starstruck schreef:De meeste Knorr wereld gerechten vind ik heerlijk en die eet ik regelmatig. En er zijn zoveel dingen slecht voor je. Als je daarbij stil moet gaan staan. Daar denk ik echt niet over na.
Dat vind ik ook, bovendien vind ik de meeste dingen er wel lekker van.
Ik kan zo niets bedenken wat weg moet, wat ik niet lust koop ik gewoon niet.
Printje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 14725
Punten : 16058
Neeee, aardappelanders moet blijven!! Jummie!
Ik vind niet veel dingen zo vies, dat ze uit de schappen moeten. Maar de senseo chocolademelk is wel ranzig, maar die is al niet meer te koop hier.
Ik vind niet veel dingen zo vies, dat ze uit de schappen moeten. Maar de senseo chocolademelk is wel ranzig, maar die is al niet meer te koop hier.
Livine- Fluisteraar
- Aantal berichten : 183
Punten : 206
Registratiedatum : 03-11-12
Zora schreef:'Tegenwoordig' zitten er in al die wereldgerechten geloof ik veel minder tot geen E-nummers, en veel minder troep. Laatst nog gekeken, ik geloof op de lasagne verde. Daar zat alleen in de dressing voor de salade een E-nummer, in de saus verder niet.
Het zijn gewoon een stelletje floeperds. Ze zetten de e-nummers er niet meer op. Maar ze schrijven het volledig uit. Ze zetten er bijvoorbeeld gistextract op, terwijl dat gewoon e621 is. Er zitten dus wel degelijk e-nummers in, alleen lees je er nu makkelijk overheen.
Linda- Ratel
- Aantal berichten : 7118
Punten : 7577
Registratiedatum : 17-11-10
Pagina 3 van 5 • 1, 2, 3, 4, 5
Soortgelijke onderwerpen
» iPhone 4S binnenkort niet meer bruikbaar?
» Ik weet het even niet meer (veel huilen, niet willen eten)
» Koop jij meer...
» Werken of niet? Ik weet het niet meer...
» Waarom is dit niet in NL te koop?
» Ik weet het even niet meer (veel huilen, niet willen eten)
» Koop jij meer...
» Werken of niet? Ik weet het niet meer...
» Waarom is dit niet in NL te koop?
Pagina 3 van 5
Permissies van dit forum: