Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Wat staat mij nog meer te wachten?

3 plaatsers

Ga naar beneden

Wat staat mij nog meer te wachten? Empty Wat staat mij nog meer te wachten?

Bericht  Gast di 8 feb 2011 - 4:00

Ik heb afgelopen weekend een flinke kopstoot van I. gehad tegen mijn kaak. Het bleef maar pijnlijker en dikker worden dus toch de huisarts maar gebeld op aandringen van mijn man.
Het is waarschijnlijk flink gekneusd, maar hij wil voor de zekerheid toch een foto laten maken als de zwelling afneemt om te kijken of het niet gebroken of gescheurd is.
Thanks baby! Cool

Wat heb jij te voor pijnlijke dingen te danken gehad aan je kind (op de zwangerschap en bevalling na Wink )


Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat staat mij nog meer te wachten? Empty Re: Wat staat mij nog meer te wachten?

Bericht  Gast di 8 feb 2011 - 4:03

Mijn dochter houdt ervan om met haar volle 9kg aan mijn haar te gaan hangen. Verder heeft ze mijn oorbel (die ik toen in had) wel eens te pakken gehad, dat deed ook wel pijn. Verder een vingertje met lang nageltje in mijn geopende oog, kaakjes die ze heel hard op elkaar klemde toen ze in mijn neus hapte of zo lekker een velltje tussen haar vingertjes.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat staat mij nog meer te wachten? Empty Re: Wat staat mij nog meer te wachten?

Bericht  Gast di 8 feb 2011 - 4:07

Mijn zoon trekt nu expres aan mijn haar, echt heel bewust. En laat dan níet meer los.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat staat mij nog meer te wachten? Empty Re: Wat staat mij nog meer te wachten?

Bericht  Gast di 8 feb 2011 - 4:11

Storm schreef:Mijn zoon trekt nu expres aan mijn haar, echt heel bewust. En laat dan níet meer los.

Dat is geen leuke fase. Hebben we hier helaas ook gehad. Ging gepaard met slaan, knijpen en bijten. Ze heeft me eens zo hard gebeten dan je dagenlang de tandjes in mijn wang zag staan en het dik en blauw was Evil or Very Mad (verder is ze heel lief hoor Wink )

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat staat mij nog meer te wachten? Empty Re: Wat staat mij nog meer te wachten?

Bericht  Gast di 8 feb 2011 - 4:14

Oei, dat is niet fijn.
Ik heb een keer een flink gekneusde neus gehad toen mijn zoon onverwachts aan kwam stormen en vol met zijn voorhoofd op mijn neus kwam.
Gevaarlijk die hoofden Laughing

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat staat mij nog meer te wachten? Empty Re: Wat staat mij nog meer te wachten?

Bericht  Gast di 8 feb 2011 - 4:20

Minneke schreef:
Storm schreef:Mijn zoon trekt nu expres aan mijn haar, echt heel bewust. En laat dan níet meer los.

Dat is geen leuke fase. Hebben we hier helaas ook gehad. Ging gepaard met slaan, knijpen en bijten. Ze heeft me eens zo hard gebeten dan je dagenlang de tandjes in mijn wang zag staan en het dik en blauw was Evil or Very Mad (verder is ze heel lief hoor Wink )
Hier gelukkig nog geen bijten of slaan, wel expres drinken omgooien en dingen van tafel vegen. Menig glas is hierdoor gesneuveld laughcry

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat staat mij nog meer te wachten? Empty Re: Wat staat mij nog meer te wachten?

Bericht  Gast di 8 feb 2011 - 9:17

Vorige week had ik een tand door de lip dankzij een kopstoot van mijn zoontje. Eerst zijn hoofdje gelijk gekoeld (ging echt hard!) en gelukkig heeft hij er verder geen last van gehad. Ik had mijn mond vol bloed en 1 dag een dikke lip met een scheurtje er in gehad. Pff haha.. Is nu trouwens helemaal weer over hoor. Had er maar 1 dagje last van.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat staat mij nog meer te wachten? Empty Re: Wat staat mij nog meer te wachten?

Bericht  Highway di 8 feb 2011 - 9:40

mijn neefje, nu bijna twee, heeft het knijpen uitgevonden. Het ene moment zit ie poeslief je arm te aaien en vervolgens staan de nagels erin! Gelukkig begint hij het straffen te snappen en laatst kneep ik hem zachtjes terug; toen had hij wel door dat het niet prettig was.smile
Highway
Highway
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3316
Punten : 3494
Registratiedatum : 17-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat staat mij nog meer te wachten? Empty Re: Wat staat mij nog meer te wachten?

Bericht  Tazz di 8 feb 2011 - 10:13

Tepelkloven ;-)

Ik heb een periode gehad dat mijn dochtertje op de een of andere manier altijd met haar hoofd tegen mijn neus knalde. Had af en toe echt het idee dat ze mijn neus gebroken had.
Ook kwam ze een keer met me kroelen terwijl ik eten stond te maken. Slaat ze haar armen om mijn been en legt haar hoofd er tegen aan, voel ik opeens een scherpe pijn, vond ze het reuze grappig om haar tanden in mijn kuit te zetten.

Mijn zoontje knijpt nu af en toe wel eens met zijn nageltjes in mijn borst, heel pijnlijk.

Tazz
Tazz
Prater
Prater

Aantal berichten : 1261
Punten : 1383
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat staat mij nog meer te wachten? Empty Re: Wat staat mij nog meer te wachten?

Bericht  Gast di 8 feb 2011 - 21:25

Knijpen en aan de haren trekken ken ik ook idd. Soms beiden tegelijk aan een kant een plok haar vast...au. Laughing Ze zullen het nog niet snappen denk ik.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat staat mij nog meer te wachten? Empty Re: Wat staat mij nog meer te wachten?

Bericht  Gast di 8 feb 2011 - 22:39

Ik heb eigenlijk nog nooit echt pijn gehad door iets wat mijn dochter deed.
Ze heeft wel een paar weken "geslagen" maar dat ging vaak voor de helft langs mij af.
Haren trekken heeft ze nog niet gedaan.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat staat mij nog meer te wachten? Empty Re: Wat staat mij nog meer te wachten?

Bericht  VeryCherry di 8 feb 2011 - 22:46

Mijn zoontje vond het als kleintje reuze interessant om aan mijn piercings te friemelen, en daarbij bleef hij ook wel is haken. PIJNLIJK!!
VeryCherry
VeryCherry
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17413
Punten : 17754
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat staat mij nog meer te wachten? Empty Re: Wat staat mij nog meer te wachten?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum