Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

wachten wachten wachten

+5
Happydobby
LMCurious
Annie24
Darius
**_pearl_**
9 plaatsers

Ga naar beneden

wachten wachten wachten  Empty wachten wachten wachten

Bericht  **_pearl_** zo 5 jun 2011 - 7:09

hoi allemaal.
mijn vriend en ik gaan begin 2012 trouwen .
we hebben allebei een grote kinderwens .
nu hebben we gezegt dat we willen wachten met kindjes tot we getrouwd zijn .
we hebben namelijk een bruiloft met een groot feest , en je weet natuurlijk nooit hoe snel je zwanger bent maar stel je bent snel zwanger dan sta je hoogzwanger of je bent net bevallen voor je bruiloft .
dat is dus de rede dat we nog even willen wachten .
maar ik word gek van het wachten .en ik merk dat ik er ook gewoon super veel mee bezig ben .
en als klap op de vuurpijl worden heel veel mensen in mijn omgeving zwanger of zijn net bevallen dus je word er ook nog eens veel aan herrinnerd .
wat moet ik hier nou mee .... Question Exclamation Question
**_pearl_**
**_pearl_**
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 219
Punten : 271
Registratiedatum : 27-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

wachten wachten wachten  Empty Re: wachten wachten wachten

Bericht  Gast zo 5 jun 2011 - 7:11

Hoogzwanger trouwen? Geen probleem, ik had met 34 weken zwangerschap een knalbruiloft :P Maargoed, daar help ik je niet echt mee hè Wink als je samen de beslissing hebt gemaakt kun je er niet veel mee, je tijd uitzitten en achteraf concluderen dat die tijd toch eigenlijk best snel is gegaan.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

wachten wachten wachten  Empty Re: wachten wachten wachten

Bericht  Darius zo 5 jun 2011 - 7:14

Als je begin 2012 gaat trouwen, dan kan in november/december de pil wel de deur uit, dunk me. En dat is nog een half jaartje....dat is nog te overzien, toch?

Overigens heb ik ook een leuke trouwdag gehad, met 34 weken zwanger. Kan best, he Dromertje? Very Happy
Darius
Darius
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3635
Punten : 4012
Registratiedatum : 22-11-10
Woonplaats : provincie Groningen

Terug naar boven Ga naar beneden

wachten wachten wachten  Empty Re: wachten wachten wachten

Bericht  Annie24 zo 5 jun 2011 - 7:16

Euh....je bent 9 maanden zwanger, dus net bevallen zijn als je begin 2012 trouwt zou wel héél knap zijn, al weet ik niet wat bij jou begin 2012 is, maar bij mij is dat januari of februari Wink

Je kan dus 2 dingen doen (maar dat weet je zelf vast ook wel :P )
- nu beginnen met de kans dat je zwanger bent op je bruiloft, maar ook een kans dat het langer duurt en je dus niet zwanger bent dan
- wachten tot na je bruiloft

Succes met het maken van het besluit!
Annie24
Annie24
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4225
Punten : 4676
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

wachten wachten wachten  Empty Re: wachten wachten wachten

Bericht  **_pearl_** zo 5 jun 2011 - 7:17

we trouwen half maart ...
**_pearl_**
**_pearl_**
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 219
Punten : 271
Registratiedatum : 27-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

wachten wachten wachten  Empty Re: wachten wachten wachten

Bericht  LMCurious zo 5 jun 2011 - 7:20

Ik weet hoe lastig het kan zijn om te 'moeten' wachten. Wij wisten ook 9 maanden vooraf wanneer we ervoor zouden gaan ivm werk enzo. Soms vond ik het heeel errug lastig, en dan helpt eigenlijk niks. Maar wat ik dan wel vaak probeerde is om iets spontaans te doen wat neit meer zo makkelijk gaat met een kindje. Zoals bijv. bioscoopje pakken ofzo. Met een kindje moet je dan toch weer oppas regelen, dus daar genoot ik nog even extra van vooraf.

Overigens weet je inderdaad gewoon neit hoe je voelt. Ik had echt neit meer kunnen trouwen toen ik 34 weken zwanger was. Tenminste, dan had ik de hele dag alleen nog maar kunnen zitten en kijken naar de feestende massa. Maar zoals je hierboven al leest kan het ook anders gaan. Ik zou het risico zelf iig niet nemen.
LMCurious
LMCurious
Prater
Prater

Aantal berichten : 1052
Punten : 1167
Registratiedatum : 19-11-10
Woonplaats : Eindhoven

Terug naar boven Ga naar beneden

wachten wachten wachten  Empty Re: wachten wachten wachten

Bericht  Happydobby zo 5 jun 2011 - 7:24

Ik ben nu bijna 34 weken zwanger en ik zou een bruiloft niet meer trekken, wij hadden besloten om eerst voor een kindje te gaan en dan volgend jaar te trouwen. Dus als je eerst getrouwd wil zijn dan zal je moeten wachten.
Overigens hadden wij ook al langer de wens maar mijn vriend had geen vast contract en ik was nog bezig met een opleiding. Pas toen ik zeker wist mijn diploma te hebben en mijn vriend en vast contract kreeg hebben we de pil de deur uit gedaan.

Happydobby
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6175
Punten : 6320
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

wachten wachten wachten  Empty Re: wachten wachten wachten

Bericht  **_pearl_** zo 5 jun 2011 - 7:24

Darius schreef:Als je begin 2012 gaat trouwen, dan kan in november/december de pil wel de deur uit, dunk me. En dat is nog een half jaartje....dat is nog te overzien, toch?

ja dat vond ik zelf ook ... maar mijn vriend is bang dat ik dan misschien mocht ik meteen zwanger worden ( ik zelf ga daar eigelijk niet vanuit maar je weet het nooit dus hou ik maar overal rekening mee haha ) ik heel ziek ben ofzo en dat ik dan tijdens mijn eigelijk bruiloft ziek ben .

ja hij is en blijft een man ....en laat ik nou de pech hebben dat een vriendin van me de eerst 12 weken ziek was .. en mijn mannetje nu denk dat ik dat dan ook ga worden omdat ik door mijn "ziekte" wat minder aan kan zeg maar
**_pearl_**
**_pearl_**
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 219
Punten : 271
Registratiedatum : 27-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

wachten wachten wachten  Empty Re: wachten wachten wachten

Bericht  Pussycat zo 5 jun 2011 - 7:32

Tja ik denk dat ik zelf dan in januari de pil de deur uit zou doen. En nu lekker alvast rondkijken voor spulletjes. Wat jullie eisen zijn qua dingen. Want daar gaat ook veel geld/tijd inzitten om allemaal uit te zoeken.
En inderdaad nog lekker van elkaar genieten.

Maar ja ik weet ook hoe moeilijk wachten is... dus tenzij je niet hoogzwanger wilt trouwens is het helaas toch wachten Neutral
succes ermee.

Pussycat
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3713
Punten : 4220
Registratiedatum : 28-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

wachten wachten wachten  Empty Re: wachten wachten wachten

Bericht  Gast zo 5 jun 2011 - 7:35

Als ik zelf geen bruiloft had gehad met 34 weken, dan had ik nu ook gezegd dat ik een bruiloft met 34 weken niet meer zou trekken, maar door door de adrenaline van de hele dag heb ik het prima vol gehouden. Ik moest wel een week bij komen, maar de bruiloft zelf heb ik goed vol gehouden. (Ondanks dat ik een hele zware zwangerschap had).

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

wachten wachten wachten  Empty Re: wachten wachten wachten

Bericht  Tania zo 5 jun 2011 - 7:51

Wij zijn eerder getrouwd omdat ik niet meer kon wachten om een kindje te krijgen en we wel graag eerst wilde trouwen Very Happy Maar in jouw geval zou ik in november ergens met de pil stoppen. Dan moet je er alleen wel rekening mee houden dat je ongesteld kan zijn tijdens je trouwdag. Ik weet niet hoe erg je dat vind.

Met 34 weken had ik echt niet meer willen trouwen. Ik kon geen 2 minuten meer staan, ik verloor constant bloed, ik zat in een rolstoel als ik ergens heen ging waar ik meer dan een minuut moest lopen. Daar was ik echt niet gelukkig van geworden.

Tania
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6860
Punten : 7503
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

wachten wachten wachten  Empty Re: wachten wachten wachten

Bericht  **_pearl_** zo 5 jun 2011 - 8:16

hey allemaal

in januari gaan ik ook stoppe met de nuva ring .daar hebben we het al heel vaak over gehad gelukkig .
en het is ook niet dat me vriend niet graag een kindje wil maar hij is gewoon een beetje bang dat stel ik word snel zwanger dat ik dan niet optimaal kan genieten van de bruloft omdat ik of te moe of misschien ziek ben ...
eigelijk is dat wel lief van hem maar ja het blijft maar kriebelen .
fijn dat er meiden zijn die zich er ik kunnen vinden
**_pearl_**
**_pearl_**
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 219
Punten : 271
Registratiedatum : 27-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

wachten wachten wachten  Empty Re: wachten wachten wachten

Bericht  Pussycat zo 5 jun 2011 - 8:20

Ja.. ik kan alleen maar zeggen dat het reëel is om daar rekening mee te houden. Zelf heb ik namelijk echt 9 maanden gespuugd. Maar goed er zijn ook mensen die een zwangerschap fluitend doorlopen smile

Pussycat
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3713
Punten : 4220
Registratiedatum : 28-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

wachten wachten wachten  Empty Re: wachten wachten wachten

Bericht  L!ND@ zo 5 jun 2011 - 10:32

Pussycat schreef:Ja.. ik kan alleen maar zeggen dat het reëel is om daar rekening mee te houden. Zelf heb ik namelijk echt 9 maanden gespuugd. Maar goed er zijn ook mensen die een zwangerschap fluitend doorlopen smile
+1
L!ND@
L!ND@
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2391
Punten : 2535
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

wachten wachten wachten  Empty Re: wachten wachten wachten

Bericht  Gast zo 5 jun 2011 - 10:33

Het kan goed gaan natuurlijk, maar ben toch heel blij dat wij niet meer dat soort dingen in de planning hadden, dan had ik mijn huwelijk moeten annuleren...

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

wachten wachten wachten  Empty Re: wachten wachten wachten

Bericht  chipa zo 5 jun 2011 - 19:18

Houd wel in gedachte dat je ook hondsberoerd kunt zijn tijdens de eerste weken van je zwangerschap. Zo ben ik de eerste 16/17 weken misselijk geweest en heb ik zeker tot het derde trimester een vieze smaak in mijn mond gehad.
Nu in het laatste trimester zijn mijn voeten verschrikkelijk dik en kan ik alleen nog op teenslippers lopen.
Kan natuurlijk ook zo zijn dat jij nergens last van hebt, dat is een beetje de gok die je neemt als je er nu voor gaat.

Wij hebben die gok genomen en zijn in okt 2009 voor een kindje gegaan terwijl we mei 2010 gingen trouwen. Uiteindelijk was het 'pas' okt 2010 raak. Was trouwens nog wel een klein beetje ongesteld op mijn trouwdag. Ook niet heel erg fijn.
chipa
chipa
Prater
Prater

Aantal berichten : 1332
Punten : 1665
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

wachten wachten wachten  Empty Re: wachten wachten wachten

Bericht  Gast zo 5 jun 2011 - 19:50

Dat is inderdaad een spannende gok als je die neemt smile Wij trouwen in september en de kans bestaat dat ik dan ook zwanger ben, ik heb in juli een IVF poging. Maar dat kan me dan niet zoveel schelen geloof ik smile. Maar ik kan me voorstellen dat het jou dat wel doet.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

wachten wachten wachten  Empty Re: wachten wachten wachten

Bericht  **_pearl_** zo 5 jun 2011 - 22:44

ik vind het gewoon zo lastig pffff .
we willen zo graag een kindje dat ik nu zoiets heb van mocht ik dan zwanger zijn dan zien we wel hoe het gaat .
misschien duurd het nog wel een jaar voordat ik zwanger ben dat heb je namelijk niet voor het zeggen .
maar van de andere kant denk ik dadelijk is het meteen raak ben ik hoogzwanger en baal ik misschien die dag wel heel erg dat ik niet vooruit kan .
en dat maakt het zo dubbel ....

dank je voor al die reacties
**_pearl_**
**_pearl_**
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 219
Punten : 271
Registratiedatum : 27-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

wachten wachten wachten  Empty Re: wachten wachten wachten

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum