Sinterklaasfeest samen of opsplitsen
+2
Lilypie
Chocolate Cookie
6 plaatsers
Pagina 1 van 1
Sinterklaasfeest samen of opsplitsen
Stel het feest van Sinterklaas van jouw werk en zijn werk vallen samen.
Ook zo rond dezelfde tijd. Dus geen mogelijkheid om bij de ene eerder weg tegaan en bij de andere dan aan te komen. En je hebt dan twee kinderen.
Wat doe je? Laat je er een vallen en ga je samen naar de ene of splits je je op (als dat kan)
Ook zo rond dezelfde tijd. Dus geen mogelijkheid om bij de ene eerder weg tegaan en bij de andere dan aan te komen. En je hebt dan twee kinderen.
Wat doe je? Laat je er een vallen en ga je samen naar de ene of splits je je op (als dat kan)
Laatst aangepast door Waldorf op di 4 dec 2012 - 6:55; in totaal 1 keer bewerkt
Gast- Gast
Re: Sinterklaasfeest samen of opsplitsen
Ik zou dan denk toch 1 van de 2 laten vallen. Zoiets doe je als gezin, lijkt mij
Chocolate Cookie- Ratel
- Aantal berichten : 4663
Punten : 4809
Registratiedatum : 18-11-10
Wij gaan eigenlijk altijd maar naar 1 van de 2, ook al is het niet op dezelfde datum.
Vind dat meer als genoeg, ze word al zat verwend .
Vind dat meer als genoeg, ze word al zat verwend .
Lilypie- Fluisteraar
- Aantal berichten : 474
Punten : 774
Registratiedatum : 12-12-10
Ik zou dan gewoon voor de leukste kiezen (als ik dat van tevoren zou weten) en daar met z'n allen naartoe gaan. Het is een feest voor de kinderen, het is niet zo dat je je neus moet laten zien of zo, dus ik zou niet opsplitsen.
Susan- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Is dat trouwens iets van de laatste tijd, ik kan me niet herinneren dat ik als kind ooit naar een Sinterklaasfeest van het werk van mijn ouders ben geweest.
Susan- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Susan schreef:Is dat trouwens iets van de laatste tijd, ik kan me niet herinneren dat ik als kind ooit naar een Sinterklaasfeest van het werk van mijn ouders ben geweest.
Ik wel Reageer zo ff, ben nu eten.
Gast- Gast
Wij wisselen het af. Vorig jaar naar het werk van m'n vriend en dit jaar zijn we naar mijn werk geweest. Zoiets vind ik inderdaad iets voor het gezin, en dan uiteraard vooral voor de kinderen, dus opsplitsen is geen optie omdat dat ongezellig is.
Gast- Gast
Ik heb juist het idee dat het vroeger meer gedaan werd. Mijn vader heeft 3 werkgevers gehad en alledrie hadden die een enorm Sinterklaasfeest. Ik vond dat vroeger echt geweldig. 1x was ik ziek, nou drama! Gelukkig kwam een collega van m`n vader het cadeautje `s avonds brengen.
Nu hoor ik nooit meer bedrijven over een Sinterklaasfeest.
Anyway, ik zou de leukst kiezen voor de kinderen.
Nu hoor ik nooit meer bedrijven over een Sinterklaasfeest.
Anyway, ik zou de leukst kiezen voor de kinderen.
Rush- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11
Niet alleen ongezellig, maar bedenk ook: Als mama met kind 1 bij mama's werk bij het sinterklaasfeest zit, wat zeg je dan tegen kind 1? Papa is met kind 2 naar zijn werk want daar is óók een Sinterklaas?
Gast- Gast
De eerste jaren hebben ze dat niet door. Maar mijn zoon zou dat inderdaad heel raar vinden ja ;-)Maple schreef:Niet alleen ongezellig, maar bedenk ook: Als mama met kind 1 bij mama's werk bij het sinterklaasfeest zit, wat zeg je dan tegen kind 1? Papa is met kind 2 naar zijn werk want daar is óók een Sinterklaas?
Gast- Gast
Susan> ik ging elk jaar toen ik klein was biij mijn vader naar een sinterklaasfeest.
Maar ik zou denk ik 1 van de 2 kiezen. Welke je denkt dat de leukste is of dat je dit jaar de ene doet en volgend jaar de andere of zo.
Maar ik zou denk ik 1 van de 2 kiezen. Welke je denkt dat de leukste is of dat je dit jaar de ene doet en volgend jaar de andere of zo.
Ibbeltje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11844
Punten : 12427
Registratiedatum : 20-11-11
Elodie schreef:De eerste jaren hebben ze dat niet door. Maar mijn zoon zou dat inderdaad heel raar vinden ja ;-)Maple schreef:Niet alleen ongezellig, maar bedenk ook: Als mama met kind 1 bij mama's werk bij het sinterklaasfeest zit, wat zeg je dan tegen kind 1? Papa is met kind 2 naar zijn werk want daar is óók een Sinterklaas?
Als er twee kinderen zijn dan is de oudste in elk geval al gauw 2-2,5, en vooral rond de 2,5 begint dat besef al wel te komen, dus daarom zou ik het al niet doen
Gast- Gast
Ik zou een van de twee skippen en met zijn allen naar de andere gaan.
Gast- Gast
Het lijkt mij voor het kind dan helemaal raar als het nog een keer naar voren mag voor het cadeau voor broer of zus aan te nemen.
Maar ik zou zelf ook als gezin gaan. Of een van twee maar echt niet alleen en een van de twee kinderen mee.
Maar ik zou zelf ook als gezin gaan. Of een van twee maar echt niet alleen en een van de twee kinderen mee.
Gast- Gast
Ik zou voor 1 feest kiezen. Zou het als gezin ook gezelliger vinden. Jammer voor het andere feest maar de kids weten daar dan toch niets van dus ze missen niets.
Ik ken het trouwens ook niet van vroeger en ook niet van nu. Ben ergens wel blij hoor dat wij niet ook nog een sinterklaas op ons werk hebben. Ze hebben tegenwoordig ook al sinterklaasfeesten op de bso/kdv, clubjes, opa/oma's thuis etc etc. Vind het allemaal veel te gek.
Ik ken het trouwens ook niet van vroeger en ook niet van nu. Ben ergens wel blij hoor dat wij niet ook nog een sinterklaas op ons werk hebben. Ze hebben tegenwoordig ook al sinterklaasfeesten op de bso/kdv, clubjes, opa/oma's thuis etc etc. Vind het allemaal veel te gek.
Soortgelijke onderwerpen
» BMR + MenC opsplitsen?
» Ideeen gezocht voor sinterklaasfeest!
» Samen douchen
» Tijd samen.
» Samen nachtdiensten??
» Ideeen gezocht voor sinterklaasfeest!
» Samen douchen
» Tijd samen.
» Samen nachtdiensten??
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: