BMR + MenC opsplitsen?
+2
Parel
Supertalentje
6 plaatsers
Pagina 1 van 1
BMR + MenC opsplitsen?
Ik heb de klok horen luiden... De prik met 14 maanden (BMR + MenC) kon je 'beter' in gedeelten laten zetten en niet gelijk de hele zooi in 1 keer. Van eentje werden kinderen juist heel ziek, maar ik weet niet meer welke het was en ik kan het topic niet meer terugvinden.
Wie heeft de BMR+ in gedeeltes laten zetten? En welke dan uitgesloten en later laten zetten?
Wie heeft de BMR+ in gedeeltes laten zetten? En welke dan uitgesloten en later laten zetten?
Supertalentje- Kletskop
- Aantal berichten : 2549
Punten : 2727
Registratiedatum : 12-05-11
Re: BMR + MenC opsplitsen?
Volgens mij was het de BMR waar ze ziek van kunnen worden na een week, maar dit is lang niet in alle gevallen zo.
Parel- Ratel
- Aantal berichten : 5670
Punten : 6029
Registratiedatum : 13-07-12
Mijn zoon heeft nergens last van gehad na deze vaccinatie.
Happydobby- Ratel
- Aantal berichten : 6175
Punten : 6320
Registratiedatum : 17-11-10
Hier heeft ze net deze prik gehad en er geen last van gehad.
Mijn zoontje kreeg er toen rode vlekken van (van de BMR) en was wat hangerig maar heeft er verder ook nauwelijks last van gehad gelukkig.
Mijn zoontje kreeg er toen rode vlekken van (van de BMR) en was wat hangerig maar heeft er verder ook nauwelijks last van gehad gelukkig.
Knillis- Fluisteraar
- Aantal berichten : 434
Punten : 470
Registratiedatum : 03-02-11
Ik denk dat als het kan dat ik het bij mijn dochter wel wil splitsen. Mijn zoontje is echt flink ziek geweest ervan. Na een dag kreeg hij hoge koorts en dat heeft 2/3 weken geduurd, hij is helemaal onderzocht maar er was echt niks anders aan de hand dus grote kans dat het echt door de vaccinaties kwam.
Tania- Ratel
- Aantal berichten : 6860
Punten : 7503
En als je ze opsplitst worden ze niet ziek? Of gaat het daar niet om?
Beide kinderen hebben hier eigenlijk nooit last gehad van een vaccinatie, ik zou ze dan ook niet opsplitsen.
Beide kinderen hebben hier eigenlijk nooit last gehad van een vaccinatie, ik zou ze dan ook niet opsplitsen.
Manderijn- Kletskop
- Aantal berichten : 1838
Punten : 1945
Registratiedatum : 06-11-12
@Tania; in welke 2 wil je splitsen?
@Manderijn; het gaat mij er niet om dat hij niet ziek wordt, maar dat hij genoeg 'kracht' heeft om het te kunnen verwerken. Stel dat de bofvaccinatie degene is waar ze heel ziek van kunnen worden, dan geef ik liever de bof apart dan zo'n hele cocktail eroverheen. Ik wil wél enten, maar ik wil hem niet onnodig doodziek maken, als hij het beter kan verwerken door de een een paar weken na de ander te zetten, dan heb ik dat liever.
@Manderijn; het gaat mij er niet om dat hij niet ziek wordt, maar dat hij genoeg 'kracht' heeft om het te kunnen verwerken. Stel dat de bofvaccinatie degene is waar ze heel ziek van kunnen worden, dan geef ik liever de bof apart dan zo'n hele cocktail eroverheen. Ik wil wél enten, maar ik wil hem niet onnodig doodziek maken, als hij het beter kan verwerken door de een een paar weken na de ander te zetten, dan heb ik dat liever.
Supertalentje- Kletskop
Ok, op zo'n manier. Ik begreep het al niet helemaal
Tsjah, ik zou het denk ik eerder onnodig vinden om mijn kindje dan 2 keer te vaccineren. Een pretje is het niet, en beide keren kunnen ze dan dus ziek worden. Hoe oud is je kindje?
Tsjah, ik zou het denk ik eerder onnodig vinden om mijn kindje dan 2 keer te vaccineren. Een pretje is het niet, en beide keren kunnen ze dan dus ziek worden. Hoe oud is je kindje?
Manderijn- Kletskop
- Aantal berichten : 1838
Punten : 1945
Registratiedatum : 06-11-12
Ik ga ook liever voor alles in 1 keer, elke keer prikken met een naald is niet prettig. Ten tweede (kunnen) kindjes er ziek van worden maar dit is niet bij alle kindjes zo en doodziek dat valt denk ik ook wel mee.
Happydobby- Ratel
- Aantal berichten : 6175
Punten : 6320
@Mandarijn; hij is nu 11 maanden, volgende prik zal BMR zijn, dus vandaar dat ik er nu mee bezig ben. Als ik de vaccinatie splits en hij wordt 2 keer ziek, dan ben ik blij dat ik het dan niet in 1 keer gegeven zou hebben, dan zou hij dubbel zo ziek geworden zijn (bij wijze van natuurlijk, je kunt geen 80 graden koorts hebben oid
@Happy; prikken vind ik niet zo erg, het is onprettig, maar hij wordt niet in elkaar geslagen Stel dat hij de vaccinaties in 2 keer krijgt en hij wordt beide keren niet ziek dan heb ik geen spijt dat ik het niet in 1 keer heb laten zetten. Wie weet zou hij wel ziek geworden zijn van de hele cocktail in 1 keer, dat zal ik dan nooit weten.
@Happy; prikken vind ik niet zo erg, het is onprettig, maar hij wordt niet in elkaar geslagen Stel dat hij de vaccinaties in 2 keer krijgt en hij wordt beide keren niet ziek dan heb ik geen spijt dat ik het niet in 1 keer heb laten zetten. Wie weet zou hij wel ziek geworden zijn van de hele cocktail in 1 keer, dat zal ik dan nooit weten.
Supertalentje- Kletskop
BMR en MenC apart. Waarschijnlijk is mijn zoontje meteen ziek geworden van de MenC en toen hij daar nog niet helemaal van opgeknapt was werd hij daarbovenop nog ziek van de BMR. Dus lijkt het me handig om eerst een van de twee te laten zetten, dan herstellen en dan de volgende.
Tania- Ratel
- Aantal berichten : 6860
Punten : 7503
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: