Ideeen gezocht voor sinterklaasfeest!
Pagina 1 van 1
Ideeen gezocht voor sinterklaasfeest!
In het cultureel centrum bij ons in het dorp wordt iedere maand een ontmoetingsavond georganiseerd voor autochtonen en allochtonen. Hier ga ik al een tijdje naartoe. Sinds de zomer wordt er iedere keer door weer een ander groepje iets georganiseerd. Nu ga ik met 2 anderen eind november een sinterklaasfeest organiseren.
De groep bestaat uit ongeveer 20 mensen. De bedoeling is dat iedereen een kleinigheidje meeneemt. Nu zat ik na te denken over hoe ik het 't beste kan aanpakken. We hebben ongeveer een uur en als we bijv. gaan dobbelen, duurt het waarschijnlijk veel te lang.
Heeft iemand nog een ander leuk idee hoe we dit het beste kunnen aanpakken? I need advice!
Ik ben echt niet goed in dit soort dingen
De groep bestaat uit ongeveer 20 mensen. De bedoeling is dat iedereen een kleinigheidje meeneemt. Nu zat ik na te denken over hoe ik het 't beste kan aanpakken. We hebben ongeveer een uur en als we bijv. gaan dobbelen, duurt het waarschijnlijk veel te lang.
Heeft iemand nog een ander leuk idee hoe we dit het beste kunnen aanpakken? I need advice!
Gast- Gast
Re: Ideeen gezocht voor sinterklaasfeest!
De cadeautjes dans? Hetzelfde als de stoelendans en dan steeds één cadeautje minder als het aantal personen en dan aan degene die eruit ligt krijgt het cadeautje dat niet meedeed? Iets in die trant?
Re: Ideeen gezocht voor sinterklaasfeest!
Ik ben leiding op JN en wij doen met de kinderen altijd een of andere tocht lopen met een verhaaltje eromheen. En mag het max een uur duren want je kan het ook anderhalf laten duren en dan wel dobbelen. Maar dan laat je vanaf het begin al bv bij 6 uitpakken.
Gast- Gast
Soortgelijke onderwerpen
» Taart/muffins ideeen gezocht!
» Leuke ideeën en inspiratie gezocht voor vensterbank
» Sinterklaasfeest samen of opsplitsen
» Ideeen babykamer
» Cursus ideeën?
» Leuke ideeën en inspiratie gezocht voor vensterbank
» Sinterklaasfeest samen of opsplitsen
» Ideeen babykamer
» Cursus ideeën?
Pagina 1 van 1