Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Pijn in rechter gewrichten

4 plaatsers

Ga naar beneden

Pijn in rechter gewrichten Empty Pijn in rechter gewrichten

Bericht  Gast ma 3 dec 2012 - 11:02

Ik heb, vooral in de winter, pijn in m'n rechter gewrichten. Al een hele tijd heb k last van m'n rechter enkelgewricht.. Daar heb ik een tijdje terug een foto van laten maken en op de foto was niks te zien. Maar nu het winter wordt krijg ik steeds meer last van (met name m'n rechter) gewrichten. Als ik nu terug denk bedenk ik me dat ik in de winter al vaker heb gehad. Het is een gevoel alsof mn gewrichten moeten knakken. Soms lukt dit en dan is de pijn even weg, maar nooit voor lang. Is er iemand die dit herkent?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Pijn in rechter gewrichten Empty Re: Pijn in rechter gewrichten

Bericht  Green_Pepper di 4 dec 2012 - 2:35

Ik herken het wel, maar heb het zowel links als rechts en ook in de zomer (wel in iets mindere mate). Bij mij heet het sinds februari Fibromyalgie.
Lastig hoor dat je er last van hebt. Misschien kun je bijhouden wanneer je last hebt en waarvan, dan kan je dat eventueel later aan een dokter vertellen.
Green_Pepper
Green_Pepper
Prater
Prater

Aantal berichten : 776
Punten : 775
Registratiedatum : 13-11-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Pijn in rechter gewrichten Empty Re: Pijn in rechter gewrichten

Bericht  Marin di 4 dec 2012 - 2:43

Ik heb al jaren veel pijn aan m'n gewrichten. Niet perse links of rechts. In de winter is het erger. Vooral m'n vingerkootjes doen z'n pijn maar ook m'n polsen, schouders, knieën en voeten. Eigenlijk m'n hele lichaam maar met name m'n gewrichten.
Ik ga eindelijk in januari naar t ziekenhuis hiervoor, eindelijk een stapje verder.
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Pijn in rechter gewrichten Empty Re: Pijn in rechter gewrichten

Bericht  Angela_1986 di 4 dec 2012 - 7:44

Ook ik heb fibro.myalgi.e en daardoor pijn in gewrichten die in de winter/bij vochtig weer toenemen. Ik heb zowel links als rechts klachten in al m'n gewrichten maar links heb ik vaker 'complicaties' (ontstekingen, onverklaarbare pijn in 'n gewricht, enz.).

Het gevoel dat je gewrichten moeten knakken herken ik heel erg, bij mij kan dat ook echt verlichting geven. Mijn gewrichten knakken sowieso vaker en harder dan gemiddeld, al menig keer ben ik ongeveer zo :shock: aangekeken als ik door m'n knieeen ging laughcry
Angela_1986
Angela_1986
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 7754
Punten : 7884
Registratiedatum : 05-12-10
Woonplaats : In 't zuiden

Terug naar boven Ga naar beneden

Pijn in rechter gewrichten Empty Re: Pijn in rechter gewrichten

Bericht  Pompoen di 4 dec 2012 - 7:46

Ik heb ook fibromyalgie maar hoewel ik zowel links als rechts klachten heb heb ik toch sowieso altijd rechts meer klachten. Ik weet niet precies waarom, maar als er iets is dan is het rechts. Dat gevoel van knakken ken ik ook, het helpt alleen meestal niet echt.
Pompoen
Pompoen
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 7964
Punten : 8456
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Pijn in rechter gewrichten Empty Re: Pijn in rechter gewrichten

Bericht  Gast di 4 dec 2012 - 10:25

Oh dat klinkt allemaal niet heel bemoedigend. Maar hebben jullie het ook erger in specifieke gewrichten? Ik heb het altijd het meeste in m'n rechter enkel en pols.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Pijn in rechter gewrichten Empty Re: Pijn in rechter gewrichten

Bericht  Angela_1986 di 4 dec 2012 - 10:40

Haha nee we hebben niet echt positieve verhalen hè? laughcry Sorry... Maar dat wil natuurlijk niet zo zeggen dat het bij jou hetzelfde is! Je kunt 't beste ff langs de HA gaan als je wilt weten waar het vandaan komt.

Ik heb wel gewrichten die gevoeliger/zwakker zijn dan andere, dat kan ook per periode wisselen. Maar mijn vingers zijn bv. altijd wel gevoeliger, sneller stijf met vochtig weer.
Angela_1986
Angela_1986
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 7754
Punten : 7884
Registratiedatum : 05-12-10
Woonplaats : In 't zuiden

Terug naar boven Ga naar beneden

Pijn in rechter gewrichten Empty Re: Pijn in rechter gewrichten

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum