Dagcafé 2011
+25
Roze Roos
Try
Zwerver
Lejow
Snoes
Zininzon
M_as
Toet
yvonneh
Feline
Serena
Sterre
Lynn_
Cheesegirl
Merai
Jordana
Caroow
Moezie
VeryCherry
Chocolate Cookie
aniet
Zwoesj
Lady4
Lotus
Suus
29 plaatsers
Pagina 9 van 40
Pagina 9 van 40 • 1 ... 6 ... 8, 9, 10 ... 24 ... 40
Re: Dagcafé 2011
loontjes-power schreef:die zou ik niet meer eten Jade
dan heb ik de juiste keuze gemaakt om ze weg te gooien.. maar t zijn al de zoveelste mandarijntjes van dit net :s.. heb er geloof ik al 5 weg gegooid,
Beterschap Alex!
Laatst aangepast door Jade op di 8 feb 2011 - 0:03; in totaal 1 keer bewerkt
Gast- Gast
IKEA? Daar kun je losse bladen kopen en losse poten er bij kiezen. Poten zijn er al vanaf 2,50 per stuk. Dat zijn prima poten! Qua bladen is er veel keus in prijs, kleur en maat.Brennuss schreef:Ik moet nog een bureau fixen, maar kan er maar geen vinden die een beetje goedkoop zijn..
Ik vind een oud houten tafelje ook een gezellig bureautje..
Gast- Gast
Goedzo Alex...
Eerst maar eens voor jezelf zorgen!
En Reevster is de liefste :-)
Eerst maar eens voor jezelf zorgen!
En Reevster is de liefste :-)
Gast- Gast
Ja, Reva is wel chill . En dat is zéker lief. Mogen we ook weten wát het was? 10 kilo poffertjesmix?Alex167 schreef:Ik kom even vertellen dat ik ziek naar huis ben gegaan en toen stond daar een pakje voor me, van Reva. En ik moest er gewoon van huilen, zo lief. Reva rules. En ze is de liefste.
Wat vervelend dat je zo ziek bent, maar wel goed dat je naar huis bent gegaan. sterkte..
Gast- Gast
Isabella schreef:Iehl, dat zou ik dus echt niet meer eten nee.
haha dat heb ik ook niet gedaan hoor. Heb ze zelfs speciaal voor een foto nog even uit de vuilnisbak gevist. (lagen nog bovenop!)
Gast- Gast
Haha! ik koop ze alleen nog op de markt, mandarijnen want in de supermarkt had ik té vaak dat ik ze weg moest gooien en ze gewoon vies waren.
Gast- Gast
Isabella schreef:Haha! ik koop ze alleen nog op de markt, mandarijnen want in de supermarkt had ik té vaak dat ik ze weg moest gooien en ze gewoon vies waren.
Ik meestal ook, maar ik had z'on zin in mandarijntjes
Gast- Gast
Jade schreef:Isabella schreef:Haha! ik koop ze alleen nog op de markt, mandarijnen want in de supermarkt had ik té vaak dat ik ze weg moest gooien en ze gewoon vies waren.
Ik meestal ook, maar ik had z'on zin in mandarijntjes
God straft onmiddelijk
Zo ik ben lekker een stuk wandelen, dáag!
Gast- Gast
Veel plezier Isabella..
Ik ben even lunchen en een frisse neus halen
Ik ben even lunchen en een frisse neus halen
Moezie- Kletskop
- Aantal berichten : 2751
Punten : 2784
Registratiedatum : 02-12-10
Smikkell schreef:IKEA? Daar kun je losse bladen kopen en losse poten er bij kiezen. Poten zijn er al vanaf 2,50 per stuk. Dat zijn prima poten! Qua bladen is er veel keus in prijs, kleur en maat.Brennuss schreef:Ik moet nog een bureau fixen, maar kan er maar geen vinden die een beetje goedkoop zijn..
Ik ben nog een beetje een IKEA noob volgens mij . Want losse bladen en poten heb ik serieus nog nooit gezien op de website. Dat zou wel een mooie oplossing zijn.
Gast- Gast
Smikkell schreef:Ja, Reva is wel chill . En dat is zéker lief. Mogen we ook weten wát het was? 10 kilo poffertjesmix?Alex167 schreef:Ik kom even vertellen dat ik ziek naar huis ben gegaan en toen stond daar een pakje voor me, van Reva. En ik moest er gewoon van huilen, zo lief. Reva rules. En ze is de liefste.
Wat vervelend dat je zo ziek bent, maar wel goed dat je naar huis bent gegaan. sterkte..
Whaha nee geen poffertjesmix. Valt tegen he?
Er zit een heleboel in: een geurzakje (ligt op m'n nachtkastje, heerlijk!), Rituals douchegel, oogschaduw, lipgloss, lipbalsem, mooie Esprit-pen, jasmijn parel thee, een armband en 2 theelichthouders (of hoe je noemen wil). En niet te vergeten een superlief kaartje (van Pip Studio (L)). Ik zal er later een foto van maken.
Gast- Gast
Oh my, net mijn honger gestild met een loempia en een kip-sate broodje. Héérlijk!
Gast- Gast
Een heel verrassingspakket dus!
Maar ik ken ook weinig mensen die dat zo verdienen als jij, lieve Alex....
Fijn dat Reev er ook zo over denkt...
Gast- Gast
http://www.ikea.com/nl/nl/catalog/categories/departments/workspaces/10712/Brennuss schreef:Smikkell schreef:IKEA? Daar kun je losse bladen kopen en losse poten er bij kiezen. Poten zijn er al vanaf 2,50 per stuk. Dat zijn prima poten! Qua bladen is er veel keus in prijs, kleur en maat.Brennuss schreef:Ik moet nog een bureau fixen, maar kan er maar geen vinden die een beetje goedkoop zijn..
Ik ben nog een beetje een IKEA noob volgens mij . Want losse bladen en poten heb ik serieus nog nooit gezien op de website. Dat zou wel een mooie oplossing zijn.
Samen met mijn zusje heb ik daar toen een heel leuk en goedkoop bureau samengesteld.
Gast- Gast
Dat is inderdaad heel lief Alex! Geniet ervan!
Wij zijn net bij het leukste huis wezen kijken Er waren alleen nogal veel geïnteresseerden.. We hebben aangegeven dat we geïnteresseerd zijn en nu is het afwachten maar het was echt zooo leuk! Moet nog wel veel gebeuren qua schilderen etc. maar dat nemen we voor lief. Zou zo fantastisch zijn!
Wij zijn net bij het leukste huis wezen kijken Er waren alleen nogal veel geïnteresseerden.. We hebben aangegeven dat we geïnteresseerd zijn en nu is het afwachten maar het was echt zooo leuk! Moet nog wel veel gebeuren qua schilderen etc. maar dat nemen we voor lief. Zou zo fantastisch zijn!
Merai- Ratel
- Aantal berichten : 4765
Punten : 5075
Registratiedatum : 18-11-10
Alex167 schreef:Smikkell schreef:Ja, Reva is wel chill . En dat is zéker lief. Mogen we ook weten wát het was? 10 kilo poffertjesmix?Alex167 schreef:Ik kom even vertellen dat ik ziek naar huis ben gegaan en toen stond daar een pakje voor me, van Reva. En ik moest er gewoon van huilen, zo lief. Reva rules. En ze is de liefste.
Er zit een heleboel in: een geurzakje (ligt op m'n nachtkastje, heerlijk!), Rituals douchegel, oogschaduw, lipgloss, lipbalsem, mooie Esprit-pen, jasmijn parel thee, een armband en 2 theelichthouders (of hoe je noemen wil). En niet te vergeten een superlief kaartje (van Pip Studio (L)). Ik zal er later een foto van maken.
Ooooh wat ontzettend lief! Waar heb je dit aan verdient?
Gast- Gast
Dolores schreef:Een heel verrassingspakket dus!
Omg jij bent ook zo lief! Dank je wel
Gast- Gast
Alex167 schreef:Smikkell schreef:Ja, Reva is wel chill . En dat is zéker lief. Mogen we ook weten wát het was? 10 kilo poffertjesmix?Alex167 schreef:Ik kom even vertellen dat ik ziek naar huis ben gegaan en toen stond daar een pakje voor me, van Reva. En ik moest er gewoon van huilen, zo lief. Reva rules. En ze is de liefste.
Heel erg lief! geniet ervan!
Gast- Gast
Ow, Merai, dat klinkt goeeehoeeed! Alleen jammer van die vele geinteresseerde
Gast- Gast
Dolores schreef:Is het tijd om te gaan duimen voor jou, Merai?
Heel erg graag !
Het is via direct wonen, de verhuurder was er niet dus die bepaalt alleen op basis van de gegevens welk stel hij er in wil. Dat is wel jammer, met onze innemende persoonlijkheden hadden we natuurlijk veel kans gemaakt
Merai- Ratel
- Aantal berichten : 4765
Punten : 5075
Registratiedatum : 18-11-10
Ik begin direct met duimen en ik zal de hond en de vissen ook aan het werk zetten...
Gast- Gast
Pagina 9 van 40 • 1 ... 6 ... 8, 9, 10 ... 24 ... 40
Pagina 9 van 40
Permissies van dit forum: