Dagcafé 2011
+25
Roze Roos
Try
Zwerver
Lejow
Snoes
Zininzon
M_as
Toet
yvonneh
Feline
Serena
Sterre
Lynn_
Cheesegirl
Merai
Jordana
Caroow
Moezie
VeryCherry
Chocolate Cookie
aniet
Zwoesj
Lady4
Lotus
Suus
29 plaatsers
Pagina 24 van 40
Pagina 24 van 40 • 1 ... 13 ... 23, 24, 25 ... 32 ... 40
Re: Dagcafé 2011
Ow maar als je volledige huurtoeslag krijgt, gaat je kale huur naar 210 euro ongeveer... Er van uitgaand dat dit op die kamer zit,
maar 210 + 170 is nog steeds 380. Dat is best duur als je niet alles voor jezelf hebt..
maar 210 + 170 is nog steeds 380. Dat is best duur als je niet alles voor jezelf hebt..
Gast- Gast
Hoezo doe ik iets verkeerds? Ik zeg alleen dat ik dat TEGEN kom. Dus op email etc.SunnyScience schreef:@ WC-eend, dan doe je toch iets verkeerd. Er zijn fatsoenlijkere kamers te vinden als je goed zoekt, de tijd is nu wel ideaal! (ivm stoppers)
Zwerver- Ratel
- Aantal berichten : 6323
Punten : 6959
Registratiedatum : 17-11-10
Smikkel, lieverd, wil je op mijn FB berichtje antwoorden ajb?
Try- Kletskop
- Aantal berichten : 2117
Punten : 2294
Registratiedatum : 18-11-10
Heb ik dat niet allang gedaan????Try schreef:Smikkel, lieverd, wil je op mijn FB berichtje antwoorden ajb?
Gast- Gast
Gast- Gast
Ach lief Reevstertje toch....
Dikke knuffel vanuit hier....
JIJ hebt heel goed gehandeld....
Dikke knuffel vanuit hier....
JIJ hebt heel goed gehandeld....
Gast- Gast
Jeetje wat heftig Reva! Wat goed dat je hebt doorgezet om naar de EHBO te gaan, jou valt niets te verwijten maar ik kan me voorstellen dat zo'n dag er diep inhakt!
Laatst aangepast door Merai op di 8 feb 2011 - 10:00; in totaal 2 keer bewerkt (Reden : Hele domme spelfout :oops:)
Merai- Ratel
- Aantal berichten : 4765
Punten : 5075
Heftig Reva, niet echt een normale situatie moeilijk om dat te besluiten wat je moet!
Gast- Gast
OMG, je dag is dus nog zwaarder geworden dan hij sowieso al was. Lijkt me zwaar Reva, om in zo'n situatie te werken. Lijkt me ook zwaar voor die kindjes om binnen zo'n gezin op te groeien. Heb je ergens een melding moeten maken? Heb je een kantoor met collega's waar je dot soort dagen mee bespreekt? Om je verhaal kwijt te kunnen?
Gast- Gast
Ow mag ik iedereen even opvrolijken met dit filmpje:
http://scheikundejongens.nl/2011/02/een-scheikundejochie/
Ik vind het zo grappig!
http://scheikundejongens.nl/2011/02/een-scheikundejochie/
Ik vind het zo grappig!
Gast- Gast
Heftig zeg Reva!
Mag ik vragen wat voor soort functie jij hebt? En welke opleiding heb jij gedaan? (Mag ook PM)
Mag ik vragen wat voor soort functie jij hebt? En welke opleiding heb jij gedaan? (Mag ook PM)
Cheesegirl- Ratel
- Aantal berichten : 3080
Punten : 3536
Registratiedatum : 15-12-10
Nee Smikkell, ben morgen vrij, maar ik vreet het weg Stond bij de snackbar 'En ik wil ook nog een naaahaaahaaasischhiiijf boehoe' (werkt 'gelukkig' een bekende).
Gast- Gast
Een bekende die weet dat jij niet voor nóg iemand frietjes haalde. Dus je tactiek heeft niet gewerkt.Reva schreef:Nee Smikkell, ben morgen vrij, maar ik vreet het weg Stond bij de snackbar 'En ik wil ook nog een naaahaaahaaasischhiiijf boehoe' (werkt 'gelukkig' een bekende).
Gast- Gast
Jeeess, wat een situatie. En wat een reactie ook van die moeder! Ongelooflijk. Je hebt goed gehandeld!
Je verdient al die patat hoor!
Je verdient al die patat hoor!
Gast- Gast
Smikkell schreef:Een bekende die weet dat jij niet voor nóg iemand frietjes haalde. Dus je tactiek heeft niet gewerkt.Reva schreef:Nee Smikkell, ben morgen vrij, maar ik vreet het weg Stond bij de snackbar 'En ik wil ook nog een naaahaaahaaasischhiiijf boehoe' (werkt 'gelukkig' een bekende).
Haha dat dacht ik ook meteen
Merai- Ratel
Smikkell schreef:Maar gelukkig staat het allemaal op facebook....
Ja, gelukkig hebben we facebook nog Ik dacht ik zou dr hier best kunnen hoeken, ze kunnen dr toch gelijk helpen Ik heb het al gemeld op mijn werk, maar ik denk dat het daarmee nog niet klaar is. Het is in ieder geval wel een mooi brug om het eindelijk over te kunnen dragen naar een hogere instantie, duidelijkere aanwijzingen voor een slechte gezinssituatie kan je niet hebben.
Ow zie je pm Alex, wat leuk dat je het al hebt Jeej!
Gast- Gast
Bitterkoek_ schreef:Nee ik sta nog nergens in geschreven. Ik sta wel bij de woningbouw vereniging in Den Bosch ingeschreven. Maar ik wil het wel gaan doen iig! Ik heb op 2 andere advertenties gereageerd. Hopelijk zijn dat betere.
En ik heb ook gereageerd op een kamer in Enschede. Dan toch maar even in de buurt van Apeldoorn kijken.
Ik heb je even een PM gestuurd.
Gast- Gast
Reva schreef:Smikkell schreef:Maar gelukkig staat het allemaal op facebook....
Ja, gelukkig hebben we facebook nog Ik dacht ik zou dr hier best kunnen hoeken, ze kunnen dr toch gelijk helpen Ik heb het al gemeld op mijn werk, maar ik denk dat het daarmee nog niet klaar is. Het is in ieder geval wel een mooi brug om het eindelijk over te kunnen dragen naar een hogere instantie, duidelijkere aanwijzingen voor een slechte gezinssituatie kan je niet hebben.
Ow zie je pm Alex, wat leuk dat je het al hebt Jeej!
Precies, lijkt me zaak dat hier meer gaat gebeuren!
Merai- Ratel
Smikkell schreef:het zijn toch wel frietjes van belgie he?
Nee, Judith. Belgie is gesloten. Maar niet zó bekend, ik heb een jaar of 5 terug drie jaar voor haar broer gewerkt. Dus die weet niet hoe of wat
Gast- Gast
Reva schreef:Zo, nou ik sla een toetje even over
Arme toetje..
Merai- Ratel
Pagina 24 van 40 • 1 ... 13 ... 23, 24, 25 ... 32 ... 40
Pagina 24 van 40
Permissies van dit forum: