Dagcafé 2011
+25
Roze Roos
Try
Zwerver
Lejow
Snoes
Zininzon
M_as
Toet
yvonneh
Feline
Serena
Sterre
Lynn_
Cheesegirl
Merai
Jordana
Caroow
Moezie
VeryCherry
Chocolate Cookie
aniet
Zwoesj
Lady4
Lotus
Suus
29 plaatsers
Pagina 40 van 40
Pagina 40 van 40 • 1 ... 21 ... 38, 39, 40
Re: Dagcafé 2011
Dolores schreef:Mozz (en Lotus)
Ik wéét dat ik niet 100% ben. Ook diep vanbinnen.
Nouja...niemand is 100% toch?
Liefde is...elkaar te laten voelen dat je goed bent zoals je bent, ondanks dat dat nooit 100% is.
Gast- Gast
Misschien moet je het wat egoistischer bekijken dolores. Snap je wat ik bedoel?
Lynn_- Kletskop
- Aantal berichten : 1985
Punten : 2068
Registratiedatum : 30-12-10
Maar niemand is toch perfect? Dat je niet perfect bent, maakt jou toch niet minder dan een ander? Het betekent toch niet per definitie dat een ander niet gelukkig kan zijn met jou?
Lotus- Ratel
- Aantal berichten : 6901
Punten : 7188
Registratiedatum : 19-11-10
Gast- Gast
Ik vind het helemaal niet aan jou om voor jouw partner deze keuze te maken... Edit: Ik zou het frustrerend vinden als mijn vriend mij zou verlaten omdat hij denkt dat ik dan gelukkiger ben. Mag ik dat aub zelf bepalen?
Lynn_- Kletskop
Ik ook niet. Ik heb nooit die keuze voor mijn partner gemaakt.
Het issue is, dat het echt naar is om steeds te horen dat de ander 'een ongecompliceerde relatie' wil.
Want... dát zit er dus niet in...
Het issue is, dat het echt naar is om steeds te horen dat de ander 'een ongecompliceerde relatie' wil.
Want... dát zit er dus niet in...
Gast- Gast
Ik kan mij wel een beetje inleven in jouw situatie Dolores.
Zelf heb ik vroeger toen ik klein was net geen diagnose autisme gekregen, maar ik heb er wel ontzettend veel kenmerken van. Als je dan een relatie hebt, is het moeilijk om daar mee om te gaan en verwacht je soms dingen van je partner die uiteindelijk ook niet kloppen maar voor je gevoel wel.
Zelf heb ik vroeger toen ik klein was net geen diagnose autisme gekregen, maar ik heb er wel ontzettend veel kenmerken van. Als je dan een relatie hebt, is het moeilijk om daar mee om te gaan en verwacht je soms dingen van je partner die uiteindelijk ook niet kloppen maar voor je gevoel wel.
Cheesegirl- Ratel
- Aantal berichten : 3080
Punten : 3536
Registratiedatum : 15-12-10
Ik kan me voorstellen dat dat soms moeilijk is in een relatie, maar als iemand echt van je houdt, hoeft het toch geen onoverkomelijk probleem te zijn?
Het wordt inderdaad wel lastig als iemand geen enkel probleem wil in de relatie...
Het wordt inderdaad wel lastig als iemand geen enkel probleem wil in de relatie...
Lotus- Ratel
- Aantal berichten : 6901
Punten : 7188
Registratiedatum : 19-11-10
Klopt. maar als je al zo in dek noop zit met jezelf, en zo baalt van jezelf, dan baal je des te harder dat je je partner er ook mee 'lastig valt'. Uiteindelijk is het de keuze van je partner zelf om te blijven of niet. Maar je gunt je partner toch het beste, je wilt dat die persoon gelukkig is. En als je niet het gevoel hebt dat jij je partner gelukkig kunt maken, lijkt me dat vreselijk moeilijk..Isabella schreef:Maar dan nog, dat is wie jij bent.
Gast- Gast
Lotus schreef:Ik kan me voorstellen dat dat soms moeilijk is in een relatie, maar als iemand echt van je houdt, hoeft het toch geen onoverkomelijk probleem te zijn?
Het kan denk ik ook wel, maar je moet er wel goed over kunnen praten met je partner en een soort van afspraken over maken.
Cheesegirl- Ratel
- Aantal berichten : 3080
Punten : 3536
Registratiedatum : 15-12-10
Nee, dat zit er misschien niet in. Dan staat jouw partner nu dus voor de keuze om er mee te stoppen of er mee door te gaan. Ik heb het idee dat jij die beslissing voor wil door er nu al een einde aan te maken.
Jij bent zoals je bent. Een relatie met jou zal misschien wat gecompliceerder zijn dan gemiddeld maar dan nog: dat ben jij. Het hoort bij jou.
Jij bent zoals je bent. Een relatie met jou zal misschien wat gecompliceerder zijn dan gemiddeld maar dan nog: dat ben jij. Het hoort bij jou.
Lynn_- Kletskop
Gast- Gast
Wat je hebt te bieden? Wij jij bent, hoe je bent, hoe jij wél van de dingen in het leven geniet.
Gast- Gast
Inderdaad. Jij hebt zoveel mooie dingen te bieden! Maargoed, als dit jou ongelukkig maakt moet je misschien wel stoppen met de relatie.
-------
https://yescafe.actieforum.com/viewtopic.forum?t=3753
-------
https://yescafe.actieforum.com/viewtopic.forum?t=3753
Lynn_- Kletskop
Pagina 40 van 40 • 1 ... 21 ... 38, 39, 40
Pagina 40 van 40
Permissies van dit forum: