Dagcafé 2011
+25
Roze Roos
Try
Zwerver
Lejow
Snoes
Zininzon
M_as
Toet
yvonneh
Feline
Serena
Sterre
Lynn_
Cheesegirl
Merai
Jordana
Caroow
Moezie
VeryCherry
Chocolate Cookie
aniet
Zwoesj
Lady4
Lotus
Suus
29 plaatsers
Pagina 8 van 40
Pagina 8 van 40 • 1 ... 5 ... 7, 8, 9 ... 24 ... 40
Re: Dagcafé 2011
Goede bezigheidstherapie..
Het verven wordt alleen niet zo mooi. Die planken zuigen als een gek en de verf van de action is gewoon slecht. Het druipt enorm en dus is het verven van 3 planken opeens heel veel werk. Ik moet nog maar zien hoe het wordt!
Het houdt me wel bezig..
Het verven wordt alleen niet zo mooi. Die planken zuigen als een gek en de verf van de action is gewoon slecht. Het druipt enorm en dus is het verven van 3 planken opeens heel veel werk. Ik moet nog maar zien hoe het wordt!
Het houdt me wel bezig..
Gast- Gast
Succes ermee, en of jij hebt pech, of wij hadden mazzel, wat druipers zijn rot
Gast- Gast
Ah, misschien de volgende keer eerst voorstrijken of grondden Smik?
Ik ben lekker aan het rommelen en frutselen...wat een fijne dag!
Ik ben lekker aan het rommelen en frutselen...wat een fijne dag!
Gast- Gast
Ik zag gister die action verf, en toen moest ik aan Smikkell denken. Ik heb het toen maar niet gekocht
Gast- Gast
Ik ben ook niet zo goed in netjes werken
En omdat ik zag dat de verf er zo snel introk heb ik de volgende laag er al opgesmeerd voordat de vorige laag droog was. Ach..
En omdat ik zag dat de verf er zo snel introk heb ik de volgende laag er al opgesmeerd voordat de vorige laag droog was. Ach..
Gast- Gast
Heey Smikkell; als je toch bezig bent met verven, wil je dan ook een wandje in mijn gang komen verven?
VeryCherry- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17413
Punten : 17754
Registratiedatum : 17-11-10
Smikkell schreef:Ik ben ook niet zo goed in netjes werken
Haha, ja vind je het gek dat het dan niet lukt? Je moet het super lang laten drogen voordat je een 2e keer verft slimpie!
Gast- Gast
Oh dat doe ik ook nooit hoor, ik heb geen geduld om te wachten.
VeryCherry- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17413
Punten : 17754
Ik heb al mijn deuren met action verf (lak) gedaan! zonder druipers
even een mandarijnvraag: als er op de partjes in het midden allemaal witte haartjes?(of iets dergelijks) zitten. Is de mandarijn dan niet goed meer?
even een mandarijnvraag: als er op de partjes in het midden allemaal witte haartjes?(of iets dergelijks) zitten. Is de mandarijn dan niet goed meer?
Gast- Gast
Isabella schreef:witte haartjes? Wat bedoel je?
Ik ga een foto maken.. momentje
Gast- Gast
Nou, als ik mijn eigen wandje in de gang af heb, de plankjes weer hangen, de andere muur in mijn woonkamer ook antraciet is en alle deuren en kozijnen hier zijn gedaan, dan wil ik dat best doen.CherrieLola schreef:Heey Smikkell; als je toch bezig bent met verven, wil je dan ook een wandje in mijn gang komen verven?
Gast- Gast
Smikkell kom je mijn slaapkamer dan ook een creatieve beurt geven
Moezie- Kletskop
- Aantal berichten : 2751
Punten : 2784
Registratiedatum : 02-12-10
Ja, ik ga hierna met de eetkamerstoelen aan de slag. Die wil ik wel echt netjes hebben. Ik heb er al twee gedaan begin dit jaar en het duurde heel lang tot de goed droog waren en weer glad genoeg om op te zitten. Ze bleven nog een hele tijd stroef!
Die plankjes kunnen me niet zoveel schelen. Wit is wit! Ik gooi al mijn troep er weer op en je ziet er weinig van
Die plankjes kunnen me niet zoveel schelen. Wit is wit! Ik gooi al mijn troep er weer op en je ziet er weinig van
Gast- Gast
loontjes-power schreef:Smikkell kom je mijn slaapkamer dan ook een creatieve beurt geven
Gast- Gast
Ow, en dus ook de eetkamerstoelen.Smikkell schreef:Nou, als ik mijn eigen wandje in de gang af heb, de plankjes weer hangen, de andere muur in mijn woonkamer ook antraciet is en alle deuren en kozijnen hier zijn gedaan, dan wil ik dat best doen.CherrieLola schreef:Heey Smikkell; als je toch bezig bent met verven, wil je dan ook een wandje in mijn gang komen verven?
Gast- Gast
Ik moet nog een bureau fixen, maar kan er maar geen vinden die een beetje goedkoop zijn..
Gast- Gast
Het ziet er wel een beetje raar uit haha.. maar buiten de gewone 'draadjes' zitten er witte pluisjes ofso? ik vraag me altijd al af wat dat is:p
Gast- Gast
die zou ik niet meer eten Jade
Moezie- Kletskop
Ik kom even vertellen dat ik ziek naar huis ben gegaan en toen stond daar een pakje voor me, van Reva. En ik moest er gewoon van huilen, zo lief. Reva rules. En ze is de liefste.
Gast- Gast
Goed dat je naar huis bent gegaan Alex!!
nu lekker even uitzieken zodat je snel weer de oude bent
nu lekker even uitzieken zodat je snel weer de oude bent
Moezie- Kletskop
Goedemiddag allemaal, ik ben vandaag aan het werk in Leeuwarden, best gezellig hier
Suus- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8867
Punten : 9058
Pagina 8 van 40 • 1 ... 5 ... 7, 8, 9 ... 24 ... 40
Pagina 8 van 40
Permissies van dit forum: