ouders gaan scheiden
+12
LDJ
Starla
Chocolate Cookie
Filoria
Raindrop
Sarah1985
Exogenesis
litllejoy
Cheesegirl
Suus
Linda
Marin
16 plaatsers
Pagina 2 van 2
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Re: ouders gaan scheiden
Knap dat je zo eerlijk bent tegen je ouders over wat je wel en niet wilt horen! Moeilijk dan rond de feestdagen hé, hier was het ook begin november dat ze uit elkaar gingen waardoor ik de feestdagen ook erg lastig vond.
Succes!
Succes!
Cheesegirl- Ratel
- Aantal berichten : 3080
Punten : 3536
Registratiedatum : 15-12-10
Wat een rot nieuws.
Na 35 jaar, lijkt me niet niks! Vooral niet zo voor de feest dagen.
Lijkt me heel moeilijk voor je om je vader zo te zien.
Wel heel knap van je dat je het afgekapt hebt. Dat moet hij niet met jou bespreken.
Ook al heeft je moeder de knoop door gehakt, ze blijft wel jouw moeder.
Sterkte .
Na 35 jaar, lijkt me niet niks! Vooral niet zo voor de feest dagen.
Lijkt me heel moeilijk voor je om je vader zo te zien.
Wel heel knap van je dat je het afgekapt hebt. Dat moet hij niet met jou bespreken.
Ook al heeft je moeder de knoop door gehakt, ze blijft wel jouw moeder.
Sterkte .
LDJ- Kletskop
- Aantal berichten : 2369
Punten : 2673
Registratiedatum : 02-03-12
*
Laatst aangepast door Break Of Day op do 7 feb 2013 - 1:13; in totaal 1 keer bewerkt
Gast- Gast
BOD, ik lees dit topic nu pas. Heel veel sterkte in ieder geval, lijkt me een heel lastige situatie
mezzoforte- Prater
- Aantal berichten : 970
Punten : 1016
Registratiedatum : 03-02-12
Vervelend he! Mijn ouders hebben een aantal weken ook gezegd dat ze 'uit elkaar' gingen. Ik ben hier ook super verdrietig van (geweest), en heb er nog steeds last van. Mijn moeder is ergens anders gaan wonen (een straat verder), en ze hebben wel contact gehouden. Het doel was rust zoeken voor mijn moeder en uitzoeken of de relatie nog beter kon worden. Nu zeggen ze beide dat het weer beter gaat (ze doen ook leuke dingen samen), maar mijn moeder zei laatst dat ze misschien wel altijd apart blijven wonen. Ik vind dit zo raar, en dit maakt voor mij de situatie ook wel onduidelijk. Ook wij vieren kerst samen, hier ben ik ook erg benieuwd naar.
Sterkte voor jou. Mijn situatie is iets anders maar ik herken er wel veel dingen in, de rare sfeer, dat alles veranderd etc.
Sterkte voor jou. Mijn situatie is iets anders maar ik herken er wel veel dingen in, de rare sfeer, dat alles veranderd etc.
Lot- Fluisteraar
- Aantal berichten : 410
Punten : 478
Registratiedatum : 12-11-12
Break Of Day schreef:Hij begon negatieve dingen over mijn moeder te zeggen, maar dat heb ik meteen afgekapt en duidelijk gemaakt dat hij daar maar een andere toehoorder voor moet zoeken.
Het kan zijn dat dit vaker voorkomt (ik heb hier ervaring mee). Mijn moeder kon in het begin mijn vader niet uitstaan en gebruikte mij als "vriendin". Pas nu ben ik sterk genoeg om te (blijven) aangeven dat ik daar niet voor ben. Blijf vooral aangeven dat jij daar niet de geschikte persoon voor bent als hij in de herhaling valt. Verder begrijp ik heel goed dat het heel moeilijk voor je is. Ik hoop dat je je ouders dat inmiddels duidelijk hebt gemaakt. Als jij je niet kunt vinden in een (afsluitend) kerstdiner, dan moet je dat ook vooral niet doen. Ook gezien het feit dat je ouders op dit moment ook al geen blad voor de mond nemen wat betreft onderlinge irritaties kan ik me voorstellen dat dit ook niet anders zal zijn bij een kerstdiner.
mzcharlotte- Ratel
- Aantal berichten : 4211
Punten : 4519
Registratiedatum : 18-11-10
*
Laatst aangepast door Break Of Day op do 7 feb 2013 - 1:13; in totaal 1 keer bewerkt
Gast- Gast
Respect dat je ondanks de hele situatie kerst samen met je ouders wilt/kunt vieren. Misschien ook wel een soort fijne afsluiting, omdat dat daarna niet meer zal gebeuren (neem ik aan). Ik heb ik in deze periode dat ik dat nog best wel mis, als gezin dingen samen doen.
Cheesegirl- Ratel
- Aantal berichten : 3080
Punten : 3536
Registratiedatum : 15-12-10
Oef zeg, ik kan mij helemaal voorstellen wat voor gevoel jij hierbij moet hebben. Mijn ouders zijn ook zolang samen. En ik kan mnij ook niet voorstellen dat ze uit elkaar zouden gaan. Het is en blijft altijd verdrietig voor je ouders maar ook voor jou. Ik zou willen dat ik meer troostende woorden kon zeggen, ik kan alleen zeggen, krop je emotie niet op. Heel veel sterkte. En ik stuur je een dikke Knuffel.
*
Gast- Gast
Oh dat is ook geen fijne kerst. Gaan je ouders wel als vrienden met elkaar om? Het lijkt me echt naar zo'n kerstdiner terwijl je weet dat ze uit elkaar gaan.
En een plekje geven, geeft dat rustig de tijd. Mijn ouders zijn een paar maanden geleden uit elkaar gegaan (officieel pas een paar weken geleden) en ik dacht ook dat ik het een plekje had gegeven maar ik merk dat ik het echt nog niet verwerkt heb. Geef dat rustig de tijd.
En dat je moeder een nieuwe man heeft leren kennen is enorm moeilijk, naar om te horen en het doet je vast heel veel verdriet. Mijn moeder heeft ook een andere man, daardoor moest de scheiding ook snel geregeld zijn etc.
En de kerstdagen zijn dan nog het moeilijkst he
Ik wil je heel veel sterkte wensen Als je er over wilt praten mag je me altijd een pm sturen he. Ik weet wat je doormaakt, maak (helaas) hetzelfde mee.
Wat erg trouwens voor je schoonvader! Sterkte!
En een plekje geven, geeft dat rustig de tijd. Mijn ouders zijn een paar maanden geleden uit elkaar gegaan (officieel pas een paar weken geleden) en ik dacht ook dat ik het een plekje had gegeven maar ik merk dat ik het echt nog niet verwerkt heb. Geef dat rustig de tijd.
En dat je moeder een nieuwe man heeft leren kennen is enorm moeilijk, naar om te horen en het doet je vast heel veel verdriet. Mijn moeder heeft ook een andere man, daardoor moest de scheiding ook snel geregeld zijn etc.
En de kerstdagen zijn dan nog het moeilijkst he
Ik wil je heel veel sterkte wensen Als je er over wilt praten mag je me altijd een pm sturen he. Ik weet wat je doormaakt, maak (helaas) hetzelfde mee.
Wat erg trouwens voor je schoonvader! Sterkte!
Raindrop- Ratel
- Aantal berichten : 5054
Punten : 5284
Registratiedatum : 18-11-10
*
Laatst aangepast door Break Of Day op do 7 feb 2013 - 1:14; in totaal 1 keer bewerkt
Gast- Gast
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Soortgelijke onderwerpen
» Oom en tante gaan scheiden....
» Sylvie en Raphael gaan scheiden?
» Gaan je ouders ...
» Band met ouders na uit huis gaan
» Meiden die weer bij hun ouders zijn gaan wonen?
» Sylvie en Raphael gaan scheiden?
» Gaan je ouders ...
» Band met ouders na uit huis gaan
» Meiden die weer bij hun ouders zijn gaan wonen?
Pagina 2 van 2
Permissies van dit forum: