Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Help, iedere ochtend doorweekt!

+11
xxjojootjexx
Jazzlyn
Parisienne
mickey
Limburg85
Catwoman79
Wennes
Lith
Twellie
woezel
Ayla
15 plaatsers

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Ga naar beneden

Help, iedere ochtend doorweekt! - Pagina 2 Empty Re: Help, iedere ochtend doorweekt!

Bericht  Jazzlyn di 4 dec 2012 - 4:02

Stofzuiger schreef:Active fit heb ik in huis, ook 5+. Dacht juist dat die minder opnamen? Help, iedere ochtend doorweekt! - Pagina 2 878948377



Hier alle luiers geprobeerd en alleen active fit ging goed wel eigen maat gewoon
Jazzlyn
Jazzlyn
Prater
Prater

Aantal berichten : 1317
Punten : 1579
Registratiedatum : 05-06-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Help, iedere ochtend doorweekt! - Pagina 2 Empty Re: Help, iedere ochtend doorweekt!

Bericht  Parisienne di 4 dec 2012 - 4:04

Hier werkte die juist weer niet, de Active Fit. Ik heb toen de Baby Dry maat 5, overdag droeg ze maat 4+
Parisienne
Parisienne
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6727
Punten : 7477
Registratiedatum : 27-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Help, iedere ochtend doorweekt! - Pagina 2 Empty Re: Help, iedere ochtend doorweekt!

Bericht  xxjojootjexx di 4 dec 2012 - 4:37

Hier ook elke morgen ellende bij T.
Meestal lekt het langs de zijkant, maar soms ook gewoon door de luier heen, de buitenkant!

xxjojootjexx
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2298
Punten : 2387
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Help, iedere ochtend doorweekt! - Pagina 2 Empty Re: Help, iedere ochtend doorweekt!

Bericht  Gast di 4 dec 2012 - 5:03

Ik ben er al een aantal jaren uit hoor, maar de piemeltjes zitten gewoon naar beneden? nerd

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Help, iedere ochtend doorweekt! - Pagina 2 Empty Re: Help, iedere ochtend doorweekt!

Bericht  mickey di 4 dec 2012 - 5:24

Hier wel hoor Elodie.
Vreemde is dat het hier niet elke ochtend is, dus heb ook geen idee waar het aan kan liggen. Gebeurt overigens wel vaker als mijn vriend F naar bed heeft gebracht. Dan is hij 's ochtends sowieso nat...
mickey
mickey
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2213
Punten : 2488
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Help, iedere ochtend doorweekt! - Pagina 2 Empty Re: Help, iedere ochtend doorweekt!

Bericht  nillis di 4 dec 2012 - 9:00

Hier ook zo'n fase gehad en toen overgegaan op een grotere maat luier en dan gaat het weer goed, tot het weer gebeurd en dan weer naar een grotere maat luier. Hier zelden nog nat of het is mijn eigen schuld omdat ik te laat was met verschonen.
nillis
nillis
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1816
Punten : 1992
Registratiedatum : 22-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Help, iedere ochtend doorweekt! - Pagina 2 Empty Re: Help, iedere ochtend doorweekt!

Bericht  Sam di 4 dec 2012 - 9:04

Kun je geen extra tena lady bv in de luier leggen? Embarassed
Sam
Sam
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2486
Punten : 2565
Registratiedatum : 12-08-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Help, iedere ochtend doorweekt! - Pagina 2 Empty Re: Help, iedere ochtend doorweekt!

Bericht  Happydobby di 4 dec 2012 - 11:41

Geen advies voor je, hier nog nooit een lekkende nachtluier gehad, ook niet als mijn vriend het doet :P

Happydobby
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6175
Punten : 6320
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Help, iedere ochtend doorweekt! - Pagina 2 Empty Re: Help, iedere ochtend doorweekt!

Bericht  mickey di 4 dec 2012 - 22:00

Mijn vriend heeft F gister naar bed gebracht, vanmorgen kon ik hem wéér verschonen. Pyjama en romper had hij gister schoon aan gekregen, kunnen nu dus weer in de was...
mickey
mickey
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2213
Punten : 2488
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Help, iedere ochtend doorweekt! - Pagina 2 Empty Re: Help, iedere ochtend doorweekt!

Bericht  Roos di 4 dec 2012 - 22:14

Je zult het vast wel doen...
Zitten de randjes van de luier om hun benen goed naar buiten? En doe je de luier strak genoeg om? Als we hier beide niet doen, lekt hij gegarandeerd...

Roos
Prater
Prater

Aantal berichten : 860
Punten : 931
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Help, iedere ochtend doorweekt! - Pagina 2 Empty Re: Help, iedere ochtend doorweekt!

Bericht  Gast ma 10 dec 2012 - 1:07

Ik heb nu oefenbroeken besteld bij de Hema (20% korting op 5 artikelen en gratis bezorgen), misschien helpen die als ik ze over de luier doe, want tot nu toe is het iedere ochtend weer een natte boel.

Geen idee of het werkt, proberen kan altijd, en als het niet werkt heb ik ze vast in huis.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Help, iedere ochtend doorweekt! - Pagina 2 Empty Re: Help, iedere ochtend doorweekt!

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum