Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Naast de gastouder ook naar de PSZ?

5 plaatsers

Ga naar beneden

Naast de gastouder ook naar de PSZ? Empty Naast de gastouder ook naar de PSZ?

Bericht  Coccinelle za 1 dec 2012 - 21:53

Voor de moeders waarvan hun kindje(s) naar een gastouder gaat:
Gaat jullie kindje naast de gastouder nog naar de peuterspeelzaal? En waarom heb je hier wel/niet voor gekozen?

Coccinelle
Prater
Prater

Aantal berichten : 1391
Punten : 1576
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Naast de gastouder ook naar de PSZ? Empty Re: Naast de gastouder ook naar de PSZ?

Bericht  Tania za 1 dec 2012 - 21:58

Ja mijn zoontje gaat een dag per week omdat hij graag met andere kindjes speelt en ik hem vast een beetje wil laten wennen aan hoe het is om in een klas te zitten met andere kindjes en een juf.
Vanaf volgend jaar gaat hij in plaats van naar een gastouder 1 dag naar een kinderdagverblijf en waarschijnlijk blijft hij dan ook op de peuterspeelzaal omdat hij het er wel erg leuk vindt.

Tania
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6860
Punten : 7503

Naast de gastouder ook naar de PSZ? Empty Re: Naast de gastouder ook naar de PSZ?

Bericht  Coccinelle zo 2 dec 2012 - 7:49

Ok, gaat hij nu ook maar 1 dag naar een gastouder?

Mijn dochter gaat misschien vanaf volgend jaar naar een gastouder, het tarief daarvoor gaat bij 'onze organisatie' behoorlijk omlaag waardoor het verschil in kosten met het kdv straks echt heel erg groot is. Ze zou dan 2,5 dag gaan. Ik twijfel alleen of de psz dan nog nodig zou zijn voor de voorbereiding op school.

Coccinelle
Prater
Prater

Bericht  Tania zo 2 dec 2012 - 8:18

Mijn zoontje gaat nu soms 1 dag en soms 2 dagen naar de gastouder. Ze stopt ermee anders waren wij ook bij de gastouder gebleven.

Tania
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6860
Punten : 7503

Bericht  Coccinelle ma 3 dec 2012 - 19:10

Verder niemand met een kindje van 2+ bij een gastouder die bewust wel/niet voor een peuterspeelzaal heeft gekozen?

Coccinelle
Prater
Prater

Bericht  Purpleflower ma 3 dec 2012 - 20:39

E. Gaat vanaf maart naar psz. En bljjft ook gewoon 2 dagen naar gastouder gaan.
Ze gaat naar de psz omdat ik het belangrijk vind dat ze met leefdtijd genootjes leert spelen, luisteren naar de juf. En ook.. Even een ochtend voor mezelf.
Purpleflower
Purpleflower
Prater
Prater

Aantal berichten : 744
Punten : 912
Registratiedatum : 29-11-11

Bericht  Gast ma 3 dec 2012 - 20:47

Ik ben gastouder en mijn zoontje gaat ook naar een psz.
En ik krijgt straks kindertjes die hier komen maar ook naar een psz gaan.

Gast
Gast

Bericht  Knillis ma 3 dec 2012 - 21:23

Mijn zoontje gaat 1 dag per week naar een gastouder en daarnaast 2 ochtenden in de week naar de psz. Wij hebben hier voor gekozen zodat hij voorbereidt wordt op school en dan echt tussen kinderen van zijn eigen leeftijd zit. Als ik zie wat hij er allemaal leert, wat ze met de kinderen doen en en hoe leuk hij het er vindt, ben ik blij dat we hiervoor gekozen hebben!
Knillis
Knillis
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 434
Punten : 470
Registratiedatum : 03-02-11

Bericht  Thunder ma 3 dec 2012 - 22:22

Ik heb geen gastouder, maar beide oma's passen een dag in de week op. Daarnaast gaat mijn zoon nog 3 dagdelen naar de psz.

Thunder
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2924
Punten : 3096
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: