Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Bezigheden naast de kinderen

+20
Aimee
Parisienne
Sophiee
Susan
Tania
Fearie
Jezzie
June
Slakje
Bolleke
Sea of Trees
NoName88
PapillonRose
M@niek
Luce
Flower_L
Thunder
Parel
SarahKey
Twellie
24 plaatsers

Pagina 1 van 2 1, 2  Volgende

Ga naar beneden

Bezigheden naast de kinderen Empty Bezigheden naast de kinderen

Bericht  Twellie wo 16 jan 2013 - 10:28

Volgens mij heb ik al eens een soortgelijk topic geopend, maar vond het toen zo leuk om te lezen dat ik het gewoon nog een keer doe.

We praten hier natuurlijk vooral over de kinderen, maar wat voor een bezigheden / hobby's heb jij naast het ouderschap? En nog andere interessante weetjes? Al eens de wereld rond gereisd / in een kraakpand gewoond / blauw haar gehad / iets anders?
Twellie
Twellie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3837
Punten : 4145
Registratiedatum : 03-03-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Bezigheden naast de kinderen Empty Re: Bezigheden naast de kinderen

Bericht  SarahKey wo 16 jan 2013 - 10:30

Mijn hobby's naast S: zumba/sporten, freubelen in de vorm van scrappen, kaarten maken, haken, achter de naaimachine etc. En bakken en koken.

En als puber was ik een skater mét blauw haar Wink, felgele broeken en tshirten van the offspring en andere doodskopdingen. CoolBezigheden naast de kinderen 2474380249
SarahKey
SarahKey
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6386
Punten : 6502
Registratiedatum : 18-11-10

http://www.hobbymirror.blogspot.com

Bericht  Parel wo 16 jan 2013 - 10:34

Mijn haar had van mijn 11de tot 17de alle kleuren van de regenboog, was wat alternatief en woog bijna 90 kilo (15 meer dan nu). Ook ben ik stiekem van oorsprong een boerinnetje.

Ik shop en badder graag. Voor de rest ben ik gek op doelloos computeren en boodschappen doen Laughing
Parel
Parel
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5670
Punten : 6029
Registratiedatum : 13-07-12

Bericht  Thunder wo 16 jan 2013 - 10:37

Mijn grootste hobby is paardrijden. Helaas ontbreekt het me aan tijd (en geld) om die hobby weer op te pakken, ik heb altijd een eigen paard gehad. Helaas is zij 2 jaar geleden overleden. Gelukkig heb ik een lieve vriendin wiens paard ik soms even mag lenen.

Interessant weetje: Ik ben na de middelbare school 'de bloemen' in gegaan, omdat me dat op dat moment het leukste leek en ik absoluut niet wist wat ik wilde gaan doen. Inmiddels is dat bijna 14 jaar geleden en zit ik nog steeds in 'de bloemen'. Goede keuze geweest dus Cool .

Edit: Eigenlijk ben ik ook een boer in hart en nieren.

Thunder
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2924
Punten : 3096

Bericht  Gast wo 16 jan 2013 - 10:38

Ik werk, ik doe Yoga en ga regelmatig met vrienden iets drinken.

Gast
Gast

Bericht  Twellie wo 16 jan 2013 - 10:43

SarahKey: Wat leuk en onverwacht om te lezen. Ik heb ook geskate, ik was er alleen niet zo goed in haha. Houd je nog steeds van doodskoppen Bezigheden naast de kinderen 561177? Ik wel.

Rataplan en Parel: Zijn jullie echt opgegroeid op een boerderij?

Sunprincess: Ik heb bij jou zo'n idee dat er interessantere weetjes moeten zijn dan werken en yoga Bezigheden naast de kinderen 561177!
Twellie
Twellie
Ratel
Ratel

Bericht  Parel wo 16 jan 2013 - 10:46

Mijn opa heeft een shetlandfokkerij (mini paardjes) gehad, dus deels wel.
Ik daarentegen woonde gewoon in een normaal huis, maar binnen 3 minuten loop je de polder in of de dijk op.
Parel
Parel
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5670
Punten : 6029
Registratiedatum : 13-07-12

Bericht  Thunder wo 16 jan 2013 - 10:46

Ja, ik heb, tot ik ging samenwonen en helaas die boerderij niet kon betalen, altijd op de boerderij gewoond. Mijn ouders en grootouders wonen daar nog steeds en ben (gelukkig) nog 2x per week op de boerderij. Mijn vader en opa fokken koeien, de blonde d'aquitaine.

Thunder
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2924
Punten : 3096

Bericht  Flower_L wo 16 jan 2013 - 10:49

Reizen en vakanties, beetje creatief bezig zijn, gezelschapsspellen spelen, op uit met gezin, series kijken, .....

Over bloemen...die gaan hier altijd dood. Snap er niets van....Daarom heb ik van die handige kunstplantjes. Embarassed

En ik wil een cursus chinees volgen, maar weet eigenlijk niet waarom confused

Flower_L
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5580
Punten : 6653
Registratiedatum : 25-07-11

Bericht  Twellie wo 16 jan 2013 - 10:51

Misschien handig voor een volgende verre reis smile? En zijn er nog reisplannen voor over een tijdje wanneer je jongste zoon iets ouder is?
Twellie
Twellie
Ratel
Ratel

Bericht  Gast wo 16 jan 2013 - 10:57

Oh weetjes....... Hum ik zit onder de tattoo's en heb Dikke Dennis in mijn lip staan. Daarnaast heb ik piercings in mijn doos. Ik en ben behoorlijk van de Metal en Rock 'n Roll , maar zet Hazes op en ik krijg kippenvel en ga hard meezingen evenals met Paul de Leeuw, Johnny Jordaan en Willy Alberti.

In mijn pubertijd heb ik de achterkant van mijn haar afgeschoren omdat de bassist van Metallica daar mee begonnen was en niet de gabbers. Ik droeg ook een bomberjack om mensen in verwarring te brengen.

Als het vriest ga ik elke dag de eendjes voeren en voel ik mij schuldig als ik een dag over sla. Ik maak me ook oprecht zorgen om de dieren die in de winter buiten moeten leven. Ik heb zelfs een winter gehad dat ik alle bruggen hier afging.

Mijn droom is om een eigen boerderij te hebben met heel veel uitgerangeerde katten, een koe waar niemand iets aan heeft, een varken en wat kippen en een eigen paard.
Liefst zou ik daar dan ook nog een paar uitbehandelde verslaafden bij willen in een soort an heroineproject. Dus drugsverstrekking en dagbesteding.

Zoiets?

Gast
Gast

Bericht  Luce wo 16 jan 2013 - 12:19

Ik ben helemaal gek op Grey's Anatomy, dat kijk ik dus ook
zo snel mogelijk als er in Amerika een aflevering uit is.

Ik zit op salsales. Wat echt geweldig is. Vroeger heel veel gedanst. Ook in een goed demoteam. Paar jaar niet gedanst en miste het echt. Nu wel weer en ik ben verslaafd.

Stiekem ben ik een nerd, want ik vind zoveel verschillende opleidingen/cursussen leuk dat ik niet denk dat ik na mijn studie uitgeleerd ben. Ik vind het leuk om te studeren. Vind het alleen jammer dat het door omstandigheden wat minder snel kan dan ik wil.

Ik hou van oorsprong ook van shoppen. Maar dat doe ik heel weinig nog helaas. Geen tijd voor of geen geld op de momenten dat ik wel tijd heb.

Ik hou niet van doelloos tv kijken, dan verveel ik me heel snel.

Luce
Luce
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2676
Punten : 2670
Registratiedatum : 16-11-12

Bericht  M@niek wo 16 jan 2013 - 12:22

Ik was een enorme feestbeest haha. Nu studeer ik naast mijn moederschap en daar heb ik het druk genoeg mee.
M@niek
M@niek
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3385
Punten : 3607
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  PapillonRose wo 16 jan 2013 - 12:27

Leuk om te lezen wat jullie bezig houdt naast de kindjes!

Hier is dat op het moment vooral mijn studie (ben hard bezig om te zorgen dat ik dit collegejaar afstudeer). Verder heb ik sinds kort een nieuwe vriend, dus daar worden ook heel wat vrije uurtjes mee doorgebracht.

Wat ik verder leuk vind is forummen, facebooken, beetje doelloos surfen, boeken lezen (ben soms net een nerd), grey's anatomy kijken.. Shoppen vind ik erg leuk, maar de laatste tijd echt geen tijd voor!

Dansen was een grote hobby maar doe ik nu al een tijdje niet meer, maar dat hoop ik in de toekomst weer op te pakken.

En mijn droom is om ooit voor mezelf te beginnen in iets wat eigenlijk niks met mijn huidige studie te maken heeft. Ik zou graag iets van cursussen in babymassage, babygebaren of iets anders in die richting gaan geven. Voorlopig blijft dat echt een droom.
PapillonRose
PapillonRose
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5661
Punten : 6473
Registratiedatum : 17-12-10

Bericht  Luce wo 16 jan 2013 - 12:28

M@niek schreef:Ik was een enorme feestbeest haha. Nu studeer ik naast mijn moederschap en daar heb ik het druk genoeg mee.

Haha, ik ook! Elke vrijdag, zaterdag en zondag in de kroeg. Heerlijk Embarassed
Luce
Luce
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2676
Punten : 2670
Registratiedatum : 16-11-12

Bericht  M@niek wo 16 jan 2013 - 12:30

Luce schreef:
M@niek schreef:Ik was een enorme feestbeest haha. Nu studeer ik naast mijn moederschap en daar heb ik het druk genoeg mee.

Haha, ik ook! Elke vrijdag, zaterdag en zondag in de kroeg. Heerlijk Embarassed

Ja dat was wel ff afkicken haha
M@niek
M@niek
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3385
Punten : 3607

Bericht  NoName88 wo 16 jan 2013 - 16:40

Rataplan schreef:Ja, ik heb, tot ik ging samenwonen en helaas die boerderij niet kon betalen, altijd op de boerderij gewoond. Mijn ouders en grootouders wonen daar nog steeds en ben (gelukkig) nog 2x per week op de boerderij. Mijn vader en opa fokken koeien, de blonde d'aquitaine.

Wat leuk die koeien hebben mijn ouders ook smile
NoName88
NoName88
Prater
Prater

Aantal berichten : 849
Punten : 900
Registratiedatum : 31-07-11

Bericht  Sea of Trees wo 16 jan 2013 - 19:03

Mijn studie vergt eigenlijk de meeste tijd. Daarbij vind ik het leuk om uit te gaan (festival/dancefeest) te shoppen, of gewoon met een vriendin af te spreken. Ik heb ook getekend en geschilderd maar nu geen tijd meer voor ofzo...jammer.

Een paar jaar geleden ben ik ook veel uitgegaan, voor mijn gevoel was die periode abrupt voorbij.

Ik zou graag met verslaafden/daklozen willen werken maar dat zie ik na mijn studie wel.
Sea of Trees
Sea of Trees
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1988
Punten : 1977
Registratiedatum : 02-01-13

Bericht  Gast wo 16 jan 2013 - 19:21

Ik heb momenteel eigenlijk niets anders... Embarassed
Maar ik zou eigenlijk best graag piano willen leren spelen..

Gast
Gast

Bericht  Bolleke wo 16 jan 2013 - 19:32

Ik studeer trompet, en muziek is dan ook mijn grote hobby. Ga iedere week naar de fanfare, maar nu ga ik lesgeven op een andere dag en word het waarschijnlijk te laat om naar de fanfare te gaan maar dat zien we nog hoe dat gaat.
Verder ga ik zoveel als ik kan naar het bos, liefst iedere dag maar dat lukt helaas niet meer, lekker met de honden eruit, en mijn hoofd leeg maken.
Ik ben ontzettend gek op mijn ouders, ik eet een keer in de week daar en hun een keer hier, met mijn vader ben ik twee handen op een buik, we hebben aan een half woord genoeg, en zeggen soms dezelfde dingen gewoon uit het niks.
Vroeger ging ik 4 keer per week naar de kroeg, en nu ben ik eigenlijk best een huismus, heerlijk 's avonds op de bank Bezigheden naast de kinderen 561177
Bolleke
Bolleke
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1962
Punten : 2096

Bericht  Slakje wo 16 jan 2013 - 19:38

Ik heb eigenlijk ook niet echt een hobby. Ik lees graag en ga spreek graag eens af met vriendinnen, maar dat is het dan ook.
Slakje
Slakje
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3355
Punten : 3671
Registratiedatum : 10-03-12

Bericht  June wo 16 jan 2013 - 19:59

Hahaha Sunprincess, dat zijn de leuke weetjes!
June
June
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1976
Punten : 2040
Registratiedatum : 04-06-12

Bericht  Jezzie wo 16 jan 2013 - 20:22

Ik vind het leuk ook kaarten te maken en lekker te freubelen. Bakken vind ik ook leuk, al moet ook dat nog wel een beetje oefenen, maak bijna altijd het zelfde wel ook wel andere dingen maken. En we hebben een boot, dus in de zomer vind ik het heerlijk om te varen.

Vroeger heb ik op zeilles gezeten en ben ook een paar keer op zeilkamp geweest. Stiekem zou ik best een zeilboot willen hebben, maar daar hebben weer nu het geld niet voor.
Ik ben opgegroeid in een grote stad, had alles op loop-.en fietsafstand en ben voor mijn vriend verhuisd naar een heel klein dorpje in friesland. Ik vind het heerlijk de rust en ruimte. Als ik in de woonkamer zit kijk ik tussen wat huizen door uit over de weilanden.
Jezzie
Jezzie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3648
Punten : 3865
Registratiedatum : 27-11-10

Bericht  Fearie wo 16 jan 2013 - 20:42

Ik heb momenteel niet echt een concrete hobby, iets wat ik voor mezelf doe. Ben altijd al blij als ik 's avonds op de bank kan ploffen en niets meer hoef te doen.
Heb een poosje geschilderd, maar doe dat ook al niet meer.

Ik heb nu een naaimachine gekregen en hoop daar wat leuke dingetjes mee te gaan doen, ik wil als kraamcadeau voor vriendinnen van me een mei tai gaan maken. Eigenlijk overige dingen die ik leuk vind zijn, series kijken, bioscoop bezoeken, kleppen met vriendinnen en uit eten.

Vroeger was ik een mengelmoes van van alles en niets eigenlijk, ging veel met de alto's om en houd/hield van metal muziek (nu op zijn tijd nog steeds). Maar was niet echt een alto ofzo, had jarenlang een fleecetrui fase waarin ik alleen maar die truien droeg. En verfde mijn haar in allerlei kleuren, richting middelbare school ben ik dat maar wat minder gaan doen want ik wou niet als buitenstaander bekeken worden en had die fase ook wel weer een beetje gehad. Ging nog wel altijd graag stappen in de alternatieve tent in onze stad, dat was toch wel ons/mnijn ding.

Ondertussen ben ik afgestudeerd, huisje, boompje, beestje, kindje en baantje.

Fearie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3708
Punten : 4239

Bericht  Tania wo 16 jan 2013 - 20:46

Siep schreef:Ik heb momenteel eigenlijk niets anders... Embarassed

Dat zat ik me net ook te bedenken. Maar heel eerlijk gezegd zou ik ook niet zo goed weten waar ik de tijd vandaan zou moeten halen om echt iets te doen. Ik zou graag weer willen fitnessen maar dat lukt gewoon niet nu. Thuis kijk ik wel graag series en ik bak graag dingen. Ik vind het ook leuk om naar de bioscoop te gaan dus dat proberen we elke maand wel te doen, dan gaan we meestal 2 keer in een weekend.
Maar verder ben ik momenteel echt vooral met de kinderen bezig.

Tania
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6860
Punten : 7503

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 1 van 2 1, 2  Volgende