Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Nooit gedacht hier ooit nog eens 'blij' mee te zijn

+12
Stuiterbal
Mysterious
Exogenesis
Alex
Sterre
Derpy
kajaka88
Niekske
boekenwurm83
Droopy28
Minx
Zora
16 plaatsers

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Ga naar beneden

Nooit gedacht hier ooit nog eens 'blij' mee te zijn - Pagina 2 Empty Re: Nooit gedacht hier ooit nog eens 'blij' mee te zijn

Bericht  Zora ma 3 dec 2012 - 9:27

Ja Punk'd dat is inderdaad echt yummie... Vooralsnog heb ik de hoop dat mijn lichaam nu even grote schoonmaak houdt. Ik ben echt oprecht blij dat dit het in ieder geval doet! Maar ik ben nog niet tevreden, haha, want zou echt zo graag willen weten of het het echt echt doet, en of we gewoon een kindje zouden kunnen maken.. Maar goed, nog maar even wachten laughcry
Zora
Zora
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4087
Punten : 4289
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Nooit gedacht hier ooit nog eens 'blij' mee te zijn - Pagina 2 Empty Re: Nooit gedacht hier ooit nog eens 'blij' mee te zijn

Bericht  Gast ma 3 dec 2012 - 9:28

hahaha dat laatste zou ik ook graag willen weten. Maar dat zit er nog even niet in Wink

Gast
Gast

Bericht  Zora ma 3 dec 2012 - 9:58

Haha nee bij ons ook voorlopig niet! Maar we zijn wel bewust nu pas gestopt met de pil omdat het theoretisch gezien wel kan in ons leven. We willen nog niet, maar gebeurt het per ongeluk dan is het niet zo erg smile We kunnen het risico nu nemen dus... maar goed, zijn allebei nu nogal panisch :p
Zora
Zora
Ratel
Ratel

Bericht  MiKa ma 3 dec 2012 - 10:39

Ik ben idd gestopt met de pil om zwanger te worden. Eerst gewoon rustig aan en zien wat het wordt, maar merk dat het me nu te lang gaat duren en ik wellicht eens langs de dokter zal gaan.
Ik weet niet of ik een spring heb, voel nix, kan het alleen maar gokken aan de hand van mijn afscheiding.
Mijn ongesteldheid zie ik in ieder geval elke maand weer alleen blok tegenop!
MiKa
MiKa
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 315
Punten : 467

Bericht  mouette di 4 dec 2012 - 7:05

Mika, als je zo'n nette regelmatige cyclus hebt is de kans op een maandelijkse eisprong echt heel erg groot. Lang niet alle vrouwen voelen hun eisprong. Er kunnen helaas natuurlijk nog andere oorzaken zijn waardoor je nog niet zwanger bent geraakt... Sad
mouette
mouette
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 311
Punten : 315
Registratiedatum : 31-05-12

Bericht  Gast wo 5 dec 2012 - 4:28

Haha Punk'd, dat is ook mijn verhaal ja.

Ik ben ooit ook gestopt met de pil om te kijken hoe het zou werken en om geen hormonen meer in mn lijf te hebben. Nou, nooit meer! Ik had direct een nette cyclus van 28 dagen (wat opvallend is, want ik ben op mn 16e begonnen met de pil omdat ik zo onregelmatig was). Maar man, man, wat een drama met buikpijn, opgezwollen zijn, bloedbaden, puistjes etc. Ik zou graag zonder 'troep' in mn lijf verder gaan maar de nadelen zijn veel te groot.

Gast
Gast

Bericht  Zora zo 23 dec 2012 - 9:41

Nou, het lijkt erop dat ik echt een natuurlijke robot ben: ik ben alweer netjes ongesteld! Cyclus nu van 27 dagen ofzo... Afgezien van de fijne buikpijn ben ik daar best blij mee! Leuk om zien dat het gewoon werkt zeg!

Ik kan trouwens nu ook oprecht zeggen dat het geen placebo-effect was maar dat ik zonder pil, dus echt als mezelf, echt een vrolijker persoon ben. Ik zit al de hele tijd te wachten op mijn winterdip, maar ik voel me over het algemeen juist hartstikke blij en opgewekt. Erg fijn om te weten dat ik dit ben zeg maar smile
Zora
Zora
Ratel
Ratel

Bericht  Marsy28 zo 23 dec 2012 - 14:07

Ik ben ook 3 maanden gestopt met de pil om te kijken of mijn lichaam dat nog wel wilde. Keurige cyclus waar ik heel blij van werd maar allemachtig, wat een menstruatiepijn, dat had ik even niet ingecalculeerd! Nu ben ik weer bij mijn vriend en ben ik maand geleden weer begonnen maar de afgelopen 2 weken ben ik eigenlijk continue licht ongesteld geweest, constant bloedverlies en krampen. Heb mijn strip afgemaakt, afgelopen vrijdag de laatste pil ingenomen en nu zou ik dus ongesteld moeten raken, maar het is nog steeds hetzelfde bloeden als de afgelopen 2 weken en een buikpijn!!! Sad Zo naar. En dat met kerst..

Ik snap ook echt niet waarom ongesteld zijn met pijn moet. Dat is toch echt foutje in de evolutie hoor. Dat bloeden, ok, neem ik voor lief. Maar die klotekrampen, rugpijn, hoofdpijn, kop vol watten...

Even doorzetten, even mijn lichaam op orde (ik zat zelf te denken dat mijn lichaam wellicht ook nog wat van slag is door verschillende tijdzones en eventueel jetlag) en dan slik ik de pil mooi weer 4 maanden door.
Marsy28
Marsy28
Prater
Prater

Aantal berichten : 1204
Punten : 1308
Registratiedatum : 11-12-10

Bericht  Zora zo 23 dec 2012 - 19:01

Haha idd, waarom moet dat zo'n pijn doen zeg! Ik heb inderdaad nu ook veel meer kramp in mijn rug en buik. Gisteren ook weer een paar uur om mijn kruik geklemd gezeten.. da's wel echt minder, bah!
Zora
Zora
Ratel
Ratel

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: