Ik wil krullen!
+28
Coco
Jeanette
SuzieQ
Lavendel
Starla
Bimbam
Lonely Goatherd
Sugarfall
SoGood
Raindrop
Marsy28
Springflower
Livine
Jerry
Rush
Caramba
Elliot
Ella
loura
Blond
Zwerver
Minx
Mamsie
ijsjemeisje
Silver
Paper Crown
Tania
Sam
32 plaatsers
Pagina 3 van 3
Pagina 3 van 3 • 1, 2, 3
Re: Ik wil krullen!
Maar mijn haar is helemaal niet droog of dood... En dat weet ik, want ik draag het toch echt elke dag
Ik wil gewoon ook de andere kant laten zien, zoveel negatieve reacties terwijl het helemaal niet zo ernstig hoeft te zijn als iedereen beweert, anders zou ik nu ook geen haar meer op mijn hoofd hebben na 10 jaar haha! En eens proberen hoeft heus niet meteen te betekenen dat het zo slecht is voor je haar dat je het daadwerkelijk gaat zien. Er zijn ongetwijfeld erge gevallen maar je haar met een stijltang of krultang te lijf gaan, elke dag, is natuurlijk ook niet goed. Ik denk dat je het gewoon moet doen, vind je het niks, kam je het toch weer uit en doe je het gewoon niet weer. En het is juist heel makkelijk te verzorgen, beetje schuim voor mij en het zit goed.
Misschien deze foto beter?
Ik wil gewoon ook de andere kant laten zien, zoveel negatieve reacties terwijl het helemaal niet zo ernstig hoeft te zijn als iedereen beweert, anders zou ik nu ook geen haar meer op mijn hoofd hebben na 10 jaar haha! En eens proberen hoeft heus niet meteen te betekenen dat het zo slecht is voor je haar dat je het daadwerkelijk gaat zien. Er zijn ongetwijfeld erge gevallen maar je haar met een stijltang of krultang te lijf gaan, elke dag, is natuurlijk ook niet goed. Ik denk dat je het gewoon moet doen, vind je het niks, kam je het toch weer uit en doe je het gewoon niet weer. En het is juist heel makkelijk te verzorgen, beetje schuim voor mij en het zit goed.
Misschien deze foto beter?
Marsy28- Prater
- Aantal berichten : 1204
Punten : 1308
Registratiedatum : 11-12-10
Het is echt niet zo dat als je je haar 1 keer permanent dat het totaal dood is hoor? Tegenwoordig is het spul al veel minder agressief dan vroeger. Een collegaatje van mij heeft het ook gedaan in lang haar en zij was er ook super blij mee.
loura- Ratel
- Aantal berichten : 3534
Punten : 3738
Registratiedatum : 19-11-10
Caroline schreef:Jerry schreef:Caroline. schreef:
Ik heb de rest van dit topic niet gelezen, maar kun je dit niet gewoon met een difuser en mouse doen? Ik heb normaal vrij steil haar met een beetje slag maar als ik mijn haar met een difuser fohn en wat mouse gebruik krijg ik zulk soort krullen.
Even ter illustratie, dit dus:
*foto*
Normaal is het zo:
*foto*
Ik vind jouw haar helemaal niet 'vrij steil'! (En dan bedoel ik jouw tweede foto).
Ik zeg ook 'vrij steil met een beetje slag' Het is niet echt steil (of is het nou stijl?), maar ook geen enorme bos krullen.
Wil je trouwens mijn foto's uit je quote halen? Mocht ik ze nog willen verwijderen, dan kan dat nog!
Gedaan
En 't is volgens mij stijl, maar twijfelde en zag toen in jouw post 'steil' staan
Jerry- Ratel
- Aantal berichten : 3719
Punten : 4112
Registratiedatum : 18-11-10
Het is 'steil'. Tot zover mijn bijdrage in dit topic.
Lonely Goatherd- Prater
- Aantal berichten : 954
Punten : 1054
Registratiedatum : 10-07-12
Ik heb 1x permanent gehad, daarna wilde ik het liefst kaal, wat een nachtmerrie was dat
Gast- Gast
Stofzuiger schreef:Ik heb 1x permanent gehad, daarna wilde ik het liefst kaal, wat een nachtmerrie was dat
Bimbam- Kletskop
- Aantal berichten : 2318
Punten : 2352
Registratiedatum : 24-02-11
Huh Marsy, begrijp ik nou goed dat je permanent uit kunt kammen? Het is toch permanent, dat moet toch uitgroeien of zakken?
Bij het woord permanent moet ik altijd denken aan wat de meisjes bij mij op de middelbare school 10 jaar geleden wel deden, zo'n schapenpermanent waar het echt vanaf straalde dat het niet natuurlijke krullen zijn.
(En dan liefst met erg veel spul erin zodat het 1 hard, vet geheel was. En als het dan ging uitgroeien zag het er helemaal bijzonder uit. Plus een meisje, die eigenlijk rood haar had, en het blond wilde maken, maar alle verf op het midden van haar hoofd had gedaan en vanuit daar uitgesmeerd. Helaas was het te weinig verf, dus bij haar hoofdhuid was het wit, daaronder geel, en daaronder rood, erg florisant, net of ze een ei op haar hoofd kapot had geslagen.)
Maar zoals op de eerste foto van Marsy vind ik wel mooi. Wist helemaal niet dat het ook zo kon worden.
Ik heb geluk, als ik er niks aan doe heb ik mooie krullen, als ik het borstel gewoon veel slag.
Je kunt altijd bij de kapper vragen wat zij je adviseren toch?
Bij het woord permanent moet ik altijd denken aan wat de meisjes bij mij op de middelbare school 10 jaar geleden wel deden, zo'n schapenpermanent waar het echt vanaf straalde dat het niet natuurlijke krullen zijn.
(En dan liefst met erg veel spul erin zodat het 1 hard, vet geheel was. En als het dan ging uitgroeien zag het er helemaal bijzonder uit. Plus een meisje, die eigenlijk rood haar had, en het blond wilde maken, maar alle verf op het midden van haar hoofd had gedaan en vanuit daar uitgesmeerd. Helaas was het te weinig verf, dus bij haar hoofdhuid was het wit, daaronder geel, en daaronder rood, erg florisant, net of ze een ei op haar hoofd kapot had geslagen.)
Maar zoals op de eerste foto van Marsy vind ik wel mooi. Wist helemaal niet dat het ook zo kon worden.
Ik heb geluk, als ik er niks aan doe heb ik mooie krullen, als ik het borstel gewoon veel slag.
Je kunt altijd bij de kapper vragen wat zij je adviseren toch?
Starla- Prater
- Aantal berichten : 676
Punten : 673
Registratiedatum : 30-11-10
Lonely Goatherd schreef:Het is 'steil'. Tot zover mijn bijdrage in dit topic.
Merci
Jerry- Ratel
- Aantal berichten : 3719
Punten : 4112
Ik heb zelf vrij dik donker haar maar wel heeel erg steil. Na mijn permanent (was mijn haar was zo dood en droog Echt vreselijk lelijk als ik daar nog aan terugdenk.. Maar ik ken ook wel mensen bij wie het wel beter ging, maar zij hadden heel ander haar.Meestal werkt permanent beter met iets dunner haar of haar met een flinke slag. En waarschijnlijk moet er een flink stuk van je haar af, anders zakt het er behoorlijk snel uit en heb je alleen onderin wat krullen/slag.
Lavendel- Ratel
- Aantal berichten : 3651
Punten : 3920
Ik heb het ook 1 keer gedaan. Het was veel werk, het krulde niet als ik er niks mee deed (dan was het pluizig en een beetje golvend, maar ik heb van mezelf ook al slag). Ik moest het wassen en daarna meteen schuim erin doen. De eerste weken was het niet mooi, maar toen het wat uit ging zakken zag het er wel oke uit. Mijn haar was er wel zo enorm dood van dat ik het heb moeten afknippen van ver over mijn bh bandje tot net boven de schouders
Ik zou het zelf echt nooit meer doen.
Ik zou het zelf echt nooit meer doen.
SuzieQ- Prater
- Aantal berichten : 779
Punten : 1197
Registratiedatum : 11-05-12
Carrie schreef:Paper Crown schreef:Pippa schreef:Daarom twijfel ik ook, of het wel mooi wordt. Maar ik wil het zo graag
Dan doe je 't! Het is maar haar
Nah dat geldt voor mij echt niet, het is maar haar! Ik ben heel erg ontzettend gehecht aan mijn haar en voelde me echt een jaar lang niet mooi toen het te kort was geknipt. Ook nu, omdat er een laag in mijn haar zit waardoor de onderste haren heel dun lijken. Je kijkt er zo doorheen als ik het los heb. Word ik heel onzeker van en vind het zo vreselijk zonde.
Dat heb ik dus ook. Mijn haar is al niet al te dik, en toen het ineens begon uit te vallen en helaas niet meer zal teruggroeien, heb ik langzaamaan alle lagen eruit laten groeien/knippen en heb nu alles op 1 lengte (op een soort van pony na, wat kortere lokken zodat er wat los kan hangen aan de voorkant). Ik word ook heel onzeker als mijn haar er dun of dof uitziet.
SuzieQ- Prater
- Aantal berichten : 779
Punten : 1197
Registratiedatum : 11-05-12
Je krijgt er wel mooie krullen van, maar je haar gaat er echt dood aan. Ik heb 3x een permanent gehad. Super mooi, maar bij de 3de keer verknalden ze het en was mijn haar echt aan gort. Het zag er niet uit. Het heeft 1,5 jaar geduurd, voordat mijn haar weer goed gezond was. Ik raad het echt af! Koop dan een goede krullenset!
Jeanette- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
Registratiedatum : 17-11-10
Ik heb er geen slechte ervaringen mee, heb het regelmatig gezet zonder dat het haar echt beschadigd werd. De vloeistoffen zijn tegenwoordig lang zo agressief niet meer. Maar ik zou er wel rekening mee houden dat het bij jou snel uitzakt, volgens mij heb jij tenminsten veel en vrij zwaar haar, of heb ik dat mis? Dat heb ik iig wel en mijn haar is nu eigenlijk gewoon te lang voor mijn krullen (lengte tot bh-bandje)
Op pinterest zijn er echt ontzettend veel tips om krullen te maken, ik zou daar toch wel eerst nog een paar keer mee stunten, of het door een vriendin laten doen, voordat je aan permanent begint. Veel werk vind ik krullen overigens niet. Douchen, schuim en serum erin en klaar. Nu mijn haar wat te lang is voor mijn krullen ben ik veel langer bezig om er wat fatsoenlijks van te maken, als ik het niet gewoon in een staart doe vol klitten. Anders hangt het maar uitgezakt te hangen.
Op pinterest zijn er echt ontzettend veel tips om krullen te maken, ik zou daar toch wel eerst nog een paar keer mee stunten, of het door een vriendin laten doen, voordat je aan permanent begint. Veel werk vind ik krullen overigens niet. Douchen, schuim en serum erin en klaar. Nu mijn haar wat te lang is voor mijn krullen ben ik veel langer bezig om er wat fatsoenlijks van te maken, als ik het niet gewoon in een staart doe vol klitten. Anders hangt het maar uitgezakt te hangen.
Coco- Ratel
- Aantal berichten : 3245
Punten : 3561
Registratiedatum : 21-06-11
Hee wat toevallig, ik zit er ook aan te denken! Ik wil namelijk ook heel erg graag zo'n groffe krul in m'n haar..
Zoiets:
Ik heb wel EEN slag in m'n haar, maar niet zoveel En verder ben ik een leek wat betreft tangen, want k heb een keer m'n voorhoofd ermee verbrand en sindsdien niet meer durven aanraken...
Hoe zou ik in godsnaam zo'n krul krijgen door een tang dan? (En zonder een EHBO kist erbij te moeten halen)
Zoiets:
Ik heb wel EEN slag in m'n haar, maar niet zoveel En verder ben ik een leek wat betreft tangen, want k heb een keer m'n voorhoofd ermee verbrand en sindsdien niet meer durven aanraken...
Hoe zou ik in godsnaam zo'n krul krijgen door een tang dan? (En zonder een EHBO kist erbij te moeten halen)
Laatst aangepast door Bazinga op zo 2 dec 2012 - 3:50; in totaal 1 keer bewerkt
Bazinga- Ratel
- Aantal berichten : 4198
Punten : 4632
Registratiedatum : 15-02-12
Ik heb trouwens wel 's een permanent gehad 't Was heul duur, 't duurde heul lang en daarna leek ik een poedel. Heb m'n haar anderhalf jaar lang in een (enorme) staart gedragen en pas toen zakte 't wat uit... Leuk detail; sindsdien heb ik pas een slag in m'n haar
Bazinga- Ratel
- Aantal berichten : 4198
Punten : 4632
Registratiedatum : 15-02-12
Ik deed het vroeger zelf...hahaha (na mijn tijd dat ik het in alle kleuren van de regenboog had gehad). Gewoon met spul van de drogist en rollers. Vond dat best leuk in die tijd en mijn haar werd er niet dooier van dan normaal in de zomer met zon en zee. Maar ik heb dun en blond haar en hoe fijn ik het ook maakte, het zakte altijd enorm uit en daardoor zag ik er sowieso nooit echt uit als een schaap.
Pompoen- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 7964
Punten : 8456
Bazinga schreef:Ik heb trouwens wel 's een permanent gehad 't Was heul duur, 't duurde heul lang en daarna leek ik een poedel. Heb m'n haar anderhalf jaar lang in een (enorme) staart gedragen en pas toen zakte 't wat uit... Leuk detail; sindsdien heb ik pas een slag in m'n haar
Hier hetzelfde, mijn haar is eerlijk gezegd alleen maar mooier geworden doordat ik 13 jaar geleden permanent heb gehad.
Voor de permanent had ik wel slag in mijn haar, maar sinds ik dus permanent heb gehad, heb ik krullen ( grof ).
Wie weet is het wel toeval of omdat mijn haar nu voor krullen was geknipt, dat het meer opviel?
_Lana_- Ratel
- Aantal berichten : 3474
Punten : 3720
Registratiedatum : 02-01-11
_Lana_ schreef:Bazinga schreef:Ik heb trouwens wel 's een permanent gehad 't Was heul duur, 't duurde heul lang en daarna leek ik een poedel. Heb m'n haar anderhalf jaar lang in een (enorme) staart gedragen en pas toen zakte 't wat uit... Leuk detail; sindsdien heb ik pas een slag in m'n haar
Hier hetzelfde, mijn haar is eerlijk gezegd alleen maar mooier geworden doordat ik 13 jaar geleden permanent heb gehad.
Voor de permanent had ik wel slag in mijn haar, maar sinds ik dus permanent heb gehad, heb ik krullen ( grof ).
Wie weet is het wel toeval of omdat mijn haar nu voor krullen was geknipt, dat het meer opviel?
Mijn zus en vader hebben dat dus ook!
Sowieso veranderd 1x per 7 jaar je lichaamssamenstelling, dus kan je ook ineens krullen krijgen bijv!
Parel- Ratel
- Aantal berichten : 5670
Punten : 6029
Registratiedatum : 13-07-12
Pagina 3 van 3 • 1, 2, 3
Pagina 3 van 3
Permissies van dit forum: