Ik wil krullen!
+28
Coco
Jeanette
SuzieQ
Lavendel
Starla
Bimbam
Lonely Goatherd
Sugarfall
SoGood
Raindrop
Marsy28
Springflower
Livine
Jerry
Rush
Caramba
Elliot
Ella
loura
Blond
Zwerver
Minx
Mamsie
ijsjemeisje
Silver
Paper Crown
Tania
Sam
32 plaatsers
Pagina 1 van 3
Pagina 1 van 3 • 1, 2, 3
Ik wil krullen!
Ik heb lang, dik haar. Werkt een permanent daarop? Ik wil niet op een schaap lijken, gewoon grote grove krullen. Ik ben bang dat het niet kan, of niet werkt, maar mijn vriend denkt van wel & wil met me naar de kapper gaan, omdat het hem erg mooi lijkt bij me.
Gast- Gast
Re: Ik wil krullen!
Het lijkt me dat dat wel kan.
Sam- Kletskop
- Aantal berichten : 2486
Punten : 2565
Registratiedatum : 12-08-12
Sam schreef:Het lijkt me dat dat wel kan.
Zit daar veel zorg aan, permanent?
Gast- Gast
Pippa schreef:Sam schreef:Het lijkt me dat dat wel kan.
Zit daar veel zorg aan, permanent?
Ik heb het ooit gehad. Ik deed precies hetzelfde als wat ik nu met stijl haar doe.
Voor mij dus niet meer verzorging.
Sam- Kletskop
Ik heb dat ook wel eens gevraagd aan de kapper maar ik krijg altijd negatief advies. Dat je 't beter met een krultang kan doen omdat dat effect (dus van die mooie, grote krullen) niet haalbaar is met permanent.
Gast- Gast
Joan schreef:Ik heb dat ook wel eens gevraagd aan de kapper maar ik krijg altijd negatief advies. Dat je 't beter met een krultang kan doen omdat dat effect (dus van die mooie, grote krullen) niet haalbaar is met permanent.
Hier hetzelfde.
Tania- Ratel
- Aantal berichten : 6860
Punten : 7503
Registratiedatum : 17-11-10
Ik heb gewoon grove permanent gehad, maar ik heb wel best dun haar.
Sam- Kletskop
Maar aan wat voor resultaat moet ik dan denken? Heb je dat krullen tot je aanzet? Of alleen de onderkant?
Ik wil het namelijk zo, kan dat denk je?
Sorry Pippa, voor het stelen van je topic!
Ik wil het namelijk zo, kan dat denk je?
Sorry Pippa, voor het stelen van je topic!
Gast- Gast
Ik heb dat ongeveer tussen jullie in gehad.
Maar ben geen kapper, dus of het bij jullie kan weet ik niet
Maar ben geen kapper, dus of het bij jullie kan weet ik niet
Sam- Kletskop
Koop een goede tang. Je wil echt geen permanent. Dan krijgt je haar zo'n optater!
Paper Crown- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8224
Punten : 8955
Registratiedatum : 21-04-11
Ik zou het niet doen. Het is zo slecht voor je haar. Vriendin van me heeft het ook een keer gedaan bij een hele dure kapper. Haar haar bij haar nekharen was helemaal vervilt en ze had geen idee hoe ze met krullen om moest gaan. Ook was het super droog na het permanenten. Je krijgt denk ik nooit zulke mooie krullen als op de plaatjes. Dat is allemaal prachtig gestyled met grove rollers of een krultang.
Gast- Gast
Zelf kan ik het echt niet, dat mislukt altijd. Ik ben daar een kneus in, daarom zou ik het graag willen laten doen. Ik verf mijn haar nooit oid, dus er is nog nooit iets gebeurd met mijn haar, dan moet een keer permanenten wel kunnen, toch?
Gast- Gast
Ik heb er echt niks van gemerkt hoor..
Sam- Kletskop
Ik heb 2 weken geleden permanent laten zetten, bij de kapper moest ik wel even slikken werdt ineens wel wat korter allemaal. Het waren dan ook de fijne krullen. Diezelfde avond had ik er een paar keer met mijn handen doorheen gestreken en ik leek wel een schaap!
De volgende dag maar even de kapper gebeld en gevraagd hoe ik mijn haar het beste kan behandelen zonder eruit te zien als een schaap, ze moest er wel om lachen. Gewoon nat maken (met plantenspuit) en inknijpen, beetje wax erin en klaar! En ik was mijn haar nu met shampoo voor droog en beschadigd haar met conditioner.
De volgende dag maar even de kapper gebeld en gevraagd hoe ik mijn haar het beste kan behandelen zonder eruit te zien als een schaap, ze moest er wel om lachen. Gewoon nat maken (met plantenspuit) en inknijpen, beetje wax erin en klaar! En ik was mijn haar nu met shampoo voor droog en beschadigd haar met conditioner.
Silver- Ratel
- Aantal berichten : 4646
Punten : 4902
Registratiedatum : 18-11-10
Als je een kneus met haar bent, zou ik zeker niet aan een perm beginnen joh! Dat heeft echt wel meer verzorging nodig. Je kan geloof ik niet alle haar permanenten. Als je haar gewoon geen beweging heeft krijgt je platte krullen.
Paper Crown schreef:Als je een kneus met haar bent, zou ik zeker niet aan een perm beginnen joh! Dat heeft echt wel meer verzorging nodig. Je kan geloof ik niet alle haar permanenten. Als je haar gewoon geen beweging heeft krijgt je platte krullen.
7 jr geleden ook gehad, toen was het wel erg schaap-achtig. Nu vind ik het echter wel veel mooier zitten... Hoeveel extra verzorging heeft het nog nodig dan?
Silver- Ratel
- Aantal berichten : 4646
Punten : 4902
Pippa schreef:Zelf kan ik het echt niet, dat mislukt altijd. Ik ben daar een kneus in, daarom zou ik het graag willen laten doen. Ik verf mijn haar nooit oid, dus er is nog nooit iets gebeurd met mijn haar, dan moet een keer permanenten wel kunnen, toch?
Ik zou het echt niet doen. Zit je straks ook met die uitgroei van krullen. Maar goed, je kunt het proberen, heb je het daarna meteen afgeleerd mocht het verkeerd uitpakken. Of het wordt toch heel mooi, kan ook. Maar die kans acht ik klein.
Gast- Gast
Silver schreef:Paper Crown schreef:Als je een kneus met haar bent, zou ik zeker niet aan een perm beginnen joh! Dat heeft echt wel meer verzorging nodig. Je kan geloof ik niet alle haar permanenten. Als je haar gewoon geen beweging heeft krijgt je platte krullen.
7 jr geleden ook gehad, toen was het wel erg schaap-achtig. Nu vind ik het echter wel veel mooier zitten... Hoeveel extra verzorging heeft het nog nodig dan?
Ik heb zelden positieve dingen gehoord. Zelf geen ervaring, heb zelf al een mooie bos!
Pippa schreef:Daarom twijfel ik ook, of het wel mooi wordt. Maar ik wil het zo graag
Dan doe je 't! Het is maar haar
Paper Crown schreef:Pippa schreef:Daarom twijfel ik ook, of het wel mooi wordt. Maar ik wil het zo graag
Dan doe je 't! Het is maar haar
Maar straks ben ik een soort schaap..... óf ben ik kaal
Gast- Gast
Waarom krul je het niet met een krultang?
Doe ik ook elke dag alleen ik heb wel extensions.
Doe ik ook elke dag alleen ik heb wel extensions.
ijsjemeisje- Prater
- Aantal berichten : 747
Punten : 849
Pagina 1 van 3 • 1, 2, 3
Pagina 1 van 3
Permissies van dit forum: