Ik wil krullen!
+28
Coco
Jeanette
SuzieQ
Lavendel
Starla
Bimbam
Lonely Goatherd
Sugarfall
SoGood
Raindrop
Marsy28
Springflower
Livine
Jerry
Rush
Caramba
Elliot
Ella
loura
Blond
Zwerver
Minx
Mamsie
ijsjemeisje
Silver
Paper Crown
Tania
Sam
32 plaatsers
Pagina 2 van 3
Pagina 2 van 3 • 1, 2, 3
Re: Ik wil krullen!
ijsjemeisje schreef:Waarom krul je het niet met een krultang?
Doe ik ook elke dag alleen ik heb wel extensions.
Omdat dat niet werkt, het zakt gelijk uit, en mijn handen kunnen dat niet
Gast- Gast
Dan zou ik gewoon af en toe pappiotten indraaien.
Mamsie- Ratel
- Aantal berichten : 5049
Punten : 5476
Registratiedatum : 17-11-10
De uitgroei van mijn permanent was juist super mooi, lekker grote krullen was super. In het begin wat schaapachtig,
Minx- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8623
Punten : 9434
Registratiedatum : 18-11-10
Minx schreef:De uitgroei van mijn permanent was juist super mooi, lekker grote krullen was super. In het begin wat schaapachtig,
Hoe lang bleef het zitten bij jou?
Gast- Gast
Ik zou het gewoon proberen
Sam- Kletskop
- Aantal berichten : 2486
Punten : 2565
Registratiedatum : 12-08-12
oooooooh aub, begin niet aan permanent. Als je je haar wilt ver*piep*en dan moet je het doen .
Ik heb het toen ook laten zetten, mijn haar is er helemaal kapot van gegaan. Heb daardoor al mijn lange haren eraf geknipt om alle "permanent" eruit te knippen.
Ik heb het toen ook laten zetten, mijn haar is er helemaal kapot van gegaan. Heb daardoor al mijn lange haren eraf geknipt om alle "permanent" eruit te knippen.
Zwerver- Ratel
- Aantal berichten : 6323
Punten : 6959
Geloof dat het bij mij zo'n 2 jaar duurde voor het volledig was uit gegroeid, maar ik heb wel erg dun slap haar. Zou op zich nog wel eens krullen willen maar dan echt grof
Minx- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8623
Punten : 9434
Ik heb het aan meerdere kapsters gevraagd en die raden het allemaal af. Je krijgt nooit zulke mooie krullen als op de foto, dat zijn krullen die zijn gezet met een Carmen set. E je haar gaat echt naar de filistijnen.
Blond- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9101
Punten : 9422
Hoelang is je haar? Het is best lastig om lang en dik haar heel mooi te permanenten. Vaak is de aanzet bijna krulloos terwijl het in de punten juist heel goed zit. Het is niet goed voor je haar maar blonderen is ook slecht en er zijn zat mensen die dat doen.. Incl moi . Ik heb nog steeds haar op mijn hoofd. Ik heb zelf ook wel permanent gezet in lang haar. De ene keer valt het super mooi en de andere keer minder. Ligt echt aan je haar. Je weet het nooit als je het niet probeert. Je kan even langs een salon gaan om te kijken wat ze je adviseren. Je moet wel je haar goed verzorgen erna.
loura- Ratel
- Aantal berichten : 3534
Punten : 3738
Registratiedatum : 19-11-10
Ik heb wel eens permanent gehad, ik was er echt blij mee maar het is wel een werk elke dag
Ella- Ratel
- Aantal berichten : 6568
Punten : 6768
Pippa schreef:Ik wil zoiets:
Ik heb de rest van dit topic niet gelezen, maar kun je dit niet gewoon met een difuser en mouse doen? Ik heb normaal vrij steil haar met een beetje slag maar als ik mijn haar met een difuser fohn en wat mouse gebruik krijg ik zulk soort krullen.
Even ter illustratie, dit dus:
Normaal is het zo:
Elliot- Ratel
- Aantal berichten : 4451
Punten : 4945
Registratiedatum : 19-07-12
Permanent vind ik zo zonde. Bij de 1 blijft het goed zitten, bij een andere zakt het er zo uit.
Ik ben onwijs blij met stijl haar en permanent wil ik dus ook echt niet! Eerlijk is eerlijk, het is niet mijn ding, vind het meer lelijk dan mooi.
Ik ben onwijs blij met stijl haar en permanent wil ik dus ook echt niet! Eerlijk is eerlijk, het is niet mijn ding, vind het meer lelijk dan mooi.
Caramba- Ratel
- Aantal berichten : 3918
Punten : 4017
Registratiedatum : 08-03-11
Paper Crown schreef:Pippa schreef:Daarom twijfel ik ook, of het wel mooi wordt. Maar ik wil het zo graag
Dan doe je 't! Het is maar haar
Nah dat geldt voor mij echt niet, het is maar haar! Ik ben heel erg ontzettend gehecht aan mijn haar en voelde me echt een jaar lang niet mooi toen het te kort was geknipt. Ook nu, omdat er een laag in mijn haar zit waardoor de onderste haren heel dun lijken. Je kijkt er zo doorheen als ik het los heb. Word ik heel onzeker van en vind het zo vreselijk zonde.
Gast- Gast
Ik heb 2x permanent gehad, tweemaal de eerste paar dagen doorgebracht als schaap en daarna was ik er echt heel heel heel erg blij mee! Ik zou het zo weer doen!
*Nu wil ik ook weer.
*Nu wil ik ook weer.
Rush- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11
Caroline. schreef:Pippa schreef:Ik wil zoiets:
Ik heb de rest van dit topic niet gelezen, maar kun je dit niet gewoon met een difuser en mouse doen? Ik heb normaal vrij steil haar met een beetje slag maar als ik mijn haar met een difuser fohn en wat mouse gebruik krijg ik zulk soort krullen.
*foto*
Normaal is het zo:
*foto*
Ik vind jouw haar helemaal niet 'vrij steil'! (En dan bedoel ik jouw tweede foto).
De foto van Joan op de eerste pagina vind ik mooie krullen bij die actrice, maar waarschijnlijk is dat gewoon met 'n krultang gedaan. Die tweede foto (die pippa postte en die ook hierbovenaan in de quote staat) vind ik al minder mooie krullen...
Ik zou als ik jou was gewoon, zoals al genoemd, gewoon af en toe papilotten indraaien en er een nachtje mee slapen. Heb in mijn vriendinnenkring een paar meiden die permanent hebben gehad en vond 't bij allemaal niet zo mooi...
Laatst aangepast door Jerry op vr 30 nov 2012 - 3:05; in totaal 1 keer bewerkt
Jerry- Ratel
- Aantal berichten : 3719
Punten : 4112
Pippa, die krullen op dat plaatje ga je nooit bereiken met een permanent.
Gast- Gast
En als je het nu in veel laagjes laat knippen, gaat je haar dan niet een beetje springen? Dan mousse erin, op de kop met je haar en dan föhnen. Weer je haar teruggooien en dan de diffuser gebruiken? Bij mij werkt dat altijd heel goed. Dan heb ik echt een enorme bos krullen.
Livine- Fluisteraar
- Aantal berichten : 183
Punten : 206
Registratiedatum : 03-11-12
Ik wilde ook graag permanent laten zetten, maar bij mijn kapper doen ze dat niet eens omdat het dus zo slecht is.. Dus dat zal niet voor niks zijn.
Springflower- Fluisteraar
- Aantal berichten : 169
Punten : 171
Registratiedatum : 20-11-10
Ach, ik permanent al 10 jaar elk jaar 1 keer. Ik laat het goed verzorgen, ga tussendoor nog eens naar de kapper om de krul weer een boost te geven en doe thuis ook regelmatig maskertje. En ik heb ook nog eens superblond haar, wat nog gevoeliger is. Natuurlijk merk je dat het iets droger wordt maar wat ik als zei: als je het goed verzorgd valt het mee. Ik heb altijd wikkels en dat maakt grove krullen. Maar de foto die jij laat zien zijn geen krullen maar is slag, dat krijg je vanzelf na een paar weken en het hangt er ook vanaf of je er bijvoorbeeld mousse indoet na het haarwassen of dat je het uitkamt en dan laat drogen. Je kunt met een krultang of zelfs stijltang sommige nog een beetje 'relaxter' laten hangen als je bijv eens gaat stappen.
Het is een beetje een rare foto, maar de enige waar ik beetje close up te zien ben met mijn slag/krullen, ongeveer 4 maanden nadat ik het hem laten doen:
Het is een beetje een rare foto, maar de enige waar ik beetje close up te zien ben met mijn slag/krullen, ongeveer 4 maanden nadat ik het hem laten doen:
Marsy28- Prater
- Aantal berichten : 1204
Punten : 1308
Registratiedatum : 11-12-10
Chipp schreef:Ik wil wel ruilen?
Ik ook! Ik wil graag steil haar.
Raindrop- Ratel
- Aantal berichten : 5054
Punten : 5284
Je kan je haren ook permanent laten stijlen hoor! Wordt ook gedaan met permanentvloeistof en moet je ook uit laten groeien.
SoGood- Ratel
- Aantal berichten : 5308
Punten : 5815
Registratiedatum : 30-11-10
Marsy, ik vind de krul opzich wel mooi, maar je ziet erg goed dat het droog en dood is. Dat vind ik dan wel weer zonde, het lijkt dan zo goedkoop.
Livine- Fluisteraar
- Aantal berichten : 183
Punten : 206
Registratiedatum : 03-11-12
Ik zou het echt niet doen hoor Pippa! Hele grote kans dat je hele haar kapot gaat, of het je toch heel erg tegenvalt, en dan ben je er niet even zomaar vanaf. Het plaatje dat jij plaatst kun je heel makkelijk zelf bereiken. Laat je haar bijvoorbeeld in laagjes knippen, koop een goede/mooie krultang, toupeer je haar een klein beetje vanaf de onderkant, dan heb je al bijna hetzelfde effect, ik denk nog mooier.
Sugarfall- Kletskop
- Aantal berichten : 2298
Punten : 2407
Jerry schreef:Caroline. schreef:
*foto*
Normaal is het zo:
*foto*
Ik vind jouw haar helemaal niet 'vrij steil'! (En dan bedoel ik jouw tweede foto).
Ik zeg ook 'vrij steil met een beetje slag' Het is niet echt steil (of is het nou stijl?), maar ook geen enorme bos krullen.
Wil je trouwens mijn foto's uit je quote halen? Mocht ik ze nog willen verwijderen, dan kan dat nog!
Elliot- Ratel
- Aantal berichten : 4451
Punten : 4945
Registratiedatum : 19-07-12
Pagina 2 van 3 • 1, 2, 3
Pagina 2 van 3
Permissies van dit forum: