Krullen
2 plaatsers
Pagina 1 van 1
Krullen
Heeft iemand hier misschien goede tips om mooie krullen te krijgen in plaats van een pluizenbol? Ik kan wel tips gebruiken voor shampoo, cremespoeling en stylingsprodukten.
Gast- Gast
Re: Krullen
Twellie schreef:Heeft iemand hier misschien goede tips om mooie krullen te krijgen in plaats van een pluizenbol? Ik kan wel tips gebruiken voor shampoo, cremespoeling en stylingsprodukten.
Ik heb inmiddels een geweldige combinatie van vanallerlei en nog wat spullen, ligt ook wel aan de soort krullen die je hebt?
Liz- Prater
- Aantal berichten : 825
Punten : 994
Registratiedatum : 28-08-11
Ik heb krullen van mezelf. Ik moet het elke dag wassen en op dit moment werkt Beau Shampoo en Cremespoeling van Jumbo mij daar erg goed bij. Qua stylingproducten gebruik ik schuimversteviger en Brillcream. Eén van de twee werkt niet voor mij, ik moet ze allebei. En dan natuurlijk laten opdrogen. Wordt nu wat moeilijk met dit weer, maar ik blijf mijn best doen.
Gast- Gast
ik gebruik momenteel curl activator van de etos maar heb meestal krullencreme van de kapper!
bolus26- Ratel
- Aantal berichten : 3031
Punten : 3217
Registratiedatum : 29-11-10
Andrelon krulshampoo+conditioner, serum (nu Gliss Kurr, maar dat wisselt vaak) en l'Oreal Paris Studio Silk&Gloss Krulmousse. Vooral de mousse zweer ik bij!
Gast- Gast
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: