Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Hoe vaak spreek of zie jij jouw opa's/oma's?

+35
piertje
mzcharlotte
Ibbeltje
Roxi3
Pancake
Roza
Caramba
Ella
Rouxxxe
Lavendel
kajaka88
Livine
MamaJ&R
Rush
Lady Starstruck
Vino
kwak
Jezzie
Mamsie
Carmen_
Middleme
mezzoforte
Bazinga
Mouse10
Bosjesvrouw
Sam
Thunder
_Lacey_
mii_joyce
Kiekeboe
Fearie
Parisienne
Oasis
Mermaid
Marin
39 plaatsers

Pagina 1 van 2 1, 2  Volgende

Ga naar beneden

Hoe vaak spreek of zie jij jouw opa's/oma's? Empty Hoe vaak spreek of zie jij jouw opa's/oma's?

Bericht  Gast do 29 nov 2012 - 7:38

Voor de dames die nog van hun grootouders kunnen genieten.

Hoe vaak zie en spreek je ze? En de grootouders van je partner?
Ben je tevreden met de hoeveelheid contact?

Gast
Gast

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe vaak spreek of zie jij jouw opa's/oma's? Empty Re: Hoe vaak spreek of zie jij jouw opa's/oma's?

Bericht  Marin do 29 nov 2012 - 7:41

Om de paar weken ga ik bij m'n oma langs. Veel te weinig, maar ik probeer het zoveel mogelijk nu t nog kan. Ben in 2011 zelfs met haar op vakantie naar Brussel geweest. Ik probeer echt zo van elk moment samen te genieten en ze is m'n grote voorbeeld en ben zo bang voor de dag dat we t nieuws krijgen dat ze is overleden.
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11

Hoe vaak spreek of zie jij jouw opa's/oma's? Empty Re: Hoe vaak spreek of zie jij jouw opa's/oma's?

Bericht  Mermaid do 29 nov 2012 - 7:42

Alleen mijn vriend heeft nog 1 oma. Die heb ik in 1,5 jaar 1 keer gezien. Meer is voor mij ook niet nodig, ik hoor genoeg verhalen Wink
Mermaid
Mermaid
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2663
Punten : 2814
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Oasis do 29 nov 2012 - 7:42

Nooit, ik heb helaas geen opa's en oma's meer.
Oasis
Oasis
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4392
Punten : 4662

Bericht  Gast do 29 nov 2012 - 7:42

Die angst kan ik heel goed begrijpen Marin, het is verschrikkelijk zwaar Cry Geniet van haar zolang het kan! I love you

Gast
Gast

Bericht  Marin do 29 nov 2012 - 7:45

Pippa schreef:Die angst kan ik heel goed begrijpen Marin, het is verschrikkelijk zwaar Cry Geniet van haar zolang het kan! I love you

Doe ik ook echt bewust.

hug
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11

Bericht  Parisienne do 29 nov 2012 - 7:45

Ik heb 'nog' 2 oma's, 1 opa, 2 stiefoma's en 2 stiefopa's. Daarnaast heeft mijn vriend nog twee oma's.

Mijn ene opa en oma (van moeders kant) hebben mij voor een groot deel grootgebracht. Tijdens de scheiding van mijn ouders woonden mijn moeder, zusjes en ik daar voor een lange tijd, dus zij zijn echt mijn 'lievelings' Wink Die zie ik eens in de twee weken ongeveer. De rest zie ik meestal alleen op verjaardagen of als ik even in de buurt ben.

Mijn vriend heeft nog 2 oma's en die zien we eens in de paar maanden.
Parisienne
Parisienne
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6727
Punten : 7477
Registratiedatum : 27-11-10

Bericht  Gast do 29 nov 2012 - 7:47

Een keer per twee weken ongeveer. Zowel mijn oma als de opa en oma van mijn vriend.

Gast
Gast

Bericht  Fearie do 29 nov 2012 - 7:50

De opa/oma van mijn vriend leven van beide kanten niet meer.
Van mijn kant spreek ik ze gemiddeld gezien 1x in de 2 maand, we wonen redelijk ver van elkaar af. De ouders van mijn moeder spreek ik erg minimaal sinds we met mijn moeder gebroken hebben.

Fearie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3708
Punten : 4239

Bericht  Kiekeboe do 29 nov 2012 - 7:56

Ik heb nog 1 oma. Ik zie haar misschien 6x per jaar? Wel jammer, ze is een geweldig mens maar helaas woon ik niet om de hoek.
Kiekeboe
Kiekeboe
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 377
Punten : 371
Registratiedatum : 29-11-12

http://3rdhouseonthe10thfloor.wordpress.com

Bericht  Gast do 29 nov 2012 - 8:00

Mijn opa's en oma's leven nog en die zie ik geregeld. Eventjes een kopje thee drinken bij ze, of ze komen hier langs om groenten uit hun tuin te brengen.

De opa en en oma van mijn vriend die nog leven, wonen in Ierland en daar wil hij (en zijn familie) geen contact mee. Schijnen echt geen leuke mensen te zijn.

Ik ben trouwens ook erg bang dat mijn opa's en oma's zullen overlijden. Mijn oudste opa is net 72 geworden en de rest is allemaal 69, zo oud opeens!

Gast
Gast

Bericht  mii_joyce do 29 nov 2012 - 8:04

Grootouders van mn vriend zijn er niet meer, die van mijn vaders kant ook niet Neutral

Opa en oma van mn moeders kant zie ik elke 2 weken, 1 keer in het weekend.. vind het wel fijn, vaker kan niet door de afstand Sad
mii_joyce
mii_joyce
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 297
Punten : 343
Registratiedatum : 03-01-12

Bericht  _Lacey_ do 29 nov 2012 - 8:13

Nooit. Een opa (vader van moeder) en een oma (moeder van vader) waren al overleden toen ik geboren was. Mijn andere oma is juni dit jaar overleden en die zag ik zo'n 1x per maand. Toen ik nog bij haar in de buurt woonde wel vaker.
Ik heb nog een opa, maar die heb ik nog nooit gezien.

_Lacey_
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2441
Punten : 2489

Bericht  Thunder do 29 nov 2012 - 8:21

Mijn opa en oma zie ik elke week.

Thunder
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2924
Punten : 3096

Bericht  Sam do 29 nov 2012 - 8:23

Te weinig... Gelukkig wel met regelmaat.
Maar ik ben gewoon zo druk, gelukkig begrijpen ze dat I love you
Sam
Sam
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2486
Punten : 2565
Registratiedatum : 12-08-12

Bericht  Bosjesvrouw do 29 nov 2012 - 8:52

Ik heb nog 1 oma die zie ik minimaal 1 keer per maand dan eet ik ook bij haar.
Mijn vriend heeft geen grootouders meer.

Bosjesvrouw
Prater
Prater

Aantal berichten : 1368
Punten : 1428
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Mouse10 do 29 nov 2012 - 8:53

Eigenlijk alleen met verjaardagen, heb er niet zoveel mee. De ouders van mijn vader leven nog, van mijn moeder niet meer.
Mouse10
Mouse10
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 124
Punten : 130
Registratiedatum : 26-10-12

Bericht  Bazinga do 29 nov 2012 - 8:54

Oh men wat mis ik m'n oma zeg.. Hoe vaak spreek of zie jij jouw opa's/oma's? 1371890812 Kan wel janken. Ik heb nog zoveel vragen en baal zo dat 't interesse in 'vroeger' te laat is gekomen.. Ze had dit jaar 67 geworden, maart is ze 10 jaar dood en elk jaar mis ik d'r meer en meer en 't doet steeds meer pijn.

Een kennis van m'n moeder zou contact kunnen leggen met 'geesten', zij vertelde dat oma vrolijk zou zijn, ze zag steeds een dansende vlinder (? ik sta er heel sceptisch tegenover) ik probeer me daar maar aan vast te houden, maar soms is 't gemis echt zo groot..

Meiden, geniet van je opa of oma, als je ze nog hebt. Ga langs, ga leuke dingen doen, praat met ze, onthoud de kleine details, blijf vragen! Voor je 't weet, kan 't niet meer. Ik heb niks meer en zou zo graag nog een beetje tijd met ze willen hebben..
Bazinga
Bazinga
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4198
Punten : 4632
Registratiedatum : 15-02-12

Bericht  mezzoforte do 29 nov 2012 - 8:57

Ik heb nog 1 oma, die zie ik eigenlijk voornamelijk met verjaardagen. Heb een vrij grote familie, dis zie haar nog wel regelmatig.
Man heeft nog 2 oma's en 1 opa. Opa en oma van man zien we haast nooit, hebben daar ook niet echt een band mee. Andere oma van mijn man zien we regelmatiger, heb ik zelf ook wel een goede band mee smile
mezzoforte
mezzoforte
Prater
Prater

Aantal berichten : 970
Punten : 1016
Registratiedatum : 03-02-12

Bericht  Middleme do 29 nov 2012 - 9:22

Mijn oma spreek ik heel weinig, soms maar iets van 2x per jaar ofzo.. Mijn opa zie ik alle verjaardagen van die kant en soms meer. Het wisselt, ongeveer 1 tot 2x per 2 maanden.

De oma van mn vriend zie ik soms vaak, soms iets minder vaak.
Middleme
Middleme
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1837
Punten : 1870
Registratiedatum : 20-11-10

Bericht  Carmen_ do 29 nov 2012 - 9:48

Ik heb nog een oma. Een kreng wat ik eens per jaar moet zien. De andere drie waren leuk en heb ik vroeg moeten missen. Ik hoop dat deze sterft op een dag dat vrij nemen niet kan. Ik zou er graag een sterfende voor inruilen

Carmen_
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 312
Punten : 323
Registratiedatum : 27-10-12

Bericht  Mamsie do 29 nov 2012 - 9:53

Mijn opa en oma zijn als mijn ouders. Ze wonen een straat verderop en ik zie/spreek ze minimaal 2 à 3 keer per week.

Mijn eigen ouders spreek/zie ik dan weer heel weinig.

Mijn vriend heeft geen opa's of oma's meer.
Mamsie
Mamsie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5049
Punten : 5476
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Jezzie do 29 nov 2012 - 9:53

Ik heb helaas geen opa's en oma's meer.

Mijn vriend heeft al zijn opa's en oma's nog wel. Die zien we eigenlijk alleen maar op verjaardagen. Hoewel, nu we een dochter hebben zien we ze wat vaker. Zondag zijn we bij een opa en oma uitgenodigd voor sinterklaas, dan komen hun andere achterkleinkinderen ook.
Ik vind het wel jammer dat mijn vriend niet zo veel heeft met zijn opa's en oma's, omdat ik altijd een goede band had met mijn oma en ik nog zo veel met haar had willen delen!
Jezzie
Jezzie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3648
Punten : 3865
Registratiedatum : 27-11-10

Bericht  kwak do 29 nov 2012 - 10:00

ik heb nog 2 opa's en 1 oma en mijn man heeft nog 1 opa en 2 oma's.
opa en oma van mijn man wonen hier in het dorp maar we komen er zelden, toevallig afgelopen zondag geweest.
oma van mijn man zie ik ongv 6x per jaar net als mijn eigen opa's en oma.
ik wil wel vaker naar mijn opa en oma maar mijn auto is z'n drama dat ik niet zo ver weg durf met dat ding, haha!
kwak
kwak
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3550
Punten : 4042
Registratiedatum : 02-06-11

Bericht  Vino do 29 nov 2012 - 22:23

Ik heb nog 1 oma, ik zie haar 1 of 2 keer per jaar.
Vino
Vino
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 441
Punten : 445
Registratiedatum : 13-11-12

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 1 van 2 1, 2  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: