Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Meiden die zwanger willen worden !

+21
joyce0606
Clapperdie
Curious
Lejow
Triesje1983
Tiara
MiKa
Jess86
Laced
Muppetje
Le Chat Noir
Floor
Creabea_28
Amber-
Fearie
blondje1313
Caresses
*Lookie*
mamamethms
pitbullgup
DeniseT
25 plaatsers

Pagina 15 van 20 Vorige  1 ... 9 ... 14, 15, 16 ... 20  Volgende

Ga naar beneden

Meiden die zwanger willen worden ! - Pagina 15 Empty Re: Meiden die zwanger willen worden !

Bericht  Le Chat Noir vr 8 apr 2011 - 1:08

Nou het viel gelukkig allemaal heel erg mee... Op de echo zag alles er goed uit en er waren ook al voldoende eiblaasjes te zien (ook niet teveel). Heb ook bloed laten prikken. Volgende week vrijdag weer terug voor een echo. En donderdag a.s. mag manlief een potje vullen Wink .
Le Chat Noir
Le Chat Noir
Prater
Prater

Aantal berichten : 1319
Punten : 1367
Registratiedatum : 30-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Meiden die zwanger willen worden ! - Pagina 15 Empty Re: Meiden die zwanger willen worden !

Bericht  pitbullgup vr 8 apr 2011 - 1:12

Nou dat is in eerste instantie goed bericht... Fijn! Duim voor jullie hug
pitbullgup
pitbullgup
Prater
Prater

Aantal berichten : 1132
Punten : 1159
Registratiedatum : 24-11-10

Bericht  Gast vr 8 apr 2011 - 4:13

Gefeliciteerd PBG !!!! cheers Super leuk voor jullie cheers Geniet er van :-)

Gast
Gast

Bericht  *Lookie* za 9 apr 2011 - 5:12

@ PGB: Gefeliciteerd!! Super hoor, lekker gaan genieten!

@ all: Vandaag getest, voor de vorm want ik had deze ronde niet het idee dat ik zwanger zou kunnen zijn (hadden niet echt ons best gedaan) maar de test was hartstikke positief, en ook de 2e test was positief dus .. ik ben ZWANGER!!! (gezellig pbg, gaan we gelijk op dus Very Happy )

Ik zal hier nog wat extra vruchtbaarheid rondstrooien, ik hoop voor jullie allemaal dat ik jullie snel mag terugzien in het andere topic!
*Lookie*
*Lookie*
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2233
Punten : 2413
Registratiedatum : 22-11-10

Bericht  pitbullgup za 9 apr 2011 - 5:22

@ Lookie; Wat super meid!!!! bounce cheers Very Happy Jij ook er van genieten he!!!

Eerste kwaaltjes beginnen hier nu te komen... borsten worden gevoelig en ben echt eind van de dag flink moe
pitbullgup
pitbullgup
Prater
Prater

Bericht  *Lookie* za 9 apr 2011 - 5:27

pitbullgup schreef:@ Lookie; Wat super meid!!!! bounce cheers Very Happy Jij ook er van genieten he!!!

Eerste kwaaltjes beginnen hier nu te komen... borsten worden gevoelig en ben echt eind van de dag flink moe

Ja dat merk ik ook wel bij mezelf maar ik klaag niet hoor, na al dat wachten! Wanneer had jij nu precies getest?
*Lookie*
*Lookie*
Kletskop
Kletskop

Bericht  Floor za 9 apr 2011 - 5:35

Lookie, gefeliciteerd!! Very Happy
Floor
Floor
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5168
Punten : 5754
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Creabea_28 za 9 apr 2011 - 8:48

Jeej!! Wat super lookie! Wat een vruchtbare maand deze maand. smile
Het is je heel erg gegund meid. Hoop dat ik je snel achterna mag ( samen met alle andere meiden in dit topic natuulijk). Geniet ervan!

Lcn: gelukkig viel het mee. Hoop dat je snel geholpen kunt worden en snel een wondertje mag verwachten.

Fijn weekend meiden.

Liefs
Creabea_28
Creabea_28
Prater
Prater

Aantal berichten : 585
Punten : 616
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  pitbullgup za 9 apr 2011 - 9:05

@ Lookie; afgelopen donderdag en vrijdag Very Happy
pitbullgup
pitbullgup
Prater
Prater

Bericht  Triesje1983 za 9 apr 2011 - 9:12

@ Jetje: welkom hier meid Very Happy.

@ LCN: hoe is het gegaan? Ow lees het al... Fijn dat alles er goed uit zag... Spannende week dus...

@ PBG: ja, ik ga zelf gewoon echt uit van weer 2,5 jaar... dan kan het alleen maar meevallen. Heb al wel een aantal testen besteld via een hyve (zijn de bekende 2v5 testen van de kruidvat, maar dan veel goedkoper). Heb er 15 besteld voor maar 10 euro!!!! Very Happy

@ *Lookie*: gefeliciteerd meid!!!!! Geniet ervan!

Hier vandaag een heerlijke dag gehad. Eerst vanuit bed de wasmachine aangezet en de andere was buiten opgehangen (was al wel aangekleed hahaha). Daarna gewacht tot de volgende opgehangen kon worden en toen naar mijn ouders gegaan op de fiets.
Met mijn ouders naar mijn oma gegaan. Ik blijf het echt onwerkelijk vinden hoor. Zo zit je te wachten tot ze gaat en zo heeft ze alweer praatjes voor tien en is ze zelfs alweer een beetje ondeugend hahaha. Ben zo blij dat het weer goed gaat met haar.

Vanaf mijn oma met mijn ouders naar de stad/markt gegaan. Was erg leuk. En we zijn ook nog geslaagd voor leuke zomerschoentjes voor J.oshua. Daarnaast zijn er nog andere schoentjes besteld, omdat ze zijn maat niet meer hadden (ze hebben maat 22 én 23 besteld). Eenmaal thuis meteen weer een wasje opgehangen en dat was het alweer. De was hangt nu nog lekker buiten en haal ik morgen wel weer naar binnen hahaha. Dan kan ik het daarna meteen ook opvouwen en opruimen, is dat ook weer klaar.
Morgen ook ff de bovenverdieping stofzuigen en dweilen, dan hoeft mijn moeder dat maandag niet te doen.

Dit zijn zijn schoentjes:
Meiden die zwanger willen worden ! - Pagina 15 Zomerschoentjes
Triesje1983
Triesje1983
Prater
Prater

Aantal berichten : 760
Punten : 772
Registratiedatum : 15-12-10

Bericht  Gast za 9 apr 2011 - 9:34

Lookie gefeliciteerd! Wat leuk voor jullie!

Gast
Gast

Bericht  Gast za 9 apr 2011 - 20:49

Gefeliciteerd Lookie !!! geniet er van:)

Gast
Gast

Bericht  Tiara za 9 apr 2011 - 20:50

Lookie, gefeliciteerd! Wat fijn zeg! Ben echt heel blij voor jullie!
Tiara
Tiara
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1519
Punten : 1643

Bericht  *Lookie* zo 10 apr 2011 - 0:38

Bedankt allemaal voor jullie lieve reacties!!

@ Triesje: Schattige schoentjes!! Hopen dat het dit keer wat sneller gaat bij jullie want weer 2,5 jaar wachten is wel heel lang (en ook niet gezegd natuurlijk dat het weer zo lang gaat duren). Ik hoop er het allerbeste van voor je.
*Lookie*
*Lookie*
Kletskop
Kletskop

Bericht  Gast zo 10 apr 2011 - 8:13

@ PBG: ja klopt, ik kan me jou ook nog wel herinneren.

@ *Lookie*: gefeliciteerd!!!!!

@ Triesje: Leuke schoentjes! Hoe lang zijn jullie nu 'bezig'?

Hier de foliumzuur maar weer aangeschaft. Ongesteldheid is inmiddels weer over. Nou maar hopen dat mijn lijfie er niet weer 4 maanden over gaat doen om het weer zelf op te pakken.

Fijne avond allemaal.

Gast
Gast

Bericht  Triesje1983 ma 11 apr 2011 - 3:29

@ *Lookie* ja dat hoop ik ook idd... maar ga er voor het gemak maar gewoon vanuit, omdat er in het ziekenhuis al wel is gezegd, dat de kans wel aanwezig is, dat ik weer verstopt zit...

@ Jetje: we zitten nu pas in de eerste ronde, dus vandaar ook nog geen paniek hahahaha....

Hier nog steeds geen ongi... ik snap er niets van... je zou toch denken dat het meteen loopt... nou ja goed... het heeft bij vorige keer 6 maanden geduurd voor überhaupt ongi werd.....

Ik heb gisteren van mijn beste vriendin ruim 20 ovu-testen gekregen. Zij heeft ze niet meer nodig, want ze is al over de 12 weken zwanger heen. Dus nu mag ik ze uitproberen... Ben benieuwd... Very Happy
Ik wil ook geen tempen als ik echt ongi ben...Tot ik ongeveer weet waar mijn ei zich laat zien...
Triesje1983
Triesje1983
Prater
Prater

Bericht  *Lookie* ma 11 apr 2011 - 20:41

@ Jetje: Bedankt! En jullie zijn ook weer 'bezig' zie ik? Spannend!

@ Triesje: Jij pendelt? Hoe doe je dat, en is dat wat je in je ticker hebt staan je kans volgens de pendel?
*Lookie*
*Lookie*
Kletskop
Kletskop

Bericht  Triesje1983 di 12 apr 2011 - 1:55

*Lookie* schreef:@ Jetje: Bedankt! En jullie zijn ook weer 'bezig' zie ik? Spannend!

@ Triesje: Jij pendelt? Hoe doe je dat, en is dat wat je in je ticker hebt staan je kans volgens de pendel?

Ik pendel zelf zeer weinig. De pendels die in mijn handtekening staan, zijn door 3 verschillende meiden gedaan. Dus 3 verschillende meiden zeggen zwanger in mei 2011. 2 meiden zeggen van een jongen en 1 meisje zegt van een meisje...
Ik pendel met een pendel, die ik met een gevoel gekocht heb inclusief beschrijving...
Triesje1983
Triesje1983
Prater
Prater

Bericht  Creabea_28 di 12 apr 2011 - 6:54

Heey meiden,

Even snel een berichtje tussendoor om even op jullie te reageren.

Lookie: ben je al een beetje aan het idee gewend? Hoe voel je je verder?

Jetje: welkom! Hoop dat je snel zwanger bent. Hoe lang zijn jullie bezig geweest voor jullie eerste kindje?

Triesje: hoe voel je je? Al lekker aan het herstellen? Hoop dat de pendels uitkomen, want dan duurt het nog maar een maandje voor dat je zwanger bent. Wil je misschien een keertje voor mij pendelen? Ben zo benieuwd wat eruit zou komen.

Fijne avond meiden

Liefs
Creabea_28
Creabea_28
Prater
Prater

Bericht  Triesje1983 di 12 apr 2011 - 7:06

Creabea_28 schreef:Heey meiden,

Even snel een berichtje tussendoor om even op jullie te reageren.

Lookie: ben je al een beetje aan het idee gewend? Hoe voel je je verder?

Jetje: welkom! Hoop dat je snel zwanger bent. Hoe lang zijn jullie bezig geweest voor jullie eerste kindje?

Triesje: hoe voel je je? Al lekker aan het herstellen? Hoop dat de pendels uitkomen, want dan duurt het nog maar een maandje voor dat je zwanger bent. Wil je misschien een keertje voor mij pendelen? Ben zo benieuwd wat eruit zou komen.

Fijne avond meiden

Liefs

Dat wil ik best een keer doen hoor.
Stuur me maar een PB met je gegevens. Voor en achternaam (inclusief eventuele meisjesnaam), geboortedatum en woonplaats.
De andere meiden hier (alleen hier in deze groep), mogen me ook wel een PB sturen...

Ik ben zeer zeker goed aan het herstellen. De hechtingen zijn er vandaag uitgehaald, want had er behoorlijk last van. Het waren oplosbaren, maar ze deden niet oplossen en dus begon het 's avonds vreselijk pijn te doen en overdag te trekken...
Ook ben ik sinds gisteren alweer volop aan het werk en dat gaat goed Very Happy.
Triesje1983
Triesje1983
Prater
Prater

Bericht  Creabea_28 wo 13 apr 2011 - 6:20

Triesje: Pm! En lekker dat je zo goed aan het herstellen bent. Zelfs alweer aan het werk, heerlijk. Dan voel je je tenminste weer een beetje jezelf in plaats van patiënt. Je man moest ook geopereerd worden toch? Hoe gaat het met zijn herstel? Nog steeds aan het wachten op je ongi? Als ik nu weer ongesteld word ga ik ook temperaturen. Hopelijk schept dat toch nog net wat meer duidelijkheid dan ovulatietesten. Ik moet me binnenkort even verdiepen in dat Fertility Friend, dat schijnt heel handig te zijn.

Jetje: Hoop ook voor je dat je lijf er geen 4 maanden over doet om alles op te pakken. Zou wel fijn zijn als jullie er meteen echt voor kunnen gaan, zonder dat je moet afwachten. Wat heeft jouw zoontje trouwens een leuke geboortedatum smile

Hier verder alles z'n gangetje. In de komende dagen ergens mijn NOD. Denk wel dat ik gewoon ongesteld ga worden. Heb er eerlijk gezegd niet zoveel vertrouwen meer in dat ik op de normale manier zwanger zal raken. Denk dat het via de MMM moet (is niet negatief bedoeld, maar gewoon een voorgevoel). Maar goed, we wachten het weer af. De hoop is er natuurlijk wel altijd.

Fijne avond meiden, en zodra ik nieuws heb kom ik het meteen even melden

liefs
Creabea_28
Creabea_28
Prater
Prater

Bericht  Gast wo 13 apr 2011 - 6:38

Triesje: oh jullie zijn ook pas net bezig. Hm de eerste keer duurde het dus ook zo lang. Hopelijk komt het gauw op gang. Die onzekerheid is ook maar niks. Enneh, hopelijk heb je al die ovutesten helemaal niet nodig

Creabea: In totaal duurde het 9 maanden. 4 maanden voor 'de boel' redelijk op gang was en toen was het in 5 rondes raak. ja goed gemikt he die datum haha. Helaas was ik wel 42 weken dus op het moment zelf was ik niet zo blij met de datum, maar nu achteraf wel. Hoezo heb jij dat voorgevoel? Je bent (als ik je onderschrift zo zie) wel regelmatig ongesteld. Balen dat het al zo’n tijdje duurt. Vreselijk he die onzekerheid elke keer!

Vandaag een heel ziek ventje opgehaald bij de opvang. Hij zat tegen de 40 graden koorts aan. Hopelijk knapt ie snel weer op, ik vind dit altijd zo zielig om te zien…

Gast
Gast

Bericht  famke88 wo 13 apr 2011 - 7:15

Hallo allemaal,

ik zou ook graag mee willen schrijven, heb vorige week mijn laatste pil gehad.

hoe lang zijn jullie allemaal bezig om zwanger te raken? en hoe oud zijn jullie?

groetjes

famke88
Zwijger
Zwijger

Aantal berichten : 7
Punten : 19
Registratiedatum : 08-02-11

Bericht  Creabea_28 wo 13 apr 2011 - 23:06

Jetje: Jammer dat je toen tot de 42 weken moest volhouden, maar je beloning was inderdaad wel een hele mooie geboortedatum voor je zoontje haha.
Wij zijn al een tijdje bezig en we hebben vorige maand mijn man z'n zaad getest met een thuistest besteld via internet. Nou is het altijd maar de vraag of dat helemaal betrouwbaar is, maar de uitslag was in ieder geval niet goed. Ondertussen zit hij aan de tomatensap (schijnt goed te zijn voor de zwemmers) en hebben we tabletjes besteld (Flixar), een voedingssupplement dat de tekorten compenseert in bepaalde ongunstige omstandigheden die te maken hebben met het onvruchtbaarheidsprobleem (even van de site gekopieerd...haha)
Ook is hij gestopt met alcohol drinken, want dat schijnt ook niet zo goed te zijn.
Mijn cyclus is gelukkig redelijk regelmatig dus dat scheelt alweer iets, maar het is gewoon vervelend dat je zolang moet wachten en je soms bang bent dat je allergrootste wens niet in vervulling mag gaan. Maar eigenlijk vind ik dat ik niet echt mag klagen. Er zijn meiden die er veel langer over doen, behandelingen moeten ondergaan enz. En wij zijn in vergelijking daarmee 'pas' 10 maanden bezig.

Famke: Welkom! Leuk dat je mee komt kletsen. Ik ben Creabea, getrouwd en we zitten alweer in onze 10e ronde voor ons eerste kindje. Ons verhaal staat zo'n beetje hierboven beschreven.

Ik ben op dit moment aan het wachten op mijn ongesteldheid (liever niet natuurlijk!). Ik kan vandaag, morgen of overmorgen ongesteld worden.
Vandaag in ieder geval nog niet het gevoel dat het gaat komen. Denk eerder morgen. Maar goed, we wachten het gewoon af en dan zien we het wel.

fijne dag meiden

liefs

Laatst aangepast door Creabea_28 op ma 18 apr 2011 - 6:45; in totaal 1 keer bewerkt
Creabea_28
Creabea_28
Prater
Prater

Bericht  *Lookie* do 14 apr 2011 - 0:15

@ Crea: Wat lief dat je het vraagt! Ik voel me eigenlijk best goed, soms een beetje moe en veel behoefte aan gezond eten maar dat is geen probleem natuurlijk. Nee, als het zo doorgaat mag ik echt niet klagen. Hoe is het met jou? Ik zou het zo leuk voor je vinden als het bij jou ook eens zou slagen!

@ Triesje: Op die manier! Maar hopen dan dat het uit mag komen!! Mijn moeder pendelde vroeger wel eens met ons om te kijken of we kinderen zouden krijgen en hoeveel (gewoon met een naald). Bij mij bleef het vaak stil hangen, wat dan zou betekenen dat ik geen kinderen krijg. Maar soms bewoog hij ook wel. Misschien deden we het ook wel niet op de goede manier hoor, ik weet er zelf niet zoveel van en mijn moeder ook niet. Ik ben nu iig zwanger dus ik hop dat het allemaal goed blijft gaan en dat de 'pendel' oftewel naald ongelijk blijkt te krijgen. Zou wel geweldig zijn als jij in mei zwanger zou raken!
*Lookie*
*Lookie*
Kletskop
Kletskop

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 15 van 20 Vorige  1 ... 9 ... 14, 15, 16 ... 20  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: