Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Dit kan toch niet!

+18
Minx
Parisienne
Toet
SDL
Jerry
blondje1313
Caroow
Rush
Mermaid
Inge
Sterrin_
Tania
Bazinga
Red Velvet
Juutjepetuutje
Green_Pepper
Burn
Caribbeanlover
22 plaatsers

Pagina 3 van 3 Vorige  1, 2, 3

Ga naar beneden

Dit kan toch niet! - Pagina 3 Empty Re: Dit kan toch niet!

Bericht  Caribbeanlover di 27 nov 2012 - 23:03

Bij een zwarte broek zie dat amper als je een gewone onderbroek draagt.

Caribbeanlover
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5975
Punten : 6809
Registratiedatum : 28-11-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Bericht  Gast di 27 nov 2012 - 23:22

Misschien heeft ze anders koude tepels Very Happy Zo'n vulling is wel lekker warm.

Wat een overtrokken reacties zeg.. Het is nou ook weer geen push up, er zit gewoon een zacht kussentje in. Ik had ook al mini tieten toen ik 8 was. Heb toen zelfs bij de dokter gezeten omdat ik zo'n pijn aan mijn borstkas had. (Wist ik veel dat ik al borst(jes) kreeg Embarassed )

En een halve bh is trouwens wat anders hoor Wink Nog een stuk schokkender dan dit.. haha. Als ze dat aan had gehad, had ik wel even moeten slikken.

Dit kan toch niet! - Pagina 3 Zwart-beige-beugel-bh-met

Gast
Gast

Bericht  Gast di 27 nov 2012 - 23:23

Parisienne schreef:
Rush schreef:Maar op 9 jarige leeftijd hoef je nog geen push-up achtige BH aan.

En ik las ergens dat ze bij maat 92 begonnen? :O
Nee, dat push up is dan weer niet nodig :P

Wat ook vaak gebeurt is dat het model bij grotere maten wat anders is. Maat 92 zal dus waarschijnlijk een gewoon stoffen bh-achtig topje zijn zonder enige vulling of versteviging. Vanaf maat 152 (bijv.) kan het zijn dat er in hetzelfde topje wel versteviging zit of dat het voorgevormd is.

Op de foto zullen ze wat dat betreft een ongelukkige keuze hebben gemaakt tussen het model BH en het meisje. Ik denk dat het gewoon een 'voorgevormd' of verstevigd BH-achtig topje is, maar omdat het model het niet kan opvullen met beginnende borsten zal het waarschijnlijk zo bol staan en er dus raar uitzien op de foto.

Dat is inderdaad ook vaak zo!

Gewoon een sample size die aangehouden wordt. En dan maat 152 een lichte vulling heeft en 92 niet.

Gast
Gast

Bericht  Happinaz di 27 nov 2012 - 23:33

Ik vind het niet zo raar en ook niet schokkend. De foto is heel klinisch genomen, en wellicht is de push up zelfs wel met photoshop gemaakt om aan de consument te laten zien dat er met eventuele vulling ook mogelijkheden zijn t.a.v dit topje.

De dochter van mijn collega is 8 jaar, die komt hier wel eens langs, heeft daadwerkelijk al borsten. Net zoals Punk'd net aangaf zat mijn collega bij de huisarts omdat het arme kind klaagde over stekende pijnen rondom haar tepelomgeving. En ja hoor...daar waren de borstverschijnselen en ze heeft duidelijk al bultjes. De arts heeft dan ook aangeraden haar zeker wel al een klein AA bh'tje te geven omdat dit al de eerste ondersteuning geeft en het haar dochter ook helpt om een goede lichaamshouding aan te nemen omdat ze nog zo jong is.

In dat kader vind ik het plaatje van de Makro gids helemaal niet zo raar. Wellicht is het zo dat anno 2012 de kinderen sneller borsten ontwikkelen?

Ik vind eht ophef om niets. We kunnen tegenwoordig al het bloot dat bij kinderen te zien is wel not done vinden, maar vroeger stond de wehkamp gids er ook vol mee en hoorde je er niets over. Dat is echt iets van de tegenwoordige tijd volgens mij.
Happinaz
Happinaz
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1776
Punten : 1892
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Parisienne wo 28 nov 2012 - 0:00

Caribbeanlover schreef:
Parisienne schreef:Niet iedereen krijgt pas rond zijn 14e jaar borsten, bij sommige meiden begint het al met 9/10 jaar.

Dat weet ik, maar zoals ik al zei zie je bij die andere foto heel duidelijk dat datzelfde meisje niks heeft daarom is het zo raar.
Zie de uitleg in mijn vorige post. Dit zou dus een verklaring kunnen zijn.

Wat ook vaak gebeurt is dat het model bij grotere maten wat anders is. Maat 92 zal dus waarschijnlijk een gewoon stoffen bh-achtig topje zijn zonder enige vulling of versteviging. Vanaf maat 152 (bijv.) kan het zijn dat er in hetzelfde topje wel versteviging zit of dat het voorgevormd is.

Op de foto zullen ze wat dat betreft een ongelukkige keuze hebben gemaakt tussen het model BH en het meisje. Ik denk dat het gewoon een 'voorgevormd' of verstevigd BH-achtig topje is, maar omdat het model het niet kan opvullen met beginnende borsten zal het waarschijnlijk zo bol staan en er dus raar uitzien op de foto.
Parisienne
Parisienne
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6727
Punten : 7477
Registratiedatum : 27-11-10

Bericht  Caramba wo 28 nov 2012 - 1:09

Caribbeanlover schreef:Sneezy, hoe is je nichtje nu dan, nog steeds 8?

Nu is ze 9.
Enne, tijden zijn ook enorm veranderd he. Kinderen worden van die leeftijd, als ik naar mijn eigen nichtje kijk, geplaagd op school, omdat ze al borstgroei hebben, er word dan letterlijk al tegen hun gezegd, je ouders moeten een bh voor je kopen! Zijn dan, ja klinkt raar, puntjes, nu draagt ze dus topjes.
Leuk als je dochter, op 8 jarige leeftijd, in tranen met zulk nieuws uit school komt.
Caramba
Caramba
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3918
Punten : 4017
Registratiedatum : 08-03-11

Bericht  Inge wo 28 nov 2012 - 9:31

De BHtop uit de openingspost heeft wel al in de kleinste maat vulling hoor. Heb ze een tijd terug zien liggen en de kleinste maat heeft dezelfde vulling als de grotere kinder maten
Inge
Inge
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5374
Punten : 6086
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Paper Crown wo 28 nov 2012 - 9:46

Ik had ook al 2 kleintje bultjes toen ik 8 was! Deden zeer, niet normaal! Maar bij dit meisje zie je dan dr borstbeen heel diep is, dus dan lijkt het algauw alsof ze push-up heeft.

Paper Crown
Paper Crown
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8224
Punten : 8955
Registratiedatum : 21-04-11

Bericht  Tania wo 28 nov 2012 - 11:07

Inge schreef:De BHtop uit de openingspost heeft wel al in de kleinste maat vulling hoor. Heb ze een tijd terug zien liggen en de kleinste maat heeft dezelfde vulling als de grotere kinder maten

Dat vind ik wel echt heel raar. Een kind van een jaar of 2 ga je toch niet een topje met vulling aan doen confused

Tania
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6860
Punten : 7503
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Gast wo 28 nov 2012 - 11:13

Misschien van heel andere orde, maar zo vind ik van die triangelbikini's bij kleine meisjes ook altijd iets vreemds hebben. Misschien ga ik dan wel héél erg over the top, maar ik wil niet dat mijn dochtertje later zulke dingen gaat dragen, totdat ze de leeftijd/borsten daarvoor heeft. Tot die tijd gewoon lekker een badpak of tankini.

Gast
Gast

Bericht  Minx wo 28 nov 2012 - 11:17

Maple schreef:Misschien van heel andere orde, maar zo vind ik van die triangelbikini's bij kleine meisjes ook altijd iets vreemds hebben. Misschien ga ik dan wel héél erg over the top, maar ik wil niet dat mijn dochtertje later zulke dingen gaat dragen, totdat ze de leeftijd/borsten daarvoor heeft. Tot die tijd gewoon lekker een badpak of tankini.

Ik vind het nog een stommer gezicht als hij dan niet over de tepels zit. Zou dan of kiezen voor een badpakje of alleen een zwembroekje vind ik ook prims
Minx
Minx
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8623
Punten : 9434

Bericht  Parisienne wo 28 nov 2012 - 11:33

Die triangelbikini's bij kleine meisjes vind ik persoonlijk ook niet leuk. Ze schuiven omhoog tot aan de nek of de stukjes schuiven beiden naar de zijkant. Zolang N. het zelf allemaal nog prima vind loopt ze hier gewoon nog lekker in alleen een bikinibroekje.
Parisienne
Parisienne
Ratel
Ratel

Bericht  Inge wo 28 nov 2012 - 11:36

Tania schreef:
Inge schreef:De BHtop uit de openingspost heeft wel al in de kleinste maat vulling hoor. Heb ze een tijd terug zien liggen en de kleinste maat heeft dezelfde vulling als de grotere kinder maten

Dat vind ik wel echt heel raar. Een kind van een jaar of 2 ga je toch niet een topje met vulling aan doen confused
Die bh topjes gingen ook niet vanaf de kleinste maat trouwens, die begonnen wel met grotere maat dan 92 (zie net dat in de folder staat ondergoed vanaf maat 92)

Laatst aangepast door Inge op wo 28 nov 2012 - 11:40; in totaal 1 keer bewerkt
Inge
Inge
Ratel
Ratel

Bericht  Susan wo 28 nov 2012 - 11:37

Maat 96 is geen bestaande kindermaat, zou het niet gewoon een andere maatvoering zijn?
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567

Bericht  Inge wo 28 nov 2012 - 11:40

Susan schreef:Maat 96 is geen bestaande kindermaat, zou het niet gewoon een andere maatvoering zijn?
Had het in m'n post al aangepast naar 92 ipv 96
Inge
Inge
Ratel
Ratel

Bericht  Caribbeanlover wo 28 nov 2012 - 20:56

Maple schreef:Misschien van heel andere orde, maar zo vind ik van die triangelbikini's bij kleine meisjes ook altijd iets vreemds hebben. Misschien ga ik dan wel héél erg over the top, maar ik wil niet dat mijn dochtertje later zulke dingen gaat dragen, totdat ze de leeftijd/borsten daarvoor heeft. Tot die tijd gewoon lekker een badpak of tankini.

Wat vind je vane en gewone bikini? Die dragen kids ook, dus een traingel is niet zo verschil vind ik. Zodra ik ze zie met een string bikini, dan zet ik mijn vraagtekens erbij.

Caribbeanlover
Ratel
Ratel

Bericht  Gast wo 28 nov 2012 - 21:12

Caribbeanlover schreef:

Wat vind je vane en gewone bikini? Die dragen kids ook, dus een traingel is niet zo verschil vind ik. Zodra ik ze zie met een string bikini, dan zet ik mijn vraagtekens erbij.

Nouja, dit vind ik dus echt geen gezicht:

Dit kan toch niet! - Pagina 3 Baby-in-bikini

En dit eigenijk ook niet:
Dit kan toch niet! - Pagina 3 Black%20spots%20bali%20bikini%20large

Ik vind dat soort topjes gewoon gemaakt om 'iets' erin te hebben, en los daarvan vind ik dat soort triangel-bikinitopjes altijd iets 'sensueels' uitstralen, zelfs al zou het een roze zijn met prinsessen erop. ijkt mij niet het signaal wat je voor je dochtertje zou willen afgeven. Daarbij kruipen die dingen bij kinderen altijd naar een plek toe waar je al volwassene nooit je borsten hoopt te krijgen Laughing

Dit vind ik dan nog wel een leuk model bikinitopje voor een kind. Maar liever dus tankini's of badpakken.
Dit kan toch niet! - Pagina 3 Images?q=tbn:ANd9GcRQ_5GS0fm3Jmi8-hCYbtRc2yYPOK_L4eauKZeG01AkWgp0AP9V

Gast
Gast

Bericht  Caribbeanlover wo 28 nov 2012 - 21:14

Bij een baby vind ik ook raar, maar bij die eronder kan het best en op die leeftijd heb ik het wel eens gezien, misschien droeg ik ze zelf toen ook wel.

Dat ze voor een baby bestaan vind ik al raar opzich! Die baby op de foto is er volgens mij een van die Gypsy mensen, zo oogt het iig, ook met die print.

Zoveel verschil is het niet met een topje, het is maar een lapje stof hoor.

Caribbeanlover
Ratel
Ratel

Bericht  Caramba wo 28 nov 2012 - 22:18

Ben het wel eens met Maple.

Vaak meisjes, rond de 7 jaar, in een triangel bikini zien lopen, en die topjes zitten op een gegeven moment bijna in hun hals. Trek dan een bikini top aan die anders is, maar geen triangel top.
Caramba
Caramba
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3918
Punten : 4017
Registratiedatum : 08-03-11

Bericht  Caribbeanlover wo 28 nov 2012 - 22:56

Dat kan toch ook met een gewone bikinitop gebeuren?

Caribbeanlover
Ratel
Ratel

Bericht  Gast wo 28 nov 2012 - 23:00

Ja, maar ik vind een gewone bikinitop, en daarmee bedoel ik dus die van het laatste plaatje, gewoon echt iets voor kinderen. Die triangeltopjes vind ik iets sensueels uitstralen en dat beeld moet je iet bij een kind willen hebben, vind ik. Voor volwassenen vind ik het mooi, maar voor een kind niet. Dat is in mijn ogen het verschil.

Gast
Gast

Bericht  Parisienne wo 28 nov 2012 - 23:01

Met een gewoon bikinitopje schuift het minder snel opzij of omhoog. Zo eentje op de derde foto van Maple blijft veel beter zitten dan een triangeltopje.
Parisienne
Parisienne
Ratel
Ratel

Bericht  Gast wo 28 nov 2012 - 23:24

Ik snap het probleem niet echt. Snap ook niet dat mensen een triangeltopje sensueel vinden.

Gast
Gast

Bericht  Minx wo 28 nov 2012 - 23:46

@ maple ik vind de bovenste ook inderdaad geen porum zo'n kleintje hoort toch gewoon lekker in de luier te liggen met een schattig mutsje op en onder een parasolletje, Dat vind ik veel schattiger smile
Minx
Minx
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8623
Punten : 9434

Bericht  Caribbeanlover wo 28 nov 2012 - 23:47

Anastasya schreef:Ik snap het probleem niet echt. Snap ook niet dat mensen een triangeltopje sensueel vinden.

Sommigen kicken daarop blijkbaar.

Caribbeanlover
Ratel
Ratel

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 3 van 3 Vorige  1, 2, 3

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: