Dit kan toch niet!
+18
Minx
Parisienne
Toet
SDL
Jerry
blondje1313
Caroow
Rush
Mermaid
Inge
Sterrin_
Tania
Bazinga
Red Velvet
Juutjepetuutje
Green_Pepper
Burn
Caribbeanlover
22 plaatsers
Pagina 2 van 3
Pagina 2 van 3 • 1, 2, 3
Re: Dit kan toch niet!
Inderdaad. Ik vind het ook niet kunnen.Mermaid schreef:Nyah schreef:Smikkell schreef:Ik vind het ook niet kunnen. Meisjes horen gewoon hemden te dragen en een kind zo in een folder laten staan vind ik niet kunnen.
Ik vind het ook niet kunnen. Het lijkt een meisje van 6 oid, die hoor je niet te laten poseren met de schijn dat ze (enigszins) borsten heeft.
Vind ik ook, dit ziet er veel te 'volwassen' uit voor zo'n jonkie.
Rush- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11
Ik vind het ook wat te ver gaan. Mijn dochter zou ik zo absoluut niet op de foto willen.
Caroow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 7607
Punten : 8208
Registratiedatum : 19-11-10
Ik vind het ook ongepast. Ze is hooguit acht. Zie je dat CBL, ik ben het met je eens!
Gast- Gast
Joan schreef:Ik vind het ook ongepast. Ze is hooguit acht. Zie je dat CBL, ik ben het met je eens!
Yuk, slijmerd. Walgelijk..
Bazinga- Ratel
- Aantal berichten : 4198
Punten : 4632
Registratiedatum : 15-02-12
Een behatop in maatje 92, hoe komen ze erop!
blondje1313- Kletskop
- Aantal berichten : 2484
Punten : 2628
Registratiedatum : 30-11-10
Ik heb in de H&M in Parijs stringbikini's zien hangen voor kinderen. Ik durf niet na te denken over de feestjes die de Franse Martijn.org viert als de reclamefolder binnenvalt.
Bazinga- Ratel
- Aantal berichten : 4198
Punten : 4632
Registratiedatum : 15-02-12
Bazinga schreef:Ik heb in de H&M in Parijs stringbikini's zien hangen voor kinderen. Ik durf niet na te denken over de feestjes die de Franse Martijn.org viert als de reclamefolder binnenvalt.
Gast- Gast
Caribbeanlover schreef:Juutjepetuutje schreef:Volgens mij valt t wel mee, het zit tussen een topje en een bh in en ik zie weinig vulling eigenlijk.
Kijk ff beter zou ik zeggen en ook op die andere ondergoed foto. Het is toch raar dat als dat jouw nichtje ofzo zou zijn en in de zomer de ene dag plat is en de volgende dag ineens ''borsten'' heeft, sorry dat vind ik niet kunnen. Wat is er mis met een 1e bh zonder vulling of iig veel minder dan deze?!
Jerry- Ratel
- Aantal berichten : 3719
Punten : 4112
Registratiedatum : 18-11-10
Eens, ik vind het ook geen gezicht.
SDL- Prater
- Aantal berichten : 952
Punten : 1030
Registratiedatum : 17-11-12
Ik ben het wel met CBL eens! (Ookal zou ik hier zelf niet zo'n drama van maken) dit kind is toch nog veel te jong voor een BH, en waarom zit er in hemelsnaam vulling in? Het is een kind!
Toet- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8740
Punten : 9873
Registratiedatum : 23-11-10
Pippa schreef:Als je beginnende borsten hebt, draag je toch geen hemden meer?
Als je naar die andere foto van haar kijkt zoals ik al zei, dan zie je dat ze echt niks heeft! Bovendien is dat bh topje net zo groot qua cup als de bh's die ik draag.
Caribbeanlover- Ratel
- Aantal berichten : 5975
Punten : 6809
Registratiedatum : 28-11-11
Smikkell schreef:Dit meisje heeft geen beginnende borsten en op die leeftijd heb je ook geen vulling nodig.Pippa schreef:Als je beginnende borsten hebt, draag je toch geen hemden meer?
Ik had zo ding zeker niet op die leeftijd en had mijn 1e bh misschien pas op mijn 16e.
Dat dit meisje model is wilde ze misschien zelf en is niks mis mee. Op de foto in gewoon ondergoed ook niet aangezien ze op het strand er ook zo uit ziet. Dit vind ik niet kunnen.
Caribbeanlover- Ratel
Met die reactie die je hier quote reageerde Pippa op Smikkel, en niet op jou of die fotoCaribbeanlover schreef:Pippa schreef:Als je beginnende borsten hebt, draag je toch geen hemden meer?
Als je naar die andere foto van haar kijkt zoals ik al zei, dan zie je dat ze echt niks heeft! Bovendien is dat bh topje net zo groot qua cup als de bh's die ik draag.
Ik kreeg mijn eerste bh toen ik 13 was ofzo. Eigenlijk had ik 'm zelfs een jaartje eerder al nodig maar toen wilde ik zelf er nog niet aan. Ik vond die borstvorming helemaal niet leuk.
Gast- Gast
Oh dat heb ik niet gezien sorry. Ik denk dat ik wel eerder was dan 16, denk 14 ook al had ik toen ook amper wat. Ach ja je wilt er dan een beetje bij horen he en niet achterlopen denk ik. Het viel mij een aantal jaren geleden in Portugal op dat er heel erg veel meisjes met letterlijk erwtjes rondliepen in bh's aangezien je dat aan de bandjes kon zien omdat ze het onder spagettiebandjes droegen.
Ik had toen al zoiets van ''wat valt er op te houden, er zakt niks naar beneden?''. Toen ik erwtjes had droeg ik er iig geen en alleen van die korte hempjes.
Ik had toen al zoiets van ''wat valt er op te houden, er zakt niks naar beneden?''. Toen ik erwtjes had droeg ik er iig geen en alleen van die korte hempjes.
Caribbeanlover- Ratel
Niet iedereen krijgt pas rond zijn 14e jaar borsten, bij sommige meiden begint het al met 9/10 jaar.
Parisienne- Ratel
- Aantal berichten : 6727
Punten : 7477
Registratiedatum : 27-11-10
Ik was idd 11. Op mijn 13e waren m'n borsten al even groot als ze van mijn moeder op volwassen leeftijd waren... Nu heeft mijn moeder niet veel hoor, maar tochParisienne schreef:Niet iedereen krijgt pas rond zijn 14e jaar borsten, bij sommige meiden begint het al met 9/10 jaar.
Gast- Gast
Maar op 9 jarige leeftijd hoef je nog geen push-up achtige BH aan.
En ik las ergens dat ze bij maat 92 begonnen?
Rush- Lady Post-a-lot
Ik weet nog dat bij ons iedereen in groep 7/8 al begon met topjes. Die droegen de meesten toch wel en vanaf de eerste ongeveer bh's. Ik had op mijn 12e ook echt al wel een bh nodig. Mijn moeder heb ik gelukkig nog niet ingehaald .
Het plaatje geen idee van ik denk dat dit meisje het normaal zelf ook niet draagt. En kinderen willen steeds meer op volwassenen lijken. Een string vind ik te ver gaan en die bh zal misschien in 92 nog niet gekocht worden. Maar kan me zo voorstellen dat een heel klein tenger meisje van een jaar of 12 het rustig zal dragen.
Het plaatje geen idee van ik denk dat dit meisje het normaal zelf ook niet draagt. En kinderen willen steeds meer op volwassenen lijken. Een string vind ik te ver gaan en die bh zal misschien in 92 nog niet gekocht worden. Maar kan me zo voorstellen dat een heel klein tenger meisje van een jaar of 12 het rustig zal dragen.
Minx- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8623
Punten : 9434
Registratiedatum : 18-11-10
Nee, dat push up is dan weer niet nodigRush schreef:Maar op 9 jarige leeftijd hoef je nog geen push-up achtige BH aan.
Wat ook vaak gebeurt is dat het model bij grotere maten wat anders is. Maat 92 zal dus waarschijnlijk een gewoon stoffen bh-achtig topje zijn zonder enige vulling of versteviging. Vanaf maat 152 (bijv.) kan het zijn dat er in hetzelfde topje wel versteviging zit of dat het voorgevormd is.
Op de foto zullen ze wat dat betreft een ongelukkige keuze hebben gemaakt tussen het model BH en het meisje. Ik denk dat het gewoon een 'voorgevormd' of verstevigd BH-achtig topje is, maar omdat het model het niet kan opvullen met beginnende borsten zal het waarschijnlijk zo bol staan en er dus raar uitzien op de foto.
Parisienne- Ratel
- Aantal berichten : 6727
Punten : 7477
Registratiedatum : 27-11-10
Borstgroei begint bij de 1 al vroeg, mijn nichtje was 8 toen ze begonnen te groeien. Draagt nu alleen topjes. Een bh op die leeftijd, of top die veel op bh lijkt, vind ik te jong voor die leeftijd.
Ik zelf was 12 toen ik mijn eerste bh droeg. Cup AA nog wat.
Ik zelf was 12 toen ik mijn eerste bh droeg. Cup AA nog wat.
Caramba- Ratel
- Aantal berichten : 3918
Punten : 4017
Registratiedatum : 08-03-11
Parisienne schreef:Niet iedereen krijgt pas rond zijn 14e jaar borsten, bij sommige meiden begint het al met 9/10 jaar.
Dat weet ik, maar zoals ik al zei zie je bij die andere foto heel duidelijk dat datzelfde meisje niks heeft daarom is het zo raar.
Caribbeanlover- Ratel
Sneezy, hoe is je nichtje nu dan, nog steeds 8?
Ik weet nog dat ik jaren geleden met collega's duidelijk zag dat een meisje van ongeveer 12 een string droeg aangezien die zo ''modieus'' boven haar broek uitkwam. Wij waren lichtelijk in schock dat zo jong meisje ze al droeg. Ik begon er pas mee toen ik 17 was!
Ik weet nog dat ik jaren geleden met collega's duidelijk zag dat een meisje van ongeveer 12 een string droeg aangezien die zo ''modieus'' boven haar broek uitkwam. Wij waren lichtelijk in schock dat zo jong meisje ze al droeg. Ik begon er pas mee toen ik 17 was!
Caribbeanlover- Ratel
Ik was 11/12 met strings.Caribbeanlover schreef:Sneezy, hoe is je nichtje nu dan, nog steeds 8?
Rush- Lady Post-a-lot
Vind ik belachelijk jong! Wat moet je ermee? Op die leeftij zou het je heen hol moeten boeien dat je je onderbroek door een broek ziet.
Caribbeanlover- Ratel
Nou dat boeide mij toevallig wel want ik droeg altijd van die mooie zwarte broeken. Geen gezicht die lijntjes. Half mijn klas droeg toen al strings en op de middelbare (dus ook nog 12 jaar) vrijwel alle meisjes. Niet iedereen doet dan nog aan touwtje springen en tikkertje.Caribbeanlover schreef:Vind ik belachelijk jong! Wat moet je ermee? Op die leeftij zou het je heen hol moeten boeien dat je je onderbroek door een broek ziet.
Rush- Lady Post-a-lot
Pagina 2 van 3 • 1, 2, 3
Soortgelijke onderwerpen
» Verhuizen: wel of niet of wel of niet of toch wel?
» Dit kan toch niet... of toch wel?
» Dat zeg je toch niet?
» Dat zeg je toch niet?
» Ik ben toch niet gek?
» Dit kan toch niet... of toch wel?
» Dat zeg je toch niet?
» Dat zeg je toch niet?
» Ik ben toch niet gek?
Pagina 2 van 3
Permissies van dit forum: