En waar baal je dan van?
+64
Ibbeltje
Shisha
ixis
Aggi
Rose
Paper Crown
Bazinga
Lejow
Blueschick
Carra
Fearie
Poubelle
Rouxxxe
Lady4
Antibes
Caroow
loura
Flippin' Bitch
Alex
Mom-Of-3
Toet
Evalynn
Vino
Lot
RYW
Guusje
Travelgurly
Red Velvet
Sterre
Springflower
Pompoen
Mermaid
Truttebol
Middleme
mezzoforte
Mouse10
TukTuk
Livine
girli
liesje
Sophiee
Mari
Jeanette
Elin
Slakje
Mystique
Rosa
SoGood
Blond
Sugarfall
Sanne
TwistedAngel
Bluestar
Kexter
Japie
Sarah1985
Hoochie
Bliss
Beachgirl
studiebol
Annemoontje
Zonnetje
Pollewop
Burn
68 plaatsers
Pagina 4 van 6
Pagina 4 van 6 • 1, 2, 3, 4, 5, 6
Re: En waar baal je dan van?
Caroow schreef:Ik heb zo een verjaardag waar ik echt geen zin in heb. Er is al gezegd dat ik wel moet dansen en niet moet zitten, anders word ik straks helemaal een gedrocht. Ik hoop dat ik snel weer thuis ben.
Dit is heel hard. Maar ik word echt ongelooflijk moe van jouw geklaag hierover, ik denk vanwege je passieve houding. OF zeg er iets van/weiger met die mensen op te trekken, of klaag er niet 5x in de week over! Iedere keer zijn er weer minstens tien mensen die je gaan vertellen dat je mooi zwanger bent, maar om de dag herhaalt het cirkeltje zich. Ik vind eerlijk gezegd dat je je enorm aanstelt.
Antibes- Ratel
- Aantal berichten : 7063
Punten : 7525
Registratiedatum : 27-04-11
Dat ik er vannacht achter kwam dat ik geen drie maar vier nachtdiensten heb. En dat mijn vriend en ik daardoor pas woensdagnacht weer samen slapen, omdat hij dinsdagnacht aan het werk is.
Lady4- Ratel
- Aantal berichten : 6001
Punten : 6368
Registratiedatum : 18-11-10
Van de regen vandaag, wat een vies weer zeg
Rouxxxe- Prater
- Aantal berichten : 1316
Punten : 1342
Registratiedatum : 27-11-10
Dat ik ziek op de bank lig.
Warm-koud-warm-koud etc. Irritant!
En ik ben een hele slechte patiënt, verveel me nu al.
Warm-koud-warm-koud etc. Irritant!
En ik ben een hele slechte patiënt, verveel me nu al.
Poubelle- Ratel
- Aantal berichten : 3390
Punten : 3725
Registratiedatum : 27-04-12
Antibes schreef:Caroow schreef:Ik heb zo een verjaardag waar ik echt geen zin in heb. Er is al gezegd dat ik wel moet dansen en niet moet zitten, anders word ik straks helemaal een gedrocht. Ik hoop dat ik snel weer thuis ben.
Dit is heel hard. Maar ik word echt ongelooflijk moe van jouw geklaag hierover, ik denk vanwege je passieve houding. OF zeg er iets van/weiger met die mensen op te trekken, of klaag er niet 5x in de week over! Iedere keer zijn er weer minstens tien mensen die je gaan vertellen dat je mooi zwanger bent, maar om de dag herhaalt het cirkeltje zich. Ik vind eerlijk gezegd dat je je enorm aanstelt.
Wow.. en ik vind eerlijk gezegd dat jij je aanstelt!!
En ja, inderdaad. Je uitspraken zijn hard, té hard als je het mij vraagt.
Lejow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Dat ik het verdriet van mijn vriendin niet gewoon over kan nemen..
Bazinga- Ratel
- Aantal berichten : 4198
Punten : 4632
Registratiedatum : 15-02-12
Bazinga schreef:Dat ik het verdriet van mijn vriendin niet gewoon over kan nemen..
Lejow- Lady Post-a-lot
Ik baal van het feit dat ik me gigantisch verveel, maar niets kan bedenken wat ik zou willen doen. En ik baal er ook van dat ik vanmiddag naar de winkel ben geweest, omdat ik iets te knabbelen wilde halen voor vanavond, en dat ik met cola en tagliatelle ben thuisgekomen, maar dat, dat te knabbelen nog in de winkel ligt.
Gast- Gast
Ik verveel me
Jeanette- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
Registratiedatum : 17-11-10
Dat mijn moeheid de laatste tijd afgewisseld wordt met luiheid en er dus, buiten mijn werk om, niks uit mijn handen komt. Ik heb echt een hekel aan deze periode in het jaar, ondanks de leuke feestdagen.
Gast- Gast
Het is misschien heel stom, maar ik baalde er begin van deze avond van dat ons avondje weg alweer half in de soep viel door massa drukte en dus file voor het Gelredome. En toen we er eindelijk waren zeikte er een of andere knuppel over de 'in zijn ogen' te grote lens die op mijn camera zat waardoor ik weer helemaal terug kon lopen naar de auto om de lens om te ruilen.
Fearie- Ratel
- Aantal berichten : 3708
Punten : 4239
Dat ik moe ben, maar niet wil slapen..
Vino- Fluisteraar
- Aantal berichten : 441
Punten : 445
Registratiedatum : 13-11-12
Dat mijn onderbuurvrouw na eerst een kwartier schreeuwen tegen haar vriend nu al ruim een half uur hysterisch aan het huilen is.
Carra- Kletskop
- Aantal berichten : 1894
Punten : 2018
Registratiedatum : 03-12-10
Oh ze is weer overgegaan op schreeuwen en met deuren slaan...
Carra- Kletskop
- Aantal berichten : 1894
Punten : 2018
Registratiedatum : 03-12-10
Lejow schreef:Antibes schreef:Caroow schreef:Ik heb zo een verjaardag waar ik echt geen zin in heb. Er is al gezegd dat ik wel moet dansen en niet moet zitten, anders word ik straks helemaal een gedrocht. Ik hoop dat ik snel weer thuis ben.
Ik ben het met antibes eens. Altijd dat gezeur over te dik zijn en dat mensen haar erop aanspreken. Een mens wordt nu eenmaal dikker als ze zwanger zijn! Let it go! Dit is gewoon constant om bevestiging vragen.
Blueschick- Fluisteraar
- Aantal berichten : 263
Punten : 307
Registratiedatum : 20-11-10
Blueschick schreef:Lejow schreef:Antibes schreef:Caroow schreef:Ik heb zo een verjaardag waar ik echt geen zin in heb. Er is al gezegd dat ik wel moet dansen en niet moet zitten, anders word ik straks helemaal een gedrocht. Ik hoop dat ik snel weer thuis ben.
Ik ben het met antibes eens. Altijd dat gezeur over te dik zijn en dat mensen haar erop aanspreken. Een mens wordt nu eenmaal dikker als ze zwanger zijn! Let it go! Dit is gewoon constant om bevestiging vragen.
Vraag me ook af of mensen echt al die dingen tegen haar zeggen, of dat dat haar eigen (foute) conclusies zijn van normale opmerkingen van mensen.. Misschien is er alleen maar gezegd dat ze wel lekker moet gaan dansen, meer niet, en is haar eigen conclusie dat ze dan wel moeten bedoelen dat ze anders te dik wordt..
Kan me echt niet voorstellen dat je zoveel mensen in je omgeving hebt die constant (op een k*t manier) benoemen dat je dikker wordt, zeker niet wanneer je zwanger bent..
TukTuk- Ratel
- Aantal berichten : 7406
Punten : 8046
Ik baal van het feit dat ik als ik chocolade eet me niet kan inhouden, en dus net een chocoladeletter in 1 keer opgegeten heb. Nu ben ik misselijk
mezzoforte- Prater
- Aantal berichten : 970
Punten : 1016
Registratiedatum : 03-02-12
Ik baal van het feit dat ik op bol.com een dvdbox voor mijn vriend heb besteld en deze nog steeds niet binnen is. En dat terwijl er stond dat hij de volgende dag in huis zou zijn
Nu heb ik alleen een chocolade letter in zijn schoen gedaan met een gedichtje dat de rest er nog aan komt.
Nu heb ik alleen een chocolade letter in zijn schoen gedaan met een gedichtje dat de rest er nog aan komt.
Japie- Kletskop
- Aantal berichten : 2538
Punten : 2737
Registratiedatum : 17-11-10
AngelNyn schreef:Blueschick schreef:Lejow schreef:Antibes schreef:Caroow schreef:Ik heb zo een verjaardag waar ik echt geen zin in heb. Er is al gezegd dat ik wel moet dansen en niet moet zitten, anders word ik straks helemaal een gedrocht. Ik hoop dat ik snel weer thuis ben.
Vraag me ook af of mensen echt al die dingen tegen haar zeggen, of dat dat haar eigen (foute) conclusies zijn van normale opmerkingen van mensen.. Misschien is er alleen maar gezegd dat ze wel lekker moet gaan dansen, meer niet, en is haar eigen conclusie dat ze dan wel moeten bedoelen dat ze anders te dik wordt..
Kan me echt niet voorstellen dat je zoveel mensen in je omgeving hebt die constant (op een k*t manier) benoemen dat je dikker wordt, zeker niet wanneer je zwanger bent..
Dat is mij ook al door het hoofd geschoten. Een "wel lekker dansen he, dat is goed voor je (want je kijkt zo boos de laatste tijd)" vs. "ik moet dansen van hen om af te vallen". Helemaal omdat het eerst wel posts waren waarin ze aangaf zelf met haar gewicht/buik te worstelen. En toen daar minder begripvol op werd gereageerd (hoort erbij, je krijgt er iets voor terug dat belangrijker is), is het op een gegeven moment geswitched richting "Iedereen in mijn omgeving zegt dat ik verschrikkelijk dik ben, maar ík vind dat niet hoor, ik ben er blij mee". Het eerste stukje daarvan vind ik vreemd (ik vind het inderdaad ook bizar dat er in je omgeving zo regelmatig opmerkingen gemaakt worden over een compleet normale zwangerschap), maar het tweede stukje vind ik nog ongeloofwaardiger en dat maakt juist ook precies dat het complimentjes vissen is.
Ik weet niet óf en wíe die opmerkingen maakt, maar ik kan niet tegen een slachtofferrol in dit soort situaties. Zeker niet als het weken duurt en anderen daar dan steeeeeeds in moeten blijven steunen. Of vermijd die persoon voortaan gewoon, het is overduidelijk geen goede vriend, of laat de opmerkingen van je afglijden als je het er toch niet mee eens bent.
Oh, en nog een tip. Ik kan me écht niet voorstellen dat dit puur reactie op je zwangerschap is. Ik zou proberen terug te kijken, hoe was deze persoon/personen voor de zwangerschap? Was hij/zij toen wel vriendelijk, of was het sowieso al een pestkop die nu gewoon een goed punt gevonden heeft om je op te pakken?
Antibes- Ratel
- Aantal berichten : 7063
Punten : 7525
Registratiedatum : 27-04-11
Ik lees dit nu pas allemaal.. Ik zit op mijn mobiel dus reageren gaat niet zo makkelijk maar ik doe mijn best.
Ik heb nav mijn topic wel wat van de opmerkingen gezegd, meerdere keren. De reactie hierop was dat die persoon "gewoon" zo is. Voordat ik zwanger was deed ze ook al vaak onaardig, meestal met alcohol op (ik zie haar bijna alleen op feestjes). Ik was in het begin wel heel onzeker over mijn buik, nu niet meer. Hij is nu wat normaler voor de zwangerschapsduur en ik ben er meer aan gewend.
Behalve deze persoon (+aanhang) is iedereen heel normaal over mijn buik en ik hoef echt niet hier naar complimenten te vissen.
De opmerkingen die ik hier heb neergezet zijn wel echt zo gezegd/gewhatsappt, ik heb ze niet verkeerd geinterperteerd.
De rede dat ik poste was omdat het een baaltopic is en ik ervan baalde dat ik dat feestje had. Ik ben wel voor mezelf opgekomen en heb voor de rest ook gewoon een leuke dag gehad. Ik word alleen zo moe van haar gezeur en daarom had ik er dus geen zin in.
Ik heb nav mijn topic wel wat van de opmerkingen gezegd, meerdere keren. De reactie hierop was dat die persoon "gewoon" zo is. Voordat ik zwanger was deed ze ook al vaak onaardig, meestal met alcohol op (ik zie haar bijna alleen op feestjes). Ik was in het begin wel heel onzeker over mijn buik, nu niet meer. Hij is nu wat normaler voor de zwangerschapsduur en ik ben er meer aan gewend.
Behalve deze persoon (+aanhang) is iedereen heel normaal over mijn buik en ik hoef echt niet hier naar complimenten te vissen.
De opmerkingen die ik hier heb neergezet zijn wel echt zo gezegd/gewhatsappt, ik heb ze niet verkeerd geinterperteerd.
De rede dat ik poste was omdat het een baaltopic is en ik ervan baalde dat ik dat feestje had. Ik ben wel voor mezelf opgekomen en heb voor de rest ook gewoon een leuke dag gehad. Ik word alleen zo moe van haar gezeur en daarom had ik er dus geen zin in.
Caroow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 7607
Punten : 8208
Registratiedatum : 19-11-10
Sowieso snap ik niet waarom ze perse maar blij moet zijn met haar buik, want het hoort erbij en je krijgt er wat moois voor terug blabla.
Dooddoeners eerste klas. Ja, ik ben heel blij met mijn meisje, maar ik vond er toch echt niets aan hoor. Mijn buik niet, het zwanger zijn niet, het aankomen niet.
Je kunt iemand gevoelens gewoon niet bagatelliseren daar in, vind ik!
Dooddoeners eerste klas. Ja, ik ben heel blij met mijn meisje, maar ik vond er toch echt niets aan hoor. Mijn buik niet, het zwanger zijn niet, het aankomen niet.
Je kunt iemand gevoelens gewoon niet bagatelliseren daar in, vind ik!
Lejow- Lady Post-a-lot
Caroow, trek 't je niet aan, klagen mag best. Lekker laten lullen..
Bazinga- Ratel
- Aantal berichten : 4198
Punten : 4632
Registratiedatum : 15-02-12
Bazinga schreef:Caroow, trek 't je niet aan, klagen mag best. Lekker laten lullen..
En dit dus
Lejow- Lady Post-a-lot
Dat sommige mensen het leuk vinden om mij als leugenaar neer te zetten en me uit te maken voor zeikwijf. Terwijl de man is kwestie een hele valse versie van geer en goor is.. valse relnicht.
Mermaid- Kletskop
- Aantal berichten : 2663
Punten : 2814
Pagina 4 van 6 • 1, 2, 3, 4, 5, 6
Soortgelijke onderwerpen
» Waar baal jij van?
» Ik baal
» Waar leuke meisjesschoenen waar steunzooltjes in kunnen?
» Waar geef jij voornamelijk geld aan uit, en waar niet?
» Rondreis Amerika - Waar heen? en waar te boeken?
» Ik baal
» Waar leuke meisjesschoenen waar steunzooltjes in kunnen?
» Waar geef jij voornamelijk geld aan uit, en waar niet?
» Rondreis Amerika - Waar heen? en waar te boeken?
Pagina 4 van 6
Permissies van dit forum: