Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Waar baal jij van?

+15
Juliette
sterremaan
Bliss
Joyce
Sarah1985
Manderijn
Saga
Mida4you
banjer49
Rebecca
Angela_1986
Champagne
Nyx
Reeza
Japie
19 plaatsers

Pagina 1 van 2 1, 2  Volgende

Ga naar beneden

Waar baal jij van? Empty Waar baal jij van?

Bericht  Japie zo 31 maa 2013 - 8:01

Ik heb gister met mijn nieuwe auto die ik net 24 uur had tegen een biels aangereden. Resultaat: Een lekke band die niet geplakt kan worden. Er zat zelfs geen reserve wiel in mijn auto om hem te wisselen. Het was vannacht en baalde echt als een stekker. Heb nu het reserve wiel van de auto van mijn ouders eronder ( die godzijdank paste ) en nu moet ik dinsdag een nu band gaan bestellen.

Jullie nog dingen waar je van baalt?
Japie
Japie
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2538
Punten : 2737
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Waar baal jij van? Empty Re: Waar baal jij van?

Bericht  Gast zo 31 maa 2013 - 8:04

Ik heb al sinds vrijdag zeurende, vervelende hoofdpijn Neutral En de honden van de ouders van mijn vriend zijn hier, en onze kat is daar (dat gaat niet samen, en de honden moesten mee) Maar nu mis ik onze kat en de hond die naast me ligt, die stinkt. En ik vind het zielig dat de honden hier nu mij bij zich hebben, en onze kat al vanaf 11.00u alleen zit, en ze niet voor 23.00u vanavond thuis zullen zijn.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Waar baal jij van? Empty Re: Waar baal jij van?

Bericht  Reeza zo 31 maa 2013 - 8:04

Ik baal dat ik morgen moet werken terwijl maandag eigenlijk mijn vrije dag is. Maar omdat het pasen is moet iemand dienst draaien, and that's me Waar baal jij van? 394967 Nu dus de hele week werken..
Reeza
Reeza
Prater
Prater

Aantal berichten : 1062
Punten : 1180
Registratiedatum : 21-06-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Waar baal jij van? Empty Re: Waar baal jij van?

Bericht  Nyx zo 31 maa 2013 - 8:05

Oeh, heb je even... Waar baal jij van? 1270000679
Nyx
Nyx
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2438
Punten : 2572
Registratiedatum : 24-01-13

Terug naar boven Ga naar beneden

Waar baal jij van? Empty Re: Waar baal jij van?

Bericht  Gast zo 31 maa 2013 - 8:11

Japie, balen! Maar je hebt de auto dus al? Bevalt de nieuwe auto voor de rest wel?

Ik baal omdat de vrije dagen zo snel voorbij zijn. Gelukkig heb ik morgen nog een dag.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Waar baal jij van? Empty Re: Waar baal jij van?

Bericht  Japie zo 31 maa 2013 - 8:14

Ja, vrijdagmiddag heb ik hem gekregen. Hij rijdt heerlijk! Zit ook wat lekkerder in de auto. Een stukje hoger dan die andere.
Japie
Japie
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2538
Punten : 2737
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Waar baal jij van? Empty Re: Waar baal jij van?

Bericht  Champagne zo 31 maa 2013 - 8:14

Ik baal van het weer.. Zucht. Waar blijft de lente????
Champagne
Champagne
Prater
Prater

Aantal berichten : 1283
Punten : 1433
Registratiedatum : 27-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Waar baal jij van? Empty Re: Waar baal jij van?

Bericht  Angela_1986 zo 31 maa 2013 - 8:21

Oeh Japie, dat is écht balen! Mad

Ik baal van mezelf! Of nou ja, eigenlijk van de klok die verzet is. Ik heb er altijd veel last van en ben nu dus ook helemaal van slag. Daardoor voel ik me ook brak/moe en heb ik weinig uitgevoerd vandaag waardoor ik me weer lui voel. Er ligt al 'n paar uur 'n bolletje katoen, 'n haaknaald en 'n haakboekje voor m'n neus maar ik heb nog geen steek gehaakt :nopompom: Morgen weer 'n dag, zullen we maar denken! :cheering:
Angela_1986
Angela_1986
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 7754
Punten : 7884
Registratiedatum : 05-12-10
Woonplaats : In 't zuiden

Terug naar boven Ga naar beneden

Waar baal jij van? Empty Re: Waar baal jij van?

Bericht  Rebecca zo 31 maa 2013 - 8:44

Wat balen Japie!

Ik baal van het feit dat ik nog steeds bezig ben met studie, had gehoopt nu wel klaar te zijn met deze opdracht, maar moet nog reflecteren, bleh!
Rebecca
Rebecca
Prater
Prater

Aantal berichten : 1272
Punten : 1340
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Scherpenzeel GLD

http://www.cakesbyrebecca.nl

Terug naar boven Ga naar beneden

Waar baal jij van? Empty Re: Waar baal jij van?

Bericht  banjer49 zo 31 maa 2013 - 8:51

Ik baal ook dat ik morgen moet werken en mijn man lekker vrij is
banjer49
banjer49
Prater
Prater

Aantal berichten : 1102
Punten : 1404
Registratiedatum : 13-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Waar baal jij van? Empty Re: Waar baal jij van?

Bericht  Mida4you zo 31 maa 2013 - 8:56

Ik baal ervan dat ik echt vreselijke keelpijn heb. Heb het geloof ik nog nooit zo erg gehad.... Ik denk dat ik morgen de huisartsenpost ga bellen als het niet minder is geworden Cry
Mida4you
Mida4you
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4902
Punten : 5740
Registratiedatum : 27-12-10
Woonplaats : Ergens in Drenthe

Terug naar boven Ga naar beneden

Waar baal jij van? Empty Re: Waar baal jij van?

Bericht  Saga zo 31 maa 2013 - 9:13

Ik heb ook steeds erg last van hoofdpijn en een droge jeukerige huid. Komt omdat het zo vreselijk droog is, nu we een luchtbevochtiger aan hebben staan word het wel iets minder.

Maar het meest baal ik dat is de rijst voor de sushi te lang heb gekookt en het nu een beetje papperig is geworden Neutral is niet echt lekker..
Saga
Saga
Prater
Prater

Aantal berichten : 652
Punten : 634
Registratiedatum : 27-02-13

Terug naar boven Ga naar beneden

Waar baal jij van? Empty Re: Waar baal jij van?

Bericht  Manderijn zo 31 maa 2013 - 9:16

Ik baal van mijn broer. Die iedereen voor zijn verjaardag vandaag uitgenodigd heeft vandaag, behalve ons. We hebben een half jaar terug ' afgesroken' te proberen het contact weer wat op de rit te krijgen, maar het is wederom 1 richtingsverkeer.

Manderijn
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1838
Punten : 1945
Registratiedatum : 06-11-12
Woonplaats : Friesland

Terug naar boven Ga naar beneden

Waar baal jij van? Empty Re: Waar baal jij van?

Bericht  Reeza zo 31 maa 2013 - 9:34

Mida4you schreef:Ik baal ervan dat ik echt vreselijke keelpijn heb. Heb het geloof ik nog nooit zo erg gehad.... Ik denk dat ik morgen de huisartsenpost ga bellen als het niet minder is geworden Cry

Voor nu gaan gorgelen met zout water (theelepel zout in een glas water) dat helpt echt heel goed. Sterkte!
Reeza
Reeza
Prater
Prater

Aantal berichten : 1062
Punten : 1180
Registratiedatum : 21-06-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Waar baal jij van? Empty Re: Waar baal jij van?

Bericht  Mida4you zo 31 maa 2013 - 10:06

Reeza schreef:
Mida4you schreef:Ik baal ervan dat ik echt vreselijke keelpijn heb. Heb het geloof ik nog nooit zo erg gehad.... Ik denk dat ik morgen de huisartsenpost ga bellen als het niet minder is geworden Cry

Voor nu gaan gorgelen met zout water (theelepel zout in een glas water) dat helpt echt heel goed. Sterkte!

Dank je Reeza.... heb ik al een paar keer gedaan vandaag maar het mag nog niet baten. En ik moet morgen ook nog aan het werk van 12 tot 5. Ik kan me ook niet ziekmelden want ik heb 2 weken geleden nog een fikse buikgriep gehad.
Mida4you
Mida4you
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4902
Punten : 5740
Registratiedatum : 27-12-10
Woonplaats : Ergens in Drenthe

Terug naar boven Ga naar beneden

Waar baal jij van? Empty Re: Waar baal jij van?

Bericht  Sarah1985 zo 31 maa 2013 - 10:12

Ik baal dat mijn loon niet is gestort vrijdag. Is altijd op tijd. Toen heb ik geld overgemaakt van de rabo naar ING vrijdag want word maandag iets afgeschreven. Maar ook dat geld is niet aangekomen bij de ING. Heel vreemd zal wel door Pasen komen. Maar nu staat er niet genoeg geld op de ING om het af te laten schrijven. Hopelijk is dat nu ook later en komt het goed
Sarah1985
Sarah1985
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3933
Punten : 4449
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Waar baal jij van? Empty Re: Waar baal jij van?

Bericht  Gast zo 31 maa 2013 - 10:14

Wij hadden vrijdag (ook) een storing bij de bank met storten, dus wij krijgen ons loon ook pas dinsdag. Heel vervelend zo rond de Pasen voor heel veel collega's die gewoon geen cent te makken hebben.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Waar baal jij van? Empty Re: Waar baal jij van?

Bericht  Joyce ma 1 apr 2013 - 5:04

Sarah1985 schreef:Ik baal dat mijn loon niet is gestort vrijdag. Is altijd op tijd. Toen heb ik geld overgemaakt van de rabo naar ING vrijdag want word maandag iets afgeschreven. Maar ook dat geld is niet aangekomen bij de ING. Heel vreemd zal wel door Pasen komen. Maar nu staat er niet genoeg geld op de ING om het af te laten schrijven. Hopelijk is dat nu ook later en komt het goed

Er was op goede vrijdag geen betalingsverkeer tussen banken onderling, daardoor zal er waarschijnlijk geen loon bij jou zijn bijgeschreven en staat het geld ook nog niet op je ING rekening.
Afschrijvingen worden normaal met Pasen ook niet gedaan, dus gebeurt allemaal morgen Wink

Joyce
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 48
Punten : 58
Registratiedatum : 02-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Waar baal jij van? Empty Re: Waar baal jij van?

Bericht  Nyx ma 1 apr 2013 - 5:09

Bij mij was het andersom. Ik zat te wachten op twee afschrijvingen van de gemeente. Maar het was erg stil op mijn bankrekening. Pas 's avonds eens gekeken op internet wat daar de oorzaak van kon zijn en toen gaf mijn bank aan te zijn gesloten op Goede Vrijdag en Pasen. Dikke prima. Al kan ik me voorstellen dat als je wacht op loon of een eigen overboeking dat het heel rot is als het er niet staat.

Vandaag eigenlijk weinig te balen.
Nyx
Nyx
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2438
Punten : 2572
Registratiedatum : 24-01-13

Terug naar boven Ga naar beneden

Waar baal jij van? Empty Re: Waar baal jij van?

Bericht  Bliss ma 1 apr 2013 - 5:54

Hmm ik baal omdat ik het nog steeds koud heb en ik gewoon lekker in shirtjes wil rondlopen ipv in vesten en truien!

Bliss
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9918
Punten : 10545
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Waar baal jij van? Empty Re: Waar baal jij van?

Bericht  Sarah1985 ma 1 apr 2013 - 7:53

Joyce schreef:
Sarah1985 schreef:Ik baal dat mijn loon niet is gestort vrijdag. Is altijd op tijd. Toen heb ik geld overgemaakt van de rabo naar ING vrijdag want word maandag iets afgeschreven. Maar ook dat geld is niet aangekomen bij de ING. Heel vreemd zal wel door Pasen komen. Maar nu staat er niet genoeg geld op de ING om het af te laten schrijven. Hopelijk is dat nu ook later en komt het goed

Er was op goede vrijdag geen betalingsverkeer tussen banken onderling, daardoor zal er waarschijnlijk geen loon bij jou zijn bijgeschreven en staat het geld ook nog niet op je ING rekening.
Afschrijvingen worden normaal met Pasen ook niet gedaan, dus gebeurt allemaal morgen Wink

stom eigenlijk. Zag ook al bij de rabobank daar stond boekdatum 2-04 hopelijk komt het morgen allemaal
Sarah1985
Sarah1985
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3933
Punten : 4449
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Waar baal jij van? Empty Re: Waar baal jij van?

Bericht  sterremaan ma 1 apr 2013 - 12:32

Ik, baal voor een ieder hier dat er tegenslag is. Knuffels.

En verder baal ik dat het bij mij niet snel gast, en we nu stap voor stap moeten bekijken hoever gaan we. Wat kan ik lichamelijk aan. Mijn geest wil veel meer. En dan baal ik ook als mensen het niet snappen dat het zo langzaam gaat, en dan even in mijn ogen zeuren, over dat het met haar kaarten zo goed gaat, enz. Enz met allerlei dingen die ik juist zo graag zou willen doen. Ik baal van mijn eigen buien, en dat ik soms niet te genieten ben. En, dit ook afreageer naar de mensen waar ik het meest van hou. Ik wil gewoon de sterremaan zijn die de zon ziet schijnen, mogelijkheden ziet. Niet wat ik nu even ben.
sterremaan
sterremaan
Prater
Prater

Aantal berichten : 631
Punten : 675
Registratiedatum : 18-11-10

http://www.sterremaan.tk

Terug naar boven Ga naar beneden

Waar baal jij van? Empty Re: Waar baal jij van?

Bericht  Juliette ma 1 apr 2013 - 17:06

Sterremaan: hug

Ik baal dat het lange weekend weer voorbij is. Het lekker uitslapen en de gezelligheid.
Juliette
Juliette
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 113
Punten : 133
Registratiedatum : 29-09-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Waar baal jij van? Empty Re: Waar baal jij van?

Bericht  Gast di 2 apr 2013 - 1:11

Ik baal dat ik nog steeds mijn salaris niet heb gehad, en het er vrijdag al had moeten zijn! Evil or Very Mad

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Waar baal jij van? Empty Re: Waar baal jij van?

Bericht  SoGood di 2 apr 2013 - 1:14

Ik baal dat ik deze hele werkweek alleen zit. Geen klanten, geen collega's. Ik zit hier gewoon een beetje te vereenzamen en vraag me af waarom ik vandaag make-up en parfum op heb.

(Ergens vind ik het wel fijn hoor, werken op eigen manier en tempo!)
SoGood
SoGood
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5308
Punten : 5815
Registratiedatum : 30-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Waar baal jij van? Empty Re: Waar baal jij van?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 1 van 2 1, 2  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum