En waar baal je dan van?
+64
Ibbeltje
Shisha
ixis
Aggi
Rose
Paper Crown
Bazinga
Lejow
Blueschick
Carra
Fearie
Poubelle
Rouxxxe
Lady4
Antibes
Caroow
loura
Flippin' Bitch
Alex
Mom-Of-3
Toet
Evalynn
Vino
Lot
RYW
Guusje
Travelgurly
Red Velvet
Sterre
Springflower
Pompoen
Mermaid
Truttebol
Middleme
mezzoforte
Mouse10
TukTuk
Livine
girli
liesje
Sophiee
Mari
Jeanette
Elin
Slakje
Mystique
Rosa
SoGood
Blond
Sugarfall
Sanne
TwistedAngel
Bluestar
Kexter
Japie
Sarah1985
Hoochie
Bliss
Beachgirl
studiebol
Annemoontje
Zonnetje
Pollewop
Burn
68 plaatsers
Pagina 2 van 6
Pagina 2 van 6 • 1, 2, 3, 4, 5, 6
Re: En waar baal je dan van?
Sugarfall schreef:Ik had pumps op Marktplaats gezet, na een uur al 10! mailtjes van dezelfde persoon met vraag naar mijn telefoonnummer en adres, en een bieding waarmee ik daarna akkoord ben gegaan, de volgende dag heb ik de pumps nog eens goed bekeken en besloot ik dat ik ze toch liever zelf wilde houden... Ik heb die persoon een net mailtje gestuurd ''Sorry, ik zie er toch vanaf, houd de schoenen toch liever zelf''. Misschien ergens ook niet helemaal netjes van mij, en had ik dit eerder moeten bedenken, maar ik kreeg echt een hele scheldmail terug, dat ik een trut en oplichtster ben, dat ik ze helemaal niet zelf wil houden maar ze vast voor meer verkocht heb, omdat ze had gezien dat er na haar iemand 70 euro meer had geboden... (Ik houd de schoenen echt zelf, en als ik dat niet had gedaan had ik ze wel gewoon aan haar verkocht) dat ze het aan Marktplaats en de politie gaat doorgeven... Detail, ze had nog helemaal GEEN geld overgemaakt, ik had mijn bankrekening nog niet eens gegeven, alleen gezegd dat ik het eventueel wel wilde verkopen voor dat bedrag, dus hoe ik nou een oplichtster kan zijn?! Ik heb haar teruggemaild met dat ze het maar lekker moet melden overal als ze dat fijn vind, en haar succes gewenst, ben er verder ook wel klaar mee maar echt leuk vind ik het ook niet. Ben wel heel blij dat ik mijn adres niet aan dat figuur heb gegeven!
Hihi, dit vind ik stiekem wel grappig, dat je de pumps toch wilde houden dan, heb het zelf ook weleens gehad de reactie van de koper vind ik erg kansloos, hoewel ik me kan voorstellen dat ze het jammer vindt.
Rosa- Fluisteraar
- Aantal berichten : 310
Punten : 463
Registratiedatum : 05-12-10
Ik baal dat ik nu nog met een presentatie voor morgenvroeg bezig ben, terwijl ik al zo moe ben.
Verder baal ik heel erg van m'n bijbaan, zie er al tegenop dat ik het weekend weer moet werken.
Verder baal ik heel erg van m'n bijbaan, zie er al tegenop dat ik het weekend weer moet werken.
Rosa- Fluisteraar
Haha ja, ik had ze nog even aangedaan en dacht ''Huh, ik wil ze helemaal niet verkopen!''. Ik snap inderdaad ook wel dat ze teleurgesteld is, maar ik vond dit wel een erg overtrokken reactie.
Balen dat je er nu al tegenop ziet Rosa! Wat voor bijbaantje heb je?
Sugarfall- Kletskop
- Aantal berichten : 2298
Punten : 2407
Registratiedatum : 18-11-10
Ik heb vandaag gewoon een offday, voel me niet lekker en heb zin in weekend. Jammer dat het pas dinsdag is.
Blond- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9101
Punten : 9422
Registratiedatum : 17-11-10
Van m'n werk
Dat ik dit weekend niet veel thuis ben
Dat ik een huismus aan het worden ben
Dat bovenstaande me nog bevalt ook
Dat ik dit weekend niet veel thuis ben
Dat ik een huismus aan het worden ben
Dat bovenstaande me nog bevalt ook
SoGood- Ratel
- Aantal berichten : 5308
Punten : 5815
Registratiedatum : 30-11-10
Sugarfall schreef:Haha ja, ik had ze nog even aangedaan en dacht ''Huh, ik wil ze helemaal niet verkopen!''. Ik snap inderdaad ook wel dat ze teleurgesteld is, maar ik vond dit wel een erg overtrokken reactie.
Erg he, maarja, je hebt nu wel weer een leuk 'nieuw' paar pumps
Ik werk in een winkel en heb het al even niet meer naar zo naar m'n zin, maar ga in februari voor een tijdje naar het buitenland en dub steeds of ik voor zo'n korte tijd iets anders moet zoeken. En nu is het werkrooster veranderd en sta ik met een leidinggevende op waarmee het niet bepaald klikt.
Ga dus toch nog ff iets anders zoeken nog!
Rosa- Fluisteraar
Pippa schreef:Sanne schreef:Ah Pippa, dat klinkt wel heel verdrietig. Misschien dat gedicht op een ander moment geven? Of gewoon met Sinterklaas, misschien vindt hij het niet erg als er emotie in het gedicht zit, wellicht waardeert hij dat juist.
Het is wel echt een Sinterklaasgedicht, maar het gaat deels over het overlijden van zijn moeder, mijn oma.
Gewoon bij het Sinterklaascadeau doen. Misschien pinkt hij een traantje weg, maar dat hoort er ook bij. Dan sla je een arm om elkaar heen en daarna lachen jullie vast weer. Ik zou het wel waarderen in ieder geval, ook als het een beetje moeilijk is.
Sanne- Ratel
- Aantal berichten : 3628
Punten : 3755
Registratiedatum : 19-11-10
studiebol schreef:Van mijn eigen luiheid, ik wil gewoon echt hier de kasten opruimen, maar ik doe het niet.. al heel lang niet. Ik blijf het uitstellen, das gewoon luiheid.
Zo ontzettend herkenbaar!!! Ik zou echt willen dat ik meer de genen van mijn moeder had op dat gebied
Momenteel baal ik het meest van mijn onzekerheid, al is dat ook per dag wisselend gelukkig.
Mystique- Fluisteraar
- Aantal berichten : 152
Punten : 156
Registratiedatum : 04-01-11
Ik baal dat mijn belastingen nog steeds niet gestort zijn!
Slakje- Ratel
- Aantal berichten : 3355
Punten : 3671
Registratiedatum : 10-03-12
Ik baal van de kou! Vandaag worden hier de kozijnen vervangen, dus ik zit lekker in een raamloos huis... Brr! Zo nog maar een kop thee zetten.
Elin- Fluisteraar
- Aantal berichten : 398
Punten : 411
Registratiedatum : 14-02-11
Oeh, dat is erg koud Elin! Hopelijk wordt het snel vervangen!
Ik baal omdat ik het koud heb en niks met de winter heb.
Ik baal omdat ik het koud heb en niks met de winter heb.
Jeanette- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
Registratiedatum : 17-11-10
Even zuren om het zuren.
Dinsdag uitgedroogde kaas,
Gisteren beschimmelde kaas
Vandaag geen kaas, want m'n collega heeft het verkeerde broodje op en die van haar lust ik niet.
HONGER
Morgen verdien ik een club sandwich
Dinsdag uitgedroogde kaas,
Gisteren beschimmelde kaas
Vandaag geen kaas, want m'n collega heeft het verkeerde broodje op en die van haar lust ik niet.
HONGER
Mari- Prater
- Aantal berichten : 1082
Punten : 1215
Registratiedatum : 03-12-10
Dat de verwarmingsman al 2,5 uur bezig is de ketel+thermostaat te repareren en dat het nu dus al die tijd al 15 graden in huis.. brrrr!
Sophiee- Prater
- Aantal berichten : 921
Punten : 927
Registratiedatum : 13-10-11
voor de 3de dag op rij hoofdpijn heb
offtopic slakje ik zie dat je in verwachting bent gefeliciteerd!!
offtopic slakje ik zie dat je in verwachting bent gefeliciteerd!!
liesje- Prater
- Aantal berichten : 1314
Punten : 1366
Ik heb een 5 op mijn tentamen, een O voor een verslag, geen reactie van diegene met wie ik het verslag heb gemaakt en ik ben aangezien voor een middelbare scholier (ik ben 26).
girli- Ratel
- Aantal berichten : 4192
Punten : 4619
Registratiedatum : 13-01-11
Kexter schreef:Van dat ik niks van het wetboek snap en ik het wel graag wil snappen maar geen zin heb om er moeite voor moet doen
Dat ik al 10 uur aan mijn studie heb besteed in mijn vakantie en dat gaat nog veel meer worden... En mijn vakantie bestaat maar uit 4 dagen haha.
Meer te balen heb ik niet.
Oee.. dit had ik eerder moeten lezen. Ik had nog wel een boekje voor je gehad die duidelijk uitlegt hoe een wettenbundel is opgesteld. Misschien dat ik je ergens mee kan helpen?
Livine- Fluisteraar
- Aantal berichten : 183
Punten : 206
Registratiedatum : 03-11-12
Van mijn huisgenoten, die enorm kinderachtig bezig zijn.. Van de week is mijn fietsband lek gestoken (overduidelijk met een mes lek gestoken), en kan bijna niet anders dan dat het 1 van hun geweest moet zijn, gezien de andere dingen die ook al eerder gebeurd zijn.
TukTuk- Ratel
- Aantal berichten : 7406
Punten : 8046
Livine schreef:Kexter schreef:Van dat ik niks van het wetboek snap en ik het wel graag wil snappen maar geen zin heb om er moeite voor moet doen
Dat ik al 10 uur aan mijn studie heb besteed in mijn vakantie en dat gaat nog veel meer worden... En mijn vakantie bestaat maar uit 4 dagen haha.
Meer te balen heb ik niet.
Oee.. dit had ik eerder moeten lezen. Ik had nog wel een boekje voor je gehad die duidelijk uitlegt hoe een wettenbundel is opgesteld. Misschien dat ik je ergens mee kan helpen?
Ik wil je ook wel helpen, mocht dat nodig zijn. Wat snap je precies niet?
Sanne- Ratel
- Aantal berichten : 3628
Punten : 3755
Registratiedatum : 19-11-10
Ik baal dat alles niet gaat zoals ik wil, kan ook niet natuurlijk.
Mouse10- Fluisteraar
- Aantal berichten : 124
Punten : 130
Registratiedatum : 26-10-12
AngelNyn schreef:Van mijn huisgenoten, die enorm kinderachtig bezig zijn.. Van de week is mijn fietsband lek gestoken (overduidelijk met een mes lek gestoken), en kan bijna niet anders dan dat het 1 van hun geweest moet zijn, gezien de andere dingen die ook al eerder gebeurd zijn.
Wat belachelijk zeg. Je hebt dus vaker problemen met hen? Lijkt me tot een zeer onprettige woonsfeer leiden zulke onzinnige acties....
mezzoforte- Prater
- Aantal berichten : 970
Punten : 1016
Registratiedatum : 03-02-12
Mijn auto is stuk en nu zou mijn vader 'm maken, maar het onderdeel wat hij (van de sloop) heeft gehaald, is ook stuk....
Middleme- Kletskop
- Aantal berichten : 1837
Punten : 1870
Registratiedatum : 20-11-10
Dat ik heel de ochtend in het ziekenhuis heb doorgebracht omdat ik mogelijk een blindedarmontsteking had.
Gelukkig was dit niet het geval, maar heb ik wel flink last van obstipatie en moet nu een maand movicolon drinken (wat ERG vies is) en twee dagen klysma's. Schijnbaar zit heel mijn dikke darm flink verstopt.
Ik heb wel ooit eens eerder last van obstipatie gehad, maar dat het ook zo pijnlijk kon zijn..
Gelukkig was dit niet het geval, maar heb ik wel flink last van obstipatie en moet nu een maand movicolon drinken (wat ERG vies is) en twee dagen klysma's. Schijnbaar zit heel mijn dikke darm flink verstopt.
Ik heb wel ooit eens eerder last van obstipatie gehad, maar dat het ook zo pijnlijk kon zijn..
Truttebol- Fluisteraar
- Aantal berichten : 208
Punten : 239
Registratiedatum : 05-10-11
Ik baal ervan dat ik vannacht niet goed geslapen heb, ik voel me nu niet lekker.
Gast- Gast
Eventjes van mezelf!
Burn- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 12281
Punten : 12796
Registratiedatum : 07-02-11
Pagina 2 van 6 • 1, 2, 3, 4, 5, 6
Soortgelijke onderwerpen
» Waar baal jij van?
» Ik baal
» Waar leuke meisjesschoenen waar steunzooltjes in kunnen?
» Waar geef jij voornamelijk geld aan uit, en waar niet?
» Rondreis Amerika - Waar heen? en waar te boeken?
» Ik baal
» Waar leuke meisjesschoenen waar steunzooltjes in kunnen?
» Waar geef jij voornamelijk geld aan uit, en waar niet?
» Rondreis Amerika - Waar heen? en waar te boeken?
Pagina 2 van 6
Permissies van dit forum: