En waar baal je dan van?
+64
Ibbeltje
Shisha
ixis
Aggi
Rose
Paper Crown
Bazinga
Lejow
Blueschick
Carra
Fearie
Poubelle
Rouxxxe
Lady4
Antibes
Caroow
loura
Flippin' Bitch
Alex
Mom-Of-3
Toet
Evalynn
Vino
Lot
RYW
Guusje
Travelgurly
Red Velvet
Sterre
Springflower
Pompoen
Mermaid
Truttebol
Middleme
mezzoforte
Mouse10
TukTuk
Livine
girli
liesje
Sophiee
Mari
Jeanette
Elin
Slakje
Mystique
Rosa
SoGood
Blond
Sugarfall
Sanne
TwistedAngel
Bluestar
Kexter
Japie
Sarah1985
Hoochie
Bliss
Beachgirl
studiebol
Annemoontje
Zonnetje
Pollewop
Burn
68 plaatsers
Pagina 5 van 6
Pagina 5 van 6 • 1, 2, 3, 4, 5, 6
Re: En waar baal je dan van?
Ja maar het irriteert me eigenlijk het meeste. Meer dan dat het me pijn doet ofzo? Als je snapt wat ik bedoel. Die meiden waarmee ik stage loop zijn allemaal een niveau lager dan ik (niv 4 en ik niv 5) en kennelijk is dat een bekend probleem bij verpleegkundigen. Ik vind het alleen jammer dat ik er nu al mee te maken krijg tijdens mijn opleiding. Het is op dit moment vier tegen één. Ik heb van mijn praktijkbegeleider en afdelingshoofd op stage deze week twee dagen vrij gekregen. Er waren twee dagen dat ik nog met hen moest werken (zij zijn deze week al klaar en ik moet nog 9 weken geloof ik).Ibbeltje schreef:Lissa schreef:Dat ik gepest word op stage.
Serieus. Waar slaat dat op. Doe volwassen.
Jeetje dat is wel erg
Mijn praktijkbegeleider en afdelingshoofd hadden het ook al vermoed dat dit speelde en ze vertrouwden die meiden al niet. Dus eigenlijk is het alleen maar iets dat positief voor mij uit pakt. Helaas hebben ze wel vorige week hun beoordeling al gehad, dus heeft dit geen invloed meer daar op, hoewel mijn afdelingshoofd het wel graag wilde veranderen
Evalynn- Prater
- Aantal berichten : 807
Punten : 864
Registratiedatum : 18-11-11
Wel heel fijn dat de organisatie het doorheeft Lissa! En fijn dat ze er ook wel iets mee doen.
Goed ook dat het jou weinig doet.
Goed ook dat het jou weinig doet.
Mermaid- Kletskop
- Aantal berichten : 2663
Punten : 2814
Registratiedatum : 18-11-10
Oh Lissa dat is wel positief van je afdelingshoofd. Goed dat ze het door hadden.
Ibbeltje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11844
Punten : 12427
Registratiedatum : 20-11-11
Nouja het doet me wel veel hoor, ik ben vroeger ook altijd gepest en dan denk je er op deze leeftijd wel van af te zijn. Op school heb ik helemaal geen problemen.
Maar ik ben héél goed opgevangen door twee coaches op stage (de collega's waar ik dus van leer) die ongeveer mijn leeftijd ook zijn. Die hebben ook niveau 5 en hebben dit ook vaak genoeg meegemaakt. Dus ik ben eigenlijk blij dat dit allemaal backfired naar die andere stagiaires want mijn band met de mensen op de afdeling wordt sterker wat alleen maar positief is voor mijn beoordeling.
Maar ik ben héél goed opgevangen door twee coaches op stage (de collega's waar ik dus van leer) die ongeveer mijn leeftijd ook zijn. Die hebben ook niveau 5 en hebben dit ook vaak genoeg meegemaakt. Dus ik ben eigenlijk blij dat dit allemaal backfired naar die andere stagiaires want mijn band met de mensen op de afdeling wordt sterker wat alleen maar positief is voor mijn beoordeling.
Evalynn- Prater
+1Bazinga schreef:Caroow, trek 't je niet aan, klagen mag best. Lekker laten lullen..
Burn- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 12281
Punten : 12796
Registratiedatum : 07-02-11
Ik ben het wel eens met Antibes, eigenlijk. Caroow, je zegt altijd dit soort dingen. Sorry dat ik het zeg maar als jij een foto plaatst denk ik ook, wauw! Flink, die buik van dr. Zo dik was ik niet met jouw termijn, maar dan zijn er ook weer mensen die weer een kleinere buik dan ik hebben met mijn termijn. Gisteren nog in de babypark, zegt een vrouw tegen me (die me zag staan bij de watertap): 'Zwaar he?? Ik heb het ook zwaar, ik ben vandaag uitgerekend..' En haar buik was ongeveer zo groot als mijn buik met 16 weken.. Tja, ik kan er niet wakker van liggen.
Moet je horen, als jij niet wil dansen, dan dans je niet, als jij jezelf mooi vindt met je buik dan moet je lak hebben aan iedereen die er iets van zegt. Ik lag in een deuk toen we donderdagavond in de mediamarkt door een tv verkoper werden aangesproken en hij zei: 'Hoe lang moet je nog?' en toen ik zei nog 4 weken, zei hij: 'Teeeeeeeering he, lijkt alsof je elk moment kan knappen..' ik maakte me niet druk, ik sneerde terug want hij was zelf ook een bolle, en ik zei: 'Mijne is tijdelijk, hoe lang móet jij eigenlijk nog?'
Ik ben toch ook dik, mijn buik is ook groot, zit een kind in en aangezien ik hem niet van de bomen pluk is het vrij logisch dat iets van 50cm en minimaal 3kg een enorme bult veroorzaakt. En juist omdat je wel vaker dit soort dingen plaatst komt het wel een beetje over alsof je continu wil horen dat je er: 'Prachtig!' uitziet.
Moet je horen, als jij niet wil dansen, dan dans je niet, als jij jezelf mooi vindt met je buik dan moet je lak hebben aan iedereen die er iets van zegt. Ik lag in een deuk toen we donderdagavond in de mediamarkt door een tv verkoper werden aangesproken en hij zei: 'Hoe lang moet je nog?' en toen ik zei nog 4 weken, zei hij: 'Teeeeeeeering he, lijkt alsof je elk moment kan knappen..' ik maakte me niet druk, ik sneerde terug want hij was zelf ook een bolle, en ik zei: 'Mijne is tijdelijk, hoe lang móet jij eigenlijk nog?'
Ik ben toch ook dik, mijn buik is ook groot, zit een kind in en aangezien ik hem niet van de bomen pluk is het vrij logisch dat iets van 50cm en minimaal 3kg een enorme bult veroorzaakt. En juist omdat je wel vaker dit soort dingen plaatst komt het wel een beetje over alsof je continu wil horen dat je er: 'Prachtig!' uitziet.
Paper Crown- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8224
Punten : 8955
Registratiedatum : 21-04-11
Maar, Lissa, waarom zouden niveau 4 mensen niveau 5 mensen pesten? (omdat je zegt dat dit bekend is?). Ik ben ook verpleegkundige, maar heb dit nog nooit meegemaakt!
Vind het wel goed van je hoe je ermee omgaat!
Kowalski- Ratel
- Aantal berichten : 4344
Punten : 4466
Registratiedatum : 17-05-12
Paper Crown schreef:
Kowalski- Ratel
- Aantal berichten : 4344
Punten : 4466
Registratiedatum : 17-05-12
Nou ja, ik zeg 'kennelijk' bekend, omdat ik ook niet goed snap waar het vandaan komt. Er wordt gezegd dat het een strijd is. Niveau 4 schijnt ook meestal te zeggen dat niveau 5 heel onhandig is in de zorg en dat ze écht niet meer kunnen dan niveau 4. Misschien is er toch een probleem in het accepteren van het verschil van niveau? Ik wil niet zeggen dat het zo is, maar na wat ik gehoord heb en de voorbeelden die ik gezien heb, geloof ik best dat er mensen zijn die zo denken.Kowalski schreef:Maar, Lissa, waarom zouden niveau 4 mensen niveau 5 mensen pesten? (omdat je zegt dat dit bekend is?). Ik ben ook verpleegkundige, maar heb dit nog nooit meegemaakt!
Evalynn- Prater
Dat ik enorm veel napijn heb nadat ik vrijdag een kies heb laten trekken
Het gebied er omheen is gekneusd, het was een moeilijke kies om te trekken.
Blijkbaar kauwde ik met die kant dus het eten wil niet en kruiden prikken bij de wond.
En ook komt er nog vocht uit de wond waardoor ik steeds een vieze smaak in mijn mond heb.
Dus ik voel me lekker lamlendig en mag zo meteen ook nog 'gezellig' op verjaardag
Het gebied er omheen is gekneusd, het was een moeilijke kies om te trekken.
Blijkbaar kauwde ik met die kant dus het eten wil niet en kruiden prikken bij de wond.
En ook komt er nog vocht uit de wond waardoor ik steeds een vieze smaak in mijn mond heb.
Dus ik voel me lekker lamlendig en mag zo meteen ook nog 'gezellig' op verjaardag
Rose- Kletskop
- Aantal berichten : 1636
Punten : 1896
Registratiedatum : 26-02-12
Ik baal omdat ik grieperig ben. Het is niet zo erg dat ik plat op bed lig maar voel mij op dit moment weer niet fit genoeg om te werken dus ik twijfel of ik mij voor morgen ziek moet melden of niet. Als ik kijk hoe ik mij vannacht/morgen voel kunnen ze geen vervanging meer regelen en als ik nu bel misschien nog wel...
En ik heb morgen gesprekken op het werk. Die kunnen andere wel overnemen maar ik doe het toch liever zelf... Ik haat ziek zijn.
En ik heb morgen gesprekken op het werk. Die kunnen andere wel overnemen maar ik doe het toch liever zelf... Ik haat ziek zijn.
Shisha- Ratel
- Aantal berichten : 5526
Punten : 5710
Registratiedatum : 26-11-10
Beterschap Shisha!
Caroow, de opmerkingen hier komen misschien voort uit het feit dat je in het begin erg vaak poste over je buik, je gewicht etc., je liet inderdaad duidelijk merken hoe onzeker je er over was. Ik zou me niet te veel aantrekken van opmerkingen over je buik. Ik krijg ze ook van mensen, ze zijn verbaasd en zeggen: "Zo, jij groeit hard." dan zeg ik: "ja hij groeit lekker door" en dan is het gesprek afgelopen. Ik lig er zelf niet wakker van dat ik al vroeg flink dik begon te worden en daardoor raken zulke opmerkingen me eigenlijk niet. Ik snap wel dat als je er een beetje onzeker over bent, je toch sneller geraakt word door een foute of flauwe opmerking.
Ik heb vandaag een baaldag, ik ben echt doodmoe, wil eigenlijk nog even slapen maar mijn zusje komt zo, alleen reageert ze niet op mijn berichtjes met de vraag hoe laat ze komt...
En ik baal voor mijn man dat zijn kinderen het zo laten afweten en nauwelijks langs komen. Hij vind dat echt heel erg en was vandaag helemaal sip en teleurgesteld omdat ze weer niet kwamen (ze zouden wel komen vandaag). Zijn kinderen kunnen zelfstandig naar het ziekenhuis, hebben dit ruim 1,5 week geleden ook gedaan, maar blijkbaar stimuleert zijn ex het ook niet echt dat ze komen.
Caroow, de opmerkingen hier komen misschien voort uit het feit dat je in het begin erg vaak poste over je buik, je gewicht etc., je liet inderdaad duidelijk merken hoe onzeker je er over was. Ik zou me niet te veel aantrekken van opmerkingen over je buik. Ik krijg ze ook van mensen, ze zijn verbaasd en zeggen: "Zo, jij groeit hard." dan zeg ik: "ja hij groeit lekker door" en dan is het gesprek afgelopen. Ik lig er zelf niet wakker van dat ik al vroeg flink dik begon te worden en daardoor raken zulke opmerkingen me eigenlijk niet. Ik snap wel dat als je er een beetje onzeker over bent, je toch sneller geraakt word door een foute of flauwe opmerking.
Ik heb vandaag een baaldag, ik ben echt doodmoe, wil eigenlijk nog even slapen maar mijn zusje komt zo, alleen reageert ze niet op mijn berichtjes met de vraag hoe laat ze komt...
En ik baal voor mijn man dat zijn kinderen het zo laten afweten en nauwelijks langs komen. Hij vind dat echt heel erg en was vandaag helemaal sip en teleurgesteld omdat ze weer niet kwamen (ze zouden wel komen vandaag). Zijn kinderen kunnen zelfstandig naar het ziekenhuis, hebben dit ruim 1,5 week geleden ook gedaan, maar blijkbaar stimuleert zijn ex het ook niet echt dat ze komen.
Pompoen- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 7964
Punten : 8456
Ik baal van mijn pols.... doet erg zeer
Ga er morgen mee naar de dokter, voel het ook als ik mijn zoon vast hebt... Gelukkig kan hij al goed lopen, dus daar ben ik wel blij mee.
Ga er morgen mee naar de dokter, voel het ook als ik mijn zoon vast hebt... Gelukkig kan hij al goed lopen, dus daar ben ik wel blij mee.
Aggi- Prater
- Aantal berichten : 535
Punten : 576
Registratiedatum : 23-11-10
Dat ik een mailtje had van de blokker dat mijn foto's klaar waren en ik dus op de fiets in de sneeuw daarheen ben gegaan (15min fietsen) en vervolgens waren mijn foto's toch nog niet binnen. En toen kon ik dus met lege handen naar huis.
Shisha- Ratel
Dat ik net wel een heeel erg calorierijk broodje naar binnen heb zitten werken (Stokbroodje flink belegd met gerookte zalm en met heel veel roomkaas)
Dat de meneer van de ketel zo komt en ik nu op hem moet wachten
Dat ik mijn huis schoon moet maken
Dat mijn huis niet wordt verkocht
Dat ik nu zit te klagen terwijl ik zo dankbaar om alle mooie dingen in mijn leven moet zijn!
Dat ik nu zit te klagen terwijl ik zo dankbaar om alle mooie dingen in mijn leven moet zijn!
SoGood- Ratel
- Aantal berichten : 5308
Punten : 5815
Registratiedatum : 30-11-10
Sogood schreef:Dat ik net wel een heeel erg calorierijk broodje naar binnen heb zitten werken (Stokbroodje flink belegd met gerookte zalm en met heel veel roomkaas)
Je mag best af en toe lekker klagen!
En troost je, ik heb net een nog calorierijkere zak chips + croissantje naar binnen gewerkt .
Gast- Gast
Sogood schreef:Dat ik net wel een heeel erg calorierijk broodje naar binnen heb zitten werken (Stokbroodje flink belegd met gerookte zalm en met heel veel roomkaas)
Dat er een domme *** van dat ketelbedrijf op het allerlaatste moment belt met de mededeling dat de ketelman vandaag toch niet komt. Lekker dan! Neem je ook vrij voor van je werk! Nu komt hij morgen tussen half 9 en half 1. Ja, want ik heb verder geen leven.. Heb alle tijd om op een ketelfiguur te wachten. En die ketel werkt voor geen meter dus iedere keer hebben we koud water/geen verwarming.
SoGood- Ratel
Harrison schreef:Sogood schreef:Dat ik net wel een heeel erg calorierijk broodje naar binnen heb zitten werken (Stokbroodje flink belegd met gerookte zalm en met heel veel roomkaas)
Je mag best af en toe lekker klagen!
En troost je, ik heb net een nog calorierijkere zak chips + croissantje naar binnen gewerkt .
Hahaha, good to know! Was het lekker?
SoGood- Ratel
- Dat mijn vriend voor twee weken in China zit voor zijn werk. Een leeg huis is zo saai! Het was vrij onverwachts, waardoor ook het sinterklaas vieren met zijn familie niet door gaat en ook andere afspraken die we al hadden staan voor de weekends
- Dat ik nog duizend dingen moet doen maar het overzicht effe kwijt ben
- Dat ik morgen weer bloed moet laten prikken, omdat de huisarts vorige keer vergeten was e.e.a. aan te kruisen op het formulier
- Dat mijn fietsslot is vastgevroren, en ik daarom vanochtend moest lopen en te laat was bij mijn afspraak
- Dat ik nog duizend dingen moet doen maar het overzicht effe kwijt ben
- Dat ik morgen weer bloed moet laten prikken, omdat de huisarts vorige keer vergeten was e.e.a. aan te kruisen op het formulier
- Dat mijn fietsslot is vastgevroren, en ik daarom vanochtend moest lopen en te laat was bij mijn afspraak
Laatst aangepast door Sterre op do 6 dec 2012 - 1:49; in totaal 1 keer bewerkt
Sterre- Ratel
- Aantal berichten : 3682
Punten : 3849
Op dit moment, dat mijn lieve poes ziek is en dat wanneer deze 2 prikken niet helpen, er waarschijnlijk niets meer helpt
ixis- Fluisteraar
- Aantal berichten : 461
Punten : 503
Registratiedatum : 19-12-10
Ketelmannen zijn stom!Sogood schreef:
Hahaha, good to know! Was het lekker?
Het was heel lekker maar nu ben ik misselijk, haha.
Gast- Gast
Dat is ook irritant Sogood! Toch maar fijn dat we het forum hebben om lekker te kunnen spuien.
Shisha- Ratel
Dat mijn voet nog niet meewerkt en ik (bijna) niet kan lopen daardoor. Ik ben dus de hele dag thuis, en daar word ik wel een beetje gek van.... En eigenwijze ik probeert elke dag wat gaat en ging dus fietsen & naar een winkel gisteren, en toen vroeg iemand of het wel ging omdat ik zo slecht liep.... Géén goed idee nog dus.
Gast- Gast
Dat ik net toevallig iets stoms heb ontdekt wat meer dan 10 jaar geleden gebeurd is. (Iemand die iemand anders heeft gezoend maar toen wel al een relatie had met zijn huidige vriendin) Tja wat moet je ermee.
SoGood- Ratel
Onze kunstkerstboom heeft meer ballen nodig dan de echte van vorig jaar. Nu is hij slechts tot zijn middel aangekleed en moet ik mijn pyjamabroek verruilen voor iets toonbaars zodat ik naar de winkel kan.
Caroow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 7607
Punten : 8208
Registratiedatum : 19-11-10
Pagina 5 van 6 • 1, 2, 3, 4, 5, 6
Soortgelijke onderwerpen
» Waar baal jij van?
» Ik baal
» Waar leuke meisjesschoenen waar steunzooltjes in kunnen?
» Waar geef jij voornamelijk geld aan uit, en waar niet?
» Rondreis Amerika - Waar heen? en waar te boeken?
» Ik baal
» Waar leuke meisjesschoenen waar steunzooltjes in kunnen?
» Waar geef jij voornamelijk geld aan uit, en waar niet?
» Rondreis Amerika - Waar heen? en waar te boeken?
Pagina 5 van 6
Permissies van dit forum: