En waar baal je dan van?
+64
Ibbeltje
Shisha
ixis
Aggi
Rose
Paper Crown
Bazinga
Lejow
Blueschick
Carra
Fearie
Poubelle
Rouxxxe
Lady4
Antibes
Caroow
loura
Flippin' Bitch
Alex
Mom-Of-3
Toet
Evalynn
Vino
Lot
RYW
Guusje
Travelgurly
Red Velvet
Sterre
Springflower
Pompoen
Mermaid
Truttebol
Middleme
mezzoforte
Mouse10
TukTuk
Livine
girli
liesje
Sophiee
Mari
Jeanette
Elin
Slakje
Mystique
Rosa
SoGood
Blond
Sugarfall
Sanne
TwistedAngel
Bluestar
Kexter
Japie
Sarah1985
Hoochie
Bliss
Beachgirl
studiebol
Annemoontje
Zonnetje
Pollewop
Burn
68 plaatsers
Pagina 1 van 6
Pagina 1 van 6 • 1, 2, 3, 4, 5, 6
En waar baal je dan van?
Zo, ik begin wel!
* Mijn zoveelste onvoldoende op een toets
* Mijn ovkaart die ik kwijt ben
* Mijn mond die nog steeds zeer doet
* De presentatie wat me niet wil lukken
* Mijn zoveelste onvoldoende op een toets
* Mijn ovkaart die ik kwijt ben
* Mijn mond die nog steeds zeer doet
* De presentatie wat me niet wil lukken
Burn- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 12281
Punten : 12796
Registratiedatum : 07-02-11
Re: En waar baal je dan van?
Van de door mijzelf gecreëerde chaos momenteel.
Pollewop- Fluisteraar
- Aantal berichten : 68
Punten : 74
Registratiedatum : 10-01-12
De drukte op mijn werk. Nu is er weer een collega langdurig ziek en raad eens wie haar werk over mag nemen...
Nog 3,5 week en dan is het kerstvakantie .
Nog 3,5 week en dan is het kerstvakantie .
Zonnetje- Kletskop
- Aantal berichten : 2589
Punten : 2726
Registratiedatum : 18-11-10
van mijn projecteidster op het werk. Had ze beterschap beloofd en dan gaat het héél even goed en dan begint het hele gezeik weer van voor af aan. ik zit er nu al weken/ achteraan om de door mijn ondertekende contract terug te krijgen. Ik word er moe van, ze reageert niet eens op mijn mail of sms. Echt aso. En zo gaat dat nou elke keer, bij elke dingetje. Het kan niet één keer goed gaan bij dat stomme mens.
Annemoontje- Prater
- Aantal berichten : 1158
Punten : 1188
Registratiedatum : 30-04-12
Dat het allemaal zolang duurt... Of ik wil te snel, of zij gaan gewoon veel te langzaam.
Gast- Gast
Van mijn eigen luiheid, ik wil gewoon echt hier de kasten opruimen, maar ik doe het niet.. al heel lang niet. Ik blijf het uitstellen, das gewoon luiheid.
studiebol- Ratel
- Aantal berichten : 6711
Punten : 7425
Dat ik ziek ben en na 3 stappen doodop ben en weer een koortspiek krijg.
Na een dag in ben ben ik het alweer flink zat!
Na een dag in ben ben ik het alweer flink zat!
Beachgirl- Kletskop
- Aantal berichten : 2626
Punten : 2789
Van wel meer dingen, maar het meest van het feit dat het niet werkte tussen mn vriend en mij en het nu dus uit is.
Bliss- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9918
Punten : 10545
Registratiedatum : 17-11-10
- van mezelf.
- het werk dat ik nog moet doen.
- het werk dat ik nog moet doen.
Hoochie- Prater
- Aantal berichten : 846
Punten : 1082
Bliss schreef:Van wel meer dingen, maar het meest van het feit dat het niet werkte tussen mn vriend en mij en het nu dus uit is.
Burn- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 12281
Punten : 12796
Registratiedatum : 07-02-11
Dat mijn man nog geen werk heeft. en ook niet in het vooruitzicht. Daar baal ik behoorlijk van. Want dat betekent ook geen inkomen en nu hebben we maar 500 euro per maand waar alles van betaald moet worden. Dus heel klote zo voor de feestdagen
en ik baal dat mijn hele lichaam zeer doe. En ik gister een afspraak had met de huisarts en die werd afgebeld en nu kan ik pas vrijdag terecht en had vorige week al een afspraak gemaakt heel fijn
en ik baal dat mijn hele lichaam zeer doe. En ik gister een afspraak had met de huisarts en die werd afgebeld en nu kan ik pas vrijdag terecht en had vorige week al een afspraak gemaakt heel fijn
Sarah1985- Ratel
- Aantal berichten : 3933
Punten : 4449
Bliss schreef:Van wel meer dingen, maar het meest van het feit dat het niet werkte tussen mn vriend en mij en het nu dus uit is.
Ow Bliss wat jammer! Waaraan ligt dat?
Gast- Gast
Aaah Bliss dat is naar ! Hebben jullie er samen een punt achter gezet?
Japie- Kletskop
- Aantal berichten : 2538
Punten : 2737
Van dat ik niks van het wetboek snap en ik het wel graag wil snappen maar geen zin heb om er moeite voor moet doen
Dat ik al 10 uur aan mijn studie heb besteed in mijn vakantie en dat gaat nog veel meer worden... En mijn vakantie bestaat maar uit 4 dagen haha.
Meer te balen heb ik niet.
Dat ik al 10 uur aan mijn studie heb besteed in mijn vakantie en dat gaat nog veel meer worden... En mijn vakantie bestaat maar uit 4 dagen haha.
Meer te balen heb ik niet.
Kexter- Fluisteraar
- Aantal berichten : 122
Punten : 155
Ik baal ervan dat ik merk dat ik toe ben aan vakantie. Heb de laatste tijd meer baaldagen en ben erg druk met allemaal dingen, zodat ik bijna geen tijd voor mezelf heb.
Japie- Kletskop
- Aantal berichten : 2538
Punten : 2737
Dropdraakje schreef:Bliss schreef:Van wel meer dingen, maar het meest van het feit dat het niet werkte tussen mn vriend en mij en het nu dus uit is.
Ow Bliss wat jammer! Waaraan ligt dat?
Heb er gisteren een topic over geopend bij Liefde & Relatie. Had de tekst eigenlijk net weggehaald, maar zal hem nog wel heel ff terug plaatsen.
Bliss- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9918
Punten : 10545
Ik baal er van dat ik vandaag gebelt zou worden of ik aangenomen ben bij een kdv... En dat hebben ze niet gedaan
Bluestar- Prater
- Aantal berichten : 601
Punten : 700
Registratiedatum : 11-04-12
* de winkel waar ik werk gaat sluiten volgend jaar
* ik mn baan dus kwijt ga raken
* mijn huis nog niet verkocht is
* ik nog altijd jaloers ben
* ik mn baan dus kwijt ga raken
* mijn huis nog niet verkocht is
* ik nog altijd jaloers ben
TwistedAngel- Prater
- Aantal berichten : 853
Punten : 1047
Registratiedatum : 27-11-10
Dat ik een mooi Sinterklaasgedicht heb geschreven voor mijn vader, maar dat als ik hem terug lees, moet huilen en ik hem misschien maar beter niet kan geven om het 'leuk' te houden zondag..
Gast- Gast
Ik baal van de sfeer op mijn werk en van het feit dat ik steeds allerlei rotklusjes moet opknappen, waardoor ik geen tijd heb voor de werkzaamheden die ervoor kunnen zorgen dat ik me ontwikkel.
Sanne- Ratel
- Aantal berichten : 3628
Punten : 3755
Registratiedatum : 19-11-10
Ah Pippa, dat klinkt wel heel verdrietig. Misschien dat gedicht op een ander moment geven? Of gewoon met Sinterklaas, misschien vindt hij het niet erg als er emotie in het gedicht zit, wellicht waardeert hij dat juist.
Sanne- Ratel
- Aantal berichten : 3628
Punten : 3755
Registratiedatum : 19-11-10
Ik had pumps op Marktplaats gezet, na een uur al 10! mailtjes van dezelfde persoon met vraag naar mijn telefoonnummer en adres, en een bieding waarmee ik daarna akkoord ben gegaan, de volgende dag heb ik de pumps nog eens goed bekeken en besloot ik dat ik ze toch liever zelf wilde houden... Ik heb die persoon een net mailtje gestuurd ''Sorry, ik zie er toch vanaf, houd de schoenen toch liever zelf''. Misschien ergens ook niet helemaal netjes van mij, en had ik dit eerder moeten bedenken, maar ik kreeg echt een hele scheldmail terug, dat ik een trut en oplichtster ben, dat ik ze helemaal niet zelf wil houden maar ze vast voor meer verkocht heb, omdat ze had gezien dat er na haar iemand 70 euro meer had geboden... (Ik houd de schoenen echt zelf, en als ik dat niet had gedaan had ik ze wel gewoon aan haar verkocht) dat ze het aan Marktplaats en de politie gaat doorgeven... Detail, ze had nog helemaal GEEN geld overgemaakt, ik had mijn bankrekening nog niet eens gegeven, alleen gezegd dat ik het eventueel wel wilde verkopen voor dat bedrag, dus hoe ik nou een oplichtster kan zijn?! Ik heb haar teruggemaild met dat ze het maar lekker moet melden overal als ze dat fijn vind, en haar succes gewenst, ben er verder ook wel klaar mee maar echt leuk vind ik het ook niet. Ben wel heel blij dat ik mijn adres niet aan dat figuur heb gegeven!
Sugarfall- Kletskop
- Aantal berichten : 2298
Punten : 2407
Sanne schreef:Ah Pippa, dat klinkt wel heel verdrietig. Misschien dat gedicht op een ander moment geven? Of gewoon met Sinterklaas, misschien vindt hij het niet erg als er emotie in het gedicht zit, wellicht waardeert hij dat juist.
Het is wel echt een Sinterklaasgedicht, maar het gaat deels over het overlijden van zijn moeder, mijn oma.
Gast- Gast
Pagina 1 van 6 • 1, 2, 3, 4, 5, 6
Soortgelijke onderwerpen
» Waar baal jij van?
» Ik baal
» Waar leuke meisjesschoenen waar steunzooltjes in kunnen?
» Waar geef jij voornamelijk geld aan uit, en waar niet?
» Rondreis Amerika - Waar heen? en waar te boeken?
» Ik baal
» Waar leuke meisjesschoenen waar steunzooltjes in kunnen?
» Waar geef jij voornamelijk geld aan uit, en waar niet?
» Rondreis Amerika - Waar heen? en waar te boeken?
Pagina 1 van 6
Permissies van dit forum: