Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Laag mannelijk hormoon bij man. Wat te doen?

4 plaatsers

Ga naar beneden

Laag mannelijk hormoon bij man. Wat te doen? Empty Laag mannelijk hormoon bij man. Wat te doen?

Bericht  vlinder-2011 ma 26 nov 2012 - 3:02

Mijn man heeft erg weinig mannelijk hormoon (2 i.p.v. minimaal 30) en spuit hiervoor pregnyl maar helaas slaat dit steeds maar niet aan.

Hebben jullie hier ervaring mee? En wat hebben jullie gedaan of weten jullie wat er nog meer gedaan kan worden? Ik ben echt ontzettend bang dat we zo nooit zwanger zullen worden.

alvast bedankt!
vlinder-2011
vlinder-2011
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 441
Punten : 472
Registratiedatum : 19-06-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Laag mannelijk hormoon bij man. Wat te doen? Empty Re: Laag mannelijk hormoon bij man. Wat te doen?

Bericht  Aimee ma 26 nov 2012 - 3:30

Ik heb geen ervaring, maar het klinkt wel heel vervelend... Maak je als man dan helemaal geen speramcellen aan? Dus is dan ICSI ofzo ook geen optie?
Aimee
Aimee
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3218
Punten : 3630
Registratiedatum : 05-12-10

Laag mannelijk hormoon bij man. Wat te doen? Empty Re: Laag mannelijk hormoon bij man. Wat te doen?

Bericht  vlinder-2011 ma 26 nov 2012 - 3:40

Dat vroeg ik me dus ook af, op internet vind ik dan veel over iui maar onze internist is alleen maar bezig met het omhoog halen van het mannelijk hormoon wat na 2 jaar nog steeds niet is gelukt ondanks verhogingen van de pregnyl. Ik hoop dat er hier vrouwen zijn die ervaring ermee hebben zodat ik ook een wat duidelijker verhaal heb.

Moet zelf donderdag naar de gyneacoloog voor onderzoeken omdat ik steeds heel lang ongesteld ben, denk dat ik hem ook eens ga vragen wat hij ervan denkt en ik hoop eigenlijk dat we dan iets verder komen aangezien ik natuurlijk nog liever vandaag dan morgen zwanger ben.
vlinder-2011
vlinder-2011
Fluisteraar
Fluisteraar