Alle katten- en hondeneigenaars opgelet....
+11
Mermaid
Herfstblaadjes
Caribbeanlover
Rovine
Bazinga
Rush
Sarah1985
Lejow
May
Orchidee
Plien84
15 plaatsers
Pagina 1 van 2
Pagina 1 van 2 • 1, 2
Alle katten- en hondeneigenaars opgelet....
Ik heb nu toch wat gevonden op ebay! De grote vraag is nu: Wie van ons gaat dit uit testen?
http://www.ebay.nl/itm/20pcs-Soft-Nail-Caps-For-Cat-Claws-Control-Paws-off-Adhesive-Glue-/321022615467?pt=AU_Pet_Supplies&hash=item4abe705fab
Edit: Voor de hondenbezitters hebben we een andere variant die er zeker niet voor onder doet!
http://www.ebay.nl/itm/20pcs-Soft-Dog-Nail-Caps-Claw-Control-Paws-off-Adhesive-Glue-/220861318997?pt=AU_Pet_Supplies&hash=item336c5c4755
http://www.ebay.nl/itm/20pcs-Soft-Nail-Caps-For-Cat-Claws-Control-Paws-off-Adhesive-Glue-/321022615467?pt=AU_Pet_Supplies&hash=item4abe705fab
Edit: Voor de hondenbezitters hebben we een andere variant die er zeker niet voor onder doet!
http://www.ebay.nl/itm/20pcs-Soft-Dog-Nail-Caps-Claw-Control-Paws-off-Adhesive-Glue-/220861318997?pt=AU_Pet_Supplies&hash=item336c5c4755
Laatst aangepast door Plien84 op zo 25 nov 2012 - 23:50; in totaal 2 keer bewerkt
Plien84- Prater
- Aantal berichten : 1230
Punten : 1496
Registratiedatum : 18-11-10
Re: Alle katten- en hondeneigenaars opgelet....
Whaha, ik zie het al voor me! Arm dier...
Orchidee- Fluisteraar
- Aantal berichten : 112
Punten : 155
Registratiedatum : 17-06-12
Ik denk dat ik dan ruzie met ze krijg
May- Ratel
- Aantal berichten : 4093
Punten : 4169
Registratiedatum : 22-11-10
Oh dear lord...
Ik zou er dan wel een regenboog van maken, om elk nageltje een ander kleur hoesje
Ik zou er dan wel een regenboog van maken, om elk nageltje een ander kleur hoesje
Lejow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Wat is het zie het plaatje niet
Sarah1985- Ratel
- Aantal berichten : 3933
Punten : 4449
Registratiedatum : 17-11-10
Het is een link, geen plaatje.Sarah1985 schreef:Wat is het zie het plaatje niet
Rush- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11
Sarah1985 schreef:Wat is het zie het plaatje niet
Het is ook geen plaatje, het is een link.
Lejow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Sarah1985 schreef:Wat is het zie het plaatje niet
Je kunt gewoon op de links klikken dan komt het in beeld
Plien84- Prater
"Oh Friiiiiitsieeee....."
Bazinga- Ratel
- Aantal berichten : 4198
Punten : 4632
Registratiedatum : 15-02-12
Ik weet zeker dat Henk het fantastisch zou vinden en vol trots rond zou paraderen in de roze variant. Maar verder lijkt het me een beetje onzin en denk dat ze die zo uit hebben en ze ermee gaan spelen. Lijkt me eng, die kleine dingetjes, met verslikkingsgevaar.
Rovine- Ratel
- Aantal berichten : 3694
Punten : 3832
Registratiedatum : 22-11-10
Walgelijk, het zijn geen barbies. Dieren aankleden ed is ook zo achterlijk!
Caribbeanlover- Ratel
- Aantal berichten : 5975
Punten : 6809
Registratiedatum : 28-11-11
Chihuaha's moeten in de winter wel een jasje ofzoiets aan, omdat ze het anders heel koud hebben. Zo achterlijk vind ik dat niet.Caribbeanlover schreef:Walgelijk, het zijn geen barbies. Dieren aankleden ed is ook zo achterlijk!
Gast- Gast
whahaha, er bestaat ook nog een glow in the dark variant, geweldig als ze 's avonds naar buiten gaan:D
http://www.ebay.nl/itm/Soft-Nail-Caps-For-Cat-Claws-GREEN-GLOW-THE-DARK-4-Sizes-Purrdy-Paws-/400304976035?pt=LH_DefaultDomain_0&var=&hash=item9c014289cf
http://www.ebay.nl/itm/Soft-Nail-Caps-For-Cat-Claws-GREEN-GLOW-THE-DARK-4-Sizes-Purrdy-Paws-/400304976035?pt=LH_DefaultDomain_0&var=&hash=item9c014289cf
Plien84- Prater
Plien, wil je bij de titel ook hondeneigenaars erbij zetten zodat men ook weet dat het over honden gaat? Niet iedereen zal de topic aanklikken als er alleen katten staat vandaar.
Caribbeanlover- Ratel
Caribbeanlover schreef:Walgelijk, het zijn geen barbies. Dieren aankleden ed is ook zo achterlijk!
Volgens mij is het idee erachter dat ze dan de bank niet meer kapot krabben. In Amerika halen ze soms de nagels helemaal weg....dan vind ik deze nageltjes minder zielig, maar belachelijk blijft het wel.
Herfstblaadjes- Fluisteraar
- Aantal berichten : 380
Punten : 472
Registratiedatum : 19-11-11
Dank je Plien. Nagels lakken is achterlijk en eruit halen heb ik ook wel eens van gehoord/gezien dat is nog erger en onnatuurlijk!
Laat dieren, dieren zijn en geen barbies!
Laat dieren, dieren zijn en geen barbies!
Caribbeanlover- Ratel
De duimnagels van de kat van m`n ouders zijn wel weggehaald omdat deze ingegroeid waren, brrrr! Maar dat was dus niet voor de lol.
Rush- Lady Post-a-lot
Hahah, nee ik denk dat als ik dat ga gebruiken op mijn hond dat ze dan denkt dat ze niet meer kan lopen!
Gast- Gast
Da's wat anders als het echt niet anders kan en het dier er last van heeft.
Caribbeanlover- Ratel
Ja het moest echt, maar vond het alsnog wel een beetje zielig haha. Gelukkig heeft ze haar andere nageltjes nog wel.Caribbeanlover schreef:Da's wat anders als het echt niet anders kan en het dier er last van heeft.
Rush- Lady Post-a-lot
haha jemig, ik verbaas me er over dat het ook nog best veel verkocht is. Ik heb zelf geen hond of kat dus kan het niet uit proberen, of zou er ook een cavia variant zijn Denk ook niet dat je een dier hier plezier mee doet.
Mermaid- Kletskop
- Aantal berichten : 2663
Punten : 2814
Onze hond heeft een aantal keren het nageltje aan de zijkant van zijn pootje gescheurd en als hij daarop zat ofzo piepte hij van de pijn. De 1e keer zijn we naar de dierenarts gegaan omdat we niet wisten wat we moesten doen en geen risico wilde nemen. De DA heeft het gewoon afgeknipt, maar omdat het een beetje in het vlees was durfde wij niks te doen. Dus de DA zei dat we de volgende keer het zelf konden doen dmv in een snelle ruk het eraf te halen, want laten zitten zou alleen maar pijnlijk zijn. Dus de keer daarna hebben we het zelf gedaan en daarna er wat betadine op gedaan en daarna ging het goed.
Caribbeanlover- Ratel
Mermaid schreef:haha jemig, ik verbaas me er over dat het ook nog best veel verkocht is. Ik heb zelf geen hond of kat dus kan het niet uit proberen, of zou er ook een cavia variant zijn Denk ook niet dat je een dier hier plezier mee doet.
Idd en het is net als die achterlijke kleertjes alleen omdat de bazen dat zo leuk vinden, het dier loopt vervolgens voor lul en de baas eigenlijk ook als je met zo hond rondloopt.
Caribbeanlover- Ratel
Volgens mij is het voor sommige hondjes wel echt fijner om in de winter een jasje aan te krijgen, anders krijgen ze het veel te koud. Dat vergelijk ik dan maar een beetje met het in de zomer scheren van je hond, dat doe je ook alleen maar om het beestje een plezier te doen.
Mermaid- Kletskop
- Aantal berichten : 2663
Punten : 2814
Pagina 1 van 2 • 1, 2
Soortgelijke onderwerpen
» Waar heb jij opgelet bij het kopen van een vervolg autostoel
» 1 of 2 katten?
» Katten streken
» Katten op het balkon
» Kiepraam en katten
» 1 of 2 katten?