Saai!
+5
Bliss
Kowalski
Carra
Chocoholic
Toet
9 plaatsers
Pagina 2 van 2
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Re: Saai!
Ik heb al een jaar op mijn lijstje staan dat ik mijn dvd-speler aan moet sluiten
Esperanza, als dit nog een keer gebeurt dan gaan we er wat aan doen hoor! Dan wordt het gewoon een forum-wij-zijn-zielig-met-wijn-avond!
Esperanza, als dit nog een keer gebeurt dan gaan we er wat aan doen hoor! Dan wordt het gewoon een forum-wij-zijn-zielig-met-wijn-avond!
Kowalski- Ratel
- Aantal berichten : 4344
Punten : 4466
Registratiedatum : 17-05-12
Haha, dat is niet zo lastig toch?
Nu gelijk doen gewoon!
Nu gelijk doen gewoon!
Arwyn- Ratel
- Aantal berichten : 7279
Punten : 7787
Registratiedatum : 17-11-10
Ik heb zoveel te vertellen, dat ik zelfs spontaan een aantal nieuwe topics zou kunnen openen. Maar telkens als ik halverwege het verhaal ben, dan denk ik 'Dat is ook maar dom' en klik het maar weer weg.
Gast- Gast
Maura schreef:Ik heb zoveel te vertellen, dat ik zelfs spontaan een aantal nieuwe topics zou kunnen openen. Maar telkens als ik halverwege het verhaal ben, dan denk ik 'Dat is ook maar dom' en klik het maar weer weg.
Gewoon doen! Geef ons in ieder geval de kans om het te lezen en het dom te vinden
Kowalski- Ratel
Kowalski schreef:Maura schreef:Ik heb zoveel te vertellen, dat ik zelfs spontaan een aantal nieuwe topics zou kunnen openen. Maar telkens als ik halverwege het verhaal ben, dan denk ik 'Dat is ook maar dom' en klik het maar weer weg.
Gewoon doen! Geef ons in ieder geval de kans om het te lezen en het dom te vinden
Hahaha
Dat is ook weer waar.
Gast- Gast
Zodat onze avond minder saai is!
Carra- Kletskop
- Aantal berichten : 1894
Punten : 2018
Registratiedatum : 03-12-10
Hier nog iemand die saai thuis zit! En niet eens op de bank, maar al in bed
Kikou- Fluisteraar
- Aantal berichten : 78
Punten : 80
Registratiedatum : 20-10-12
Bliss, wist jij dat Vero Moda nu een shirt heeft met jouw 'naam' erop?
Kowalski- Ratel
Kowalski schreef:
I'm in! Ik zal het topic voortaan een paar uur eerder openen
Toet- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8740
Punten : 9873
Registratiedatum : 23-11-10
Lijkt me een goed plan Ko!
Jammer dat je stapavond gisteren niet door ging. Dat had ik vorige week. Ik kon niet naar een verjaardag omdat ik al een ander feestje had. Dat ging op het laatste moment niet door, maar doordat ik bij het eten wat wijntjes had gehad durfde ik het niet aan om met de auto naar die verjaardag te gaan en dan krijg je dus een saaie zaterdagavond thuis
Is the Notebook een mooie film Arwyn? Ik heb 'em nog nooit gezien, en ik hoor altijd dat ik 'em echt moet gaan kijken. Maar ik hou niet zo van zielige films
Gewoon posten Maura, hebben wij hier ook wat te doen!
Jammer dat je stapavond gisteren niet door ging. Dat had ik vorige week. Ik kon niet naar een verjaardag omdat ik al een ander feestje had. Dat ging op het laatste moment niet door, maar doordat ik bij het eten wat wijntjes had gehad durfde ik het niet aan om met de auto naar die verjaardag te gaan en dan krijg je dus een saaie zaterdagavond thuis
Is the Notebook een mooie film Arwyn? Ik heb 'em nog nooit gezien, en ik hoor altijd dat ik 'em echt moet gaan kijken. Maar ik hou niet zo van zielige films
Gewoon posten Maura, hebben wij hier ook wat te doen!
Esperanza- Kletskop
- Aantal berichten : 2286
Punten : 2362
Registratiedatum : 31-10-11
Kowalski schreef:Bliss, wist jij dat Vero Moda nu een shirt heeft met jouw 'naam' erop?
Haha nee dat wist ik niet Zal gauw eens even een blik werpen in de winkel!
@ Carra: ja ga idd naar SB morgen, zin in! Al heb ik me nog nauwelijks verdiept in wie er zoal spelen, morgenmiddag maar eens even doen
Bliss- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9918
Punten : 10545
Registratiedatum : 17-11-10
Doen Toet! Zal ik ook doen als ik weer eens een zaterdagavond zielig ben Al denk dat dat weer even zal duren! Ach, als ik een keer op een maandagavond zielig ben doe ik het ook hoor!
Ook al zo'n rotsituatie Esperanza, je denkt dat je het allemaal goed geregeld hebt en dan zit je ineens alleen thuis! Niks mis mee, maar wel als je dat eigenlijk helemaal niet wilt!
The Notebook is mooooi! Jankfilm
Ik bedenk me net dat jij natuurlijk in het echt niet eens Bliss heet
Ook al zo'n rotsituatie Esperanza, je denkt dat je het allemaal goed geregeld hebt en dan zit je ineens alleen thuis! Niks mis mee, maar wel als je dat eigenlijk helemaal niet wilt!
The Notebook is mooooi! Jankfilm
Ik bedenk me net dat jij natuurlijk in het echt niet eens Bliss heet
Kowalski- Ratel
Heb ik een topic geopend, reageert er niemand dat het dom is. Tsss, al die moeite.
Gast- Gast
Toet schreef:Ja zo denk ik ook maar, dinsdag en donderdag ga ik ook weer de stad in maar ik vind zaterdag thuis ook zó suf!
Ach pompoen Trek je het allemaal nog een beetje?
Ikke wel hoor, afgelopen dagen was ik te ziek om me te vervelen dus das best een goed teken. Maar had gelijk, lig nu afgepeigerd in bed na een lekkere douche dus dat was wel weer genoeg ondernemends voor vanavond .
Pompoen- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 7964
Punten : 8456
Registratiedatum : 18-11-10
Kikou schreef:Hier nog iemand die saai thuis zit! En niet eens op de bank, maar al in bed
Hee, ben jij nieuw?
Dat is wel heeel erg op tijd op bed zeg Hoe komt het?
Toet- Lady Post-a-lot
Pompoen schreef:Toet schreef:Ja zo denk ik ook maar, dinsdag en donderdag ga ik ook weer de stad in maar ik vind zaterdag thuis ook zó suf!
Ach pompoen Trek je het allemaal nog een beetje?
Ikke wel hoor, afgelopen dagen was ik te ziek om me te vervelen dus das best een goed teken. Maar had gelijk, lig nu afgepeigerd in bed na een lekkere douche dus dat was wel weer genoeg ondernemends voor vanavond .
Nou lekker slapen dan! Zodat je weer helemaal op kracht kan komen
Toet- Lady Post-a-lot
Nou ik heb toch nog iemand gevonden om mee de kroeg in te gaan! Saai dorpskroegje, dat wel.. Maar beter dan niks
Toet- Lady Post-a-lot
Haha lekker Toet! Veel plezier!
Kowalski- Ratel
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Soortgelijke onderwerpen