Het is saai op het werk kletstopic
+3
SleepingBeauty
Shopelle
Mysterious
7 plaatsers
Pagina 1 van 2
Pagina 1 van 2 • 1, 2
Het is saai op het werk kletstopic
Het is hier zo ontzettend rustig de hele week al. Ik ben m'n tijd echt aan het uit zitten.
Iemand nog iets leuks te vertellen?
Iemand nog iets leuks te vertellen?
Gast- Gast
Re: Het is saai op het werk kletstopic
Ja same here.. 2 telefoontjes op een dag, wat opruimen en voor de rest zit ik uit m`n neus te eten..
Ga zo het keukentje maar even een beetje opruimen en schoonmaken..
Ga zo het keukentje maar even een beetje opruimen en schoonmaken..
Gast- Gast
Dan heb jij het nog rustiger want ik heb al wel 5 telefoontjes gehad
Ik zit alleen, en mag officieel ook nog niet van m'n plek af. Ga ik zo toch maar even doen, want ik moet echt naar het toilet en ik ben ook wel weer toe aan koffie.
Ik zit alleen, en mag officieel ook nog niet van m'n plek af. Ga ik zo toch maar even doen, want ik moet echt naar het toilet en ik ben ook wel weer toe aan koffie.
Gast- Gast
Hoi
Hier nog 1. We zijn hier maar met zijn 2e op de afdeling ( normaal met 7) en de rest van het gebouw is ook uitgestorven.
pffff nog 2 uur.
Hier nog 1. We zijn hier maar met zijn 2e op de afdeling ( normaal met 7) en de rest van het gebouw is ook uitgestorven.
pffff nog 2 uur.
Mysterious- Prater
- Aantal berichten : 639
Punten : 766
Registratiedatum : 24-11-10
Geen uitgestorven werkplek maar thuis achter de laptop een poging doen tot schoolwerk..
Waarom is het forum zo verslavend?
Waarom is het forum zo verslavend?
Shopelle- Fluisteraar
- Aantal berichten : 358
Punten : 489
Registratiedatum : 27-12-10
Bij schoolwerk is alles verslavend. Ik ga dan zelfs m'n kamer opruimen terwijl ik daar normaalgesproken nooit zin in heb
Gast- Gast
schoolwerk geen last van
saai werk: yes
saai werk: yes
Mysterious- Prater
I kwou dat ik werk had haha....
Ik ben deze week en vorige week weinig gebeld om te werken... helaas...
Dus ben ook veel thuis geweest, heb veel in huis gedaan afgelopen dagen..
Alleen vandaag even geen zin!
Verveel me ook een beetje.
Ik ben deze week en vorige week weinig gebeld om te werken... helaas...
Dus ben ook veel thuis geweest, heb veel in huis gedaan afgelopen dagen..
Alleen vandaag even geen zin!
Verveel me ook een beetje.
SleepingBeauty- Kletskop
- Aantal berichten : 1855
Punten : 2407
Registratiedatum : 28-11-10
Dat kan ik me voorstellen Sleepingbeauty. Ik werk ook op oproepbasis en voor een poosje terug hoefde ik bijna ook niet te werken. Toen verveelde ik me ook zo. Op een gegeven moment weet je niet meer wat je moet doen. Nu ben ik voor 2 weken fulltime aan de slag, alleen is het dus erg rustig, het is ook nooit goed
Gast- Gast
Geen werk hebben is natuurlijk ook niks
Maar ja weet je... een mens blijft toch klagen
Maar ja weet je... een mens blijft toch klagen
Mysterious- Prater
Ohhh, ik heb net al even chill op het toilet gezeten en ben nu thee aan het zetten.. Nouja, ik wacht tot het water kookt.. Ik kan op m`n werkplek gelukkig doen en laten wat ik wil.Yvaine schreef:Dan heb jij het nog rustiger want ik heb al wel 5 telefoontjes gehad
Gast- Gast
Ja ik ook Donnaa, gelukkig. De hele dag vastgeplakt zitten aan je bureau is ook niet prettig.
Gast- Gast
ja ik had ook een paar weken full-time gewerkt! Heerlijk...i kwerk in de zorg dus meestal is er wel wat te doen!Yvaine schreef:Dat kan ik me voorstellen Sleepingbeauty. Ik werk ook op oproepbasis en voor een poosje terug hoefde ik bijna ook niet te werken. Toen verveelde ik me ook zo. Op een gegeven moment weet je niet meer wat je moet doen. Nu ben ik voor 2 weken fulltime aan de slag, alleen is het dus erg rustig, het is ook nooit goed
Alleen nu dus 2 weken niet gebeld, haast niet gebeld heb 1 dienstje gedraaid en met oud& nieuw moet ik werken.
Kan in huis nog wel wat doen, maar dat valt zo tegen elke dag!
SleepingBeauty- Kletskop
- Aantal berichten : 1855
Punten : 2407
Registratiedatum : 28-11-10
Ik ben zelfs naar huis gegaan vanmiddag, zo rustig was het... Echt niet grappig. Zal blij zijn als de feestdagen weer voorbij zijn, dan hebben we weer wat te doen.
Dacht productief te zijn en ben laminaatpakken gaan sjouwen thuis. Heel slim, laat er 2 op mn vingers vallen. ouch..
Dacht productief te zijn en ben laminaatpakken gaan sjouwen thuis. Heel slim, laat er 2 op mn vingers vallen. ouch..
Zwoesj- Ratel
- Aantal berichten : 4627
Punten : 4775
Registratiedatum : 05-12-10
Zwoesj: Oei pijnlijk!!!!
Mysterious- Prater
Normaal zitten we met z'n tweeen dus dan is het niet zo'n probleem. Maar omdat het zo rustig is, is mijn collega er de middagen niet. Natuurlijk kan ik wel naar het toilet, maar ik moet wel zo veel mogelijk op m'n plek blijven.
Ah dat klinkt pijnlijk zwoesj (als ik het goed heb)
Ah dat klinkt pijnlijk zwoesj (als ik het goed heb)
Gast- Gast
Wel balen dat je dan met O&N moet werken. Of vind je dat niet erg. Is het niet mogelijk om iets op meer vastere basis te vinden?SleepingBeauty schreef:ja ik had ook een paar weken full-time gewerkt! Heerlijk...i kwerk in de zorg dus meestal is er wel wat te doen!Yvaine schreef:Dat kan ik me voorstellen Sleepingbeauty. Ik werk ook op oproepbasis en voor een poosje terug hoefde ik bijna ook niet te werken. Toen verveelde ik me ook zo. Op een gegeven moment weet je niet meer wat je moet doen. Nu ben ik voor 2 weken fulltime aan de slag, alleen is het dus erg rustig, het is ook nooit goed
Alleen nu dus 2 weken niet gebeld, haast niet gebeld heb 1 dienstje gedraaid en met oud& nieuw moet ik werken.
Kan in huis nog wel wat doen, maar dat valt zo tegen elke dag!
Ik studeer trouwens nog, maar ik heb zo weinig te doen, dat ik blij ben dat ik zo af en toe nog kan werken.
Gast- Gast
saai is het bij ons niet, ben al weken aan het overwerken, gelukkig is het bijna januari, dan is er
weer een beetje rust in de tent.
gelukkig hoeven wij ons nooit te vervelen
weer een beetje rust in de tent.
gelukkig hoeven wij ons nooit te vervelen
miss piggy- Fluisteraar
- Aantal berichten : 371
Punten : 415
_Donnaa schreef:Pijnlijk Zwoesj, wie was jij eerst trouwens?
Ja zeker pijnlijk, heb nu van die heerlijke bloeduitstortingen onder mn nagels.
Had ik je al geantwoord in het andere topic Was daar een melezer, heb nooit echt gepost, misschien 1 of 2 keer. Doe ik je aan iemand denken dan?
Zwoesj- Ratel
Ik denk aan de mensen die nog een uurtje (neem ik aan?) moeten uitzitten op hun werk. Even lekker forummen en dan is het zo voorbij!
Gast- Gast
Ohh, dan heb ik dat niet gelezen.. Ja, je doet me aan iemand denken.. Of tenminste, je avatar is de tattoo van iemand die niet mee is naar het nieuwe forum..Zwoesj schreef:_Donnaa schreef:Pijnlijk Zwoesj, wie was jij eerst trouwens?
Had ik je al geantwoord in het andere topic Was daar een melezer, heb nooit echt gepost, misschien 1 of 2 keer. Doe ik je aan iemand denken dan?
Gast- Gast
Zo blij om te lezen dat ik niet de enige ben die bijna niets te doen heeft. Het is hier ook zoooooo rustig, maar ik ben aan het aftellen, nog 35 minuten en dan mag ik naar huis. De rest van de week gelukkig vrij. En moet jullie allemaal nog wel donderdag en vrijdag werken? Zoja, succes dan!!
Lizzy- Fluisteraar
- Aantal berichten : 49
Punten : 65
Registratiedatum : 30-11-10
_Donnaa schreef:Ohh, dan heb ik dat niet gelezen.. Ja, je doet me aan iemand denken.. Of tenminste, je avatar is de tattoo van iemand die niet mee is naar het nieuwe forum..Zwoesj schreef:_Donnaa schreef:Pijnlijk Zwoesj, wie was jij eerst trouwens?
Ah okee. Nee ik ben tattooloos, dus dat ben ik echt niet. Wel heel toevallig dan ja Kwam deze op google tegen toen ik naar een mooi plaatje zocht.. Ehm, toch niet een negatief iemand waarmee ik nu geassocieerd word?
Zwoesj- Ratel
Nee, voor zover ik weet nietZwoesj schreef:_Donnaa schreef:Ohh, dan heb ik dat niet gelezen.. Ja, je doet me aan iemand denken.. Of tenminste, je avatar is de tattoo van iemand die niet mee is naar het nieuwe forum..Zwoesj schreef:_Donnaa schreef:Pijnlijk Zwoesj, wie was jij eerst trouwens?
Ah okee. Nee ik ben tattooloos, dus dat ben ik echt niet. Wel heel toevallig dan ja Kwam deze op google tegen toen ik naar een mooi plaatje zocht.. Ehm, toch niet een negatief iemand waarmee ik nu geassocieerd word?
Gast- Gast
Pagina 1 van 2 • 1, 2
Soortgelijke onderwerpen
» Pff het is overdag zo saai op mijn werk....
» Saai forum? Stelling!
» Saai!
» Saai op het forum?
» Saai hier..
» Saai forum? Stelling!
» Saai!
» Saai op het forum?
» Saai hier..
Pagina 1 van 2
Permissies van dit forum: