Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Oorontsteking, wat kan ik nog meer doen?

4 plaatsers

Ga naar beneden

Oorontsteking, wat kan ik nog meer doen? Empty Oorontsteking, wat kan ik nog meer doen?

Bericht  strawberry za 24 nov 2012 - 7:58

M. heeft sinds gister een dubbele oorontsteking en zijn amandelen zijn ontstoken.
We hebben een antibiotica kuurtje mee gekregen, en het advies om hem zetpilletjes tegen de pijn te geven.

Hij heeft vanaf 05:00 vanochtend tot nu maar 1,5 uur geslapen en dat was vanochtend.
Het lukt hem maar niet om de slaap te vatten. Hij is trouwens ook nog eens verkouden dus we zijn ook met neusspray in de weer en er ligt een halve ui onder z'n bedje.

Wat kan ik nog meer doen om het voor hem wat te verzachten?
Drinken wil hij trouwens ook nauwelijks, hij heeft vandaag in totaal 150cc op. Hij weigert echt alles wat maar in de buurt van z'n mond komt.
strawberry
strawberry
Prater
Prater

Aantal berichten : 527
Punten : 670
Registratiedatum : 19-08-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Oorontsteking, wat kan ik nog meer doen? Empty Re: Oorontsteking, wat kan ik nog meer doen?

Bericht  Gast za 24 nov 2012 - 8:01

Heel vervelend, ik weer er alles van helaas... Mijn zoontje heeft vorige week vrijdag ook een dubbele oorontsteking en keelontsteking gehad en een kuurtje gekregen.. Het ging even beter maar nu weer koorts ...

Bedje schuin zetten is nog een tip!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Oorontsteking, wat kan ik nog meer doen? Empty Re: Oorontsteking, wat kan ik nog meer doen?

Bericht  Tania za 24 nov 2012 - 8:02

Luuf smeren en het hoofdeinde van z'n bedje omhoog zetten (als hij niet altijd omgedraaid in bed ligt 'snachts).

Tania
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6860
Punten : 7503
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Oorontsteking, wat kan ik nog meer doen? Empty Re: Oorontsteking, wat kan ik nog meer doen?

Bericht  strawberry za 24 nov 2012 - 8:03

Tania schreef:Luuf smeren en het hoofdeinde van z'n bedje omhoog zetten (als hij niet altijd omgedraaid in bed ligt 'snachts).

Luuf kan ik nog proberen inderdaad!
En het hoofdeinde omhoog gewoon met wat handdoeken er onder leggen?
Hij slaapt wel op z'n buik, weet niet of dat dan wat uitmaakt?
strawberry
strawberry
Prater
Prater

Aantal berichten : 527
Punten : 670
Registratiedatum : 19-08-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Oorontsteking, wat kan ik nog meer doen? Empty Re: Oorontsteking, wat kan ik nog meer doen?

Bericht  Aimee za 24 nov 2012 - 8:04

ahh wat zielig, ik heb ook eens een dubbele oorontsteking gehad en dat is flink pijnlijk Sad Geen tips verder, wel veel beterschap!
Aimee
Aimee
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3218
Punten : 3630
Registratiedatum : 05-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Oorontsteking, wat kan ik nog meer doen? Empty Re: Oorontsteking, wat kan ik nog meer doen?

Bericht  Tania za 24 nov 2012 - 8:05

Nee liever geen handdoeken, je kan beter iets onder de pootjes zetten. Wij hebben plastic bakjes eronder maar een boek ofzo kan ook. Op de buik slapen maakt niet uit, mijn kinderen slapen ook op hun buik en dat gaat gewoon goed.

Tania
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6860
Punten : 7503
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Oorontsteking, wat kan ik nog meer doen? Empty Re: Oorontsteking, wat kan ik nog meer doen?

Bericht  Gast za 24 nov 2012 - 8:07

Mijn zoontje heeft ook om de haverklap oorontsteking en bij hem helpt neusspray, dat haalt de druk er een beetje af. Voor de rest een zetpil voor het slapen en hem af en toe te laten drinken (door het slikken leek hij ook minder last te hebben).

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Oorontsteking, wat kan ik nog meer doen? Empty Re: Oorontsteking, wat kan ik nog meer doen?

Bericht  strawberry za 24 nov 2012 - 8:07

Tania schreef:Nee liever geen handdoeken, je kan beter iets onder de pootjes zetten. Wij hebben plastic bakjes eronder maar een boek ofzo kan ook. Op de buik slapen maakt niet uit, mijn kinderen slapen ook op hun buik en dat gaat gewoon goed.

Kan dat verder geen kwaad? Hij ligt weleens als ik hem sochtends uit bed haal aan de andere kant van z'n bed. En waarom liever geen handdoeken?
Sorry voor al m'n vragen smile
strawberry
strawberry
Prater
Prater

Aantal berichten : 527
Punten : 670
Registratiedatum : 19-08-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Oorontsteking, wat kan ik nog meer doen? Empty Re: Oorontsteking, wat kan ik nog meer doen?

Bericht  Tania za 24 nov 2012 - 8:12

strawberry schreef:
Tania schreef:Nee liever geen handdoeken, je kan beter iets onder de pootjes zetten. Wij hebben plastic bakjes eronder maar een boek ofzo kan ook. Op de buik slapen maakt niet uit, mijn kinderen slapen ook op hun buik en dat gaat gewoon goed.

Kan dat verder geen kwaad? Hij ligt weleens als ik hem sochtends uit bed haal aan de andere kant van z'n bed. En waarom liever geen handdoeken?
Sorry voor al m'n vragen smile

Nee hoor kan geen kwaad, mijn dochter heeft maanden zo geslapen vanwege haar verkoudheid. Ze is nu weer verkouden dus ik ga haar bedje morgen weer omhoog zetten. Als hij standaard met z'n hoofd de andere kant op wakker wordt zou ik het niet doen omdat het dan weinig zin heeft maar anders kan het een hoop schelen.
Handdoeken zijn minder goed voor het ruggetje omdat je dan een knik(je) in het matras krijgt. Als je iets onder de pootjes zet blijft het matras gewoon recht dus dat is beter voor de rug.

Tania
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6860
Punten : 7503
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Oorontsteking, wat kan ik nog meer doen? Empty Re: Oorontsteking, wat kan ik nog meer doen?

Bericht  Annemie za 24 nov 2012 - 8:22

Hier zei de huisarts altijd dat neusspray goed hielp wel gewoon van zoutoplossing.
Annemie
Annemie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3158
Punten : 3363
Registratiedatum : 22-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Oorontsteking, wat kan ik nog meer doen? Empty Re: Oorontsteking, wat kan ik nog meer doen?

Bericht  strawberry za 24 nov 2012 - 8:57

Hij is gelukkig in slaap gevallen, bedje hebben we wat omhoog gezet.
Tnx voor de tip meiden!
strawberry
strawberry
Prater
Prater

Aantal berichten : 527
Punten : 670
Registratiedatum : 19-08-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Oorontsteking, wat kan ik nog meer doen? Empty Re: Oorontsteking, wat kan ik nog meer doen?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum