Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

nav,oppas opa/oma wat geven jullie dan wel?

+13
Printje
moepie
Flip Fluitketel
bolus26
maiadebij
Manderijn
Theezakje13
SarahKey
Lolly's
Slakje
Annemie
studiebol
duckie
17 plaatsers

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Ga naar beneden

nav,oppas opa/oma wat geven jullie dan wel? - Pagina 2 Empty Re: nav,oppas opa/oma wat geven jullie dan wel?

Bericht  Linda vr 23 nov 2012 - 10:30

Printje schreef:Pippa; daar zijn we ook erg blij mee, ondanks dat het soms ook irritant kan zijn.

Wat vind jij er soms irritant aan?

Linda
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7118
Punten : 7577
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

nav,oppas opa/oma wat geven jullie dan wel? - Pagina 2 Empty Re: nav,oppas opa/oma wat geven jullie dan wel?

Bericht  SarahKey vr 23 nov 2012 - 10:32

Pippa schreef:
Printje schreef:Pippa; daar zijn we ook erg blij mee, ondanks dat het soms ook irritant kan zijn.

Ik bedoelde ook voornamelijk financieel gezien Laughing Ik kan me namelijk voorstellen dat het soms ook wel lastig/moeilijk is. En hoe je dat dan bv. met vakantie? Moeten jullie dan ook vrij regelen, omdat je ouders weggaan dan?

Wij nemen dan idd zelf vrij of ik vraag een vriendin. Is altijd wel wat te regelen.
SarahKey
SarahKey
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6386
Punten : 6502
Registratiedatum : 18-11-10

http://www.hobbymirror.blogspot.com

Bericht  Printje vr 23 nov 2012 - 10:32

Pippa schreef:

Ik bedoelde ook voornamelijk financieel gezien Laughing Ik kan me namelijk voorstellen dat het soms ook wel lastig/moeilijk is. En hoe je dat dan bv. met vakantie? Moeten jullie dan ook vrij regelen, omdat je ouders weggaan dan?

Zij gaan nooit op vakantie hahahha en wanneer ze ziek zijn moet manlief thuisblijven want ik sta voor de klas en kan niet zomaar vrij krijgen.
Printje
Printje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 14725
Punten : 16058

Bericht  Printje vr 23 nov 2012 - 10:33

Linda schreef:

Wat vind jij er soms irritant aan?

Ik vind ze soms over over bezorgd, te flauw met R, al wordt het nu wel minder. Kan het niet goed omschrijven.
Printje
Printje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 14725
Punten : 16058

Bericht  Gast vr 23 nov 2012 - 10:41

Roodkapje schreef:Mijn moeder past 2 dagen in de week op en ze krijgt mijn AH koopzegels haha. Ze werkt bij een bloemist dus bloemen in overschot in hun huis. Ze willen er absoluut niets voor hebben en betalen ook de luiers, eten etc. die ze die dag gebruiken. Mijn ouders vinden het heel fijn om op te passen en zijn blij dat het kan en mag ( ze passen die dagen ook op mijn neefje en in maart komt het volgende neefje die ook op die dagen komt).

@petra: ik ga me dit jaar er toch weer eens aan wagen... een leuk kado met de kerst als kerstpakket. Ik hoop maar dat ze het aannemen. We hebben ze al eens een weekend weggegeven maar ze vonden het maar onzin en we mochten het nooit meer doen "daarvoor werken jullie niet" zegt mijn moeder dan tegen me..

Mijn ouders vinden het ook altijd veel te gek,, altans dat zeggen ze dan maar genieten ook zeker wel van de dingen die we ze geven! Het is trouwens niet alleen omdat ze oppassen maar wij kunnen het missen en andersom worden we ook zovaak verwend dat we dit graag terug doen nav,oppas opa/oma wat geven jullie dan wel? - Pagina 2 561177 Ben zelf zo opgevoed en wij hebben regelmatig zomaar een bosje bloemen op de tafel staan omdat mijn zus dan ons huis is ingeslopen ect. Kortom het is leuk om elkaar ook buiten de woorden; bedankt! wat leuks te kunnen aanbieden.

Gast
Gast

Bericht  Roodkapje vr 23 nov 2012 - 10:50

Petra* schreef:
Roodkapje schreef:Mijn moeder past 2 dagen in de week op en ze krijgt mijn AH koopzegels haha. Ze werkt bij een bloemist dus bloemen in overschot in hun huis. Ze willen er absoluut niets voor hebben en betalen ook de luiers, eten etc. die ze die dag gebruiken. Mijn ouders vinden het heel fijn om op te passen en zijn blij dat het kan en mag ( ze passen die dagen ook op mijn neefje en in maart komt het volgende neefje die ook op die dagen komt).

@petra: ik ga me dit jaar er toch weer eens aan wagen... een leuk kado met de kerst als kerstpakket. Ik hoop maar dat ze het aannemen. We hebben ze al eens een weekend weggegeven maar ze vonden het maar onzin en we mochten het nooit meer doen "daarvoor werken jullie niet" zegt mijn moeder dan tegen me..

Mijn ouders vinden het ook altijd veel te gek,, altans dat zeggen ze dan maar genieten ook zeker wel van de dingen die we ze geven! Het is trouwens niet alleen omdat ze oppassen maar wij kunnen het missen en andersom worden we ook zovaak verwend dat we dit graag terug doen nav,oppas opa/oma wat geven jullie dan wel? - Pagina 2 561177 Ben zelf zo opgevoed en wij hebben regelmatig zomaar een bosje bloemen op de tafel staan omdat mijn zus dan ons huis is ingeslopen ect. Kortom het is leuk om elkaar ook buiten de woorden; bedankt! wat leuks te kunnen aanbieden.

Ze waarderen dat we er aan denken maar vinden het echt zonde van het geld. Ze willen dat we dat liever aan onze kinderen besteden. We krijgen van hun heel veel en ze helpen ons met alles, soms zou het fijn zijn als ik een keer iets terug kon geven zonder meteen "dat moet je niet doen" te horen smile
Ik heb zojuist mijn zusje gesproken nav dit topic en we gaan samen voor kerst onze ouders een etentje geven en een leuk pakketje met lekkere dingen.
Roodkapje
Roodkapje
Prater
Prater

Aantal berichten : 1424
Punten : 1702
Registratiedatum : 17-08-11

Bericht  Parel vr 23 nov 2012 - 21:37

Mijn moeder vindt alles leuk wat we geven, maar het woord dank je wel doet haar het meest. Puur de waardering! Als L daar een nachtje is geweest stuur ik ook vaak een kaartje namens haar.
Parel
Parel
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5670
Punten : 6029
Registratiedatum : 13-07-12

Bericht  Lolly's vr 23 nov 2012 - 23:29

Juist voor de meiden die minder te besteden hebben is een bloemetje een mooie manier om af en toe je dankbaarheid te uitten. Moeders vinden bloemen altijd leuk om te krijgen volgens mij.

Lolly's
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 130
Punten : 136
Registratiedatum : 14-06-12

Bericht  -Ieniemienie- za 24 nov 2012 - 2:40

Mijn ouders past 1 keer in de twee weken op.
Elk jaar met kerst krijgen ze een cadeau/kerstpakket van ons om te bedanken voor alle goede zorgen van dat jaar.
-Ieniemienie-
-Ieniemienie-
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1716
Punten : 2113

Bericht  Gast za 24 nov 2012 - 2:55

Slakje schreef:Niets... Ik vind dat niet nodig. Ze willen het zelf heel graag en het komt ons goed uit. Als ze eens een keertje niet komt is het ook altijd: "Volgende keer komt ze wel eh?" of "Wanneer mag ze nog eens komen?"

Ik vind/denk dat het al een 'cadeau' genoeg is dat ze bij hun kleinkind is gezegd (dit lijkt mij nogal ongelukkig gezegd, maar ik weet niet hoe het anders te zeggen).

Dit wilt natuurlijk niet zeggen dat ik niet dankbaar ben, maar ik vind niet dat wij daar materiële dingen voor moeten geven.

+1

Gast
Gast

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: