Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

n.a.v. wat geven jullie max uit aan schoenen?

+21
Sjonno
PiP
Makamba
L!ND@
truestar
Printje
Lindsya
Bruintje Beer
Thunder
meisje
Mida4you
Kat1980
Mamsie
Filoria
Annemie
Darius
Tania
Liadan
Susan
Coco
maiadebij
25 plaatsers

Pagina 1 van 3 1, 2, 3  Volgende

Ga naar beneden

n.a.v. wat geven jullie max uit aan schoenen? Empty n.a.v. wat geven jullie max uit aan schoenen?

Bericht  maiadebij do 20 okt 2011 - 5:16

en dan bedoel ik schoenen als ze echt al goed lopen. Geen slofjes oid.

Ik max 80 euro.

maiadebij
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2543
Punten : 3138
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

n.a.v. wat geven jullie max uit aan schoenen? Empty Re: n.a.v. wat geven jullie max uit aan schoenen?

Bericht  Gast do 20 okt 2011 - 5:23

Maximaal 100€

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

n.a.v. wat geven jullie max uit aan schoenen? Empty Re: n.a.v. wat geven jullie max uit aan schoenen?

Bericht  Coco do 20 okt 2011 - 5:26

130 euro.
Ben gisteren naar de speciale kinderschoenenwinkel hier geweest en onder de 80 hadden ze ook eigenlijk niet. Ik vind echt maar heel weinig mooi dus die speling heb ik ook echt nodig. Had hele stoere boots van Hush puppies voor de kleine man besteld maar zijn voeten zijn behoorlijk breed en een hoge wreef. Kwam hij met geen mogelijkheid in. Die waren trouwens wel "maar" 70 euro.

Vind schoenen vinden echt een drama!
Coco
Coco
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3245
Punten : 3561
Registratiedatum : 21-06-11

Terug naar boven Ga naar beneden

n.a.v. wat geven jullie max uit aan schoenen? Empty Re: n.a.v. wat geven jullie max uit aan schoenen?

Bericht  Gast do 20 okt 2011 - 5:27

80 euro. Probeer wel altijd minder.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

n.a.v. wat geven jullie max uit aan schoenen? Empty Re: n.a.v. wat geven jullie max uit aan schoenen?

Bericht  Gast do 20 okt 2011 - 5:35

Ik koop schoenen eigenlijk altijd vooruit al in de uitverkoop. Heb nog nooit meer dan €40 betaald.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

n.a.v. wat geven jullie max uit aan schoenen? Empty Re: n.a.v. wat geven jullie max uit aan schoenen?

Bericht  Susan do 20 okt 2011 - 5:42

Geen idee, wel meer dan 100 euro als het echt leuke en goede schoenen of laarzen zijn.
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

n.a.v. wat geven jullie max uit aan schoenen? Empty Re: n.a.v. wat geven jullie max uit aan schoenen?

Bericht  Susan do 20 okt 2011 - 5:42

Nois schreef:130 euro.
Ben gisteren naar de speciale kinderschoenenwinkel hier geweest en onder de 80 hadden ze ook eigenlijk niet. Ik vind echt maar heel weinig mooi dus die speling heb ik ook echt nodig. Had hele stoere boots van Hush puppies voor de kleine man besteld maar zijn voeten zijn behoorlijk breed en een hoge wreef. Kwam hij met geen mogelijkheid in. Die waren trouwens wel "maar" 70 euro.

Vind schoenen vinden echt een drama!

Een hoge wreef is inderdaad lastig, dat heeft Yrsa ook, en ze heeft ook nog stevige kuiten waardoor leuke laarzen vaak net te krap zijn.
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

n.a.v. wat geven jullie max uit aan schoenen? Empty Re: n.a.v. wat geven jullie max uit aan schoenen?

Bericht  Liadan do 20 okt 2011 - 5:56

Ongeveer 80 euro.

Liadan
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7195
Punten : 7347
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

n.a.v. wat geven jullie max uit aan schoenen? Empty Re: n.a.v. wat geven jullie max uit aan schoenen?

Bericht  Tania do 20 okt 2011 - 6:41

J. heeft ook een hoge wreef en ik ben blij als ik leuke schoentjes heb gevonden die hem ook nog lekker zitten. Dus tot nu toe nog niet echt een grens gesteld.

Tania
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6860
Punten : 7503
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

n.a.v. wat geven jullie max uit aan schoenen? Empty Re: n.a.v. wat geven jullie max uit aan schoenen?

Bericht  Darius do 20 okt 2011 - 6:48

max 50 euro. Maar zit daar tot nu toe onder, heb nu 3 paar schoenen gekocht, allemaal rond de 35 euro. 2x bij Ziengs en 1x bij Scapino.
Darius
Darius
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3635
Punten : 4012
Registratiedatum : 22-11-10
Woonplaats : provincie Groningen

Terug naar boven Ga naar beneden

n.a.v. wat geven jullie max uit aan schoenen? Empty Re: n.a.v. wat geven jullie max uit aan schoenen?

Bericht  Annemie do 20 okt 2011 - 7:03

30 euro vind ik al heel veel, als ik voor mezelf schoenen van 50 euro haal, dan vind ik dat voor mezelf al extreem duur, dus meestal haal ik voor mezelf ook schoenen van max 30 euro.
Als je een goede baan hebt, snap ik wel dat je duurdere schoenen kunt betalen, maar wij houden niet zoveel over in de maand.
Annemie
Annemie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3158
Punten : 3363
Registratiedatum : 22-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

n.a.v. wat geven jullie max uit aan schoenen? Empty Re: n.a.v. wat geven jullie max uit aan schoenen?

Bericht  Filoria do 20 okt 2011 - 7:16

Tomas' schoenen krijg ik altijd gratis. Ik ga twee keer per jaar mysteryshoppen bij een bekende schoenenwinkel. Ik vul dan achteraf een vragenlijst in over hoe ik werd geholpen, en vervolgens krijg ik het aankoopbedrag vergoed. Ideaal.
Filoria
Filoria
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4523
Punten : 4758
Registratiedatum : 15-01-11
Woonplaats : 't Gooi

Terug naar boven Ga naar beneden

n.a.v. wat geven jullie max uit aan schoenen? Empty Re: n.a.v. wat geven jullie max uit aan schoenen?

Bericht  Gast do 20 okt 2011 - 7:19

Geen maximum tot zover,, gaan gewoonweg op pad voor goede schoenen en gaan daarvoor wel naar een wat duurdere zaak maar daar helpen ze ontzettend goed en staan vaak leuke schoenen. Duurste schoenen waren vorig jaar voor Dylan en die waren volgens mij 115 euro. Dit jaar waren zijn laarzen iets goedkoper.

Koop wel altijd 1 of 2 paar schoenen voor erbij en die kosten dan niet zoveel,of leuk in de opruiming! Dan vind ik 50 euro wel genoeg.

Voor Lynn geld hetzelfde al zijn haar schoenen altijd nog wat goedkoper tot zover.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

n.a.v. wat geven jullie max uit aan schoenen? Empty Re: n.a.v. wat geven jullie max uit aan schoenen?

Bericht  Mamsie do 20 okt 2011 - 7:36

Meestal max zo'n 100 euro. Maar vaak ga ik in de uitverkoop naar een goede schoenenzaak en dan koop ik 2 paar voor de prijs van 1.
Mamsie
Mamsie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5049
Punten : 5476
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

n.a.v. wat geven jullie max uit aan schoenen? Empty Re: n.a.v. wat geven jullie max uit aan schoenen?

Bericht  Kat1980 do 20 okt 2011 - 7:37

Ik probeer niet meer dan 80 euro uit te geven, maar dat lukt niet altijd. J heeft steunzooltjes en vrij smalle voetjes, dus zijn schoenen moeten aan allerlei eisen voldoen. Dit beperkt me vaak nogal in de keus.
Kat1980
Kat1980
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1662
Punten : 2005
Registratiedatum : 19-11-10
Woonplaats : Flevoland

Terug naar boven Ga naar beneden

n.a.v. wat geven jullie max uit aan schoenen? Empty Re: n.a.v. wat geven jullie max uit aan schoenen?

Bericht  Mida4you do 20 okt 2011 - 7:44

Ik heb voor een paar weken geleden Z. haar 1e schoentjes gekocht en die waren 50 euro. Dat is wel het maximum denk ik!
Mida4you
Mida4you
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4902
Punten : 5740
Registratiedatum : 27-12-10
Woonplaats : Ergens in Drenthe

Terug naar boven Ga naar beneden

n.a.v. wat geven jullie max uit aan schoenen? Empty Re: n.a.v. wat geven jullie max uit aan schoenen?

Bericht  meisje do 20 okt 2011 - 8:03

100 euro maximaal
meisje
meisje
Prater
Prater

Aantal berichten : 802
Punten : 872
Registratiedatum : 24-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

n.a.v. wat geven jullie max uit aan schoenen? Empty Re: n.a.v. wat geven jullie max uit aan schoenen?

Bericht  Thunder do 20 okt 2011 - 8:13

Voor de oudste max. €75,-. De jongste draagt nog geen echte schoenen. Hij heeft 1 paar shoesme van mijn moeder gekregen.

Thunder
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2924
Punten : 3096
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

n.a.v. wat geven jullie max uit aan schoenen? Empty Re: n.a.v. wat geven jullie max uit aan schoenen?

Bericht  Bruintje Beer do 20 okt 2011 - 8:18

Ze heeft nu 1 paar schoentjes van de scapino die goed om haar voetjes passen omdat ze smalle voetjes heeft. Die waren 25 euro maar het max. is toch wel 80-100 euro. Die schoentjes zijn er eigenlijk voor erbij. Moet nog een ander paar erbij hebben.
Bruintje Beer
Bruintje Beer
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2864
Punten : 2925
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

n.a.v. wat geven jullie max uit aan schoenen? Empty Re: n.a.v. wat geven jullie max uit aan schoenen?

Bericht  Gast do 20 okt 2011 - 8:26

Ik heb toevallig vandaag laarzen voor Lise gekocht van 130 euro, maar goed, daar doet ze (als het goed is) de hele winter mee.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

n.a.v. wat geven jullie max uit aan schoenen? Empty Re: n.a.v. wat geven jullie max uit aan schoenen?

Bericht  Lindsya do 20 okt 2011 - 8:31

Eigenlijk heb ik geen maximum. Als het maar goede en leuke schoenen zijn, al vind ik het heel moeilijk om leuke schoenen te vinden voor mijn zoontje.
Lindsya
Lindsya
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1640
Punten : 1683
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Zuid-Holland

Terug naar boven Ga naar beneden

n.a.v. wat geven jullie max uit aan schoenen? Empty Re: n.a.v. wat geven jullie max uit aan schoenen?

Bericht  Gast do 20 okt 2011 - 8:33

Lindsya schreef:Eigenlijk heb ik geen maximum. Als het maar goede en leuke schoenen zijn, al vind ik het heel moeilijk om leuke schoenen te vinden voor mijn zoontje.

Nou dat had ik met Lise ook inderdaad, die heeft een smalle voet, maar wel een hoge wreef, wat een drama was het! En ze moeten van mij stevig zijn en absoluut van leer, binnen en buitenkant.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

n.a.v. wat geven jullie max uit aan schoenen? Empty Re: n.a.v. wat geven jullie max uit aan schoenen?

Bericht  Printje do 20 okt 2011 - 8:43

Filoria schreef:Tomas' schoenen krijg ik altijd gratis. Ik ga twee keer per jaar mysteryshoppen bij een bekende schoenenwinkel. Ik vul dan achteraf een vragenlijst in over hoe ik werd geholpen, en vervolgens krijg ik het aankoopbedrag vergoed. Ideaal.

waar kun je je opgeven hahaha? Dat lijkt me ideaal.

Ik geef ook max 70 euro uit
Printje
Printje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 14725
Punten : 16058
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

n.a.v. wat geven jullie max uit aan schoenen? Empty Re: n.a.v. wat geven jullie max uit aan schoenen?

Bericht  truestar do 20 okt 2011 - 8:48

Weetjewel schreef:
Lindsya schreef:Eigenlijk heb ik geen maximum. Als het maar goede en leuke schoenen zijn, al vind ik het heel moeilijk om leuke schoenen te vinden voor mijn zoontje.

Nou dat had ik met Lise ook inderdaad, die heeft een smalle voet, maar wel een hoge wreef, wat een drama was het! En ze moeten van mij stevig zijn en absoluut van leer, binnen en buitenkant.

Mee eens! Wil ook echt schoenen die en stevig zijn en helemaal van leer..
Ik geef meestal tussen de 100 en 120€ uit voor een paar goede laarzen en tussendoor koop ik meestal nog een paar laarzen in de uitverkoop.
truestar
truestar
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 320
Punten : 442
Registratiedatum : 15-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

n.a.v. wat geven jullie max uit aan schoenen? Empty Re: n.a.v. wat geven jullie max uit aan schoenen?

Bericht  Printje do 20 okt 2011 - 8:50

truestar schreef:
Weetjewel schreef:
Lindsya schreef:Eigenlijk heb ik geen maximum. Als het maar goede en leuke schoenen zijn, al vind ik het heel moeilijk om leuke schoenen te vinden voor mijn zoontje.

Nou dat had ik met Lise ook inderdaad, die heeft een smalle voet, maar wel een hoge wreef, wat een drama was het! En ze moeten van mij stevig zijn en absoluut van leer, binnen en buitenkant.

Mee eens! Wil ook echt schoenen die en stevig zijn en helemaal van leer..
Ik geef meestal tussen de 100 en 120€ uit voor een paar goede laarzen en tussendoor koop ik meestal nog een paar laarzen in de uitverkoop.

Maar er zijn echt wel goede leren schoenen voor minder geld te koop. ook al kunnen w ehet misschien betalen, die paar maanden dat hij erin past, zonde van het geld. Ik wil goede schoenen maar het moet wel leuk blijven. 100 euro is 220!! gulden, idioot gewoon dat ze het er voor durven vragen eigenlijk.
Printje
Printje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 14725
Punten : 16058
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

n.a.v. wat geven jullie max uit aan schoenen? Empty Re: n.a.v. wat geven jullie max uit aan schoenen?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 1 van 3 1, 2, 3  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum