Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Maximale reistijd naar werk

+27
Toet
SoGood
Lady4
Lavendel
rapa nui
Monte
Eponine
Atelier Madame
Bacio
Raindrop
Lot
Zonnetje
Snoes
Linda
Mouse10
Elin
Niekske
Jeanette
Pancake
Minx
Rovine
Tullow
Cow
Ella
Blond
Rush
Marin
31 plaatsers

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Ga naar beneden

Maximale reistijd naar werk - Pagina 2 Empty Re: Maximale reistijd naar werk

Bericht  Raindrop vr 23 nov 2012 - 6:18

Dat vind ik veel te lang. Ik zou maximum een uur heen en een uur terug willen reizen.
Raindrop
Raindrop
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5054
Punten : 5284
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Maximale reistijd naar werk - Pagina 2 Empty Re: Maximale reistijd naar werk

Bericht  Bacio vr 23 nov 2012 - 6:21

Max 1 uur deur tot deur.
Voor een echt leuke baan zou ik t wel doen, maar doen moet t wel genoeg verdienen dat ik dichterbij een studio kan huren waar ik dan 3 nachten per week zou slapen.

Bacio
Prater
Prater

Aantal berichten : 991
Punten : 1150
Registratiedatum : 27-11-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Maximale reistijd naar werk - Pagina 2 Empty Re: Maximale reistijd naar werk

Bericht  Gast vr 23 nov 2012 - 6:31

Zo kort mogelijk, want alle tijd die ik moet reizen gaat van mijn werktijd af, dus max. 30 minuten enkele reis.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Maximale reistijd naar werk - Pagina 2 Empty Re: Maximale reistijd naar werk

Bericht  Atelier Madame vr 23 nov 2012 - 6:40

Ik vind het wel afhankelijk hoe die twee uur samengesteld zijn. Stel je kunt gewoon 1,5 blijven zitten en moet twee keer een kwartiertje fietsen of lopen naar het station, dat vind ik heel Anders dan 3x overstappen.
Persoonlijk is 1 tot 1.5 uur voor mij de max.
Atelier Madame
Atelier Madame
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6226
Punten : 6777
Registratiedatum : 22-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Maximale reistijd naar werk - Pagina 2 Empty Re: Maximale reistijd naar werk

Bericht  Eponine vr 23 nov 2012 - 6:42

Ik zit momenteel op ongeveer 1,5 uur. Ga met de trein van Nijmegen naar Utrecht, moet daar ongeveer 10 min. met de bus en in Nijmegen zo'n 10 min fietsen. Ik vind dit niet teveel. Komt ook doordat ik nu met de trein ga. Hiervoor ging ik met de auto, vond dat te vermoeiend. In de trein rust ik uit, waardoor ik veel fitter thuiskom en 's avonds nog wat energie overheb. Maar doordat mijn trein elk kwartier gaat en mijn bus elke vijf minuten, heb ik bijna nooit het idee dat ik mijn tijd sta te verdoen. Behalve met vertragingen en dat valt echt heel erg mee..

Na jaren detachering waarbij 1,5 uur reistijd (in mijn geval) normaal was, ben ik eigenlijk niet anders gewend.
Eponine
Eponine
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 98
Punten : 98
Registratiedatum : 15-11-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Maximale reistijd naar werk - Pagina 2 Empty Re: Maximale reistijd naar werk

Bericht  Gast vr 23 nov 2012 - 7:52

Ik vind 45 minuten wel maximaal. Ik heb nu 20 minuten enkele reis. 2 uur zou voor mij echt te veel zijn.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Maximale reistijd naar werk - Pagina 2 Empty Re: Maximale reistijd naar werk

Bericht  Monte vr 23 nov 2012 - 10:15

Ik heb ook een reistijd van 1,5 uur enkel en vind het inderdaad wel veel, in de avond kan ik niet echt meer iets doen. Ik sta om 6 uur op en wil eigenlijk om 10 uur/half 11 in mijn bed liggen.
Monte
Monte
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4853
Punten : 5410
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Noord-Holland

Terug naar boven Ga naar beneden

Maximale reistijd naar werk - Pagina 2 Empty Re: Maximale reistijd naar werk

Bericht  rapa nui vr 23 nov 2012 - 23:22

Monte schreef:Ik heb ook een reistijd van 1,5 uur enkel en vind het inderdaad wel veel, in de avond kan ik niet echt meer iets doen. Ik sta om 6 uur op en wil eigenlijk om 10 uur/half 11 in mijn bed liggen.

Ik dacht eigenlijk dat jij nog steeds een baan zocht. Dus vind het wel leuk om te lezen dat je een baan hebt. Is het iets in je vakgebied en heb je het naar je zin?
rapa nui
rapa nui
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2402
Punten : 2690
Registratiedatum : 21-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Maximale reistijd naar werk - Pagina 2 Empty Re: Maximale reistijd naar werk

Bericht  Gast za 24 nov 2012 - 2:53

Twee uur vind ik veel te veel. Ik heb een jaar met de bus moeten reizen, omdat, dat als enige werd vergoed vanuit het bedrijf en door omleidingen en files was ik dagelijks vier tot vijf uur onderweg, voor een ritje dat eigenlijk slechts 50 minuten zou duren. Dat doe ik gewoon niet weer, want het brak me op. Het werk niet, maar het reizen wel.

Een uur reizen op zichzelf vind ik meer dan voldoende, enkele reis. Anderhalf uur eerder van huis weg, om er zeker van te zijn op tijd te zijn.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Maximale reistijd naar werk - Pagina 2 Empty Re: Maximale reistijd naar werk

Bericht  Lavendel za 24 nov 2012 - 2:53

Een uur vind ik de max.
Lavendel
Lavendel
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3651
Punten : 3920
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Maximale reistijd naar werk - Pagina 2 Empty Re: Maximale reistijd naar werk

Bericht  Monte za 24 nov 2012 - 8:42

rapa nui schreef:
Monte schreef:Ik heb ook een reistijd van 1,5 uur enkel en vind het inderdaad wel veel, in de avond kan ik niet echt meer iets doen. Ik sta om 6 uur op en wil eigenlijk om 10 uur/half 11 in mijn bed liggen.

Ik dacht eigenlijk dat jij nog steeds een baan zocht. Dus vind het wel leuk om te lezen dat je een baan hebt. Is het iets in je vakgebied en heb je het naar je zin?
Nee gelukkig niet meer, ik ben sinds 1 november begonnen. Heb het een beetje druk gehad(opeens 40 uur werken is toch wel heel vermoeiend). Het is wel in mijn vakgebied, dus dat is erg leuk. En het is wel even wennen weer werken, maar ik heb het zeker naar mijn zin. Leuk dat je er naar vraagt!
Monte
Monte
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4853
Punten : 5410
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Noord-Holland

Terug naar boven Ga naar beneden

Maximale reistijd naar werk - Pagina 2 Empty Re: Maximale reistijd naar werk

Bericht  Toet za 24 nov 2012 - 8:49

En is het geen optie een auto te kopen punk'd? Of is de reistijd dan nog net zo lang?
Toet
Toet
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8740
Punten : 9873
Registratiedatum : 23-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Maximale reistijd naar werk - Pagina 2 Empty Re: Maximale reistijd naar werk

Bericht  Lady4 za 24 nov 2012 - 21:24

Twee keer twee uur?! Dat zou ik nooit doen. Zonde van je schaarse tijd. Ik ben ook wel gigantisch verwend, ik woon op vijf minuten fietsen van mijn werk.
Lady4
Lady4
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6001
Punten : 6368
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Maximale reistijd naar werk - Pagina 2 Empty Re: Maximale reistijd naar werk

Bericht  Gast za 24 nov 2012 - 22:35

Toet schreef:En is het geen optie een auto te kopen punk'd? Of is de reistijd dan nog net zo lang?

Het bedrijf ligt in Amsterdam. Dan sta ik zeker weten elke dag in de file bij Utrecht en Amsterdam. (Tenmiste zo gaat dat toch elke ochtend op de weg haha).

En op de terugweg voor Waalbrug of bij de brug van Ewijk.. Bleugh (of zou die nieuwe brug dan al klaar zijn. Misschien scheelt dat een aantal minuten haha).

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Maximale reistijd naar werk - Pagina 2 Empty Re: Maximale reistijd naar werk

Bericht  SoGood za 24 nov 2012 - 22:44

Het is ver. Maar buiten dat zou ik toch solliciteren. De kans dat je uitgenodigd wordt is sowieso in deze tijd vaak niet zo heel groot (sorry, misschien is dat in jouw sector wel anders) Maar als je toch wordt uitgenodigd dan kan je sowieso oefenen wat betreft het solliciteren, misschien zijn er nog andere mogelijkheden binnen het bedrijf (andere vestigingen/aantal dagen per week thuis werken etc) en misschien bouw je een soort van netwerk op. Zij zijn mensen in jouw sector die weer contact hebben met interessante mensen. Via via kan het soms weer raar lopen. Maximale reistijd naar werk - Pagina 2 561177 Succes!
SoGood
SoGood
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5308
Punten : 5815
Registratiedatum : 30-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Maximale reistijd naar werk - Pagina 2 Empty Re: Maximale reistijd naar werk

Bericht  Gast za 24 nov 2012 - 23:09

haha hoeft geen sorry te zeggen hoor Wink .. Ik weet het. En in de sector waar ik in wil werken al helemaal niet. Daarnaast kom ik ook niet helemaal overeen met het profiel dus de kans dat ik word uitgenodigd is nog kleiner. Ik denk er gewoon nog even over na. Heb zo een brief geschreven.

Ik kijk iedere dag of ik nieuwe vacatures zie en heb er nu alweer 2 lopen hier in de omgeving.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Maximale reistijd naar werk - Pagina 2 Empty Re: Maximale reistijd naar werk

Bericht  Toet za 24 nov 2012 - 23:30

Punk'd schreef:
Toet schreef:En is het geen optie een auto te kopen punk'd? Of is de reistijd dan nog net zo lang?

Het bedrijf ligt in Amsterdam. Dan sta ik zeker weten elke dag in de file bij Utrecht en Amsterdam. (Tenmiste zo gaat dat toch elke ochtend op de weg haha).

En op de terugweg voor Waalbrug of bij de brug van Ewijk.. Bleugh (of zou die nieuwe brug dan al klaar zijn. Misschien scheelt dat een aantal minuten haha).

Nee dat zal dan qua tijd niet veel uitmaken inderdaad. Ik denk inderdaad dat je dan iedere dag in de file staat, op de Ewijkse brug staat het iedere dag vast ja, geen idee wanneer die klaar is. Jammer zeg!
Toet
Toet
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8740
Punten : 9873
Registratiedatum : 23-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Maximale reistijd naar werk - Pagina 2 Empty Re: Maximale reistijd naar werk

Bericht  Suus zo 25 nov 2012 - 1:34

Een reistijd van 2 uur zou ik niet willen. Ik heb nu een reistijd van 45 minuten met de auto naar mijn werk. Dan heb ik geluk dat ik een rustige route heb, dus geen last van files. Maar eigenlijk vind ik dit al aan de hoge kant. Het is maar voor 3 dagen in de week, de andere dagen zit ik dichter bij huis, dus vind dit net kunnen.
Suus
Suus
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8867
Punten : 9058
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Maximale reistijd naar werk - Pagina 2 Empty Re: Maximale reistijd naar werk

Bericht  Winegum ma 26 nov 2012 - 2:11

Ik vind het heel lastig om te zeggen. Dit is namelijk het vierde jaar dat ik een reistijd heb van 3 uur per dag om naar school te gaan. Dit jaar hoef ik maar een a twee dagen naar school, maar ik heb dit ook dagelijks gedaan. Ik vind het niet leuk, maar heeel erg vind ik het nou ook weer niet. Afgelopen jaar heb ik stagegelopen, ongeveer net zover als naar school, drie uur retour dus. Vier, maar soms ook vijf dagen per week. In het ergste geval dus twaalf uur extra qua belasting. Vroeg op - laat thuis.

Ik heb liever een baan waar ik met de fiets naar toe zou kunnen of wat me maximaal een half uur per dag aan reistijd zou kosten. Maar toch, als ik een leuke baan zie op 1,5 uur enkele reis afstand, dan zal ik niet direct nee zeggen denk ik.

Winegum
Prater
Prater

Aantal berichten : 1283
Punten : 1456
Registratiedatum : 06-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Maximale reistijd naar werk - Pagina 2 Empty Re: Maximale reistijd naar werk

Bericht  Polly ma 26 nov 2012 - 2:35

Pffff 3 tot 4 uur vind ik echt super veel, daar zou ik niet aan beginnen tenzij er op korte termijn verandering gepland staat... 1 tot 2 uur vind ik eigenlijk al veel. Een half uur vind ik zeer acceptabel. Maar ik heb nu een reistijd van 2 minuten dus ik ben ook verwend.
Polly
Polly
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1550
Punten : 1599
Registratiedatum : 07-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Maximale reistijd naar werk - Pagina 2 Empty Re: Maximale reistijd naar werk

Bericht  *Lookie* zo 2 dec 2012 - 23:17

Ik heb mijn baan opgezegd vanwege de reistijd (2x 1,5 uur dus 3 uur totaal). Tot ik een kind had vond ik het ook wel veel maar te doen, toen onze zoon geboren was werd het mij te veel. Sowieso omdat je voor die uren wel oppas betaald maar niets verdiend, ik moest om 6 uur opstaan om om half 10 op het werk te zijn, en een keer was onze zoon ziek en duurde het dus anderhalf uur voor ik er kon zijn. Dat vind ik te gek, en gelukkig is onze financiele situatie ernaar dat ik wel kon stoppen (vriend heeft goede baan). Nu zoek ik iets anders in de buurt maar dat is erg lastig. Een half uur heen en een half uur terug (uur totaal dus) is voor mij nu de max wel zo'n beetje.
*Lookie*
*Lookie*
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2233
Punten : 2413
Registratiedatum : 22-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Maximale reistijd naar werk - Pagina 2 Empty Re: Maximale reistijd naar werk

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum