Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Netjes

+3
Femmem
Bliss
Blond
7 plaatsers

Ga naar beneden

Netjes Empty Netjes

Bericht  Gast zo 13 mei 2012 - 5:16

Zien jullie er elke dag netjes uit?

Ik niet. Ik vind het soms echt heerlijk om gewoon de hele dag in mijn kloffie te lopen. Gewoon 1 of andere trainings broek met een vest, haar vast en klaar. Alleen daar ga ik de deur niet mee uit lol! Als ik de deur uit ga zorg ik er wel voor dat ik er netjes bij loop.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Netjes Empty Re: Netjes

Bericht  Gast zo 13 mei 2012 - 5:32

Over het algemeen zie ik er netjes uit. Vooral als ik weg moet. Natuurlijk heb ik ook weleens een dag dat ik het heerlijk vind om er lekker makkelijk bij te lopen.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Netjes Empty Re: Netjes

Bericht  Gast zo 13 mei 2012 - 5:33

Nu loop ik met een capuchon trui door het huis te banjeren, haha! Maar dat zijn echt uitzonderingen. Ik voel me echt een slons dan, dus ben het liefst gewoon netjes aangekleed smile

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Netjes Empty Re: Netjes

Bericht  Gast zo 13 mei 2012 - 5:53

Overdag, doordeweeks heb ik werkkleding aan en dat versta ik niet onder netjes. Als ik dan thuis kom ben ik meestal zo gaar dat ik iets makkelijks aantrek. Mijn vriend doet gelukkig precies hetzelfde smile. Verder, als ik uitga of vrij ben vind ik het nu dan wel leuk om iets netjes aan te trekken maar vaak draag ik ook gewoon een spijkerbroek.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Netjes Empty Re: Netjes

Bericht  Gast zo 13 mei 2012 - 6:43

Eerst niet, maar ik merk dat als ik in mijn 'kloffie' met ongekamde haren rond loop op een vrije dag, het voor mij veel moeilijker is iets te ondernemen. Ik kan er dan echt tegenop zien om eerst twee kinderen en dan nog mezelf aan te kleden. Dus nu zorg ik er eigenlijk altijd voor dat ik er in de ochtend al 'toonbaar' uitzie. Niet tip-top, maar wel toonbaar voor de buitenwereld. Dan is de stap om iets te gaan doen voor mij veel kleiner.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Netjes Empty Re: Netjes

Bericht  Blond zo 13 mei 2012 - 7:23

Ik zie er altijd netjes uit. Ik ga echt niet de hele dag in een trainingsbroek lopen met een grote trui. Altijd normale kleding aan en make-up op.
Blond
Blond
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9101
Punten : 9422
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Netjes Empty Re: Netjes

Bericht  Bliss zo 13 mei 2012 - 7:50

Ik vind t heerlijk om af en toe lekker een pyjamadag te houden of gewoon in een slobbertrui en joggingbroek op de bank te hangen, al heb ik meestal toch wel normale kleren aan. Als ik de deur niet uitga (of als ik alleen boodschappen moet doen) doe ik geen make-up op.

Bliss
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9918
Punten : 10545
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Netjes Empty Re: Netjes

Bericht  Gast ma 14 mei 2012 - 2:40

Ik hou van mijn trainingsbroek I love you Ik heb m thuis echt heel vaak aan en mijn vriend vindt mij serieus ook nog mooier in mijn trainingsbroek dan in spijkerbroek ofzo. Ik ga er soms de deur mee uit als ik bijvoorbeeld even snel boodschappen moet doen, maar meestal kleed ik me dan wel even fatsoenlijk aan.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Netjes Empty Re: Netjes

Bericht  Femmem ma 14 mei 2012 - 2:54

Als ik de hele dag niks hoef blijf ik gerust in pyjama/trainingsbroek/slobbertrui zitten.
Ook bij een hele dag studeren vind ik een pyjamabroek/trainingsbroek fijner zitten dan zo'n stugge spijkerbroek waar een vetrolletje overheen kruipt nerd
Femmem
Femmem
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 236
Punten : 241
Registratiedatum : 24-11-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Netjes Empty Re: Netjes

Bericht  Rush ma 14 mei 2012 - 2:57

Chance schreef:Ik zie er altijd netjes uit. Ik ga echt niet de hele dag in een trainingsbroek lopen met een grote trui. Altijd normale kleding aan en make-up op.
Same here, behalve de make-up. Ik draag vrijwel nooit make-up.
Rush
Rush
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Netjes Empty Re: Netjes

Bericht  Benthe ma 14 mei 2012 - 2:57

Chance schreef:Ik zie er altijd netjes uit. Ik ga echt niet de hele dag in een trainingsbroek lopen met een grote trui. Altijd normale kleding aan en make-up op.



+1 Ik vind dat ook gewoon niet prettig. Ik ga me dan net zo lamlendig voelen als ik er uit zie. Netjes 394967 Als ik me gewoon netjes aankleed en opmaak dan heb ik ook meer energie en voel me beter.
Benthe
Benthe
Prater
Prater

Aantal berichten : 594
Punten : 621
Registratiedatum : 16-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Netjes Empty Re: Netjes

Bericht  Arwyn ma 14 mei 2012 - 3:03

Ik zie er niet altijd netjes uit.
Als ik een dag vooral binnen ben, trek ik wel gewoon een normale spijkerbroek aan, maar daarboven heb ik dan vaak een lekker warm vest. Echt geen lelijke, ik kan er ook best mee naar buiten (een van die vesten draag ik in de zomer ook vaak als jas), maar het staat niet het allermooist.
Ook heb ik echt wel eens make-up loze dagen. Heb daar gewoon niet altijd zin in. Als ik dan boodschappen ga doen oid, hou ik het bij een likje mascara ipv concealer, eyeliner en mascara.
Arwyn
Arwyn
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7279
Punten : 7787
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Netjes Empty Re: Netjes

Bericht  Mizz_S ma 14 mei 2012 - 3:20

Benthe schreef:
Chance schreef:Ik zie er altijd netjes uit. Ik ga echt niet de hele dag in een trainingsbroek lopen met een grote trui. Altijd normale kleding aan en make-up op.



+1 Ik vind dat ook gewoon niet prettig. Ik ga me dan net zo lamlendig voelen als ik er uit zie. Netjes 394967 Als ik me gewoon netjes aankleed en opmaak dan heb ik ook meer energie en voel me beter.

Ja, same here. Make-up laat ik soms wel eens zitten als ik niet echt weghoef, heb nogal gevoelige ogen dus dan is een dagje geen make-up soms wel even lekker, maar ik doe wel altijd gewone kleren aan. Heel af en toe heb ik wel eens een joggingbroek aan thuis als ik me echt niet lekker voel ofzo, maar das misschien 1 keer in de 3/4 maanden ofzo.
Mizz_S
Mizz_S
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2711
Punten : 2822
Registratiedatum : 21-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Netjes Empty Re: Netjes

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum