Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Wat heb jij nog nooit gehad...

+25
Silver
Reva
Suusie
luisa
Middleme
Muus
_Lacey_
Paper Crown
Antibes
Suus
Jeanette
loura
Lady Starstruck
Zora
Bliss
minoessepoes
Polly
Sterre
Derpy
SoGood
Marin
litllejoy
Rush
Susan
Minx
29 plaatsers

Pagina 3 van 4 Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende

Ga naar beneden

Wat heb jij nog nooit gehad... - Pagina 3 Empty Re: Wat heb jij nog nooit gehad...

Bericht  Marin vr 23 nov 2012 - 4:56

Ja ik proefde wel wat zee, maar 't viel me heel erg mee. (En dat rijmt).
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat heb jij nog nooit gehad... - Pagina 3 Empty Re: Wat heb jij nog nooit gehad...

Bericht  loura vr 23 nov 2012 - 4:58

Ik vind die zeesmaak juist lekker
loura
loura
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3534
Punten : 3738
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat heb jij nog nooit gehad... - Pagina 3 Empty Re: Wat heb jij nog nooit gehad...

Bericht  Paper Crown vr 23 nov 2012 - 5:17

God ik word echt misselijk van die dingen die jij noemt Marin haha. Ik zou dat nooit wegkrijgen. Mijn vader is iemand die dat dus allemaal lust. Vroeger moest ik vanalles proeven, juk! Wat ik het meest smerige vond is: Kokorec - zie wiki

http://nl.wikipedia.org/wiki/Kokoretsi

GATVER. In Istanbul kan je ook Midye dolma kopen op straathoeken, dat is een mosseltje gevuld met gekruide rijst. Opzich lekker maar er lopen dus van die mannen met een schaaltje boven hun hoofd en dan zeg je hoeveel je wil en eet je het gewoon bij die man op.. sta je daar. Is toch raar?! Ik haatte mijn pa echt als ie dat ging eten..
Paper Crown
Paper Crown
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8224
Punten : 8955
Registratiedatum : 21-04-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat heb jij nog nooit gehad... - Pagina 3 Empty Re: Wat heb jij nog nooit gehad...

Bericht  _Lacey_ vr 23 nov 2012 - 8:27

Krokodillenvlees. Heb toen ik in Australië was wel kangoeroe- en kamelenvlees gegeten, maar aan krokodil ben ik niet toegekomen.

_Lacey_
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2441
Punten : 2489
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat heb jij nog nooit gehad... - Pagina 3 Empty Re: Wat heb jij nog nooit gehad...

Bericht  Bliss vr 23 nov 2012 - 10:20

Maple schreef:Misschien iets anders, maar ik blijf eens in de zoveel jaar roggebrood met kaas proeven en elke keer kom ik weer bedrogen uit. Maar op de één of andere manier wil ik het gewoon lekker vinden...

Haha dit eet ik elke dag als ontbijt smile

Bliss
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9918
Punten : 10545
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat heb jij nog nooit gehad... - Pagina 3 Empty Re: Wat heb jij nog nooit gehad...

Bericht  Minx vr 23 nov 2012 - 10:36

Ieuw pc dat klinkt echt heel vies. Eerst denk je ok orgaanvlees maar dan maken ze er ook nog een soort worst van. Al moet ik daar ook niet te veel over nadenken haha
Minx
Minx
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8623
Punten : 9434
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat heb jij nog nooit gehad... - Pagina 3 Empty Re: Wat heb jij nog nooit gehad...

Bericht  Marin do 3 jan 2013 - 4:44

Even een upje:

Ik heb nog nét in 2012 (op oudjaarsavond) merg geproefd, wat in een kalfsschenkel bot zat... En ik vond het vies.

Ik had verwacht dat het wat korrelig was, en m'n vriend had gezegd dat het ongeveer dezelfde textuur had als ganzenlever, maar ik vond het veel gelei-achtiger, en ik hou niet van gelei/aspic.

Dus nee, bah. De smaak was wel ok overigens. En hij zat te smullen en mocht mijn portie.


Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat heb jij nog nooit gehad... - Pagina 3 Empty Re: Wat heb jij nog nooit gehad...

Bericht  Gast za 5 jan 2013 - 3:16

Oh bah zo'n vogeltje zou ik echt niet eens vrijwillig op willen en kunnen eten. En wat een dierenmishandeling het eigenlijk ook zeg! Dat wíl je toch niet eens bestellen in een restaurant? Mad

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat heb jij nog nooit gehad... - Pagina 3 Empty Re: Wat heb jij nog nooit gehad...

Bericht  Marin za 5 jan 2013 - 3:58

Tja ik eet ook ganzen en Eendenlever. Ook niet netjes hoe dat gemaakt wordt. Maar ik vind t wel lekker dus soms eet ik t wel ja.
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat heb jij nog nooit gehad... - Pagina 3 Empty Re: Wat heb jij nog nooit gehad...

Bericht  Minx za 5 jan 2013 - 4:03

Ik ga de coquille binnenkort proberen. Hij staat op de kaart bij een restaurant waar ik binnenkort ga eten smile
Minx
Minx
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8623
Punten : 9434
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat heb jij nog nooit gehad... - Pagina 3 Empty Re: Wat heb jij nog nooit gehad...

Bericht  Marin za 5 jan 2013 - 7:03

Leuk, ben benieuwd!
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat heb jij nog nooit gehad... - Pagina 3 Empty Re: Wat heb jij nog nooit gehad...

Bericht  Minx do 17 jan 2013 - 11:59

Vond de coquille lekker. Inderdaad erg stevig. Snap alleen de complete ophef er niet over. Het is lekker maar dat in nou zeg zoiets heb ik nog nooit gehad nee dat ook weer niet.
Minx
Minx
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8623
Punten : 9434
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat heb jij nog nooit gehad... - Pagina 3 Empty Re: Wat heb jij nog nooit gehad...

Bericht  Muus do 17 jan 2013 - 20:43

Ah ik hou het wel gewoon bij mijn biefstuk.. Het word me gewoon slecht van alle dingen die ik hier lees haha! Is wel goed voor de lijn dit topic Very Happy

Muus
Prater
Prater

Aantal berichten : 557
Punten : 619
Registratiedatum : 28-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat heb jij nog nooit gehad... - Pagina 3 Empty Re: Wat heb jij nog nooit gehad...

Bericht  Minx wo 28 aug 2013 - 2:25

Ik up deze weer ff. Hebben jullie al weer andere bijzondere dingen gehad. Of dingen die je ooit wil proeven?
Minx
Minx
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8623
Punten : 9434
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat heb jij nog nooit gehad... - Pagina 3 Empty Re: Wat heb jij nog nooit gehad...

Bericht  Middleme wo 28 aug 2013 - 2:28

Ja, ik!

Ik had nog nooit bloedworst gegeten (toen ik nog thuis woonde aten we dit niet omdat mn moeder het niet lekker vindt) en vriend wilde dit graag een keer eten. Dus, wij het vorige week meenemen bij de supermarkt en inmiddels heb ik het gegeten. Vind het niet superlekker, maar vies is het ook niet.
Middleme
Middleme
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1837
Punten : 1870
Registratiedatum : 20-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat heb jij nog nooit gehad... - Pagina 3 Empty Re: Wat heb jij nog nooit gehad...

Bericht  Marin wo 28 aug 2013 - 2:29

Minx schreef:Ik up deze weer ff. Hebben jullie al weer andere bijzondere dingen gehad. Of dingen die je ooit wil proeven?
Haha ik dacht al, huh Minx had dit topic toch al eens geopend? Die coquille heb je dus intussen gegeten.

Ik heb geloof ik niets nieuws aan m'n lijstje toegevoegd..

Edit: Oh ja beenmerg, zie ik uit m'n lijstje op pag. 1 staan. Dat heb ik intussen gegeten en vond ik niet lekker. Edit: oh dat stond al hier in 't topic verderop.

Nee dan heb ik vast niets nieuws. In Afrika niets bijzonders gegeten geloof ik. Kan het me niet herinneren.
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat heb jij nog nooit gehad... - Pagina 3 Empty Re: Wat heb jij nog nooit gehad...

Bericht  Minx wo 28 aug 2013 - 3:25

Haha ja idd vond het toen zo grappig dat ik dacht misschien zijn er nog nieuwe dingen.

Die bloedworst trekt mij totaal niet. Op de nieuwe kaart van een van mijn favo restaurants staat het nu ook die sla ik denk ik over. Op de vorige kaart stonden slakken, dat trekt mij ook niet zo.
Minx
Minx
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8623
Punten : 9434
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat heb jij nog nooit gehad... - Pagina 3 Empty Re: Wat heb jij nog nooit gehad...

Bericht  SoGood wo 28 aug 2013 - 4:38

Ik had laatst lotusbloem in een restaurant in HongKong. Best apart. Beetje knapperig.
SoGood
SoGood
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5308
Punten : 5815
Registratiedatum : 30-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat heb jij nog nooit gehad... - Pagina 3 Empty Re: Wat heb jij nog nooit gehad...

Bericht  luisa wo 28 aug 2013 - 4:45

Zuurkool.

Niet bepaald iets speciaals, maar we aten het vroeger thuis nooit omdat mijn vader het echt niet lust. En omdat het mij ook niet lekker lijkt heb ik het nog altijd niet zelf gekocht.
luisa
luisa
Prater
Prater

Aantal berichten : 1315
Punten : 1382
Registratiedatum : 23-03-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat heb jij nog nooit gehad... - Pagina 3 Empty Re: Wat heb jij nog nooit gehad...

Bericht  Jeanette wo 28 aug 2013 - 4:49

Oeh, zuurkool is heerlijk! Very Happy 

Ik ben wel nieuwsgierig hoe sprinkhanen enzo smaken. Schijnt nog best lekker te zijn.
Jeanette
Jeanette
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat heb jij nog nooit gehad... - Pagina 3 Empty Re: Wat heb jij nog nooit gehad...

Bericht  Minx wo 28 aug 2013 - 5:25

Sprinkhanen en courgettebloem oid wil ik ook nog een keer proberen als ik de kans krijg
Minx
Minx
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8623
Punten : 9434
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat heb jij nog nooit gehad... - Pagina 3 Empty Re: Wat heb jij nog nooit gehad...

Bericht  Marin wo 28 aug 2013 - 5:53

Jeanette schreef:Oeh, zuurkool is heerlijk! Very Happy 

Ik ben wel nieuwsgierig hoe sprinkhanen enzo smaken. Schijnt nog best lekker te zijn.
Ik weet niet meer of ik een krekel of sprinkhaan had (volgens mij krekel) en of het nou zo anders smaakt, maar ik vond het naar bacon smaken. Misschien was het in spekvet gebakken? Kan me niet voorstellen dat er nou zoveel vet aan dat beestje zit. Ik vond het in elk geval lekker, echt een hartig knapperig snackje.
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat heb jij nog nooit gehad... - Pagina 3 Empty Re: Wat heb jij nog nooit gehad...

Bericht  Derpy wo 28 aug 2013 - 9:12

Met sprinkhanen moet je uitkijken als je allergisch reageert op schaaldieren.
Derpy
Derpy
Prater
Prater

Aantal berichten : 573
Punten : 600
Registratiedatum : 16-09-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat heb jij nog nooit gehad... - Pagina 3 Empty Re: Wat heb jij nog nooit gehad...

Bericht  Suusie wo 28 aug 2013 - 9:26

Ik ben nog steeds erg benieuwd hoe piranha smaakt.
Aantal jaar geleden in Venezuela hebben we op piranha's gevist (nadat we er eerst lekker gezwommen hadden :0 ). De gids gaf ze uiteindelijk aan de locale indianen bevolking. Omdat het tenslotte hun wateren waren.
Suusie
Suusie
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 192
Punten : 202
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Amsterdam

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat heb jij nog nooit gehad... - Pagina 3 Empty Re: Wat heb jij nog nooit gehad...

Bericht  Reva wo 28 aug 2013 - 18:49

Ik heb vorige week kaviaar gegeten, maar ik vond er niks aan.

Reva
Prater
Prater

Aantal berichten : 618
Punten : 610
Registratiedatum : 19-03-13

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat heb jij nog nooit gehad... - Pagina 3 Empty Re: Wat heb jij nog nooit gehad...

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 3 van 4 Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum