Samen met je ex
+33
Paper Crown
Jazzlyn
Mermaid
Ooh La La!
MADDIE
Sarah1985
studiebol
Fiebje
Tania
Guusje
Raven
Middleme
M-G
Manderijn
Niekske
Polly
Livine
SoGood
Parisienne
Erza Scarlet
Tabbert
Aimee
Sterre
Roxi3
Caro
Lonely Goatherd
Rush
Caramba
Exogenesis
_Lacey_
RioolSpook
Fearie
Fenna
37 plaatsers
Pagina 2 van 2
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Re: Samen met je ex
Dan zou ik doodongelukkig zijn, in het midden van het land wonen, mezelf iedere dag afvragen of hij aan het werk is of aan het scharrelen is. Veel feestjes afgaan in het weekend en veel op familiebezoek zijn bij zijn familie. 1 of 2 kinderen hebben waar ik vervolgens de hele dag voor kan zorgen want meneer zou daar geen tijd voor hebben.
M-G- Prater
- Aantal berichten : 1319
Punten : 1318
Registratiedatum : 05-12-10
Dan denk ik zo maar dat ik mijn universitaire studie afgemaakt had, nog steeds hier thuis zou wonen, geen plannen om te gaan samenwonen en dat ik dan een vriend had die nog steeds het halve weekend aan het schaken zou zijn....
Middleme- Kletskop
- Aantal berichten : 1837
Punten : 1870
Registratiedatum : 20-11-10
Ik zou doodongelukkig zijn.
Hij bleef maar hangen in playstation spelen, roken, blowen, drinken en voor de rest wisselen van baan. En niet helpen in het huishouden.
Misschien hadden we nu wel samen gewoon bij mijn schoonouders aangezien hij nu daar ook woont. Terwijl de huur en de vaste lasten van de woning waar we samen woonde makkelijk te betalen was met een loon.
Maar hij geeft helaas zijn geld uit aan bovengenoemde spullen waardoor hij niet meer kon rondkomen toen ik wegging.
Nu ben ik erg gelukkig kan echt leven ik leef het leven wat ik graag wil ben getrouwd verwacht een kindje. Daar was ik met mijn ex nooit aan begonnen.
Hij bleef maar hangen in playstation spelen, roken, blowen, drinken en voor de rest wisselen van baan. En niet helpen in het huishouden.
Misschien hadden we nu wel samen gewoon bij mijn schoonouders aangezien hij nu daar ook woont. Terwijl de huur en de vaste lasten van de woning waar we samen woonde makkelijk te betalen was met een loon.
Maar hij geeft helaas zijn geld uit aan bovengenoemde spullen waardoor hij niet meer kon rondkomen toen ik wegging.
Nu ben ik erg gelukkig kan echt leven ik leef het leven wat ik graag wil ben getrouwd verwacht een kindje. Daar was ik met mijn ex nooit aan begonnen.
Raven- Fluisteraar
- Aantal berichten : 258
Punten : 265
Registratiedatum : 19-05-11
Dan zou ik niet gelukkig zijn. M'n ex zat het liefste het hele weekend op de bank en vond ALTIJD alles wel best...
Guusje- Fluisteraar
- Aantal berichten : 347
Punten : 386
Registratiedatum : 23-03-11
Dan had ik een heel ander leven gehad. We hadden een heftige relatie, we waren of over de top gelukkig of we hadden de meest vreselijke ruzies. Waarschijnlijk hadden we wel ook een of meer kindjes gehad en dan woonde ik nog in mijn oude woonplaats. We hadden dan waarschijnlijk weinig geld en een rommelig en onregelmatig leven.
Tania- Ratel
- Aantal berichten : 6860
Punten : 7503
Registratiedatum : 17-11-10
Met ex 1 had ik waarschijnlijk een paar kids gehad, getrouwd en een saai leven, kleine kennisenkring, altijd verantwoording af moeten leggen ( tot in de treure).
Met ex 2, geen idee. Waarschijnlijk altijd aan het afvragen waar hij uithangt en in wie..... We zouden hoge pieken hebben en hele diepe dalen.
Met ex 2, geen idee. Waarschijnlijk altijd aan het afvragen waar hij uithangt en in wie..... We zouden hoge pieken hebben en hele diepe dalen.
Fiebje- Prater
- Aantal berichten : 1476
Punten : 1552
Registratiedatum : 18-11-10
Ik denk dat we het best goed hadden gehad eigenlijk, als hij het alleen bij mij had kunnen laten. We zijn uit elkaar gegaan omdat hij vreemd ging en ik dat niet kon hebben. Maar in mijn ogen was er niks mis met onze relatie. We zouden dan ook zeker samenwonen(we woonde namelijk al 3 dagen samen toen ik er achter kwam) denk ook wel dat we kindjes hadden gehad. Prima contact met schoonfamilie, eigenlijk was onze relatie gewoon leuk en goed.
studiebol- Ratel
- Aantal berichten : 6711
Punten : 7425
dan zou ik samen zijn met een jongen die heel veel bier drinkt en elk weekend (nu nog) naar de keet gaat en daar vrienden ontmoet. Ik zou dan wel 2 leuke schoonzussen hebben. En ik zou dan in een boerendorp wonen
Sarah1985- Ratel
- Aantal berichten : 3933
Punten : 4449
Registratiedatum : 17-11-10
Verschrikkelijk. Dan hadden we hele hoge schulden; zou ik een heel onzeker iemand zijn & ging hij zijn eigen gang.
Gast- Gast
Ik uiteindelijk ook Een half jaar uit elkaar geweest.Sogood schreef:Ik ben samen met mijn ex.
MADDIE- Prater
- Aantal berichten : 1392
Punten : 1447
Registratiedatum : 29-11-10
Ik zou dan in een dorp wonen waar ik ongelukkig zou zijn, geen leuke schoonfamilie hebben en waarschijnlijk al een paar kinderen hebben. En zwemmen in het geld het geld
Ooh La La!- Prater
- Aantal berichten : 1381
Punten : 1576
Registratiedatum : 12-01-11
Dan zou ik een relatie hebben die bestaat uit leugens en achterdocht. Ik zou absoluut niet gelukkig zijn, heel hard vechten voor nog meer leugens. En ik weet ook niet hoe het dan met mijn schoonmoeder af zou lopen.
Mermaid- Kletskop
- Aantal berichten : 2663
Punten : 2814
Ik heb weer een relatie met mijn ex;)
Jazzlyn- Prater
- Aantal berichten : 1317
Punten : 1579
Registratiedatum : 05-06-11
Ik zou in Japan wonen, waar hij nu voetbalt.
Paper Crown- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8224
Punten : 8955
Registratiedatum : 21-04-11
MADDIE schreef:Ik uiteindelijk ookSogood schreef:Ik ben samen met mijn ex.Een halfdriekwart jaar uit elkaar geweest.
Dennenappel- Kletskop
- Aantal berichten : 1583
Punten : 1769
Registratiedatum : 25-11-10
Sarah1985 schreef:dan zou ik samen zijn met een jongen die heel veel bier drinkt en elk weekend (nu nog) naar de keet gaat en daar vrienden ontmoet. Ik zou dan wel 2 leuke schoonzussen hebben. En ik zou dan in een boerendorp wonen
Hier ook zo
incl hele gelovige ouders
Hier hetzelfde!Rush schreef:Dat ligt er aan met welke ex, maar in de meeste gevallen zou het niet veel soeps zijn.
Als ik met mijn laatste ex zou samen zijn dan was ik nu doodongelukkig. Kwam er nog steeds niks van samen naar een woning kijken, en dan zou ik nog op zijn zielige kleine kamertje zitten in Utrecht.
Ben blij dat mijn ogen op tijd open zijn gegaan en de goede keus heb gemaakt om het uit te maken.
Shy- Kletskop
- Aantal berichten : 2380
Punten : 2466
Registratiedatum : 19-11-10
Ik denk dat het best oké zou zijn tussen ons maar dan wel een soort broer/zus idee. Zo'n relatie waarin je niet het beste in elkaar naar boven haalt en waar je dus eigenlijk beide kiest voor de makkelijke weg. Ik denk dat het een hele saaie relatie zou zijn.
Toet- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8740
Punten : 9873
Registratiedatum : 23-11-10
Dan zou ik een heel ander leven hebben. Ik denk dat ik dan in een ander soort huis zou wonen en kostwinnaar zou zijn. Misschien waren er dan al kinderen geweest en woon ik in een stad. Ik denk dat mijn leven dan een stuk doellozer zou zijn. Mijn ex is echt totaal anders dan mijn vriend. Ik ben blij dat wij niet meer samen zijn.
Gast- Gast
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Pagina 2 van 2
Permissies van dit forum: