Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Zelf een vliegtuig besturen voor een prikkie!

4 plaatsers

Ga naar beneden

Zelf een vliegtuig besturen voor een prikkie! Empty Zelf een vliegtuig besturen voor een prikkie!

Bericht  Caribbeanlover di 20 nov 2012 - 11:22

http://www.actievandedag.nl/actie-aanbieding/16-11-2012-sky-service-netherlands

Dacht dat er misschien belangstellenden zouden zijn.

Caribbeanlover
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5975
Punten : 6809
Registratiedatum : 28-11-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Zelf een vliegtuig besturen voor een prikkie! Empty Re: Zelf een vliegtuig besturen voor een prikkie!

Bericht  Gast di 20 nov 2012 - 11:28

Oh serieus, mijn vriend zou dit ge-wel-dit vinden.... Jammer dat ik het gele niet kan missen nu.

Gast
Gast

Zelf een vliegtuig besturen voor een prikkie! Empty Re: Zelf een vliegtuig besturen voor een prikkie!

Bericht  Caribbeanlover di 20 nov 2012 - 20:21

Maple schreef:Oh serieus, mijn vriend zou dit ge-wel-dit vinden.... Jammer dat ik het gele niet kan missen nu.

Gele?

Caribbeanlover
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5975
Punten : 6809
Registratiedatum : 28-11-11

Bericht  Plien84 wo 21 nov 2012 - 0:14

Ik heb het mijn vriend ook een x cadeau gedaan. Ik ben toen meegeweest, was erg leuk

Plien84
Prater
Prater

Aantal berichten : 1230
Punten : 1496
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Gast wo 21 nov 2012 - 1:04

Wat gaaf!

Ik probeerde dit net voor mijn vriend te boeken, maar het internetbankieren lukt niet.
De TANcode komt op mijn oude mobiele nummer binnen en daar heb ik geen simkaart meer van. Ik gebruik namelijk altijd de App van ING waar ik geld mee over maak, maar op die manier kan ik geen geld overmaken naar dit bedrijf :nopompom:

Gast
Gast

Bericht  Gast wo 21 nov 2012 - 1:12

Caribbeanlover schreef:
Maple schreef:Oh serieus, mijn vriend zou dit ge-wel-dit vinden.... Jammer dat ik het gele niet kan missen nu.

Gele?

Denk dat ze geld bedoelt.

Gast
Gast

Bericht  Gast wo 21 nov 2012 - 6:32

Caribbeanlover schreef:

Gele?
Geld.

Gast
Gast

Bericht  _Lacey_ do 22 nov 2012 - 7:27

Ik heb dat twee jaar geleden gedaan als verjaardagscadeau. Zo ontzettend gaaf!
Ook via hetzelfde vliegveld als uit de aanbieding. Superaardige instructeur had ik toen.
Ben over mijn werk gevlogen, mijn eigen huis en dat van mijn ouders.

_Lacey_
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2441
Punten : 2489
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  M@niek do 22 nov 2012 - 22:01

Ja vliegen is leuk... :cheering: regelmatig heb ik in de lucht gezeten, zelf opstijgen en landen. Echt super!
M@niek
M@niek
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3385
Punten : 3607
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: