Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Zelf-in-te-vullen-wat-voor maandag morgen

+17
Suus
Pannetoet
SleepingBeauty
Sterre
Tyrael
girli
_DoI
GeKKiE
dr_oupy
dolfijntje24
Arwyn
Blond
VeryCherry
Caro
silly-one
Lejow
Lotus
21 plaatsers

Pagina 1 van 2 1, 2  Volgende

Ga naar beneden

Zelf-in-te-vullen-wat-voor maandag morgen Empty Zelf-in-te-vullen-wat-voor maandag morgen

Bericht  Gast zo 20 feb 2011 - 17:45

Hallo allemaal,

Het is weer maandag. Wie gaat er werken en wie is er vrij?
Hebben we er zin in?

Gast
Gast

Terug naar boven Ga naar beneden

Zelf-in-te-vullen-wat-voor maandag morgen Empty Re: Zelf-in-te-vullen-wat-voor maandag morgen

Bericht  Lotus zo 20 feb 2011 - 17:55

Hallo,

Ik heb een beetje onrustig geslapen. En nu ben ik alweer wakker. Ik ga straks even een uurtje sporten. Daarna snel douchen en dan naar mijn vrijwilligerswerk. Vanmiddag heb ik een gesprek met mijn spv'er.
Echt veel zin heb ik nog niet, maar het is ook nog vroeg. Ik zie in ieder geval ook niet tegen de dag op.

Fijne dag allemaal!
Lotus
Lotus
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6901
Punten : 7188
Registratiedatum : 19-11-10

Zelf-in-te-vullen-wat-voor maandag morgen Empty Re: Zelf-in-te-vullen-wat-voor maandag morgen

Bericht  Gast zo 20 feb 2011 - 18:06

Morgen Lotus,
Fijn dat je niet opziet tegen de dag, dat ik al een goed begin deze ochtend.
Ben je vroeg gaan slapen gister?

Gast
Gast

Bericht  Lotus zo 20 feb 2011 - 18:08

Ik lag voor half negen in bed, maar ik sliep rond tien uur ofzo.
Lotus
Lotus
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6901
Punten : 7188
Registratiedatum : 19-11-10

Bericht  Gast zo 20 feb 2011 - 18:17

Zo weer werken na een aantal dagen ziek te zijn geweest.. Of ik er zin aan heb?? Ja en nee.. Maar moet wel, zou toch weer brood op de plank moeten komen..

Gast
Gast

Bericht  Gast zo 20 feb 2011 - 18:19

Wat aanmoediging nodig, Plumke?

Gast
Gast

Bericht  Gast zo 20 feb 2011 - 18:21

Nee dat hoeft nu ook weer niet hoor Wink Ik heb wel vaker geen zin, als ik eenmaal aan het werk ben is het goed..

Gast
Gast

Bericht  Gast zo 20 feb 2011 - 18:24

Herkenbaar.

Als ik moet opstaan en mijn bed is nog zo lekker bedenk ik me altijd dat ik meteen mijn bed weer in ga als ik thuis kom, maar eenmaal weer thuis gebeurt dat niet. Dan is wakker zijn en dingen ondernemen weer leuk en wil ik nog niet slapen.

Gast
Gast

Bericht  Gast zo 20 feb 2011 - 18:25

Smikkell schreef:Herkenbaar.

Als ik moet opstaan en mijn bed is nog zo lekker bedenk ik me altijd dat ik meteen mijn bed weer in ga als ik thuis kom, maar eenmaal weer thuis gebeurt dat niet. Dan is wakker zijn en dingen ondernemen weer leuk en wil ik nog niet slapen.

Dat heb ik ook, maar ja soms duik ik mijn bed wel weer in, omdat ik gewoon te weinig slaap heb gehad of echt niet goed heb geslapen.. Nu slaap ik ook erg ligt Neutral

Maar ik zal in de auto jumpen.. Heb nog wel een aantal km voor de boeg vandaag..

Gast
Gast

Bericht  Gast zo 20 feb 2011 - 18:36

Goedemorgen allemaal!

Ik ben vanaf 03.45 wakker en kon echt niet meer slapen. Ik ga dan veel te veel liggen denken aan wat ik allemaal nog moet doen en regelen....
Vandaag weer werken, heb nu nog weinig zin maar als ik er eenmaal ben gaat het wel. Daarna mijn paard verzorgen, thuis koken en flink aan de studie.
Fijne dag!

Gast
Gast

Bericht  Lejow zo 20 feb 2011 - 18:49

Mogge!!
Ik heb ook onrustig geslapen.. Kon niet in slaap komen en toen ik eindelijk sliep kwam mijn vriend naar bed en deed hij de tv aan, daar werd ik ook weer wakker van en toen duurde het weer even voor ik sliep. Helaas ging mijn wekker om 6.20 alweer af :S

Vandaag werken, veel knutsels en werkjes er doorheen stampen vandaag voor de kijkavond van donderdag en vanmiddag was ik niet van plan om het laat te maken...
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Gast zo 20 feb 2011 - 18:51

Goedemorgen!

Ik moet straks werken en ik heb er wel zin in. Ik moet nog wel even rustig aan goed wakker worden Very Happy

Gast
Gast

Bericht  Gast zo 20 feb 2011 - 18:55

Goedemorgen!

Ik ga werken, wist gisteren nog niet of ik zou gaan maar ik ga. Had namelijk gisteren alle symptomen van een blaasontsteking, maar toen ik net ging plassen deed het bijna geen pijn meer. Zo raar.. Dus ik ga nu maar werken en dan zie ik wel. Ik heb er opzich wel zin in hoor, zie niet tegen mn werk op iig. smile

Fijne dag allemaal!

Gast
Gast

Bericht  Gast zo 20 feb 2011 - 19:26

Maandagochtend blijft een zware ochtend. Een weekend is altijd te kort lijkt wel!

Gast
Gast

Bericht  silly-one zo 20 feb 2011 - 20:03

Goedemorgen,

Ik ben niet gebeld dat ik kan werken vandaag. Aan de ene kant baal ik daarvan. Want ik werk liever dan dat ik thuis zit. Aan de andere kant, heb ik vandaag mooi de tijd om een sollicitatiebrief te schrijven om op te ruimen en om nog wat bij te komen van het weekend. Beetje 'zwaar' weekend gehad waarbij ik 'nacht' vrijwillig slecht heb geslapen en een nacht echt slecht en kort heb geslapen.
Misschien vanmiddag nog even sporten als ik zin heb, op zich wel een goed plan omdat ik donderdag al niet kan trainen omdat ik naar de motorbeurs ga.

Beetje wazige plannen nog voor vandaag, maar dat gaat allemaal goed komen.
silly-one
silly-one
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3937
Punten : 4097

Bericht  Caro zo 20 feb 2011 - 20:27

Goedemorgen! Ik zit alweer op mijn werk: totaal geen zin vandaag. Zoals iedere maandag eigenlijk :-). Ook vaste prik dat ik van zondag op maandag beroerd slaap. Ik ben op van ze zenuwen dan: en waarom? Geen idee. Mijn werk doe ik al drie jaar, er lopen geen grote projecten, baas is tevreden maar die zenuwen blijven. Heel naar..
Caro
Caro
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3569
Punten : 3801

Bericht  Gast zo 20 feb 2011 - 20:33

Ik zit nu op het werk, moest om 8 uur beginnen maar was er om kwart over 8, omdat vriend zijn werktelefoon kwijt was die hij móest hebben Evil or Very Mad hij zou mij wegbrengen naar mijn werk.

Gast
Gast

Bericht  VeryCherry zo 20 feb 2011 - 20:35

Vandaag is het wéér een belronde-maandag. Wéér gezeik met de belastingdienst, gelukkig gaat mijn paps me helpen, want hij is het nu ook zat.
VeryCherry
VeryCherry
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17413
Punten : 17754
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Blond zo 20 feb 2011 - 21:02

Ik loop stage. Had voorjaarsvakantie mogen nemen, maar ben daar te druk voor. Bovendien moet ik woensdag toch naar de UU, dus had dan toch geen week vrij gehad. In april neem ik mijn voorjaarsvakantie wel op.
Blond
Blond
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9101
Punten : 9422

Bericht  Arwyn zo 20 feb 2011 - 21:18

Mijn ochtend is rustig. Net op de hometrainer gezeten en zo nog even kijken of de was al een beetje droog is, anders moet het nog even over de verwarming. Vanmiddag moet ik weer werken.. Op maandag nooit zo'n zin in, dan heb ik de minst leuke collega's..
Arwyn
Arwyn
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7279
Punten : 7787

Bericht  Gast zo 20 feb 2011 - 21:20

Caro schreef:Goedemorgen! Ik zit alweer op mijn werk: totaal geen zin vandaag. Zoals iedere maandag eigenlijk :-). Ook vaste prik dat ik van zondag op maandag beroerd slaap. Ik ben op van ze zenuwen dan: en waarom? Geen idee. Mijn werk doe ik al drie jaar, er lopen geen grote projecten, baas is tevreden maar die zenuwen blijven. Heel naar..

Zo herkenbaar en idd godsgruwelijk irritant dat ik standaard van zondag op maandag bagger slaap. Dan begin ik de week gewoon al brak en duurt het nog 5 dagen voordat het weekend is, aargh!

Gast
Gast

Bericht  Gast zo 20 feb 2011 - 21:20

Ik ben vanochtend vrij. En dat ga ik eigenlijk maar eens bespreken, want ik wil de hele dag vrij silent

Gast
Gast

Bericht  dolfijntje24 zo 20 feb 2011 - 21:24

Lejow schreef:Mogge!!
Ik heb ook onrustig geslapen.. Kon niet in slaap komen en toen ik eindelijk sliep kwam mijn vriend naar bed en deed hij de tv aan, daar werd ik ook weer wakker van en toen duurde het weer even voor ik sliep. Helaas ging mijn wekker om 6.20 alweer af :S

Vandaag werken, veel knutsels en werkjes er doorheen stampen vandaag voor de kijkavond van donderdag en vanmiddag was ik niet van plan om het laat te maken...

Heb je nog geen vakantie? Of heeft niet iedereen de voorjaarsvakantie in dezelfde week?
dolfijntje24
dolfijntje24
Prater
Prater

Aantal berichten : 1003
Punten : 1074
Registratiedatum : 11-12-10

Bericht  dolfijntje24 zo 20 feb 2011 - 21:26

Ik heb deze week vakantie. Vandaag ga ik fitnessen en misschien even naar de stad fietsen. Hier in de buurt zit geen Xenos helaas en ik wilde iets leuks maken. Verder niet echt plannen. Kan het over de rest van de week spreiden.
dolfijntje24
dolfijntje24
Prater
Prater

Aantal berichten : 1003
Punten : 1074
Registratiedatum : 11-12-10

Bericht  dr_oupy zo 20 feb 2011 - 21:27

Goeiemorgen,

Ik heb uiteindelijk heerlijk geslapen. Deze week heb ik vakantie, en moet vandaag rijlessen, hoop dat hij deze week nog een paar keer tijd heeft want 1 keer in de week lessen schiet niet zo op, vind ik.

Fijne dag allemaal!
dr_oupy
dr_oupy
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 397
Punten : 465
Registratiedatum : 20-11-10

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 1 van 2 1, 2  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: