Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Alleen 's nachts overgeven?

4 plaatsers

Ga naar beneden

Alleen 's nachts overgeven? Empty Alleen 's nachts overgeven?

Bericht  Steep di 20 nov 2012 - 10:24

R.uben heeft gisternacht overgegeven en flink ook. De hele dag had hij nergens last van alleen wat dunnere poepluiers. Nu ligt hij 2 uurtjes in bed en werd net huilend wakker. Hij spuugde zijn speen uit en draaide op zijn buik om over te geven alleen kwam er niks. Ik zag 'm wel smakken/kauwen en slikken. Ik vind het zo gek dat hij er overdag geen last van heeft, of is dat wel vaker zo? Hij heeft geen gekke dingen gegeten gewoon brood, fruit, pap (en een paar happen avondeten maar daar had hij geen trek in geloof ik want hij is ook bezig met tanden/kiezen). Misschien is hij misselijk? Kan ik 'm iets geven waardoor zijn buikje wat rustiger wordt of moet ik het even aankijken? Ik vind het zo sneu voor 'm.
Steep
Steep
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2857
Punten : 3013
Registratiedatum : 15-12-10
Woonplaats : Arnhem

Terug naar boven Ga naar beneden

Alleen 's nachts overgeven? Empty Re: Alleen 's nachts overgeven?

Bericht  Gast di 20 nov 2012 - 11:00

Hier hebben we het vorige week ook gehad met onze zoon. Hij heeft 1 dag over moeten geven en totaal 3 dagen koorts gehad. Eten is opzich nu niet zo belangrijk. Zo er alleen voor dat het een beetje makkeljk te verteren is. Hier heeft mijn kind 2 dagen op droge crackers, soep en ranje geleefd. Zodra hij iets anders kreeg klaagde hij van buikpijn. Geef hem ook niet te koud drinken wat bijvoorbeeld niet direct uit de koelkast komt. En je mag hem gerust paracetamolletje geven. Hou het in de gaten dat hij niet gaat schommelen met zijn temperatuur (als hij koorts heeft), zorg ervoor dat hij goed drinkt en zo niet ORS in huis halen (verkrijgbaar bij de drogist en houdt je vochtgehalte op pijl) en als hij het morgen nog heeft zou ik even langs de huisarts met hem gaan.

Is er trouwens ook een mogelijkheid dat hij bij jullie op de slaapkamer kan slapen? Als je zoon s'nachts ook moet overgeven dan is het misschien veiliger dat er iemand in de buurt is. Ik heb ooit een vlindersite gelezen van een meisje van 2,5 dat s'nachts gestikt was is haar eigen braaksel en dat heeft wel zo'n impact op mij gemaakt dat als mijn kind zo ziek is bij ons op de kamer ligt zodat we hem kunnen horen.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Alleen 's nachts overgeven? Empty Re: Alleen 's nachts overgeven?

Bericht  Twellie di 20 nov 2012 - 11:37

Hier hebben ze ook beiden buikgriep gehad: de oudste heeft alleen 's nachts overgegeven en de jongste een paar keer overdag, maar vooral 's nachts. Overdag was er ook niet veel met ze aan de hand, gewoon leuk spelen en zo (wel weinig eten).
Twellie
Twellie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3837
Punten : 4145
Registratiedatum : 03-03-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Alleen 's nachts overgeven? Empty Re: Alleen 's nachts overgeven?

Bericht  Paper Crown di 20 nov 2012 - 12:04

Krijg nou wat! Mijn nicht whatsappt me net dat d'r dochtertje gisternacht alles heeft ondergekotst, ze zegt nog: mijn kinderen worden alleen 's nachts ziek.

Misschien omdat 't lichaam actief is? Zielig als ze midden in de nacht moeten spugen:(
Paper Crown
Paper Crown
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8224
Punten : 8955
Registratiedatum : 21-04-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Alleen 's nachts overgeven? Empty Re: Alleen 's nachts overgeven?

Bericht  Limburg85 di 20 nov 2012 - 20:00

Hoe is het verder gegaan vannacht? Kan het niet komen omdat hij dan tot rust komt? Of omdat hij plat ligt?
Limburg85
Limburg85
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3725
Punten : 3896
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Limburg

Terug naar boven Ga naar beneden

Alleen 's nachts overgeven? Empty Re: Alleen 's nachts overgeven?

Bericht  Steep di 20 nov 2012 - 21:06

Vannacht was het weer raak. We hebben hem inderdaad bij ons op de kamer gelegt. Ik vermoed ook een buikgriepje. Dan maar lekker knuffelen vandaag!
Steep
Steep
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2857
Punten : 3013
Registratiedatum : 15-12-10
Woonplaats : Arnhem

Terug naar boven Ga naar beneden

Alleen 's nachts overgeven? Empty Re: Alleen 's nachts overgeven?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum